Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 12:25:29
Autor Wiadomość
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 10 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem dobrym pomysłem w heroes5 powinna być plaga wpływająca tylko na jednostki żywe.Nie powinna mieć żadnego wpływu na wszystkie nie żywe oraz mechaniczne jednostki takie jak np:(Wampiry,Golemy,Demony itp.Co o tym sądzicie.
___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

Zgadza się, tylko nie wiem czy trzeba było odrazu nowy temat robić?
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 11 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

Haav - zeby bylo wiadomo, jaki temat jest do czego ? ;] Moze odrazu wszystko o h5 bedziemy pisac w jednym temacie, poswieconemu grze? ;]

A wracajac do sedna - jestem za! Z pewnoscia mile urozmaicenie gry :p
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 11 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

O przyrostach gdzieś już było off-topikowane, były tam również poruszane plagi.

Według mnie plagi powinny pozostać i to zarówno pełne jak i częściowe (wymarcie konkretnego typu stworzeń jakie nagromadziły się w generatorach). O ile te pierwsze powinny wystepować nie częściej jak raz na miesiąc, o tyle plagi dotyczące konkretnego stworka powinny występować w sposób losowo i nieograniczony, aczkolwiek powinno się pozostawić opcję pozwalającą autorowi mapy programować plagi i przyrosty w zestawy (tak aby dało się je przyporządkować tematycznie pod zamki, którymi się gra).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr. Rabbit



Dołączył: 6 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów

Wysłany: 11 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

Ciekawym rozwiązaniem jest również możliwość plagi tylko w określonych regionach mapy. Nie obowiązują na całej mapie tylko w wybranych kwadratach ;) o wielkości na przykład 50x50 ;). Przecież plagi nigdy nie były na całym świecie czy z żadka w całym kraju ;).

Zdravim
Mr. Rabbit

___________
Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Smith



Dołączył: 25 października 2004
Posty: 164
Skąd: Wygiełdów

Wysłany: 13 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

Według mnie plaga powinna pozytywnie wpływać na populacje nieumarłych, to chyba oczywiste, że nekromanci czerpią zysk z większej ilości "materiału" do ożywiania.
___________
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 13 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Według mnie plaga powinna pozytywnie wpływać na populacje nieumarłych, to chyba oczywiste, że nekromanci czerpią zysk z większej ilości "materiału" do ożywiania.


To bardzo ciekawe rozwiązanie... trza by je jeszcze trochę dopracować. Bo rozchodzi się o dokładniejszy wpływ na wzrost undeadów: konkretne stwory czy może inaczej?

Ja sobie tak myślę, że np. pojawia się komunikat: „Astrologowie ogłaszają tydzień smoczej plagi, ginie cały przyrost smoków ostatniego tygodnia”, to wtedy pojawią się one w necropolis w postaci kościanych smoków (+ 2 więcej na każdy zamek)

Tak samo magowie i mnisi będą odradzać się w postaci liszów, a inne pomniejsze stworki w postaci szkieletów i zombiaków
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

Pomysl jest dobry tylko czy to nie za bardzo zwiekszy szanse nekromantow i tym samym zburzy rownowage w grze. Chyba ze ktos wymysli podobne zjawisko dzialajace tylko na undead-y itp., albo moze przeciwnie oprocz plagi byloby tez zjawisko odwrotne (jakis urodzaj czy cus), ktore powodowaloby wzrost populacji tylko u zywych istot. W ten sposob rownowaga pozostalaby nienaruszona
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 17 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

Skoro już koniecznie musi być ta plaga to myśle, że prawdą jest, że powinna wpływac na jednostki żywe. Co więcej proponował bym aby dodać ową umiejetność specjalną dla jednostek-odpornośc na plagę.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 17 lutego 2005     Plaga w Heroes5. Odpowiedz z cytatem

someone (cytat):
wzrost populacji tylko u zywych istot. W ten sposob rownowaga pozostalaby nienaruszona

To żeczywiście dobry pomysł. Uważam, że mogła by być jakaś spesjalna plaga działająca tylko na nie żyjące jednostki.

___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.