Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 10 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
Moim zdaniem dobrym pomysłem w heroes5 powinna być plaga wpływająca tylko na jednostki żywe.Nie powinna mieć żadnego wpływu na wszystkie nie żywe oraz mechaniczne jednostki takie jak np:(Wampiry,Golemy,Demony itp.Co o tym sądzicie.
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 10 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
Zgadza się, tylko nie wiem czy trzeba było odrazu nowy temat robić?
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 11 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
Haav - zeby bylo wiadomo, jaki temat jest do czego ? ;] Moze odrazu wszystko o h5 bedziemy pisac w jednym temacie, poswieconemu grze? ;]
A wracajac do sedna - jestem za! Z pewnoscia mile urozmaicenie gry :p
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 11 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
O przyrostach gdzieś już było off-topikowane, były tam również poruszane plagi.
Według mnie plagi powinny pozostać i to zarówno pełne jak i częściowe (wymarcie konkretnego typu stworzeń jakie nagromadziły się w generatorach). O ile te pierwsze powinny wystepować nie częściej jak raz na miesiąc, o tyle plagi dotyczące konkretnego stworka powinny występować w sposób losowo i nieograniczony, aczkolwiek powinno się pozostawić opcję pozwalającą autorowi mapy programować plagi i przyrosty w zestawy (tak aby dało się je przyporządkować tematycznie pod zamki, którymi się gra).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr. Rabbit
Dołączył: 6 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów
|
Wysłany: 11 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
Ciekawym rozwiązaniem jest również możliwość plagi tylko w określonych regionach mapy. Nie obowiązują na całej mapie tylko w wybranych kwadratach ;) o wielkości na przykład 50x50 ;). Przecież plagi nigdy nie były na całym świecie czy z żadka w całym kraju ;).
Zdravim
Mr. Rabbit
___________ Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Smith
Dołączył: 25 października 2004 Posty: 164
Skąd: Wygiełdów
|
Wysłany: 13 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
Według mnie plaga powinna pozytywnie wpływać na populacje nieumarłych, to chyba oczywiste, że nekromanci czerpią zysk z większej ilości "materiału" do ożywiania.
___________ Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 13 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
Cytat: |
Według mnie plaga powinna pozytywnie wpływać na populacje nieumarłych, to chyba oczywiste, że nekromanci czerpią zysk z większej ilości "materiału" do ożywiania. |
To bardzo ciekawe rozwiązanie... trza by je jeszcze trochę dopracować. Bo rozchodzi się o dokładniejszy wpływ na wzrost undeadów: konkretne stwory czy może inaczej?
Ja sobie tak myślę, że np. pojawia się komunikat: „Astrologowie ogłaszają tydzień smoczej plagi, ginie cały przyrost smoków ostatniego tygodnia”, to wtedy pojawią się one w necropolis w postaci kościanych smoków (+ 2 więcej na każdy zamek)
Tak samo magowie i mnisi będą odradzać się w postaci liszów, a inne pomniejsze stworki w postaci szkieletów i zombiaków
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
Pomysl jest dobry tylko czy to nie za bardzo zwiekszy szanse nekromantow i tym samym zburzy rownowage w grze. Chyba ze ktos wymysli podobne zjawisko dzialajace tylko na undead-y itp., albo moze przeciwnie oprocz plagi byloby tez zjawisko odwrotne (jakis urodzaj czy cus), ktore powodowaloby wzrost populacji tylko u zywych istot. W ten sposob rownowaga pozostalaby nienaruszona
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 17 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
Skoro już koniecznie musi być ta plaga to myśle, że prawdą jest, że powinna wpływac na jednostki żywe. Co więcej proponował bym aby dodać ową umiejetność specjalną dla jednostek-odpornośc na plagę.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 17 lutego 2005 Plaga w Heroes5.
|
|
|
someone (cytat): |
wzrost populacji tylko u zywych istot. W ten sposob rownowaga pozostalaby nienaruszona |
To żeczywiście dobry pomysł. Uważam, że mogła by być jakaś spesjalna plaga działająca tylko na nie żyjące jednostki.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|