Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 11:06:42
Autor Wiadomość
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Przepraszam na wstepie za brak polskich znakow ..Sila wyzsza.
Juz kiedys o tym wspominalem ,chodzi mi mianowicie o odzyskiwanie surowcow z niektorych jednostek. I tak np:
-ent-za np 10 zabitych lub straconych entow odzyskiwalibysmy 1 sag drewna
-zloty golem-tu dokladnie nie wiem ale cos w okolicach 200 sztuk zlota za 10 zabitych(zalezy na jakim poziomie bylby zloty golem)
-kamienny golem-za 10 jeden woz kamienia
Surowce dostalby zwyciezca niezaleznie od tego czy polegle jednostki nalezaly do niego czy do przeciwnika. Mysle,ze rozwiaznie to nie wplynelo by znaczaco na rozgrywke ,ale byloby uklonem w strone realizmu ,i zwlaszcza na poczatku moglo by troche pomocm pzy braku zasobow.

___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zyrion



Dołączył: 29 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Siedlce

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Fajnie by było. Ale chciałbym żeby zawsze odzyskiwało się trochę kasy i surowców...
___________
"...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Przeczytałem temat i wyobraziłem sobie, jak jakis facet wrzuca smoka do prasy... Makabra :lol:

Ale tak w ogóle niezły pomysł.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

No z tym smokiem to przesada :) Dlatego chodzi mi tylko o niektóre jednostki takie jak golemy czy np. enty.
___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Tak i tylko surowce, a nie złoto za każda jednostkę. Złoto płaci się jako żołd. Wyjątek to złote golemy, wiadomo czemu. A tak WoGle to ciekawi mnie dlaczego w heroskach nie zdobywamy metalu, skoro i jednostki i niektóre budynki się na nim opierają.

Jesli chcemy dążyć do realizmu należałoby zastanowić się też co powinno dziać się z zasobami które posiadał pokonany gracz. Bo jak dotąd to rozpływały się w powietrzu zamiast np. trafić do gracza, który "dobił" pokonanego :)

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A tak WoGle to ciekawi mnie dlaczego w heroskach nie zdobywamy metalu, skoro i jednostki i niektóre budynki się na nim opierają.


No własnie?
A tak w ogóle to ore zwane rudą czymże jest? Kamieniem czy żelazem bo spotkałem się z różną interpretacją tego elementu?

Mimo wszystko istnienie kamienia i rudy żelaza jako dwóch róznych rodzajów surowców jest jak najbardziej uzasadnione.

Kamień do budowy budynków... chętnie bym zobaczył go także przy budowie traktów (gdyby miały jakieś strategiczne zastosowanie), odbudowy mostów (mosty możnaby niszczyć w zdarzeniach).

Żelazo przy budowie budynków, machin oblężniczych. Najbardziej jednak powinno być wymagane przy upgrejdach większości jednostek (opancerzonych bądź wyposażonych w broń). Jednostki bez upgrejdu z reguły nie powinny mieć wymagań w żelazie.
Natomiast proporcje żelaza powinny być podobne do złota... kopalnie wydobywają 1000 złota to kopalnie żelaza 100 jednostek surowca by tym samym miało to sens bo upgrejdowanie za 1 sztukę żelaza to trochę za mało.

A co do odzysku to dotyczy on tylko kilku rodzajów stworzeń... dodajmy do tego jeszcze diamentowe golemy i będzie klejnot. Pomysł wart zastosowania jako ciekawostka i urozmaicenie, których w HoMM-III nie brakuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):

A tak w ogóle to ore zwane rudą czymże jest? Kamieniem czy żelazem bo spotkałem się z różną interpretacją tego elementu?

Kamieniem. W polskim tłumaczeniu nie jeden raz było to napisane, choć czasem używano "rudy" jako zamiennika. W razie wątpliwości mamy jeszcze ikonę no i kamieniołomy :razz:

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zyrion



Dołączył: 29 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Siedlce

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem żelazo powinno służyć tylko do produkcji jednostek, i powinno być bardzo łatwo dostępne i tanie. Jednak żeby za żelazo kupić upgrejdy trzeba by np. wybydować hutę.
___________
"...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Bardzo ciekawy pomysl z ulepszaniem traktow. Zastosownaie strategiczne bylo by bardzo proste. Drogi powinny ,tak jak typy podloza zreszta, charakteryzowac sie roznymi modyfikatorami ruchu. I tak dzieki ulepszeniu drogi np. z piaszczystej na kamienna bedziemy mogli szybciej pszemieszczac sie na danym trakcie. Tu zasrzegam ze drogi powinno dac sie tylko ulepszac , a nie budowac od podstaw. Autor mapy moglby zaznaczyc na podlozu cos w rodzaju waskiej sciezki , ktora nie zmieniala by modyfikatora podloza, a jedynie moglaby byc ulepszona do drogi. Nie wiem natomiast jak to ulepszanie mialoby wygladac. Moze trzeba by powolac jakichs budowniczych(w gildii czy czyms takim), ktorzy ulepszaliby droge po kawalku(okreslona odleglosc na dzien).Odleglos ta tez byla by rozna w zaleznosci od tego jaki rodzaj drogi bysmy ulepszali. Dluzej np. trwaloby ulepszanie wczesniej wspomnianej sciezki.

Drugi ciekawy pomysl to odzyskiwanie surowcow po pokonanym graczu,ale o tym byla juz mowa dawniej. Najwiekszy mankament tego rozwiazania to kwestia kto mialby przejac te surowce. Bo jeden gracz moze wykonczyc w 99% przeciwnika ,a potem inny gracz zabije jego ostaniego bohatera i tym samym pokona go (przejmujac wszystkie surowce). Jest to rozwiazanie niesprawiedliwe ,ale chyba najlepsze.

___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zyrion



Dołączył: 29 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Siedlce

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Chyba nie ten temat... A to pomysł z R:TW.
___________
"...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

nie widze powodu, dlaczego podczas np. zajmowania jednego zamku z 10 bysmy tracili okolo 10% tego co posiadamy (w zaleznosci od klasy zamku villa town city itd. +/- procenty)

wtedy nie moznaby tak po prostu oddawac zamkow, i trzeba by myslic strategicznie ;-)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 1 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

A kto powiedział, że ma być w ten sposób? Z tego co widzę chodzi o przejęcie zasobów po POKONANYM graczu, a nie odbieranie mu ich "za życia".
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 2 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Wracając do tego zdobywania surowców po wygranych bitwach to możnaby to zrobić jeszcze inaczej.

Oprócz bonusów w postaci niektórych złóż za niektóre jednostki (wyżej wymienione przez kogoś) za każdą bitwę otrzymamy ileś tam procent złota od kasy (zakup) którą przeciwnik wyłożył na utracone w czasie bitwy jednostki.
Nie powinna to być znacząca kwota, rzędu góra 1-5% (nie więcej). Wówczas gracz miałby dodatkową możliwość pozyskiwania potrzebnego złota.
W wymiarze 10000 złota czyli mniejszego oddziału byłoby to jakieś 100-500 sztuk, natomiast przy pokonaniu większej armii która kosztowała 100000 sztuk złota otrzymałby ok. 1000-5000 sztuk złota.

Ważne jest to że im częściej będziemy walczyć to za każdym razem zyskamy trochę złota. Zwłaszcza niewielkie sumki w fazie początkowej... wówczas mielibyśmy do wyboru albo zachowywać bierność i umacniać się stopniowo albo stosować taktykę agresywnego nękania przy umiejętnej minimalizacji strat własnych (to już leży w indywidualnych umiejętnościach gracza).

Być może te 1-5% dałoby się opatrzeć jakąś umiejętnością drugorzędną coś pomiędzy zdolnościami taktyki (taktyka, dowodzenie) a umiejętnościmi związanymi z finansami. Poprostu nowa umiejętność, która nie byłaby może ważniejszą ale bohater posiadający ją byłby jednak w niektórych okolicznościach przydatny (nie to co sokoli wzrok)

Pozyskiwanie surowców po pokonanym przeciwniku (eliminacja z gry) to chyba raczej niepotrzebna opcja, jeżeli moglibyśmy kasować surowce zaraz po każdej bitwie. Moim zdaniem otrzymanie jednorazowo większej ilosci surowców które posiadał przeciwnik jest niebezpieczne ponieważ ogranicza możliwość pakowania w przeciwników komputerowych dodatkowych przychodów w postaci eventów. Nie wierzę raczej w to, że AI będzie na tyle sprawna że poradzi sobie z gospodarką surowcową - jestem zdania że i tak trzeba będzie ją zawsze wspomagać jeżeli autor mapki chce wprowadzić utrudnienia dla gracza ludzkiego. Najlepszym, najprostrzym i najbardziej skutecznym utrudnieniem jest bonus w złocie dla komputera. Zdobywanie nawet 10% zapasów, które pokonany komputer posiadał zanadto ułatwi nam rozprawę z kolejnymi graczami na mapie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
... za każdą bitwę otrzymamy ileś tam procent złota od kasy (zakup) którą przeciwnik wyłożył na utracone w czasie bitwy jednostki.
Nie powinna to być znacząca kwota, rzędu góra 1-5%...

Sorrki Haarald, rozumiem odzyskiwanie surowców z pokonanych jednostek, z których były zrobione, ale czym wytłumaczyć to że dostaniemy za nie kasę :? ?
Jakiś nowy rodzaj "nekromancji"?
Chyba, że przyjmiemy, że każda armia powinna nosić ze sobą "kasę pułku" i po wygranej walce, można ją przejąć! Przypuszczam, że uszczupli to budżet gracza przegrywającego, bo chyba z niego byłaby ona wypłacana.
A co będzie "gdy w kasie pustka"?
I co z jednostkami neutralnymi?
O ile dobrze pamiętam, przy temacie wprowadzenia żołdu, większość była przeciwna.
Darujmy sobie to odzyskiwanie. bo przecież w nie wszystkich miastach były jednostki, z których możnaby coś pozyskać... "i gdzie tu balans"?
:wink: Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 2 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Darujmy sobie to odzyskiwanie. bo przecież w nie wszystkich miastach były jednostki, z których możnaby coś pozyskać... "i gdzie tu balans"?


Oczywiscie masz calkowita racje. Dlatego te jednostki , ktorych moglibysmy cos odzyskac musialyby byc neutralne( nie miec przynaleznosci do zadnego z miast). I tu pojawia sie problem ,bo taka jednostka jak golem na pewno znajdzie swoje miejsce w ktoryms z zamkow.

___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 2 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Douger (cytat):

Oczywiscie masz calkowita racje. Dlatego te jednostki , ktorych moglibysmy cos odzyskac musialyby byc neutralne( nie miec przynaleznosci do zadnego z miast).


Zawsze się da coś wykombinować. Gdyby wprowadzono żelazo, było by duuużo łatwiej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 2 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Tylko jednostki kupowane przez innych graczy komputerowych. Ta zasada nie powinna odnosić się do neutrali bo przecież nikt na nie kasy nie wyłożył. Tak samow stosunku do werbowanych przez dyplomację, nekromancję czy inną formę która mogłaby się pojawić (?).

A uzasadnienie? Odpowiem w prosty sposób: A czy wszystkie zasady zastosowane w HoMM-III czy IV miały jakieś logiczne uzasadnienie? Nie!

Uważam że nie wszystko musi mieć jakieś wytłumaczenie. Powiedzmy że po bitwie zostają jakieś dobra, które można spienieżyć. Jednak zamiast bawić się w skomplikowane podchody związane z handlem wystarczy uprościć to do złota (jak podkreśliłem w niewielkich ilościach... i może jeszcze zelaza gdyby taki surowiec się pojawił).

Po każdej walce pojawia się komunikat typu:
- "wśród poległych znajdujesz dobra, których wartość wyceniono na ..... sztuk złota i ..... jednostek żelaza"

- "wśród poległych znajdujesz dobra, których wartość wyceniono na ..... sztuk złota i ..... jednostek żelaza. Dzięki twoim umiejętnościom (kwatermistrzostwa?) znajdujesz odnajdujesz więcej surowca...."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
...Uważam że nie wszystko musi mieć jakieś wytłumaczenie. Powiedzmy że po bitwie zostają jakieś dobra, które można spieniężyć. Jednak zamiast bawić się w skomplikowane podchody związane z handlem wystarczy uprościć to do złota ...

Racja Haarald, tu masz rację; nie wszystko musi mieć wytłumacznie :D .
Ale, są pewne ale :lol: taki mały przykładzik: kupilśmy oddział 30 łuczników, po drodze dołączyło sie kolejnych 20 (dyplomacja - o ile będzie), stoczyliśmy zwycięską bitwę z jednostkami neutralnymi straciliśmy 15 łuczników (których?), w nastepnej bitwie przegrywamy! Za które jednostki będzie wypłacona kasa wygrywającemu! Czy straty w bitwach rozrzucą się proporcjonalnie na jednostki kupione i te które się dołączył? Jak rozwiązać coś takiego?
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 3 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Dać sobie spokój ze złotem! Dobrym pomysłem jest odzyskiwanie drewna po drzewcach etc, ale złoto to już przesada! Nie jest to dobry pomysł i wg. mnie niepotrzebny i niebezpieczny.
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 3 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Tak ,bo odzyskiwanie zlota jest uzasadnione tylko w przypadku zlotych golemow, gdyz sa one z tegoz zlota zbudowane. A niewazne jest natomiast kto wylozyl na nie kase Bo czy zrobil to komputer czy tez staly sobie na mapie jako jednostka neutralna to i tak zloto po nich pozostanie.
___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Aryene (cytat):
Dać sobie spokój ze złotem! Dobrym pomysłem jest odzyskiwanie drewna po drzewcach etc, ale złoto to już przesada! Nie jest to dobry pomysł i wg. mnie niepotrzebny i niebezpieczny.

A co jeżeli enty będą tylko w jednym zamku (Rampart?), w jaki sopsób zbalansujesz grę? Przecież wszyscy grający nie Rampart-em, będą na pozycji uprzywilejowanej; będą dostawać drewno za poległe enty, podczas gdy grający Rampartem- nie.
Proponujesz wprowadzić drzewce do każdego "miasta"?
Czy w każdym z miast będą jednostki, z których będzie można uzyskać dany surowiec?
A może Rampart bedzie uzyskiwał większą wydajność z tartaków na każdego "wyhodowanego" enta, by zbalansować grę?
Chyba najlepiej by było odzyskiwać surowce, tylko z jenostek neutralnych (jeżeli koniecznie chcecie taką opcję)!
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 12 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Aryene (cytat):
Haarald (cytat):

A tak w ogóle to ore zwane rudą czymże jest? Kamieniem czy żelazem bo spotkałem się z różną interpretacją tego elementu?

Kamieniem. W polskim tłumaczeniu nie jeden raz było to napisane, choć czasem używano "rudy" jako zamiennika. W razie wątpliwości mamy jeszcze ikonę no i kamieniołomy :razz:

To nie takie pewne, bo:
- Ruda to określenie na pewien rodzaj skał będących nośnikiem minerałów(najczęsciej metali, bo tych jest najwięcej w Układzie Okresowym).
- To w kamieniłomach/kopalniach wydobywa się również metale. Przypominam że większość metali w przyrodzie występuje w postaci skały, czyli pospolitego kamienia.(wyjątki to Miedź, Złoto).
Dlatego też kiedyś już zaproponowałem rozszerzenie surowców w grze, gdzie można było znaleźć: Drewno, Rudę(żelazo), Kamień(Piaskowiec, Wapień czy Marmur jako materiał Budowlany), Kryształy(kryształ górski), Siarka, Rtęć, Złoto, Srebro itp...

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr napisał:
Cytat:
Dlatego też kiedyś już zaproponowałem rozszerzenie surowców w grze, gdzie można było znaleźć: Drewno, Rudę(żelazo), Kamień(Piaskowiec, Wapień czy Marmur jako materiał Budowlany), Kryształy(kryształ górski), Siarka, Rtęć, Złoto, Srebro itp...
Tylko że przy takie róznorodnosci pojawi się problem czysto techniczny monogości "kopalni " z których byłby pozyskiwane.
byc moze mozna by było to rozwiazac po przez uzyskiwanie z surowców podstawowych (Kamień , Ruda Żelaza , wegiel ect.). Mogło by to sie odbywac poprzez rozbudowę do odpowiedniego poziomu np. Targów, Kużni i innych budynków -nawiasem mówiac one takze jak generatoey stworzeń winny miec pewien rodzaj upgrejdu -tylko czy komp by sobie poradził.
pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 12 marca 2005     Odzyskiwanie surowcow z jednostek Odpowiedz z cytatem

3 nowe surowce to znowu nie tak dużo, ale to inny temat.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.