Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 8 marca 2005 Grall(ek)
|
|
|
Czy nie wydaje wam się, że w poprzednich częściach Herose Grallowe budynki były za małe? Za mało imponujące? Bo ja uważam, że Grall powinien:
a) Dawać wielkie bonusy
b) Pozwalać na rekrutację czegoś a'la ,,ośmiopoziomowcy" w WoGu.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 8 marca 2005 Grall(ek)
|
|
|
Cóż... ja tam nic do graali nie miałem może dlatego że były to obiekty stosunkowo rzadko zdarzające się w grze i dawały zbyt wielką przewagę grającemu.
Wyglądem budynki nie powinny zbytnio odbiegać od pozostałych miast. Wystarczy że bedą odpowiednio wkomponowane w jego strukturę tak jak można to było zobaczyć w HoMM-III i niektórych miastach HoMM-IV. Nie jestem zwolennikiem zbytniej rewolucji w wyglądzie i mam obawy że stawiając na grafę twórcy zafundują nam tandetne efekciarstwo nie bacząc zbytnio na różnorodność struktury graalów.
Co do działania graala to widziałbym tutaj tradycyjnie złoto oraz dodatki specyficzne dla każdego miasta, zwłaszacza takie, które będą działały w najbliższej okolicy od miasta w którym stoi graal (np. ujemne morale dla wrogów, większe kary za teren, większe obrażenia dla posiadacza miasta podczas walki).
Oczywiście i inne takie jak zwiększenie przyrostu niektórych stworków.
Fajnie by było również gdyby istniała mozliwość wyboru formy graala, np. opcja 1 daje ta, opcja druga tamto.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 31 marca 2005 Grall(ek)
|
|
|
W H III były (moim zdaniem) fajne budynki z Grall(ka). Bunusy też spoko...
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 13 kwietnia 2005 Grall(ek)
|
|
|
Sanktuaria graalów w Heroes III to bezwzględna doskonałość. Najlepiej wyglądał Galeon Niebios, a potem Bóstwo Ognia.
Po kaszanie, jaką zaserwowało nam Heroes IV żądam, by w najnowszej części sanktuaria graala wyglądały przynajmniej tak samo olśniewająco, jak w trójce. Ponadto KAŻDY powinien zwiększać przyrost o 50% i dawać kupę forsy. Poza tym jakieś korzyści globalne, np. zmiana terenu wokół miasta na sprzyjający danej frakcji, pogorszenie morale dla wrogów itd.
Mam taki pomysł na dodatkowe funkcje sanktuarium (proszę używać poprawnej formy - w mieście nie kupujemy żadnego tam graala, tylko jego sanktuarium. Graal jako taki jest bezużyteczny). Dany rodzaj [sanktuarium] miałby inne niż reszta właściwości, to jasne. Ale powiedzmy, że te właściwości zmieniałyby się w zależności od gracza. O czymś takim pisał już Haarald.
Powiedzmy, że sanktuarium w mieście - odpowiedniku Fortecy i Akademii (moje ulubione miasta) oprócz bonusów do przyrostu i złota, dawałby także takie premie:
* Nieskończona mana dla bohatera broniącego miasta
* 10 do mocy dla wszystkich bohaterów w promieniu 100 pól od miasta
* Generowanie 5 klejnotów dziennie.
Gracz mógłby raz w tygodniu ustawić sobie, co teraz bardziej mu się przyda. W przypadku ataku na miasto wybierałby nieskończona manę itd.
Co wy o tym sądzicie?
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hubertus
Dołączył: 21 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 kwietnia 2005 Grall(ek)
|
|
|
Czy to nie nazbyt dobre bonusy? Moim zdaniem, te które były w H3, były jak najbardziej wystarczające, aczkolwiek skłoniłbym się do dodawania nowej jednostki przez graala.
Natomiast Twoje propozycje Konqer mogłby być pod warunkem że graala byłoby znacznie trudniej zdobyć niż w H3, bo w sumie ciekawie te bonusy obmyśliłeś.
___________ "Czy to jest wina ogrodnika, że tulipany schną w wazonie?" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 kwietnia 2005 Grall(ek)
|
|
|
Mi się wydaje, że powinno się ustawiać opcje tych monumentów. Wchodzisz i wybierasz co to ma robić gdy to wybudujesz(oczywiście w edytorze). Naturalnie była by opcja standartowa stworzona przez twórców gry, ale moim zdaniem takie rozwiązanie jakie ja proponuje dało by nowe możliwości dla twórców map.
A to co by mogł dawać grall to już zależy od sposobu rozgrywki jaki nas zaserwuje Ubisoft (a dokładniej Nivial). Ja bym mile widział w grze takie samo rozwiązanie jak w H3 - złoto, dodatkowy przyrost + jakiś bonusik. Jeżeli to monument to może wprowadzić taka opcje, że mozna poświęcić np. przyrostu złota w dany dzień lub jednostek(tu już zależy czy będzie przychód dzienny czy tygodniowy) na to np. o czym wspomniał Konqer. Byłby wtedy jako taki balans. Albo dużo kasy albo jakiś fajny dodatkowy bonus w danym dniu. Stowrzenia pójdą się modlić i nie będą kasy wytwarzać. Taki jest mój tok rozumowania.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Evander
Dołączył: 11 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"
|
Wysłany: 16 kwietnia 2005 Grall(ek)
|
|
|
to co moglby dawac grall, to czary Dimension Door i Town Portal.
skoro sa takie potezne, to niech bedzie je miala najpotezniejsza struktura w grze ;)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Alamar
Dołączył: 12 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z Czarnej Wieży w której płynie magia czysta (a tak naprawdę z Gorzowa Wlkp.)
|
Wysłany: 27 kwietnia 2005 Grall(ek)
|
|
|
Według mnie Grall w H III był naprawdędobrze zrobiony, a jego bonusy odpowiednio wyważone. W piątce powinno być podobnie, ale co to dokładnie ma być nie będę pisał, choć pomysły Konqer'a wydają mi się trochę przesadzone.
___________ Mogą mnie zabić, ale mnie nie przestraszą. |
|
Powrót do góry
|
|
|