Autor |
Wiadomość |
Macready
Dołączył: 11 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Przedstawie wam wizje nowego miasta Heroes 3 mojego kolegi.
Nazwa:Pustynny Fort
Typy Bohaterów: Faraon - (mag)
Nomad - (wojownik)
A to jednostki:
Poziom 1
Żuk-Żuk Bojowy
Poziom 2
Sępidło-Sępiak
Poziom 3
Rak Pustynny-Wielkorak
Poziom 4
Pełzacz-pełzacz Wielki
Poziom 5
Dingo-Wilkołak
Poziom 6
Strzelec Pustynny-Piaskowiec
Poziom 7
Sfinks-Sfinks Królewski
(Statystyk nie pisze narazie , chociaż powiem , że byłby to jeden z lepszych miast)
Umiejętności specjalne to np mają Sępidła , mogą ze zwłok przywracać sobie życie(w końcu to sępy , padlinożercy)
Więcej narazie nie pisze , myśle że to wystarczy.
Co o tym sądzicie?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 18 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Hmmm... a po co ten zamek :lol:
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 19 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Narazie to powiem, że pomysł nawet dobry, ale:
- Faraon jest jeden :D
- wilkołaki już zotały użyte w WOG-u
- niech ten Twój kolega lepiej pomożę w tworzeniu Forge :D
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 19 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Po za nazwami to nic tutaj nie ma :roll: . Ale myślę, żeby każdy tak popisał jakiś swój dziwny zamek, ale oczywiście ze statystykami :).
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 19 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
ze swojej strony jeszcze dodam ze juz gdzies w ruskiej sieci jest projekt podobnego zamku z grafikami, obrazkami itp.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nodawa
Dołączył: 13 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Vilig z wioski wiecznej zgrozy
|
Wysłany: 19 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
No taaa niby pomysł niczego sobie ale wiesz wymyślać każdy może czasem lepiej czasem troszkę gorzej 8) i tak w hirkach nie pojawi się idealny zamek nawet ten z wizji twojego kolegi. Bądźmy szczerzy gdyby powstał idealny zamek gra była by nudna bo każdy by brał ten najlepszy twierdząc przy tym "Ha ja mam najlepszy ja jestem najlepszy i nikt mnie nie pokona" nie licząc tego ze reszta tez by miała ten zamek i tak tez wszyscy przykładowo by nim walczyli i by kozaczyli o co to nie ja robiłem z tym zamkiem i kogo to ja nie pokonałem. W hirkach musi pozostać równowaga jeśli chodzi o zamki: Słabe -> Średnie -> Dobre. A co do ideału wszystko zależy od upodobań i techniki.
___________ O szo szo tu ruru |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Co masz na myśli pisząć "idealny zamek"? Przecież nie ma zamków lepszych i gorszych. To, czy sie wygra takim zamkiem, a nie innym, zależy od umiejętności gracza.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Macready
Dołączył: 11 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Nie ma być idealny ma byc zwykły zamek, Nodawa coś sobie wymyśliła.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 24 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
ja bym chciał zamek:
Nazwa:Magiczny las
Typy bochaterów:Strzelec, Leśny człowiek.
A oto jednostki:
1
Stworek, Leśny stworek
2
Leśny Druid, Leśny Znachor.
3
Łucznik, Łucznik Strażnik
4
Strzelec, Wysoki Strzelec
5
Czarodziej, Stary czarodziej
6
Bestia, Bestia Lasu
7
Jaskrawy Smok, Brylantowy Smok
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 25 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Ja bym stworzył miasto Światła i Cienia. Po pierwsze jednostki podzcas ulepszania poddawane są czarnej magii (mówie to by nie było afery jak z jednostkami żywiołów np. jak z ognia robi sie elektryczność)
1poziom:Strzelec-Strzelec Cienia
2poziom:Obrońca Życia-Obrońca Śmierci
3poziom:Sługa Białej Magii-Sługa Czarnej Magii
4poziom:Wojownik Snów-Wojownik Koszmarów
5poziom:Iluzja-Zjawa
6poziom:Druid-Mroczny Druid
7poziom:Żywe Dobro-Żywy Strach
No i co myślicie??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Dobre i złe (chyba nieumarłe) jednostki w jednym zamku? Jak dobro może być razem ze złem? Jakby te ulepszone jednostki były nieumarłe (bo chyba tak zrobiłaby ta czarna magia), to w jednej armii obniżałyby morale. Poza tym byłyby to same przeciwieństwa i musiałyby się nienawidzić.
Ale pomysł z przemianą jest bardzo dobry.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 25 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Trang Oul mam do ciebie jedno pytanie. Przecież jak na przykład w Heros 4 ma się ifrity i dżiny w jednej armi to sie nie nalewają a przecie pisze, że dżiny nie nawidzą ifritów i . Skoro tak to moje miasto mogłoby istnieć.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Dżinny i Ifrity są z różnych miast, i to przeciwnych (Chaos i Ład) więc nie ma co porównywać. A to, że nie walczą kiedy są w jednej armii też jest bardzo dziwne. Niestety, Nienawiść to tylko 150% obrażeń, nic więcej.
Trang Oul (cytat): |
Jak dobro może być razem ze złem? |
Nie chodzi mi o nienawiść, tylko o to, że dobre jednostki nie dałyby się zamienić w złe nawet gdyby stały się przez to silniejsze. Neutralne by się dały, bo dla nich zło i dobro się nie liczy.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 26 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Trang Oul tera to mi już całkowicie pomieszałeś. Ale popatrz na to też z innej strony nie biorąc pod uwage tego co mówisz gdyby dawali się poprostu zamieniać to czy mój zamek byłby silny??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 27 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Ludze opanujcie się. Nie ma się jakimiś nazwami podniecać ;P. Jak chcecie jakiś dać zamek, to może by z jakimi statystykami. Bo na cholerę same nazwy...
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ashanti
Dołączył: 27 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Z jaskini behemota :P
|
Wysłany: 27 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Gollum (cytat): |
Ludze opanujcie się. Nie ma się jakimiś nazwami podniecać ;P. Jak chcecie jakiś dać zamek, to może by z jakimi statystykami. Bo na cholerę same nazwy... |
Tu się z toba zgadzam, smaych nazw to ja mam od .......... a tu chodzi o statystyki i jak to mniej więcej będzie wyglądało ........
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Deresiusz:
Nie ma zamków słabych i silnych. To, czy się wygra zależy od umiejętności gracza.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nagash
Dołączył: 11 października 2004 Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??
|
Wysłany: 27 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
Nie ma zamków słabych i silnych. To, czy się wygra zależy od umiejętności gracza. |
Zależy również od taktyki, dla jednych zamek jest bezużyteczny a dla innych to jest skarb a nie zamek .......
___________ Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego ..... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 29 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Moje miasto na razie tylko ze statystykami (A-atak.O-obrona.W-wytrzymałość.s-szybkość.p-przyrost.Obr.-obrażenia
1poziom:
Strzelec(atakuje dystansowo)
Atak:7
Obrona:4
Obr.:2-4
Wytrzymałość:10
Szybkość:5
Przyrost:14
Strzelec Cienia(atakuje dystansowo)
A:8
O:6
Obr:4-5
W:15
S:7
P:14
2poziom
Obrońca Życia
A:9
O:9
Obr.:4-6
W:20
S:6
P:10
Obrońca Śmierci
A:10
O:11
Obr.:5-8
W:25
S:8
P:12
3poziom:
Sługa Białej Magii(atakuje dystansowo)
A:11
O:10
Obr.:6-9
W:30
S:6
P:8
Sługa Czarnej Magii(atakuje dystansowo)
A:13
O:12
Obr.:9-12
W:35
S:8
P:8
4poziom:
Wojownik Snów
A:14
O:14
Obr.:10-13
W:45
S:9
P:6
Wojownik Koszmarów
A:16
O:15
Obr.:12-15
W:60
S:11
P:6
5poziom
Iluzja
A:16
O:17
Obr.:14-16
W:55
S:13
P:4
Zjawa
A:18
O:18
Obr.:16-18
W:65
S:15
P:4
6poziom:
Druid(atakuje dystansowo)
A:17
O:17
Obr.:15-18
W:70
S:8
P:2
Mroczny Driud(atakuje dystansowo)
A:19
O:20
Obr.:17-21
W:80
S:9
P:2
7poziom:
Żywe Dobro
A:20
O:20
Obr.:20-22
W:85
S:17
P:1
Żywy Strach
A:22
O:24
Obr.:24-28
W:110
S:19
P:1
Zdolności specjalne i wygląd troche później
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
A ja mam pomysł na morski zamek. Jednostki (w nawiasie parametr ulepszonej jednostki):
1. Nereida ul. Okeanida - wodna nimfa. Może latać.
Atak:2(3), Obrona:2(3), Obraż.:2-3, Wytrzym.: 4 Szybkość:7(8)
2. Wodnik ul. Tryton - wojownik z trójzębem
A:7(8), O: 7(8), Obr: 2-7(3-7), W:15, S:5(6)
3. Syrena ul. Syrena Królowa - może zahipnotyzować wroga.
A: 8(10), O: 8(10), Obr: 4-8, W:25(30), S: 7(8)
4. Koń morski ul. Hipokamp - szarża.
A: 10, O:10(12), Obr: 5-10, W: 30(35), S: 8(9)
5. Wąż wodny ul. Wąż morski - może zatruć wroga.
A: 11(12), O: 11(12), Obr: 10-13 (11-15), W: 40(50) S: 8
6. Kałamarnica ul. Kraken - strzela i oślepia przy strzelaniu.
A: 15(17), O: 15(16), Strzały: 15(30) Obr: 20(22), W: 90(100), S: 4(5)
7. Potwór morski ul. Lewiatan - taki jak w H4
A: 22(25), O: 24(26), Obr: 30-55, W: 200(250), S: 5
8. Król morza
A: 40, O: 40, Obr: 50-60, W: 500, S:7
Jednostki z płetwami (Syrena, Kraken, Potwór morski) orza Wąż wodny pełzałyby po ziemi.
Dowódcy (w WoGu 3.59 ma być 2 w zamku):
Walka - Neptun - podobny do Wodnika, tylko że lepszy (pozłacana broń itd.)
Umiejętność specjalna: podczas ataku (poziom*4)% szansa na rzucenie czaru Lodowy pocisk, ale nie więcej niż 50%.
Magia - Lodowy demon - taki jak w H4
Umiejętność - podczas ataku (poziom*4)% szansa na zamrożenie wroga na (poziom umiejętności Moc+1) tur, ale nie więcej niż 50%.
albo
Marid - Geniusz wody
Umiejętność - jeszcze nie wymyślona
Graal - Złota Ryba - daje 5000 sztuk złota dziennie, zwiększa przyrost jednostek o 50%. Każdy bohater, który odwiedzi miasto nauczy się wszystkich zaklęć magii wody (jeśli pozwoli na to Mądrość) i umiejętności Magii wody na poziomie mistrzowskim.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nami
Dołączył: 9 czerwca 2003 Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...
|
Wysłany: 29 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
A statsy jednostek? Sama nazwa nic nie mówi o sile jednostki nie mówiąc już o zamku...
___________ I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...
Guano Apes - Living in a lie |
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 31 marca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Nami (cytat): |
A statsy jednostek? Sama nazwa nic nie mówi o sile jednostki nie mówiąc już o zamku... |
No właśnie Trang Oul ja troche pogłówkowałem i dalem statystyki tera twoja kolej.
Uważajcie czciciele Najwyższych Kur nadchodzą :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Ymir
Dołączył: 31 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 kwietnia 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Zamek Wody
1 poziom-piranie- piranie królewskie
Atak:4-5
Obrona:3-4
Szybkość:6-7
Wytrzymałość:7-8
Przyrost:14
2 poziom-węgorz-węgorz biały
A:5-6
O:6-7
S:8-9
W:4-5
P:9
3 poziom- żółw-żół królewski
A:7-9
O:7-10
S:4-5
W:7-8
P:4
4 poziom-krab-złoty krab (atak z dystansu)
A:9-12
O:7-9
S:8-10
W:6-8
P: 3
5 poziom-rekin-rekin królewski
A:15-17
O:15-16
S:12-13
W:20-22
P:2
6 poziom- syrena-magiczna syrena
A:17-19
O:16-17
S:12-16
M(manna):20
W:22-24
P:3
7-ośmiornica-czerwona ośmiornica
A:25-27
O:23-24
S:12-15
W:23-25
P:1
8 posejdon-posejdon magii
A:35-36
O:23-26
S:14-18
W:35-39
P:1
Zamek otrzymuje 50% mniejsze obrażenia od magii wody.
___________ "It's not a dream Ymir is real" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nagash
Dołączył: 11 października 2004 Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??
|
Wysłany: 1 kwietnia 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Ymir (cytat): |
Zamek Wody
1 poziom-piranie- piranie królewskie
Atak:4-5
Obrona:3-4
Szybkość:6-7
Wytrzymałość:7-8
Przyrost:14
2 poziom-węgorz-węgorz biały
A:5-6
O:6-7
S:8-9
W:4-5
P:9
3 poziom- żółw-żół królewski
A:7-9
O:7-10
S:4-5
W:7-8
P:4
4 poziom-krab-złoty krab (atak z dystansu)
A:9-12
O:7-9
S:8-10
W:6-8
P: 3
5 poziom-rekin-rekin królewski
A:15-17
O:15-16
S:12-13
W:20-22
P:2
6 poziom- syrena-magiczna syrena
A:17-19
O:16-17
S:12-16
M(manna):20
W:22-24
P:3
7-ośmiornica-czerwona ośmiornica
A:25-27
O:23-24
S:12-15
W:23-25
P:1
8 posejdon-posejdon magii
A:35-36
O:23-26
S:14-18
W:35-39
P:1
Zamek otrzymuje 50% mniejsze obrażenia od magii wody. |
Nic nie mówie ale to troche wygląda jak menu w jakiejś restauracji z owocami morza i rybami :wink: troche za dużo tutaj rybek jest ........
___________ Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego ..... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Może mi powiesz, jak ryby miałyby się poruszać (a co dopiero walczyć) na lądzie?
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|