Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
Może mi powiesz, jak ryby miałyby się poruszać (a co dopiero walczyć) na lądzie? |
No właśnie a do tego jak niby krab miałby atakować dystansowo??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Dobra tera napisze o wyglądzie moich stworków w zamku i zdolnościach specialnych itd.:
Strzelec-wygląda podobnie do wysokiego elfa, nie posiada zdolności specjalnych
Strzelec Cienia-jak wysoki elf ubrany cały na czarno, strzela zatrutymi strzalami
Obrońca Życia-jak krasnolud wojownik tylko, że zamiast młota ma topór świecący na biało
Obrońca Śmierci-jak krasnolud wojownik po "przejściach"zamiast młota ma topór świecący na czarno
Sługa Białej Magii-jak mnich cały na biało z otworów(w szacie)wydobywa się białe światlo, w walce wręcz ma szanse na oślepienie przeciwnika
Sługa Czarnej Magii-jak mnich w postrzępionej czarnej szacie z otworów(w szacie)wydobywa się czarne światło
Wojownik Snów-jak rycerz śmierci tylko że na biało, ma szanse uśpić przeciwnika
Wojownik Koszmarów-podobnie do rycerza śmierci, ma szanse uśpić pzeciwnika a jeśli mu się to uda to przy następnym atku może zesłać na niego koszmary przez co zaatakuje sprzymierzeńców
Iluzja-niematerialna istota o kształcie człowieka jest prawie cała przezroczysta, może przenikać przez przeszkody
Zjawa-jak iluzja tylko że koloru czarnego, ma szansę wpedzić przeciwnika w obłęd
Druid-jak ent ubrany w zieloną szatę, morze kontrolować przeszkody ale tylko roślinne(jeszcze żyjące)
Mroczny Druid-jak "podgniły" ent ubrany w czarną szate, ma szanse się uleczyć kontrolować przeszkody roślinne(nie żyjące)
Żywe Dobro-pełno zbrojny duch człowieka cały świecący się na biało, ma bardzo duże szanse oślepić wroga
Żywy Strach-jak żywe dobro tyle ze świeci się na czarno, może wskrzeszać ze zwłok przeciwników szkielety
Grall-Kula Życia i Śmierci-jest to kula przecięta na pół jedna połowa świeci się na biało druga na czarno łączą je czarne i białe błykawice- robi to co robią budynki gralli i podczas ataku na zamek niweluje wszystkie zdolności przeciwnika oraz ma szanse odeprzeć zaklęcie oczywiście przeciwnika
Dowódcy:
Wojownik-Rycerz Tworzenia po uzbieraniu odpowiedniej ilości doświadczenia zamienia się w Rycerza Niszczenia
Rycerz Tworzenia-wyglądem przypomina żywe dobro(tyle że lepszy)
Umiejętność-jednostki dostają mniejsze obrażenia od jednostek z zamku(tego gdzie są ludzie mnisi i anioły)
Rycerz Niszczenia-wyglądem przypomina żywy strach(tyle że lepszy)
Umiejętność-jednostki dostają mniejsze obrażenie od jednostek z necropolis i (tego gdzie są ludzie mnisi i anioły)
Mag-Mag Tworzenia, Mag Niszczenia(tak jak w przypadku wojownika)
Mag Tworzenia-wyglądem przypomina sługe białej magii(tyle że lepszy)
Umiejętność-na początku bitwy rzuca na jedną jednostke zaklęcie błogosławieństwa
Mag Niszczenia-wyglądem przypomina sługe czarnej magii(tyle że lepszy)
Umiejętność-na początku bitwy rzuca na jedną sojuszniczą jednostke błogosławieństwo a na jedna jednostke przeciwnika dośc słabą błyskawice
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
A jak można świecić się na czarno??
Nie podoba mi się ten zamek, za bardzo jednostki podczas ulepszenia wpadają z jednej skrejności w drugą (dobro na zło).
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ashanti
Dołączył: 27 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Z jaskini behemota :P
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Mastorious (cytat): |
A jak można świecić się na czarno??
Nie podoba mi się ten zamek, za bardzo jednostki podczas ulepszenia wpadają z jednej skrejności w drugą (dobro na zło). |
To prawda, a po drugie te jednostki są do siebie zbyt podobne....
Deresiusz (cytat): |
Wojownik Snów-jak rycerz śmierci tylko że na biało, ma szanse uśpić przeciwnika
Wojownik Koszmarów-podobnie do rycerza śmierci |
Skoro już są jednostki które reprezentują :arrow: różne strony mocy :wink: :D ( dobrą i złą ) to niech się od siebie różnią wyglądem
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Ashanti (cytat): |
Mastorious (cytat): |
A jak można świecić się na czarno??
Nie podoba mi się ten zamek, za bardzo jednostki podczas ulepszenia wpadają z jednej skrejności w drugą (dobro na zło). |
To prawda, a po drugie te jednostki są do siebie zbyt podobne....
Deresiusz (cytat): |
Wojownik Snów-jak rycerz śmierci tylko że na biało, ma szanse uśpić przeciwnika
Wojownik Koszmarów-podobnie do rycerza śmierci |
Skoro już są jednostki które reprezentują :arrow: różne strony mocy :wink: :D ( dobrą i złą ) to niech się od siebie różnią wyglądem |
No to sama coś wymyślisz Ashanti. A z tym świeceniem na czarno chodziło mi oto że to ma wyglądać w stylu takiego cienia wydobywającego się
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Davids
Dołączył: 8 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Erathiaa
|
Wysłany: 10 czerwca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Oto moja "wizja"
POZIOM 1
Niziołek/Hobbit
Siedziba - Nora/ ul. Nora
Wytrzymałość - 4/6
Szybkość - 5/7
Atak - 4/6
Obrona - 3/5
Zniszczenia - 1-3/2-3
Strzały - 12/24
Specjalne - BRAK/podwójny strzał
Koszt - 40/65
POZIOM 2
Knur/Knurzy Jeździec
Siedziba - Stodoła/ ul. Stodoła
Wytrzymałość - 13/15
Szybkość - 5/6
Atak - 6/7
Obrona - 5/7
Zniszczenia - 2-3/3
Specjalne - BRAK/każdy użyty punkt magii przez przeciwnika przemienia w 100 złota
Koszt - 120/150
POZIOM 3
Nomad/Pustynny Jeździec
Siedziba - Oaza/ ul. Oaza
Wytrzymałość - 25/30
Szybkość - 5/7
Atak - 8/9
Obrona - 7/8
Zniszczenia - 3-5/3-6
Specjalne - BRAK/na początku każdej tury używa czaru uleczenie na sobie
Koszt - 210/240
POZIOM 4
Śnieżny Strzelec/Wulkaniczny Strzelec
Siedziba - Śnieżna Strzelnica/ Wulkaniczna Strzelnica
Wytrzymałość - 30/35
Szybkość - 7/8
Atak - 11/12
Obrona - 9/10
Zniszsczenia - 8-9/8-10
Strzały - 24/32
Specjalne - strzela podwójnie/brak kary przy strzelaniu przez mury i na większą odległość (jak jest pokazana przy strzale złamana strzała), strzela podwójnie
Koszt - 450/500
POZIOM 5
Czarodziej/Czarodziejka
Siedziba - Gildia Czarodziejska/ ul. Gildia Czarodziejska
Wytrzymałość - 35/40
Szybkość - 7/8
Atak - 12/14
Obrona - 11/12
Zniszczenia - 13/14
Strzały - 24/32
Specjalne - rzuca pozytywne (na nas) lub negatywne (na przeciwnika) zaklęcie na wybrany oddział/rzuca masowe pozytywne (na nas) lub masowe negatywne (na przeciwnika) na początku walki
Koszt - 700/750
POZIOM 6
Koszmary/Piekielne Rumaki
Siedziba - Koszmarna Polana/ Piekielna Polana
Wytrzymałość - 90/110
Szybkość - 8/9
Atak - 14/15
Obrona - 14/15
Zniszczenia - 19/22
Specjalne - chroniony tarczą ognia/chroniony tarczą ognia, odporny na zaklęcia magii ognia
Koszt - 900/1000
POZIOM 7
Czarodziejski Smok/ Mistyczny Smok
Siedziba - Czarodziejskie Urwisko/ Mistyczne Urwisko
Wytrzymałość - 190/280
Szybkość - 13/19
Atak - 19/28
Obrona - 19/28
Zniszczenia - 45/50
Specjalne - może rzucić: magiczna strzała, piorun, lodowy pocisk, implozja, na przeciwnika/może rzucić: rozproszenie zimna, łańcuch piorunów, kula ognia, inferno, deszcz meteorytów, implozja, na przeciwnika; oba odporne na zaklęcia rażące (czyt. odbierające życie)
Koszt - 2600 + 1 klejnot/5100 + 2 klejnoty
___________ GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 10 czerwca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Ja proszę bardzo o nie robienie miast z neutralnymi jednostkami. Ostatnio, jak takie coś zrobili, była to najgorsza (według mnie) rzecz w całych Herosach. Poza tym czarodziejskie smoki to 8 - poziomowcy...
Czarodziej - czarodziejka... Pomijając to, że czarodziej rzuca masowe zaklęcia i jest szóstopoziomowcem, ta propozycje jest odrobine bezsensowna. Herosy to gra dla dzieci (ja grałem w wieku 6 lat :wink: ), a zmiana płci to delikatny temat.
Wszystkie dają staty i są potężne. zazwyczaj skupiają się na jednym parametrze, a ty wszystko. Gdzie sprawiedliwość? :?: :?:
Niektóre z twych jednostek jako neutralki mają (w przypadku koszmarów)np. 110 pkt. życia, a ty im 90 wlepiasz. Degradacja, panie degradacja.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 11 czerwca 2005 Wizja nowego miasta.
|
|
|
Może i ciekawe pomysły, ale sądze że cały temat znajduje się tu przypadkowo. Czasowo temat blokuje.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|