Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 12:50:41
Autor Wiadomość
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 2 kwietnia 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
Może mi powiesz, jak ryby miałyby się poruszać (a co dopiero walczyć) na lądzie?
No właśnie a do tego jak niby krab miałby atakować dystansowo??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 2 kwietnia 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Dobra tera napisze o wyglądzie moich stworków w zamku i zdolnościach specialnych itd.:
Strzelec-wygląda podobnie do wysokiego elfa, nie posiada zdolności specjalnych
Strzelec Cienia-jak wysoki elf ubrany cały na czarno, strzela zatrutymi strzalami
Obrońca Życia-jak krasnolud wojownik tylko, że zamiast młota ma topór świecący na biało
Obrońca Śmierci-jak krasnolud wojownik po "przejściach"zamiast młota ma topór świecący na czarno
Sługa Białej Magii-jak mnich cały na biało z otworów(w szacie)wydobywa się białe światlo, w walce wręcz ma szanse na oślepienie przeciwnika
Sługa Czarnej Magii-jak mnich w postrzępionej czarnej szacie z otworów(w szacie)wydobywa się czarne światło
Wojownik Snów-jak rycerz śmierci tylko że na biało, ma szanse uśpić przeciwnika
Wojownik Koszmarów-podobnie do rycerza śmierci, ma szanse uśpić pzeciwnika a jeśli mu się to uda to przy następnym atku może zesłać na niego koszmary przez co zaatakuje sprzymierzeńców
Iluzja-niematerialna istota o kształcie człowieka jest prawie cała przezroczysta, może przenikać przez przeszkody
Zjawa-jak iluzja tylko że koloru czarnego, ma szansę wpedzić przeciwnika w obłęd
Druid-jak ent ubrany w zieloną szatę, morze kontrolować przeszkody ale tylko roślinne(jeszcze żyjące)
Mroczny Druid-jak "podgniły" ent ubrany w czarną szate, ma szanse się uleczyć kontrolować przeszkody roślinne(nie żyjące)
Żywe Dobro-pełno zbrojny duch człowieka cały świecący się na biało, ma bardzo duże szanse oślepić wroga
Żywy Strach-jak żywe dobro tyle ze świeci się na czarno, może wskrzeszać ze zwłok przeciwników szkielety

Grall-Kula Życia i Śmierci-jest to kula przecięta na pół jedna połowa świeci się na biało druga na czarno łączą je czarne i białe błykawice- robi to co robią budynki gralli i podczas ataku na zamek niweluje wszystkie zdolności przeciwnika oraz ma szanse odeprzeć zaklęcie oczywiście przeciwnika

Dowódcy:
Wojownik-Rycerz Tworzenia po uzbieraniu odpowiedniej ilości doświadczenia zamienia się w Rycerza Niszczenia
Rycerz Tworzenia-wyglądem przypomina żywe dobro(tyle że lepszy)
Umiejętność-jednostki dostają mniejsze obrażenia od jednostek z zamku(tego gdzie są ludzie mnisi i anioły)
Rycerz Niszczenia-wyglądem przypomina żywy strach(tyle że lepszy)
Umiejętność-jednostki dostają mniejsze obrażenie od jednostek z necropolis i (tego gdzie są ludzie mnisi i anioły)
Mag-Mag Tworzenia, Mag Niszczenia(tak jak w przypadku wojownika)
Mag Tworzenia-wyglądem przypomina sługe białej magii(tyle że lepszy)
Umiejętność-na początku bitwy rzuca na jedną jednostke zaklęcie błogosławieństwa
Mag Niszczenia-wyglądem przypomina sługe czarnej magii(tyle że lepszy)
Umiejętność-na początku bitwy rzuca na jedną sojuszniczą jednostke błogosławieństwo a na jedna jednostke przeciwnika dośc słabą błyskawice
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 2 kwietnia 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

A jak można świecić się na czarno??
Nie podoba mi się ten zamek, za bardzo jednostki podczas ulepszenia wpadają z jednej skrejności w drugą (dobro na zło).

___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ashanti



Dołączył: 27 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z jaskini behemota :P

Wysłany: 2 kwietnia 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Mastorious (cytat):
A jak można świecić się na czarno??
Nie podoba mi się ten zamek, za bardzo jednostki podczas ulepszenia wpadają z jednej skrejności w drugą (dobro na zło).


To prawda, a po drugie te jednostki są do siebie zbyt podobne....
Deresiusz (cytat):
Wojownik Snów-jak rycerz śmierci tylko że na biało, ma szanse uśpić przeciwnika
Wojownik Koszmarów-podobnie do rycerza śmierci


Skoro już są jednostki które reprezentują :arrow: różne strony mocy :wink: :D ( dobrą i złą ) to niech się od siebie różnią wyglądem
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 2 kwietnia 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Ashanti (cytat):
Mastorious (cytat):
A jak można świecić się na czarno??
Nie podoba mi się ten zamek, za bardzo jednostki podczas ulepszenia wpadają z jednej skrejności w drugą (dobro na zło).


To prawda, a po drugie te jednostki są do siebie zbyt podobne....
Deresiusz (cytat):
Wojownik Snów-jak rycerz śmierci tylko że na biało, ma szanse uśpić przeciwnika
Wojownik Koszmarów-podobnie do rycerza śmierci


Skoro już są jednostki które reprezentują :arrow: różne strony mocy :wink: :D ( dobrą i złą ) to niech się od siebie różnią wyglądem

No to sama coś wymyślisz Ashanti. A z tym świeceniem na czarno chodziło mi oto że to ma wyglądać w stylu takiego cienia wydobywającego się
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 10 czerwca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Oto moja "wizja"

POZIOM 1
Niziołek/Hobbit
Siedziba - Nora/ ul. Nora
Wytrzymałość - 4/6
Szybkość - 5/7
Atak - 4/6
Obrona - 3/5
Zniszczenia - 1-3/2-3
Strzały - 12/24
Specjalne - BRAK/podwójny strzał
Koszt - 40/65

POZIOM 2
Knur/Knurzy Jeździec
Siedziba - Stodoła/ ul. Stodoła
Wytrzymałość - 13/15
Szybkość - 5/6
Atak - 6/7
Obrona - 5/7
Zniszczenia - 2-3/3
Specjalne - BRAK/każdy użyty punkt magii przez przeciwnika przemienia w 100 złota
Koszt - 120/150

POZIOM 3
Nomad/Pustynny Jeździec
Siedziba - Oaza/ ul. Oaza
Wytrzymałość - 25/30
Szybkość - 5/7
Atak - 8/9
Obrona - 7/8
Zniszczenia - 3-5/3-6
Specjalne - BRAK/na początku każdej tury używa czaru uleczenie na sobie
Koszt - 210/240

POZIOM 4
Śnieżny Strzelec/Wulkaniczny Strzelec
Siedziba - Śnieżna Strzelnica/ Wulkaniczna Strzelnica
Wytrzymałość - 30/35
Szybkość - 7/8
Atak - 11/12
Obrona - 9/10
Zniszsczenia - 8-9/8-10
Strzały - 24/32
Specjalne - strzela podwójnie/brak kary przy strzelaniu przez mury i na większą odległość (jak jest pokazana przy strzale złamana strzała), strzela podwójnie
Koszt - 450/500

POZIOM 5
Czarodziej/Czarodziejka
Siedziba - Gildia Czarodziejska/ ul. Gildia Czarodziejska
Wytrzymałość - 35/40
Szybkość - 7/8
Atak - 12/14
Obrona - 11/12
Zniszczenia - 13/14
Strzały - 24/32
Specjalne - rzuca pozytywne (na nas) lub negatywne (na przeciwnika) zaklęcie na wybrany oddział/rzuca masowe pozytywne (na nas) lub masowe negatywne (na przeciwnika) na początku walki
Koszt - 700/750

POZIOM 6
Koszmary/Piekielne Rumaki
Siedziba - Koszmarna Polana/ Piekielna Polana
Wytrzymałość - 90/110
Szybkość - 8/9
Atak - 14/15
Obrona - 14/15
Zniszczenia - 19/22
Specjalne - chroniony tarczą ognia/chroniony tarczą ognia, odporny na zaklęcia magii ognia
Koszt - 900/1000

POZIOM 7
Czarodziejski Smok/ Mistyczny Smok
Siedziba - Czarodziejskie Urwisko/ Mistyczne Urwisko
Wytrzymałość - 190/280
Szybkość - 13/19
Atak - 19/28
Obrona - 19/28
Zniszczenia - 45/50
Specjalne - może rzucić: magiczna strzała, piorun, lodowy pocisk, implozja, na przeciwnika/może rzucić: rozproszenie zimna, łańcuch piorunów, kula ognia, inferno, deszcz meteorytów, implozja, na przeciwnika; oba odporne na zaklęcia rażące (czyt. odbierające życie)
Koszt - 2600 + 1 klejnot/5100 + 2 klejnoty

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 10 czerwca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Ja proszę bardzo o nie robienie miast z neutralnymi jednostkami. Ostatnio, jak takie coś zrobili, była to najgorsza (według mnie) rzecz w całych Herosach. Poza tym czarodziejskie smoki to 8 - poziomowcy...
Czarodziej - czarodziejka... Pomijając to, że czarodziej rzuca masowe zaklęcia i jest szóstopoziomowcem, ta propozycje jest odrobine bezsensowna. Herosy to gra dla dzieci (ja grałem w wieku 6 lat :wink: ), a zmiana płci to delikatny temat.
Wszystkie dają staty i są potężne. zazwyczaj skupiają się na jednym parametrze, a ty wszystko. Gdzie sprawiedliwość? :?: :?:
Niektóre z twych jednostek jako neutralki mają (w przypadku koszmarów)np. 110 pkt. życia, a ty im 90 wlepiasz. Degradacja, panie degradacja.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 11 czerwca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Może i ciekawe pomysły, ale sądze że cały temat znajduje się tu przypadkowo. Czasowo temat blokuje.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.