Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 11:06:58
Autor Wiadomość
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Atak klonów - jak mu zapobiec? Odpowiedz z cytatem

Wiecie, zauważyłem że w herosach (w czwórce nieco rzadziej) po dłuższej grze miasta stawały się swoimi klonami. Więc postanowiłem otworzyć ten temat. W nim wpisujcie propozycje zapobiegania takim zdarzeniom!

Ja uważam że:

Pierwsze primo: rozdzielna ewolucja szerzej omówiona w temacie o przekształceniach.

Drugie primo: możliwość rozbudowywanie budynków w różnych kierunkach, (handlowy, wojskowy itp.)

Trzecie primo: gracz ustalał by, gdzie na ekranie miasta ma być ustawiony dany budynek. (taki mały smaczek)

Czwarte primo: Możliwość wybudowania sposobem z trzeciego primo różnych ozdób: drzew, domów, jeziorek, mostów...

I to właściwie wszystko...

Piszcie, opowiadajcie!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Atak klonów - jak mu zapobiec? Odpowiedz z cytatem

Atakiem klonów to bym tak tego nie nazwał. Wszystkie zamki mają własny wygląd i własny klimat. Co prawda, proces rozbudowy wygląda tak samo. Ale o takich zmianach, co Ty mówisz, to mogło by zepsuć grę, a równowaga powinna być. Ja jestem za rozszerzonym trybem rozbudowy, jednakże nie ma co szaleć i robić z gry wielkie NIC.

Cytat:
gracz ustalał by, gdzie na ekranie miasta ma być ustawiony dany budynek. (taki mały smaczek)
Możliwość wybudowania sposobem z trzeciego primo różnych ozdób: drzew, domów, jeziorek, mostów...

Na to nie licz. Oczywiście, że dodało by wszelakich nowości, ale tego nie zrobią i tyle.

Cytat:
Pierwsze primo:
Drugie primo:
Trzecie primo:
Czwarte primo:

LOL, ale absurd.

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Atak klonów - jak mu zapobiec? Odpowiedz z cytatem

Chodziło mi w tym o zamki tych samych przynależności...

A co do prim, tak mówią w moim domu...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Atak klonów - jak mu zapobiec? Odpowiedz z cytatem

To nie ma byś SimCity czy jakiś Heroes Tycoon tylko kolejna część HoM&M. Mi osobiście to, że wszystkie miasta tego samego typu po rozbudowie wyglądają identycznie, w niczym nie przeszkadza. A jeśli chodzi o różnice w ich wyglądzie, to zmiana wyglądu od terenu i ewentualnie dodanie wybrzeża morskiego, gdy miasto się na nim znajduje, w zupełności wystarcza.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Roodeck



Dołączył: 19 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Starachowice

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Atak klonów - jak mu zapobiec? Odpowiedz z cytatem

Ale przecież dana jednostka za każdym razem też wygląda tak samo. Może przydałaby się opcja ubierania potworów w różne ubranka :mrgreen: Diabeł w gustownym płaszczu - to byłby czad :lol:
:roll:

___________
Visca el Barça!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Atak klonów - jak mu zapobiec? Odpowiedz z cytatem

Roodeck (cytat):
.Może przydałaby się opcja ubierania potworów w różne ubranka

Można by przy updatcie jednostek, dorobić wybór różnego wyglądu, z pewnością to dużo roboty dla programistów :P

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 23 kwietnia 2005     Atak klonów - jak mu zapobiec? Odpowiedz z cytatem

Za dużo nie można robić jesli chodzi o szczegóły różniące miasta. Najważniejsze aby każde miasto rozwijało się w podobny sposób a różnice od strony strukturalnej polegały raczej na różnicach w wybudowanych umocnieniach i delikatnie w ekonomii.

Z umocnień zamiast 3 obiektów w HOMM-IV mielibysmy około 20 z czego można wybudować jakieś 12 czyli 8 byłoby na zasadzie wyboru odnośnie konkretnych budowli:
- wybór obiektu 1 czy 2
- wybór upgrejdu obiektu 1 czy budowa obiektu 2... i tak dalej tyle że odpowiednio scherarchizowane i oczywiście tak stworzone by oba wybory były równie dobre. Poza tym wszystko musiałoby być dobrze zbalansowane tak by komputer podczas walk był w stanie wykorzystać różne strategie.

Z ekonomii to już nieco mniej bo za dużo raczej chyba nie da się wymyśleć a tworzenie czegoś na siłę nie miałoby sensu. Tutaj widziałbym jedynie 3-4 wybory i nic nadto.


Od strony wyglądu miasta to możnaby się skłonić do takiego rozwiązania, otoczenie zamku wyglądałoby zależnie od otaczających je obiektów co jest wykonalne (coś podobnego widziałem w Codename panzers choć z miernym skutkiem). Poprostu umiejscowienie obiektów na mapie przygody decyduje o tym jak zamek będzie wyglądał w środku.

Natomiast wybór miejsca na budowę generatora w mieście to chyba raczej chybione jest... w sumie fajnie by było ale nie ma raczej szans na realizację takiej idei.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Bubeusz



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)

Wysłany: 30 kwietnia 2005     Atak klonów - jak mu zapobiec? Odpowiedz z cytatem

Taak, The Sims Heroes :) Ubieranie jednostek jest co najmniej bez sensu :) Jeśli zaś chodzi o wybór miejsca pod budowę: pomysł dobry, ale niewykonalny. Jedyna możliwosć jaką tu widzę to na przykład parę rodzajów jednego budynku. Chodzi o to, że np w jednym zamku jakiś budynek może wyglądać inaczej niż w drugim (tego samego typu oczywiście :) ) Na przykład zależnie od terenu, na którym zamek się znajduje, jak to Haraald napisał. W sumie zgadzam się z nim we wszystkim, tylko że tej ekonomii to jednak mogłoby być więcej niż 3-4 wybory :)
___________
Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.