Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 23 kwietnia 2005 Atak klonów - jak mu zapobiec?
|
|
|
Wiecie, zauważyłem że w herosach (w czwórce nieco rzadziej) po dłuższej grze miasta stawały się swoimi klonami. Więc postanowiłem otworzyć ten temat. W nim wpisujcie propozycje zapobiegania takim zdarzeniom!
Ja uważam że:
Pierwsze primo: rozdzielna ewolucja szerzej omówiona w temacie o przekształceniach.
Drugie primo: możliwość rozbudowywanie budynków w różnych kierunkach, (handlowy, wojskowy itp.)
Trzecie primo: gracz ustalał by, gdzie na ekranie miasta ma być ustawiony dany budynek. (taki mały smaczek)
Czwarte primo: Możliwość wybudowania sposobem z trzeciego primo różnych ozdób: drzew, domów, jeziorek, mostów...
I to właściwie wszystko...
Piszcie, opowiadajcie!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 23 kwietnia 2005 Atak klonów - jak mu zapobiec?
|
|
|
Atakiem klonów to bym tak tego nie nazwał. Wszystkie zamki mają własny wygląd i własny klimat. Co prawda, proces rozbudowy wygląda tak samo. Ale o takich zmianach, co Ty mówisz, to mogło by zepsuć grę, a równowaga powinna być. Ja jestem za rozszerzonym trybem rozbudowy, jednakże nie ma co szaleć i robić z gry wielkie NIC.
Cytat: |
gracz ustalał by, gdzie na ekranie miasta ma być ustawiony dany budynek. (taki mały smaczek)
Możliwość wybudowania sposobem z trzeciego primo różnych ozdób: drzew, domów, jeziorek, mostów... |
Na to nie licz. Oczywiście, że dodało by wszelakich nowości, ale tego nie zrobią i tyle.
Cytat: |
Pierwsze primo:
Drugie primo:
Trzecie primo:
Czwarte primo: |
LOL, ale absurd.
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 23 kwietnia 2005 Atak klonów - jak mu zapobiec?
|
|
|
Chodziło mi w tym o zamki tych samych przynależności...
A co do prim, tak mówią w moim domu...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 kwietnia 2005 Atak klonów - jak mu zapobiec?
|
|
|
To nie ma byś SimCity czy jakiś Heroes Tycoon tylko kolejna część HoM&M. Mi osobiście to, że wszystkie miasta tego samego typu po rozbudowie wyglądają identycznie, w niczym nie przeszkadza. A jeśli chodzi o różnice w ich wyglądzie, to zmiana wyglądu od terenu i ewentualnie dodanie wybrzeża morskiego, gdy miasto się na nim znajduje, w zupełności wystarcza.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Roodeck
Dołączył: 19 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 23 kwietnia 2005 Atak klonów - jak mu zapobiec?
|
|
|
Ale przecież dana jednostka za każdym razem też wygląda tak samo. Może przydałaby się opcja ubierania potworów w różne ubranka :mrgreen: Diabeł w gustownym płaszczu - to byłby czad :lol:
:roll:
___________ Visca el Barça! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 23 kwietnia 2005 Atak klonów - jak mu zapobiec?
|
|
|
Roodeck (cytat): |
.Może przydałaby się opcja ubierania potworów w różne ubranka |
Można by przy updatcie jednostek, dorobić wybór różnego wyglądu, z pewnością to dużo roboty dla programistów :P
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 23 kwietnia 2005 Atak klonów - jak mu zapobiec?
|
|
|
Za dużo nie można robić jesli chodzi o szczegóły różniące miasta. Najważniejsze aby każde miasto rozwijało się w podobny sposób a różnice od strony strukturalnej polegały raczej na różnicach w wybudowanych umocnieniach i delikatnie w ekonomii.
Z umocnień zamiast 3 obiektów w HOMM-IV mielibysmy około 20 z czego można wybudować jakieś 12 czyli 8 byłoby na zasadzie wyboru odnośnie konkretnych budowli:
- wybór obiektu 1 czy 2
- wybór upgrejdu obiektu 1 czy budowa obiektu 2... i tak dalej tyle że odpowiednio scherarchizowane i oczywiście tak stworzone by oba wybory były równie dobre. Poza tym wszystko musiałoby być dobrze zbalansowane tak by komputer podczas walk był w stanie wykorzystać różne strategie.
Z ekonomii to już nieco mniej bo za dużo raczej chyba nie da się wymyśleć a tworzenie czegoś na siłę nie miałoby sensu. Tutaj widziałbym jedynie 3-4 wybory i nic nadto.
Od strony wyglądu miasta to możnaby się skłonić do takiego rozwiązania, otoczenie zamku wyglądałoby zależnie od otaczających je obiektów co jest wykonalne (coś podobnego widziałem w Codename panzers choć z miernym skutkiem). Poprostu umiejscowienie obiektów na mapie przygody decyduje o tym jak zamek będzie wyglądał w środku.
Natomiast wybór miejsca na budowę generatora w mieście to chyba raczej chybione jest... w sumie fajnie by było ale nie ma raczej szans na realizację takiej idei.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Bubeusz
Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)
|
Wysłany: 30 kwietnia 2005 Atak klonów - jak mu zapobiec?
|
|
|
Taak, The Sims Heroes :) Ubieranie jednostek jest co najmniej bez sensu :) Jeśli zaś chodzi o wybór miejsca pod budowę: pomysł dobry, ale niewykonalny. Jedyna możliwosć jaką tu widzę to na przykład parę rodzajów jednego budynku. Chodzi o to, że np w jednym zamku jakiś budynek może wyglądać inaczej niż w drugim (tego samego typu oczywiście :) ) Na przykład zależnie od terenu, na którym zamek się znajduje, jak to Haraald napisał. W sumie zgadzam się z nim we wszystkim, tylko że tej ekonomii to jednak mogłoby być więcej niż 3-4 wybory :)
___________ Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|