Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 29 kwietnia 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Czy mógłby ktoś (kto ma lub zna) dać jakieś ulepszenia do edytora??? Albo chociaż linki???
Jeśli ktoś by miał to byłbym bardzo wdzięczny gdyby się ze mną nimi podzielił :D
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 14 maja 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
A niby o jakie ulepszenia ci chodzi???
[jeśli temat nie ruszy, zamknę go, ewentualne odpowiedzi na priv do autora tematu]
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 15 maja 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Jeżeli chodzi o ulepszenia, to słyszałem jedynie o wtyczce, która pozwala na kopiowanie części mapy.
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 23 maja 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
A gdzie można takową dostać? Bardzo by mi sie przydała...
Wydaje mi się, że żadnych uleopszeń nie ma. Ten edytor Ci nie pasuje, że chcesz ulepszeń?
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 maja 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Może nowy WoG wprowadzi jakieś ulepszenia?
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 23 maja 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Jakoś mi się nie wydaje. WOG się zmienia a edytor wciąż ten sam.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 24 maja 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Nie rozumiem co tam trzeba ulepszać?? WOG się zmienia, a edytor nie musi, bo po co?? Są dodane do edytora nowe jednostki i obiekty, skrypty działają, więc czego więcej trzeba??
Cieszmy się genialnie zrobionym (w porównaniu do edytorów z innych gier) generatorem losowej mapy.
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 24 maja 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Mastorious (cytat): |
Nie rozumiem co tam trzeba ulepszać?? WOG się zmienia, a edytor nie musi, bo po co?? Są dodane do edytora nowe jednostki i obiekty, skrypty działają, więc czego więcej trzeba??
Cieszmy się genialnie zrobionym (w porównaniu do edytorów z innych gier) generatorem losowej mapy. |
Nie tyle by go ulepszać co w pełni zaktualizować. Owszem nowe jednostki można łatwo dodać na mapę gry. Nie tak łatwo już jest z nowymi jednostkami w garnizonach czy miastach. Trzeba pisać skrypty aby w puszce pandory czy zdarzeniu był mithril. Coś się przestawi i wszystko trzeba zmieniać.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nagash
Dołączył: 11 października 2004 Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??
|
Wysłany: 24 maja 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Altair (cytat): |
Nie tyle by go ulepszać co w pełni zaktualizować. Owszem nowe jednostki można łatwo dodać na mapę gry. Nie tak łatwo już jest z nowymi jednostkami w garnizonach... |
O właśnie, ile ja to razy chciałem wrzucić do garnizonu 8-poziomowe jednostki lub nowe neutralne... to czasami psuje całą fabułę planszy... oczywiście można kombinować ale czy nie dało sie tego ulepszyć ?? Niby mała rzecz a takie problemy potrafi stworzyć ......
___________ Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego ..... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 24 maja 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Też tak sądze dlatego postanowiłem to poprawić. Napisałem skrypt który uzupełnia tą lukę.
Jest to moim zdaniem znaczne ułatwienie dla każdego kto sam tworzy mapy. To zagadnienie opisałem w temacie ERMy Eremity. Tam również dostępny jest ten skrypt.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 9 czerwca 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Ulepszenie typu jakieś nowe potwory, lokacje czy coś takiego... :roll:
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nagash
Dołączył: 11 października 2004 Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??
|
Wysłany: 9 czerwca 2005 Udoskonalenia do edytora
|
|
|
Nowe potwory ..... hehe marzenia... najpierw muszą powstać w grze ( chodzi mi o animacje) żeby były w edytorze nie ?
___________ Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego ..... |
|
Powrót do góry
|
|
|