Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 18:34:30
Autor Wiadomość
Szon



Dołączył: 26 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Katowice

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Fireheart (cytat):
(...) jedyną rzeczą do jakiej mam uwagi to rozmiar pola bitwy. (...) Stare "duże" pola walki były dobre, nie raz można się było przekonać że szybkość jednostek oraz ich zasięg ma kluczowe znaczenie do wyniku bitwy.


Nie można ocenić gry nie grajc w nią lub nie widząc tak naprawde jak bedzie wygladac... pole bitwy będzie zależało od ilości armii na niej występujacej i szczerze powiem że mi odpowiada to że im mniej armii i jednostek tym mniejsze pole bitwy akurat tutaj nie widze żadnego powodu do kryyki!!

A po za tym Ubisoft chyba wyraźnie mówił o przyspieszeniu rozgrywki... więc czego tu oczekiwac!! Ja myślę tak.. dajmy proogramistom Ubisoftu pole do popisu... jak im wyjdzie to chwała im za to a jak nie wyjdzie to poprzednich części homm nam nikt nie odbierze i pozostanie tylko niedosyt!! Ja jednak już teraz wiem że homm5 będzie dobrą gra podobnie jak niemało przez niektórych krytykowana 4 -a przeze mnie uznawana za najlepsza cześć!!

___________
Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Nie mówię że czwórka jest tragiczna! Jest niezła, ale powinno być WIĘCEJ miast i jednostek niż w trójce! I to jest najbardziej durne w czwórce!!! :x :evil:
Od Kings Bounty do Heroesa III ciągle było wszystkiego więcej, a tu se nagle wyszła taka czwóreczka w której jest wszystkiego mniej niż w trójce! Boję się że przez tą "coraz lepszą grafikę" i w nastęnpych Heroesach będzie wszystkiego mniej aż dojdzie do zera! :x :evil:
W czwórce jest jeszcze dórne to że (za przeproszeniem) spieprzyli całą fabułę! :evil: :x :evil:
Boję się że w następnych częściach też tak będzie! :x :evil: :x
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Galadin



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Trzeba mieć nadzieję, tymczasem zapraszam do objerzenia porcji screenów ze starej bety w topic "Demo..."
___________
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Szon



Dołączył: 26 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Katowice

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Nigdy nie przeszkadzłao mi to ze jest mniej jednostek w 4 niż w trócje bo w homm4 zazwyczaj grałem samymi bohaterami... :)

Ale jeśli nawet to i tak uważam ze w homm4 nie było znowu tak malo tych jednostek by aż tak nażekac na ich mała liczbe :>

Ja już raz stwirdziłem że gdyby homm4 nie naazywało by się homm4 tylko zupełnie inaczej i nie było by grą kolejna z serii to ta gra była by kultowa i zdecydowanie zagrażala by serii homm!! Niestety chyba oczekiwania fanów zabiły 4 allbo nie tyle zabiły co przytłoczyły!! 3DO na tym straciło, ubisoft zyskało a co z 5 i jak odbiorą ją Fani zobaczymy :) ja jestem optymistą i nawet jka gra bedzie słaba i tak w nią zagram - przyajmniej raz :D

___________
Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

[

Minimum 10? I weź teraz nadaj tym miastom sensowne nazwy i jednostki, tak żeby nic się nie powtarzało, wszystko było zbalansowane...a jeszcze potem piszesz, że 20 - bezsens. 6 miast (inaczej głównych frakcji) to wcale nie jest źle. A może chciałeś oddzielne miasto dla centaurów, harpii, dżinów?
>>>>>>>>>>>.
??????? W Ostrzu armagedonu bylo 9 a 10 to zbyt trudne?Ze wzgledu na nazwy?Zartujesz?

[
Jeżeli liczyć jednostki po ulepszeniu, to będzie 6x7x2=84!! Pozatym niema nigdzie wspomniane, ile będzie neutralnych, przyzywanych lub przywoływanych istot. (z czego pewnie dużo będzie rodzajów smoków - yeah)
>>>>>
No to bedzie 100 a w Trojce bylo 130 REGRES!!!

[

I to jest właśnie magia sagi. Widzimy pojedyńcze jednostki, ale w dużych liczbach w każdej. Co wolisz z tego zrobić Disciples? Pozatym jakbyś chciał się naraz tym poruszać, gdyby doszło do walki między siłami po 10k z jednej i drugiej strony? Co do trójwymiaru - raczej kosztem grywalności robiony nie jest, zato przypuszczam, że będziemy widzieć efektowne walki. A H3 był robiony lata temu, wtedy mentalność programistów była lekko inna. :D
>>>>>
Przeciez mowie ze w fantasy niepotrzeba realizmu.A jak myslisz dlaczego tylko 6 miast gdy bylo 9?Odpowiedz jest prosta ze wzgledu na obciazenie pamieci grafika ZBYT SKOMPLIKOWANA.I to jest niedobre to ograniczenie...

Co przeszkadza ten lekki posmak mangi? Prawie jej niewidać. Co do aniołów - czy aspekt nadprzyrodzony w religi chrześcijańskiej sam w sobie nie jest rodem z fantasy? Na codzień aniołów na ulicy się chyba nie widzi. :D W taki razie demonów też nie powinno być...przecież to upadłe anioły. :D Co, paladyn sobie niemoże pojeździć? Zresztą niewiadomo, czy paladyni niebędą mogli zsiadać z wierzchowców - fajnie by było. A ludzie przecież mają katapulty, balisty...inne frakcje mają jednostki latające, dlaczego niby ludzie mieli by niemieć?
>>>>
BO MAJA TECHNIKE PROSTE...Co do aniolow i demonow ze ich nie widac nie powiedzial bym.Dzis Swiatowe Dni Mlodziezy.A WIECIE KTO ZGINAL I JAK PRAWDA...Rzekoma choroba psychiczna ...A opetanie akurat ma takie same objawy...
Dlatego ostroznie.Mitologia mitologia a swiat niewidzialny zostawmy w spokoju
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

10 miast bzdura, już w HIII i IV gdzie miast było mniej nie były dokładnie zbalansowane! Bo tego się nie da poprostu zrobić. Chyba że wszytskie zamki będą identyczne. Im więcej frakcji tym większy kłopot. Lepiej mniej a pożądnych.

Aha jednostek w HoMM III było więcej z jednego prostego powodu. Ulepszenie co do których nie jestem przekonany. Gdyby w HIV były to 8*6*2=96 + 17 neutranych = 113 + 7 z dodatków = 120 (dla niekapujących 8-ilość jednostek w zamku 6-ilość zamków i 2-podstawowa i ulepszona jednostka. Według mnie ulepszone jednostki to tylko strata czasu można by przecież zamiast dwóch podobnych jednostek zrobić dwie zupełnie inne dorobić zamiast tego niejedną mape a tak tylko przekolorują niektóre elementy postaci i już się nazywa że nowa jednostka. A potem tylko kłopoty z nazewnictwem :?

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

A ja chciałbym zaprotestować, bo twierdzenie że 10 miast jest bzdurą - nie ma kompletnie żadnego uzasadnienia merytorycznego. Jakie zbalansowanie? przecież akurat to najprostrza rzecz pod słońcem. Skoro dało się z 8 zamkami i z 10 łatwo sobie poradzić., wstarczy chcieć. Jedynym kłopotem są sprawy czysto techniczne, więcej grafik, więcej pracy, więcej algorytmów. Ale to jest do zrobienia. A jednostek w H3 było 136 plus już kilkanaście z WoGa, czyli około 150, czy komuś to z grajcych w WoGa przeszkadza??
W co się tyczy H4, to dali mniej zamków ale również mniej zbalasowanych, więc to żadna reguła.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Jakie zbalansowanie? przecież akurat to najprostrza rzecz pod słońcem. Skoro dało się z 8 zamkami i z 10 łatwo sobie poradzić.


Jeżeli to takie proste... mam co do tego wątpliwości gdyż w HoMM III przecież nie wszyskie zamki były idealnie zbalansowane. Były miasta za silne i za słabe. A co do jednostek to WoGa mi tutaj nie wliczać! A dlaczego? Bo to fanowski dodatek tak jak i EQ którego autorzy także próbują dodać nowe jednostki tyle że do HoMM IV.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Niezupełnie, w H3 były miasta łatwiesze i trudniejsze do grania, wszystko zależało od umiejętności gracza. Jedynie Conflux był nieco "nieprzygotowany".
WoGa można nie wliczać, ale to ci tylko pokazuje że nawet kilkanaście jednostek nie psuje gry.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Galadin



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Conflux nieprzygotowany? Jak ktoś nieumiał grać, to oczywiście że confluxem sobie nieda rady, jak ktoś umie grać, to ma niezłą potęgę. Miasto oczywiście niezbyt ciepło przyjęte.
___________
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Szon



Dołączył: 26 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Katowice

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Panowie przesadzacie z ta rozmową temat jest wyraźie o nadchodzacej piątej części homm a nie o zbalansowaniu confluxu w trójce!!! Poczekajcie na 5 a potem komentujcie co spiprzyli :>
___________
Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Oto miasta jakie chciałbym zobaczyć w heroesie 5:
1. Bastion (Leśne miasto z krasnoludkami i elfami)
2. Forteca (Miasto czarodziejów)
3. Lochy (Miasto chaosu z czarnymi smokami)
4. Twierdza (Miasto barbażyńców)
5. Cytadela (Bagna z hydrami)
6. Inferno (Piekło)
7. Nekropolia (Miasto trupów)
8. Zamek (Zamek rycerzyków)
9. Wrota Żywiołów (Z żywiołakami)
10. Boska Kuźnia (Super miasto starożytnych z technologią S-F)
11. Pałac (Miasto Egipskie z sfinksami i anubitami)
12. Wodne Miasto (Z potworami morskimi, syrenkami i krakenami)

Bardzo chciałbym takie miasta! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Witam . dawno sie nie wypopowiadałem na łamach OW.Coż moje zdanie co do dotychczasowego ukazania H5 jest następujace .
Jak na razie to" małe "rozczarowanie . O ile grafe w 3D mozna zcierpieć i nawet polubic to pozostałe ukazane elementy gry sprowadzaja sie do wniosku klon H3 . Nie wiem czy to celeowe działanie i ukłon w strone starych wyjadaczy serii czy tez brakuje pomysłow .
Jak dla mnie brak alternatywnej mozliwosci upgrejdu jest duzym minusem.
Jak na razie to jednostki sa niemal identyczne jak w 3.możliwośc rozwoju trzech umiejętnosci bohatera znow podzieli ich na bardziej i mniej przydatynych w grze .Wymieniac in minus jeszcze mozna troche ale po co?
Ja czekam na te INNOWACJE? :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

Została wykradziona grywalna wersja h5
jak tylko skoncze zas... to opisze wrażenia :]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Pirvian



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

NoName (cytat):
Została wykradziona grywalna wersja h5
jak tylko skoncze zas... to opisze wrażenia :]


Rychło wczas!!Większość już wie o tym od paru dni!!:D

___________
Ład, Natura, a przedewszystkim Życie to posób na zło!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

A gdzie można ją ściągnąć???
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Pirvian



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

http://www.gamez.net.ru/showthread.php?t=3805

Trzeba ściągać na party, bo inaczej się nie da, chyba ze emule.Idzie tylko 2 party na dzień ściągnąć.

___________
Ład, Natura, a przedewszystkim Życie to posób na zło!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Pirvian



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem

I to jest pierwotne HOMM V a nie demo.Tu jeszcze nie ma wprowadzonego 3D w zamkach i nie ma wielu opcji.To wersjka beta, w którą pierwotnie grali tworcy.
___________
Ład, Natura, a przedewszystkim Życie to posób na zło!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Heroes V - wyraź swoją opinię Odpowiedz z cytatem


Nie zalamujmy rak i nie mowmy jak zrobia tak zrobia najwyzej bedzie rozczarowanie. W koncu to MY BEDZIEMY SIE MECZYC Z BUBLEM!A moze cos jeszcze da sie zrobic.
Tu jest forum ubisoft:
http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=frm&s=400102&f=1851065692
Logujcie sie i domajcie po angielsku.
Trzeba walczyc o kwestie podstawowa ilosc miast i ilosc jednostek.Sa rozne zdania.Ale prawda jest taka ze jak zmniejszyli ilosc miast do 6 a jednostek do 60 to FIRMA ZBANKRUTOWALA.Jesli komus brakuje wyobrazni niech pomysli. Gdyby bylo 1 miasto i 5 jednostek to czy ta gra byla by ciekawa?A gdyby bylo 100 miast i 2000 jednostek?To bylo by fantastycznie!Mozna by w nia grac 100 lat zanim by czlowiek poznal.
Tak wiec IM WIECEJ TYM LEPIEJ.IM MNIEJ TYM GORZEJ.
Trzeba rozpropagowac haslo ONLY 6 TOWNS :o((((MUCH TOWNS,MUCH CREATURES!!!
Trzeba tutaj rozwiac pewne watpliwosci ,ktore pojawily sie :
1.Aby nie powtarzac tych samych jednostek.To nie jest dobry pomysl.Do wielu sie przyzwyczailismy.Ktoz by nie chcial Ogrow Behemotow,Elfow,Krasnoludow,Chlopow itd.
Co do mnie ogole bym nie robil Aniolow Archaniolow a takze ich przeciwnikow z uwagi na to ze nie sa istoty mitologiczne czy z fantasy .Religii bym nie ruszal...
Natomiast cala reszte JAK NAJBARDZIEJ.A nowe mozna dodac.
We wszystkich herosach przewinelo sie ze 180 postaci JUZ OPRACOWANYCH GRAFICZNIE mozna je latwo wykorzystac CO ZMNIEJSZY KOSZTY...Mozna dodac ze 20 nowych.Bedzie to ZUPELNIE REALNA LICZBA 200.Przy tym nie trzeba drobiazgowego relizmu,ktory obciaza pamiec i zmniejsza ilosc postaci.Przeciez w Trojce byly bardzo dobre i ok 150.Dzisiejsza technika pozwala znacznie polepszyc grafike i dac 200.
2.Trudnosc z miastami.To nieporozumienie.Grafika miast jako statyczna JEST NAJPROSTSZYM ZAGADNIENIEM I STWORZENIE 100 miast NIERUCHOMYCH jest prosciutkie.Caly problem to postacie,ktore trzeba robic w 6 postawowych wariantach STOJACYCH!Pozniej w 6 chodzacych razy kilka klatek!!!! i jeszcze 6 pozycji atakujacych i 6 otrzymujacych ciosy! Razem PONAD CZTERDZIESCI WERSJI POSTACI!!!Czyli 100 postaci to tak naprawde 4000!!!Czy nie mozna by zrobic 200 postaci po 20 klatek?
3.Trudnosc z bilansowaniem sily.TO JEST DZIECINNIE PROSTE.Ilosc punktow ataku i obrony wszystkich produkowanych przez tydzien jednostek MUSI BYC ROWNA WE WSZYSTKICH MIASTACH I TYLE.Przyklad. Pikinierzy 10 obrony i 10 ataku =20X14=280 Czyli jesli szkielety maja 5 ataku i 5 obrony =10 to 280podzielic na 10 MUSI ICH BYC 28.Proste.To samo ze zdrowiem.
4. Co do ulepszen to fakt.To jest bardzo meczace bo majac nieulepszona armie trzeba sie cofac przez cala plansze w celu ulepszenia.Wiec czesto od razu sie ulepsza aby nie miec klopotu tracac czas.W sumie klopot a mialo byc ciekawie.A ponadto nieulepszonych uzywa sie tylko krotko.A PRACY JEST TYLE SAMO I OBCIAZAJA PAMIEC.
Ale ulepszanie moze byc ciekawe POD WARUNKIEM ZE BEDZIE LOGICZNE.
Lepszym wyjsciem bylo by zrobic taki system
Zamek:
chlop->pikinier
kusznik->balista
miecznik->mistrz miecza
kawalerzysta->paladyn
A wiec 4 podstawowe i 4 ulepszenia.Z tego trzeba wybrac 7 bo tyle moze miec heros.
ALE UWAGA!
Produkcja jednostek nieulepszonych byla by WIEKSZA NIZ MOZLIWOSCI ULEPSZENIA.Tak wiec DO KONCA GRY TRZEBA UZYWAC NIEULEPSZONYCH a zatem NIE IDZIE NA MARNE TRUD PROGRAMISTOW...Poza tym zaoszczedzamy postaci i mozemy zrobic drugie miasto:
Azyl
chlop-halbardzista
lucznik-balista
topornik-mistrz topora
czempin-krzyzowiec
I to samo z reszta dalo by to minimum 20 miast! Poza tym mozna by nieulepszac a w zamian za to miec jednostki z 2 miast!!!Same zalety...
>>>>>>
Skoro juz opracowali 100 postaci to moglli by z nich zrobic CONAJMNIEJ 8 miast w wyzej podany sposob.
Tak wiec trzeba zrobic silny atak na ich forum aby zwiekszyli ilosc miast bo 6 to katastrofa i nuda,jeszcze nie jest za pozno!Dlatego domagajcie sie duzej liczby miast 20 i wiecej bo jak bedziecie sie domagac 12 to zrobia moze 8 a tak moze cos jeszcze da sie zrobic...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.