Autor |
Wiadomość |
Galadin
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia
|
Wysłany: 17 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Sam nie wiem, gdzie o tym napisać, jak mod uzna że przenieść to przeniesie.
Tak więc mamy Haven, Inferno, Necropolis. Z tekstu o tym ostatnim mieście dowiadujemy się...Country/kingdom: None (they are a secret society hidden within Academy and Haven)że czwartym pewnym miastem będzie Akademia. Kamień z serca spadł fanom czarodzieji i golemów. :D Jeden problem: zostały 2 miejsca, a niema jeszcze elfów, barbarzyńców (ludzi), orków i czarnoksiężników. Niewyobrażam sobie, żeby miało zabraknąć elfickiego miasta. Licząć z elfami jest 5 miast no i zostaje miejsce na to "nowe", nieznane. Czyli co mamy się pożegnać z dungeonem i stronghold? :evil:
___________ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 17 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Czy ja gdzieś już nie mówiłem że 6 to taka mała liczba :roll:
[/list]
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Galadin
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia
|
Wysłany: 17 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Tak, chyba zaraz się popłacze, racja, że 6 miast wydaje się strasznie mało jak się teraz to wszystko zsumuje.
___________ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 17 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Kolejne miasta mają być w dodatkach.
W ostatnim być może nawet miasto technofantasy!
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Galadin
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia
|
Wysłany: 17 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
No właśnie, więc może jest szansa na te 10 miast. :D Zresztą wolałbym wszystkie miasta odrazu w podstawce. Bo dodatek wydany np. po pół roku z nowymi miastami zrujnuje doświadczenie z gry w podstawkę. Pozatym na dodatki trzeba będzie też kasę wydać, chyba że gra odniesie taki sukces, że dodatki będą kosztować o wiele mniej. A miasto technofantasy? Nie, jeżeli ci coś takiego z UBI przysłali, to lepiej żeby tego miasta nie robili. Technika w fantasy - bleh, no ewentualnie u krasnoludów, ale oddzielne miasto z jakimiś np maszynami czy organizmami połączonymi z metalem jak Synteci w Etherlords? Przesada. Tylko żeby niebyło tak, że będą wydawać kolejne dodatki i dojdzie moment, kiedy będzie już z 16 miast - wszystko się pomiesza.
___________ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 17 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
16? na razie jest tylko 6, :wink: nie popadajmy w fantazje. Ile może być dodatków 2 góra 3 więc jak zobaczym 8 miast w sumie takich jak w H3, to będzie wszystko(ewentualnie jedno jakieś nietypowe miasto).
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 17 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Ururam Tururam (cytat): |
Kolejne miasta mają być w dodatkach.
W ostatnim być może nawet miasto technofantasy! |
A czy to jest pewne na 100%?
Poza tym w takich miastach jak Necropolis i Inferno zabrakło dwóch ważnych jednostek: Ifritów i Mrocznych Czempionów. Miejmy nadzieję, że mimo wszystko się pojawią jako jednostki werbowane w generatorach.
A co do akademii ta mamy takie możliwości jak: golemy, gargulce, skorpeny, dżiny, magowie, tytany. Ciekawe czego zabraknie i co się pojawi nowego. No i wreszcie co będzie jednostką poziomu 1: krasnoludy, gremliny czy może coś innego?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
[quote="Haarald
Poza tym w takich miastach jak Necropolis i Inferno zabrakło dwóch ważnych jednostek: Ifritów i Mrocznych Czempionów. Miejmy nadzieję, że mimo wszystko się pojawią jako jednostki werbowane w generatorach.
/quote]
Miejmy nadzieje, że dadzą taki dodatek, że będzie 8 jednostek na zamek
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Galadin
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Akademia - bardziej mi podobała się w H3 - ten śnieg, te wieże. Tylko, żeby nie przesadzili dawając dżiny - bo klon i lodowy pocisk robiły takie zniszczenia, że naprawdę trzeba się było starać żeby pokonać Akademię dobrego gracza.
___________ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Jeżeli dodadzą Ifryty i Mrocznych czempionów, to na pewno jako jednostki niemożliwe do wykupienia w mieście. Jakby chcieli je dodać do zamku, to musieliby zrobić dużo rzeczy od nowa np. zmienić statystyki pozostałych potworów, znaleźć miejce na dodanie budynku itd.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
nie zapominajmy, ze ifryty nie są "złe" i niekoniecznie powinny sie znaleźć w zamku inferno. prędzej w zamku natury, który się zapewne nie pojawi (bo "nowy" nie będzie, żywioły juz mieliśmy). co do zamku technofantasy - WON! stanowcze nie! stanowisko o forge wyraziłem juz w innym, temacie. skoro miało byc w h3:ab, a nie było (a powinno), to tutaj niech tez nie będzie. a zamek z krasnoludami!? nie! won ze smokami golemami w znaczeniu z h4. kryształowy smok (golem - tak, smok robot (golem) - nie.
a co do zamku barbarzyńców: to byc morze będzie krzyżówka ludzi o orków przecież w pierwotnym zamku z h1 nie było tam żadnego człowieka (ale w KB - owszem: chłop, barbarzyńca, arcymag[!])
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Co to miasta techno fantasy to stanowczo NIE :!: Co to by bylo roboty , mechaniczni ludzia tak ?? A co do barbarzyncow i orkow to powinni byc w 5 czesci herosow . No i jeszcze elfy przeciez ich tez nie moze zabraknac . Na poczatku wydawalo mi sie ze 6 miast to raczej nie jest malo , a teraz wszystko podliczyc to jeszcze przeciez trzeba umiescic te miasta ktore wczesniej wspominalem ( oprocz techno fantasy ) :) .
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Vinius (cytat): |
Co do zamku technofantasy - WON! stanowcze nie! stanowisko o forge wyraziłem juz w innym, temacie. skoro miało byc w h3:ab, a nie było (a powinno), to tutaj niech tez nie będzie |
Nawet nie powinno, skoro Ashan nie ma nic wspólnego z poprzednim cyklem.
Cytat: |
przecież w pierwotnym zamku z h1 nie było tam żadnego człowieka (ale w KB - owszem: chłop, barbarzyńca, arcymag[!]) |
A Castle Lorda Ironfista to co? Chłop, łucznik, Pikinier, Swordsman, Kawalerzysta i Paladyn, oni wszyscy byli ludźmi!!!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Wydaje mi się, że sprawa potoczy się tak, że będzie miasto Barbarzyńćów takie jak Stronghold (tam też będą gobliny, orki, cyklopy. Mam nadzieję, że będą Roki i Behemoty)
i miasto Natury (podobne do Rampart, ale pewnie będzie coś ekstra). Jeśli chodzi o Akademię to pewnie będzie podobna do Tower, z tym, że pewnie jakimś sposobem przyporządkują im żywiołaki (np. jako czary, ale musi poczekać do ogłoszenia systemu czarów).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Vinius (cytat): |
nie zapominajmy, ze ifryty nie są "złe" i niekoniecznie powinny sie znaleźć w zamku inferno. prędzej w zamku natury, który się zapewne nie pojawi (bo "nowy" nie będzie, żywioły juz mieliśmy). |
Mylisz się. W 3 sprzymierzyły się z inferno i chociaz nie mozna ich nazwac demonami to jednak ifryty same w sobie są złe. (no wyjątkiem jestem ja.... chociaz nie dokońca :D )
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Ja zaczynam obstawiać jednostki Akademii: bez Tytana, Golema, Maga i Nagi nie mają co wydawać gry :P :twisted: a reszta: może Dżiny, krasnoludy, Maszkarony, Niziołki, Roki lub Pegazy?? :roll:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 19 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Avonu de Odihs (cytat): |
A Castle Lorda Ironfista to co? Chłop, łucznik, Pikinier, Swordsman, Kawalerzysta i Paladyn, oni wszyscy byli ludźmi!!! |
miałem na myśli wyłącznie zamek barbarzyńcy w H1. tam byli: goblin, ork, wilk, ogr, troll, cyklop. a człowiekiem byli tylko poszczególni bohaterowie.
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 sierpnia 2005 Akademia
|
|
|
Krasnoludy w Akademii to największy błąd! Krasnoludy to wojownicy, którzy zazwyczaj żyją pod ziemią, a nie w zamkach czarodziejów. Według mnie nie powinna to być jednostka 1 poziomu.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|