Autor |
Wiadomość |
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Jako że Jaskinia Behemota jest imperium barbarzyńskim, problem, czy frakcja barbarzyńców będzie obecna w Heroes V, jest dla nas istotny. Przyszłość niestety nie rysuje się różowo dla naszych pobratymców. Spójrzmy:
- W podstawowej wersji Heroes V ma być sześć miast.
- Trzy zostały już ujawnione: ludzkie (Haven), piekielne (Inferno) oraz martwiaczne (Necropolis).
- Przy okazji ujawnienia Necropolis Ubisoft dał do zrozumienia, że to miasto będzie w sojuszu z miastem magów (Academy), mamy więc potwierdzenie czwartego zamku.
- Od dawna wiadomo, że jedno z miast będzie "zupełnie nowe" i niepodobne do żadnego spotkanego we wcześniejszych częściach.
- Znany jest szkic koncepcyjny miasta wyglądającego na siedzibę elfów. Jest mało prawdopodobne, by to właśnie było owo "zupełnie nowe miasto".
Jeśli tak, to może się okazać, że Heroes V będzie pierwszą grą z serii nie mającą w swojej podstawowej wersji miasta barbarzyńców!
Czy aby nie powinniśmy zorganizować "marszu berserkerów" na Ubisoft?
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Nie powinniśmy podejmować pochopnych decyzji bez ujawnienia owego tajemniczego zamku. Dam głowę, że nie będzie to forge. Jest szansa, ze będzie to np. krzyżówka miasta chaosu czy czegoś z barbarzyńcami. Ale niekoniecznie! I tez jestem tym faktem zaniepokojony. Trzeba zachować zimną krew i wysłać maila z rządaniem wyjaśnień do UbiSoftu.
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Galadin
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Równie dobrze jest dużo czasu do premiery, więc zmiana 6 na 8 miast nie była by zła, musieliby tylko chcieć. Równie dobrze krzyżówka orków z barbarzyńcami może być, no ale skoro napisali, że takiego miasta nikt nie widział - może awiaki? :D
___________ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
yyy... awiaki? jakie "awiaki"!?
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Galadin
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Chodziło mi o miasto wodne. :D Chyba że to się nie nazywają awiaki.
___________ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Wodne miasto byłoby ciekawe, oby tylko nie dali ryb :lol: .
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Galadin
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Nie wierze, barbarzyńcy muszą być albo w podstawce albo w dodatku. A nowe miasto - mówił ktoś coś o mrocznych elfach?
___________ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Obawiam się, że będzie to jest the forge...
W końcu H5 tworzy ekipa odpowiedzialna za etherlordów- a tam już widzieliśmy frakcję 'forgową'... oj, nie będzie dobrze, jeśli do świata M&M wkroczą cyborgi etc :?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Mi tam na barbarzyńcach nie zalerzy. Jest to ponoc najmniej lubiane miasto przez graczy. Gra nie ucierpi na tym jesli Ubisoft z niego zrezygnuje. Znacznie bardziej podoba mi sie pomysł kontynuowanie tradycji magów, tylko kto wymyslił że bedą oni w sojuszu z umarłymi?? Przecież to paranoja... :?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Co do jednego uspokajam: odpowiednik Forge, miasto technofantasy, najprawdopodobniej będzie, ale w ostatnim z dodatków do H5. Na pewno nie w wersji podstawowej.
Faktem jest, że jeśli miasto elfickie jest miastem mrocznych elfów (czegos takiego nie było!) to barbarzyńcy wciąż mają szanse!
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Nie może być! Wprawdzie forge powinien byc juz w H3, ale duża część graczy nie grała w MM. No, trudno, ale jeśli w h3 nie było forge, w h5 tym bardziej nie!!
Co do miasta barbarzyńcy: było w każdej oficjalnej części. KB,h1,h2,h3,h4.
A co do paranoi sojuszu magów i nieumarłych: zależy, jak na to spojrzeć. Jeśli będą to "dobrzy" magowie (tak, jak nowy zamek w H2) to rzeczywiście coś nie pasuje. Ale jeśli to będzie zamek czarnoksiężnika z h1 i 2(w h2 miał sojusz z nieumarłymi), to ma to sens.
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
1 miejsce, 3 zamki. Możemy tylko liczyć na cud! :(
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Sądzę, że Forge jednak nie pasuje do klimatu Herosów. Nigdy go nie było, więc czemu po upadku 3DO miało by być?? Mi się wydaje, że 1. plany mówiące o forge w HMM3 były tylko chwytem marketingowym, by zwrócić uwagę na dodatek. W końcu bardzo szybko pojawiło się Conflux wraz z nową kampanią. To za dużo pracy.
Suma sumarum:
The Forge mówimy stanowcze NIE :wink:
Sądzę, że będą jednak barbarzyńcy. Proszę spojrzeć na stronę drugiej produkcji spod znaku MM: Dark messiah
Mamy tu screeny z orkami. Powinny więc pojawić się i w 'Hirkach' A orki to czysto barbarzyńskie stworzonka :wink: (Nawet jeśli połączymy je z czarnoksiężnikiem z h2)
Pozdrawiam[/ort]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Avonu de Odihs
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Zatroskany (cytat): |
oj, nie będzie dobrze, jeśli do świata M&M wkroczą cyborgi etc :? |
Muszę Ciebie zmartwić, one są tam już od dawna, dokładnie od MM1. Zajrzyj do tematów Forge, aby się o tym przekonać.
Zatroskany (cytat): |
Mi się wydaje, że 1. plany mówiące o forge w HMM3 były tylko chwytem marketingowym, by zwrócić uwagę na dodatek. W końcu bardzo szybko pojawiło się Conflux wraz z nową kampanią. To za dużo pracy. |
To nie był chwyt marketingowy, zobacz na okładkę H3 Armageddon's Blade. Co widać za bohaterami? Niebiańską Kuźnię (Heavenly Forge)!!! A Conflux i tak miał się pojawić jako 10 miasto, po stronie dobra. Kampania jest tylko niewiele zmieniona od tej, gdzie miał być Forge (bo są takie postaci jak sędzia Sleen i Fairweather, obie z MM7). Poza tym intro AB dziwnie odbiega od fabuły (skąd w jaskini wzięło się Ostrze, skoro wykuli je Kreeganie?).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
OK, powieście mnie, spalcie, zabijcie, ale i tak powiem, że brak barbarzyńców w H5 to dla mnie jedna z lepszych informacji od długiego czasu! Jedyny zamek jakim nigdy nie lubiłam grać bo mnie nudził. Technologia, która pojawiła się w M&M 7 zdecydowanie mi się nie podobała. Nie widze sensu mieszać tego do gier, wydawałoby się, typowo fantasy.
No ale nic... Będzie jak będzie, a teraz nie pozostaje nam nic więcej jak czekać. Wątpię, by twórcy wywalili jeden z nowych zamków na korzyść barbarzyńców poproszeni o to. Co innego dodać jakieś miasto...
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Według mnie barbarzyńcy powinni jednak znaleźć i swoje miejsce w H5 i to w postaci osobnego dodatku. Co prawda nigdy za nimi specjalnie nie przpadałem, ale siłą wojskową byli dla mnie jednym z tych najlepszych. Zresztą z tamtąd pochodzą takie znakomitości jak Crag Hack albo Yog. Ich też zwolnią?! Zresztą co ma wisieć nie utonie więc zamek barbarzyńców jak nie teraz to może w jakimś ewentualnym dodatku się pojawi, hę?
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Ja najbardziej obawiam się braku czarnoksięznika i jaego bandy - hydry, meduzy, minotaury i czarne smoki - jak tego mogłoby zabraknąć w HoMM? To podstawa serii, tak samo jak i barbarzyńcy. Wydawanie podstawowych dla serii miast w dodatkach to moim zdaniem duża przesada... Choć istenieje jeszcze opcja - połączenie czarnoksiężnika z barbarzyńcami, co niezbyt mi się podoba... A co do elfów - jeśli będzie tylko zamek mrocznych elfów, to co? Jednorożce też mroczne zrobią? :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Według mnie szkoda, że nie bedzie barbarzyńców nimi nie grałem tak dużo jak lochami ale i tak bedzie mi ich brak :cry: ale zawsze bedzie można grać barbarzyńcami w starym dobrym "HERO(E)SIE" 3
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Nie chyba nie bedzie mrocznych jednorożców to by było na łatwizne są przeciez mogli by tak caly zamek z H3 zrobić, a są jescze zmory
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
A ja właśnie uwiekbiałem grać barbarzyńcami!!!! To był fajny zamek i oby został...[/img]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Panowie i Panie, spokojnie, bez niepotrzebnej paniki. Najpierw spójrzmy co mamy:
1) Miasto Haven - już wiemy o nim dużo
2) Inferno - podobnie
3) Necropolis - właśnie się ukazało
Teraz mamy następujące informacje:
- ma być 6 miast
- mają być elfy
- mają być orki(w którymś wywiadzie było, o ile mnie pamięć nie myli)
- ma być miasto pod nazwą Academy(4 miasto)
- Jedno z miast ma być w miarę nowe( a przynajmniej tak się twórcom wydaje)
Gdy tak patrzeć to znowu braknie nam 2 miast Lochów i bagiennej Fortecy.
Ale może jakoś da się to wszystko upchnąć?(brzydkie słowo)
Być może wśród elfów znajdzie się miejsce na jakieś resztki z Fortress?(czyli 5 miasto)
Czyli 6 miastem mogłoby być owo "nowe" miasto, ale będące połczeniem starych miast
Dungeon+Stronghold, gdzie zamieszkały by takie stwory jak: gobliny, orki, minotaury, meduzy, cyklopy, beholdery i behemoty.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Będą orkowie? To znaczy mniej więcej, ze będzie zamek barbarzyńcy. Zauważmy, że w H4 byli w zamku chaosu, nie barbarzyńców, ale w h1,2 i 3 byli po stronie barbarzyńców, a UbiSoft zapowiedział powrót do korzeni (tutaj KB i jego zamki to juz inna para kaloszy :) )
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Galadin
Dołączył: 12 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Ja o barbarzyńców się nie martwię. W tekscie o necropoli można znaleść informacje o orkach. Bardziej się martwię o elfy. Bo nie jest powiedziane, że leśne i wysokie elfy nie będą zastąpione przez mroczne. Przynajmniej w podstawce. Obstawiam, że nowe miasto będzie należeć do mrocznych elfów.
___________ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
FORGE :evil: Praetorianie powinni pytać o znajomość fabuły heroes!! Mam dosyć głupawych opinii o tym, że forge nie nadaje się i psuje klimat.
Przedstawię swoje rozmyślania:
1. Haven
2. Inferno
3. Necropolis
4. Academy (podobno)
5 *Elfy* (szkic)
6. Tu może być przykładowo mieszanka dungeon + stronghold jak już wcześniej ktoś wspomniał, ale nie wykluczone że będzie mieszanka Bagna+"coś nowego". Hmmm... dopuszczam też możliwość zupełnie nowej rasy....
@UT:
Powiedz coś więcej na temat dodatków ;>
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Brak barbarzyńców w H5?!
|
|
|
Załozę się ze bedzia jakas krzyzowka dungeon/barbarianie i tutaj zapytuję was mieszkancy Imperium: czymze jest heroes bez Czarnych Smoków???
|
|
Powrót do góry
|
|
|