Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 11:25:45
Autor Wiadomość
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 grudnia 2002     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Czy ktos juz skonczyl pierwsze 5 kampanii Gathering Storma?
Bo ja wlasnie skonczylem, ale szosta kampania nadal jest niedostepna.
Nie wiem dlaczego, pewnie czegos nie zrobilem, ale czego?
Ratunku, bo nie bede mogl zalatwic tego zlego Hexisa i skoncza sie dobre czasy dla herosow.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 17 grudnia 2002     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Trza Ci jeszcze deczko poczekać. Dopiero zaczynam pierwszą kampanię :)
Ale będę miał się na baczności.
Przypomniała mi się pewna sprawa z kampanii w podstawowej wersji. Mianowicie heros którym grałem miał przejść do następnej mapki min. z pewnym artefaktem (skleroza, nie pamiętam takich faktów). Ale ja artefakt ów dałem pod koniec mapki oddałem innemu bohaterowi. I co? Ano w następnej mapce są obaj herosi ale bez tegoż artefaktu!
Może Ty również umieściłeś te artefakty nie tu gdzie trza i dlatego takie problemy.

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 grudnia 2002     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Ja nie chciałem czekać i przyjrzałem się dokładniej zawartości nowych plików i już wiem w czym problem i znałazłem rozwiązanie. CDProjekt z tłumaczeniami sobie radzi nieźle, ale chyba im się nie chce testować po tym, bo w wersji podstawowej H4 też mieli podobny problem, kiedy po ich tłumaczeniu nie można było skończyć pewnej kampanii. A problem jest z nazwą piątej kampanii, nazywa się ona Kwestia życia i śmierci (albo coś tam ... życia i śmierci, nie mam pod ręką gry), natomiast szósta kampania wymaga do gry ukończenia wcześniej pieciu innych kampanii, między innymi Kwestia Życia i Śmierci. Nazwa niby taka sama, ale jednak życie i śmierć są z dużej litery. Więc pewnie będzie niezadługo patch to poprawiający. Jako informatyk poradziłem sobie poprawiając edytorem binarnym plik carryover.dat i nagle stał się cud, 5 kampania wygląda jak nieukończona, za to dostępna stała się szósta kampania. I mimo że mam tam 4 1/2 super bohaterów (Bohb bez skilla walka zbyt szybko ginie w walce, więc go liczę za pół-superbohatera) to i tak nie jest łatwo, pojawiły się mroczne czempiony, a jednostki stojące na drodze są spore i złośliwe, już się raczej nie da ich załatwić łatwo jednym bohaterem, nawet Dogwoggle ze swoją super zbroją miewa kłopoty.
___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 29 grudnia 2002     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Toś mnię troche nastraszył. Szkoda, że teraz nie mam czasu na granie. Cały czas jestem przy pierwszej kampanii.
Na jakim poziomie trudności grałeś?

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 grudnia 2002     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Nie liczac kampanii barbarzyncy (podobnie jak w H4 znowu barbarzynca ma najtrudniejsza pierwsza mape kampanii, nie chcialo mi sie powtarzac po piec razy, wiec tam zmniejszylem sobie poziom do advanced) to 2 na expert, 3 na imposible. I tak prawie wszystkie kampanie (nie liczac pierwszej) pod koniec gralem wylacznie bohaterami, bo po co wlec ze soba armie, jesli bohater sam sobie poradzi z prawie kazda armia. Jedyny problem jaki mialem, to fakt ze mimo odpornosci magicznej na grandmaster i tak przeciwnicy mogli rzucac na mniej cancel i steal moich czarow co bardzo utrudnialo gre zwlaszcza barbarzynca, kiedy mu bezczelnie zdejmowali niesmiertelnosc, wiec w tej kampanii zawsze na koniec musialem sciagac duza armie zeby wykonczyla czarownice, bo sam bohater sobie nie dawal rady (podobnie pod koniec kampani Ality). Za to kampania zlodziejki to sama przyjemnosc, szkoda ze taka krotka byla.
___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 12 kwietnia 2003     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Powoli, powoli rozgrywam kampanie. Na szczęście nie miałem tego problemu co Ty. Po zainstalowaniu patcha z CDProjektu ostatnia kampania była dostępna. Również jak Ty staram się nie ciągnąć ze sobą wojska. No chyba, że jakiegos latającego stwora (rusałka) który zwiększ mi pkty ruchu :)
___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 15 maja 2003     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Ukończyłem wszystkie kampanie, w sam raz na czas ukazania się WoW :)
Na ostatniej mapce od razu trafiłem na właściwą ścieżkę (nie chciałem walczyć z czarownicami i z tymi "godzillami"). Co prawda nie miałem hipnozy, ale udało się, choć ostał się tylko Dogwoggle :)

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Saruman



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI

Wysłany: 28 grudnia 2003     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Mam podobny problem tlko że z Heroes 3 Shadow of Death.

Mam wersję polską i przeszłem wszystkie aktywne kampanię ale nadal nie uaktywniają się te 2 ukryte czyli "Sceptre of power" i "rise of necromancer" Posiadam sejwy końcowe z każdej kampanii.

Nie wiem czy to z grą coś nie tak czy ja coś źle zrobiłem??

Czy ktoś przeszedł polskiego soda??
Proszę o pomoc...

___________
"The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lobo



Dołączył: 18 listopada 2002
Posty: 164
Skąd: i po co?

Wysłany: 28 grudnia 2003     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Ja przeszedłem całego polskiego SoDa ale pomuc nie mogę bo na żadne błędy się nie natknąłem, masz oryginała czy pirata?
Ponoć jest też kilka wersji z różnych wydawnictw więc może ftóreś jest wadliwe?

___________
Tak dryfuje nam życie,
po omacku, we mgle...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Saruman



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI

Wysłany: 29 grudnia 2003     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Mam oryginalną z Sagi Heroes.

Opowied mi jak to przechodziłeś.
Czy robiłeś jakieś sejwy czy co.
Jak najdokładniej please...

Będę próboweał jeszcze raz przejść wszystkie kampanie na kodach i zobacymy co sie stanie.

___________
"The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 29 grudnia 2003     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Sarumanie, jak zaczynałeś nową kampanię?
Każdą oddzielnie czy wczytywałeś sejwa?
Jeżeli każdą oddzielnie to już masz odpowiedź: kolejne kampanie zaczynamy wczytując sejwa ostatniej skończonej.

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 3 stycznia 2005     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Też miałem taki sam problem, pięć kampani i nie wiedziałem co zrobić...dałem sobie spokój.
___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 9 stycznia 2005     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Niech mi ktos pomoże: w trakcie pierwszej kampanii w TGS na 4-tej mapie mam problem - nie wyświetla mi się kursor myszy. Wie ktoś co z tym trzeba zrobić?
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rakhazaar



Dołączył: 11 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Alashii

Wysłany: 12 stycznia 2005     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

...jeśli będziesz grał z kodami to te dodatkowe kampanie ci sie nie uaktywnią...ja grałem w dwojaki sposób bez kodów i z kodami...efekty były zupełnie odmienne....
___________
...wszystko się zmienia raz żyjemy w świecie mitów raz w świecie smoków ale za każdym razem jesteśmy herosami swojego losu...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mortai



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie

Wysłany: 17 stycznia 2005     TGS - pomocy! Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o ostatnią kampanię TGS, to trzeba ściągnąć patcha i po sprawie. Ja SOD przeszedłem bez żadnych problemów. I była łatwa i nic się nie rozwalało. Masz pirata, czy oryginał? Ja mam i to i to, w dodatku pirata po angielsku i wszystko jest OK.
___________
HoMM sweet HoMM

Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.