Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 11:25:20
Autor Wiadomość
Starless



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Augustów

Wysłany: 26 lipca 2003     Kilka ciekawostek na temat HEROES V ! Odpowiedz z cytatem

Witam!

Przeglądam właśnie strony z informacjami na temat zbliżającej się - piątej części - naszej wspaniałej gry. Oto kilka ciekawostek na temat zmian lub nowości jakie zaoferuje nam nowy produkt firmy 3DO:

1.
Jak już powszechnie wiadomo - istoty poziomu 6, będą o 50% większe na ekranie niż pozostałe jednostki.

2.
Pomimo tego, że ekran walki ciągle pozostanie trójwymiarowy, to jednostki wrócą (tak jak w części III) na jego prawą i lewą stronę. Twórcy zasugerowali się uwagami graczy, którzy są już zmęczeni prowadzeniem niektórych walk, w których zmuszeni są obserwować swe jednostki od tyłu.

3.
Zarządzanie miastami będzie wyglądało tak samo jak w częściach I-III. Na pierwszy rzut oka, wygląda na to, że twórcy cofają się do enginów poprzednich części, ale nie jest tak w istocie. Każde miasto bowiem, będzie jedyne w swoim rodzaju (czyli podejżewać można, że w jednym będzie naprzykład market, kuźnia i sprzedawca balist a w innym zupełnie coś innego). Twórcy zapewniają, że z pozoru wygląda to tylko, na cofanie się w stecz a w praktyce, kiedy gra trafi do rąk jej fanów - zarządzanie miastami będzie zupełnie czymś nowym i sporym krokiem naprzód.

4.
Poza tym, niektórzy z pracowników zdradzają pewne sprawy. Grafika ma być olśniewająca. Stworzenia niesamowicie dopracowane (podobno na szczególną uwagę zasługują istoty o angielskiej nazwie "Wizard sprites", które będą wchodziły w skład zamku "Orded" - "Ładu").

5.
I sprawa najważniejsza. Sztab inteligentych (miejmy nadzieje ;)) ludzi pracuje nad zupełnie nowym enginem I.A. (Sztucznej Inteligencji). Osoby te zapewniają, że część czwarta stanie się "grą dla dzieci", kiedy w przyszłości porówna się ją z częścią piątą. Wojownicy Areny drżyjcie, bowiem komputer będzie miał nowy "mózg", który nie jednego z was przyprawi o ból głowy. ;)

6. Każde z królestw jakimi przyjdzie nam grać (czy zamek "Unded" czy "Order" czy pozostałe), będzie miał swoją oddzielną "historię" i jego rozbudowa i rozwój będą zupełnie czymś nowym niż w pozostałych częsciach.

Pozdrawiam wszczystkich zainteresowanych tym tematem i jak znajdę coś więcej to napisze kolejnego ciekawego posta.

Niusman Starless ;)

___________
Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię do swego poziomu i pobije doświadczeniem...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 lipca 2003     Kilka ciekawostek na temat HEROES V ! Odpowiedz z cytatem

jedna uwaga - moim zdaniem, co do tego, że każdy zamek będzie niepowtarzalny, to wcale nie oznacza, że w jednym będzie market, a w drugim sprzedawca balist (choć to tez możliwe). Chodzi raczej o sam wygląd miast. W H4 po prostu wszystkie budynki stały dokładnie w tym samym miejscu niezależnie od rodzaju zamku na tym samym klifie. W dokładnie tym samym miejscu wszędzie stoi gildia magów, siedliska potworów, fort, tawerna.... I pod tym względem ma być powrót do H2-3, gdzie każdy zamek miał swoje własne ukształtowanie terenu, własne wzgórza, jeziorka, rzeki, domki, a poszczególne budowle pojawiały się zupełnie w innych miejscach i bardzo często wkomponowywały się po prostu w krajobraz (np. smocze szczyty w rampart czy siedliska jaszczurkoludzi lub oślizgów w fortress)
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ingham



Dołączył: 1 kwietnia 2001
Posty: 164
Skąd: Ciechanów

Wysłany: 28 lipca 2003     Kilka ciekawostek na temat HEROES V ! Odpowiedz z cytatem

Czy te inforamcje są u nas w dziale HommV? Kto się tym zajmuje?
___________
Tylko modlitwa może Was zbawić!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 28 lipca 2003     Kilka ciekawostek na temat HEROES V ! Odpowiedz z cytatem

No i jaka jest ich wiarygodność w koń tekście zawirowań wokół producenta gry? Star - jesteś w USA - może małe szpiegostwo.... ;)
___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Starless



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Augustów

Wysłany: 29 lipca 2003     Kilka ciekawostek na temat HEROES V ! Odpowiedz z cytatem

Informacje przeze mnie przedstawione pochodzą z jednej z anglojęzycznych stron (dokładnie - amerykańskiej). Poszperałem trochę w sieci i to znalazłem.
Gren masz rację. Jak będę w sklepie z grami to popytam się sprzedawców - może coś wiedzą. Poza tym, może uda mi się zdobyć nr telefonu do 3DO - to do nich zadzwonie i się zapytam co tam oni dla nas szykują ;).

Pozdrawiam i jak będę miał chwilkę czasu to coś jeszcze na ten temat napisze.

___________
Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię do swego poziomu i pobije doświadczeniem...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.