Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 29 lipca 2003 Heroes 4.5 ???
|
|
|
jak poczytali w niusie, ruskie robią (poprawiają!) Heroes IV
do zassania stąd jest pacz do Winds of War
prośbę mam do tych co się tym parają, coby to potestowali i dali swoją opinię...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
tse tse
Dołączył: 12 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą
|
Wysłany: 30 lipca 2003 Heroes 4.5 ???
|
|
|
No no no nic dodać nic ująć niech kto sprawdzi szybciutko ile to jest warte.
Ja nie mogie bio jestiem nia wiakiacjach w rozyjazdach.
Ach Ci Ruskowie :lol:
___________ Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 30 lipca 2003 Heroes 4.5 ???
|
|
|
Ja poczekam, aż to cóś powstanie.... podchodzę do tego beznamiętnie i na pewno nie polecę teraz do sklepu po WoW, ale jeżeli okaże się dobre...... w końcu SoDa też kupiłem nie dla tych kilku nowych artefaktów, ale dla WoGa. Mógłby ftoś opisać co ten patch robi?
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Daron Snyderthdend
Dołączył: 17 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...
|
Wysłany: 8 sierpnia 2003 Heroes 4.5 ???
|
|
|
Nie no to moze być wg. mnie jedyną nadzieją dla H4 :shock: . Innego rozwiązania nie widze. H3 był doskonały i dzieki WoG stał się chyba idealny :roll: . H4 jest do kitu i moze dzieki temu stanie sie doskonały :idea: . Ale ideałem nigdy nie bedzie :twisted:
___________ Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy |
|
Powrót do góry
|
|
|
WorldDragon
Dołączył: 10 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: eeee tam, nieważne =]
|
Wysłany: 14 lutego 2004 Heroes 4.5 ???
|
|
|
Ja jak coś do homm 4 ogólnie nic nie mam a path może być na prawde dobry :D Ale chyba homm3 jest na prawde lepsza do jej nowszej wersji teraz musimy poczekać na homm 5 :twisted:
___________ </post> |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 lutego 2004 Heroes 4.5 ???
|
|
|
Aktualniejszy adres tego moda to:
http://www.zone.ee/homm4/
Uzywam tego od pewnego czasu i troche lepiej sie z tym gra, ale zadnych wielkich zmian w grze to ten mod nie wprowadza. Poprawia tylko ogolny balans gry. Z wazniejszych zmian, ktore wprowadza:
- wzmacnia efekty skilla resurrection
- oslabia skill necromancy
- pozwala wybrac jednostki z Summoningu
- bonusy w obronie i szybkosci w miare wzrostu levelu bohaterow (to mi akurat bardzo sie spodobalo, bo nie trzeba dzieki temu rozwijac na sile skill Combat, dla bohaterow magicznych - dobrze rozwiniety bohater nie padnie juz raczej od pierwszego ciosu, nawet jesli combat nie ma)
- kilka nowych czarow (glownie z dostepnych do tej pory jako efekt eliksirow lub u jednostek - teraz sa i w gildiach, mamy normalne Resurrection na przyklad, do tej pory zarezerwowane dla aniolow, ale jest i chocby nowe Mass forgetfullness)
- przesuniecia w poziomach czarow (sensowne wedlug mnie, poziom bardziej odzwierciedla mozliwosci tych czarow)
- zmiany paru klas zaawansowanych (Ninja jest teraz jeszcze ciekawszy)
- pare aretfaktow zmienilo klase, drobne zmiany w dzialaniu kilku
- zmiany cen niektorych budynkow (umocnienia potanialy, Rangers guild w Preserve ma sensowniejsza cene, podrozaly za to budynki wampirow i dzinow)
- niektore jednostki zyskaly nowe mozliwosci lub parametry, wampiry i dziny zostaly oslabione
Generalnie zmiany nie sa jakos szczegolnie porazajace, ale kiedy sie troche pogra z tym modem, to mozna wyczuc roznice, jest troche lepiej,
miasta sa lepiej zbalansowane, Death i Order juz nie maja tak latwo,
ale WOG dla H4 to to nie jest, nie ma co porownywac tych dodatkow.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
WorldDragon
Dołączył: 10 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: eeee tam, nieważne =]
|
Wysłany: 14 lutego 2004 Heroes 4.5 ???
|
|
|
Z tego co ostatnio usłyszałem to może być ten mod do homm4 :D Troche poprawek fajnych wnosi i polepsza gierke :twisted: I można sobie jeszcze lepiej pograć :twisted:
_____________________________________________________________
Veni, vidi, vici-Przybyłem, zobaczyłem, zwyciężyłem
gg2066188
___________ </post> |
|
Powrót do góry
|
|
|
Sandro
Dołączył: 15 października 2002 Posty: 164
Skąd: kaLISZ
|
Wysłany: 14 lutego 2004 Heroes 4.5 ???
|
|
|
Można wiedzieć jak konkretnie osłabione zostały wampiry i dżiny?
___________ I.Am. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2004 Heroes 4.5 ???
|
|
|
A do linka zajrzeć nie łaska, tam wszystko jest opisane szczegółowo:
http://www.zone.ee/homm4/eng/changes.html
Dziny - zmniejszona szybkość, moc czarów i przyrost tygodniowy, podrożał za to ich budynek
Wampiry - zmniejszony atak, obrona, szybkość, podrożał ich budynek,zmniejszony przyrost wampirów z nekromancji
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 15 lutego 2004 Heroes 4.5 ???
|
|
|
Cytat: |
A do linka zajrzeć nie łaska, tam wszystko jest opisane szczegółowo:
http://www.zone.ee/homm4/eng/changes.html |
Ekhm.... ja tam mam klopoty z angielskim nie mowiac o rosyjskim. Elias jest chyba najbardziej oczytany w tym temacie wiec do niego kieruje to pytanko. Czy w tym modzie zostalo poprawione to ze obserwatorzy ktorzy moga rzucac losowe czary smierci i chaosu rzucaja tylko je? Bo rzucaly one takze dwa czary z magi ladu: trzurzostwo i zapomnienie. Wystarczyl jeden obserwator ktory strzelil w cyklopy na wierzyczkach i rzucil zapomnienie i zmienial losy calej bitwy.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 23 lutego 2004 Heroes 4.5 ???
|
|
|
Temat jest jak dla mnie bardzo ciekawy i czy ktos nie moglby zrobic jakiejs stronki o tym dodatku? Dzisiaj wyszedl mod 3.4. Temat moglby zostac przeniesiony do obsydianowej wyroczni albo zrobic osobny watek. Trzeba zaczynac dzialac bo ten mod coraz bardziej sie rozrasta.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Saj
Dołączył: 27 marca 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 kwietnia 2004 Heroes 4.5 ???
|
|
|
I czy dodatek dzialal by samodzielnie, czy tak jak np. WoG potrzebne by byla wersja Heroes'ow 4 i jakis jeden wybrany dodatek ? :wink:
___________ Dajcie mi kałacha, wiadro naboi i samochód - a zrobie z Polski kraj mlekiem i miodem płytnący :) |
|
Powrót do góry
|
|
|