Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-23 9:07:13
Autor Wiadomość
SAM-UeL



Dołączył: 19 listopada 2002
Posty: 164
Skąd: Spośród szczytów Wielkiego Babilonu

Wysłany: 26 grudnia 2002     Strategie Odpowiedz z cytatem

Strategie to bardzo ważna rzecz w każdej grze :!:
Bez strategi (chyba) nie da się wygrać.
Każdy ma własną strategię i broni jej jak może.
Ale dla niedoświadczonego gracza warto podać parę cennych wskazówek.
Oraz wymienić się swoimi opiniami na temat walk i rozbudowy.
Zamieściłem to forum ponieważ wierzę, że ktoś z osadników podieli tu się swoimi zdolnościam stratega. A to okarze się pomocne nie tylko dla mnie ale i dla was :!:

___________
biegniemy za szczęściem choć nie możemy go dopaść,
wciąz ucieka nam, bo nie znamy prawdy o nim,
Po co łapać króliczka, skoro tak przyjemnie się go goni..

    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 stycznia 2003     Strategie Odpowiedz z cytatem

Proponuję zerknąć na stare forum. Prawdopodobnie nic więcej nie wyciągniesz od osadników. Jak ruszy kantyna wojowników w akademii to kto wie ...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Crazy



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nargothrond

Wysłany: 12 kwietnia 2003     Strategie Odpowiedz z cytatem

Hmm, poniewarz jest to (chyba) stolik o Homm4, więc za dużo nie napisze.
Jak narazie, gram zawsze taką taktyką:
Jak walcze z piechurami, smokami, albo innymi diabłami (aniołami) które nie mają zasięhu na całą mape, ustawiam się tak: z tyłu jednasotki strzelające, z przodu po srodku: jednostki wolne, a po bokach szybkie. Bohaterów ustawiam najczęściej w tyłach. Piechurami obstawiam strzelających, czekając aż przeciwnik podejdzie. Staram się przytym rozdzielić jego sily na 2 (lub więcej) części. Kiedy znajdzie się w zasięgu ruchu wszystkich jednostek, atakuje. Przeciwnik jest przez cały czas atakowany przez moich strzelających, więc tym sposobem potrafie wygrać z troszecze silniejszą armią prawie bez strat (pod warunkiem, że mam dużo strzelających jednostek)
Teraz wy podajcie jakieś taktyki...
Pozdrawiam

___________
Nie bierz życia na serio.... i tak nie wyjdziesz z niego żywy!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
marred



Dołączył: 27 listopada 2002
Posty: 164
Skąd: z pokoju ;)

Wysłany: 13 kwietnia 2003     Strategie Odpowiedz z cytatem

Ech, moznaby zrobic turniej na Arenie, taki jak TH1, gdzie liczylaby sie tylko strategia walki...
___________
Jedz szpinak, będziesz silny!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
SAM-UeL



Dołączył: 19 listopada 2002
Posty: 164
Skąd: Spośród szczytów Wielkiego Babilonu

Wysłany: 24 kwietnia 2003     Strategie Odpowiedz z cytatem

giaur (cytat):
Proponuję zerknąć na stare forum. Prawdopodobnie nic więcej nie wyciągniesz od osadników. Jak ruszy kantyna wojowników w akademii to kto wie ...


Tak patrzyłem tam, i siedzę nadal w tych starych klockach :)
Jednak dużo czasu minie zanim zostanie to przeniesione bądź też nie ;P

___________
biegniemy za szczęściem choć nie możemy go dopaść,
wciąz ucieka nam, bo nie znamy prawdy o nim,
Po co łapać króliczka, skoro tak przyjemnie się go goni..

    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
WorldDragon



Dołączył: 10 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: eeee tam, nieważne =]

Wysłany: 15 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Ja wole być różnorodny i wybieram dużo różnych strategii, ale mam taką jedną upatrzona na sukces lecz raczej jej nie podam...może później.
_____________________________________________________________
Veni, vidi, vici-Przybyłem, zobaczyłem, zwyciężyłem

gg2066188

___________
</post>
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 15 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Przedstawie nie tyle strategie co zestaw jednostek z akedemi do walki.

Na poczatek: niech nikt lepiej nie wybiera takiego zestawu: mag, dzinn i tytan. Oto przyklad dlaczego nie, mamy cztery jednostki slabo radzace sobie w walce wrecz. Mimo iz tytan posiada zdolnosc normalna walka to w porownaniu z innymi jednostkami 4 poziomu jego atak jet slabszy. Do tego dochodzi nam bohater mag. Walczymy dajmy na to z barbarzyncami. cyklopy dziesiatkuja nam jednostki ktore sa z przodu. Przykladowo mag krasnolud i jedna tyla dziny. Same jednostki miotajace i rzucajace czary nie znajda zastosowania w walce. Polecam wybranie smczego golema. Ale jesli bedziemy grac przeciw barbazyncom proponuje zmiane, wyrzucamy smocze golemy a dajemy tytany a do walki wrecz wybieramy golemy. Dziny ktore przez wielu sa uznawane za bardzo silne niech zostana. Choc ja wybieraz nagi bo ich atak jest naprawde miazdzacy. Mowiac krotko nie wybierajcie samych jednotek strzelajacyhc i rzucajacych czary bo ze wzgledu na slaby atak i obrone ktos musi je chronic a same krasnoludy sobie z tym nie poradza. Trzeba poprostu robic dobre roszady a wszystko sie uda.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
eMTi



Dołączył: 14 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
Przedstawie nie tyle strategie co zestaw jednostek z akedemi do walki.

Na poczatek: niech nikt lepiej nie wybiera takiego zestawu: mag, dzinn i tytan. Oto przyklad dlaczego nie, mamy cztery jednostki slabo radzace sobie w walce wrecz. Mimo iz tytan posiada zdolnosc normalna walka to w porownaniu z innymi jednostkami 4 poziomu jego atak jet slabszy. Do tego dochodzi nam bohater mag. Walczymy dajmy na to z barbarzyncami. cyklopy dziesiatkuja nam jednostki ktore sa z przodu. Przykladowo mag krasnolud i jedna tyla dziny. Same jednostki miotajace i rzucajace czary nie znajda zastosowania w walce. Polecam wybranie smczego golema. Ale jesli bedziemy grac przeciw barbazyncom proponuje zmiane, wyrzucamy smocze golemy a dajemy tytany a do walki wrecz wybieramy golemy. Dziny ktore przez wielu sa uznawane za bardzo silne niech zostana. Choc ja wybieraz nagi bo ich atak jest naprawde miazdzacy. Mowiac krotko nie wybierajcie samych jednotek strzelajacyhc i rzucajacych czary bo ze wzgledu na slaby atak i obrone ktos musi je chronic a same krasnoludy sobie z tym nie poradza. Trzeba poprostu robic dobre roszady a wszystko sie uda.


Nie wiem o czym jest ten post, ale chyba nie jednostkach ładu z h4 :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 15 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

eMTi (cytat):
Hardack (cytat):
Przedstawie nie tyle strategie co zestaw jednostek z akedemi do walki.

Na poczatek: niech nikt lepiej nie wybiera takiego zestawu: mag, dzinn i tytan. Oto przyklad dlaczego nie, mamy cztery jednostki slabo radzace sobie w walce wrecz. Mimo iz tytan posiada zdolnosc normalna walka to w porownaniu z innymi jednostkami 4 poziomu jego atak jet slabszy. Do tego dochodzi nam bohater mag. Walczymy dajmy na to z barbarzyncami. cyklopy dziesiatkuja nam jednostki ktore sa z przodu. Przykladowo mag krasnolud i jedna tyla dziny. Same jednostki miotajace i rzucajace czary nie znajda zastosowania w walce. Polecam wybranie smczego golema. Ale jesli bedziemy grac przeciw barbazyncom proponuje zmiane, wyrzucamy smocze golemy a dajemy tytany a do walki wrecz wybieramy golemy. Dziny ktore przez wielu sa uznawane za bardzo silne niech zostana. Choc ja wybieraz nagi bo ich atak jest naprawde miazdzacy. Mowiac krotko nie wybierajcie samych jednotek strzelajacyhc i rzucajacych czary bo ze wzgledu na slaby atak i obrone ktos musi je chronic a same krasnoludy sobie z tym nie poradza. Trzeba poprostu robic dobre roszady a wszystko sie uda.


Nie wiem o czym jest ten post, ale chyba nie jednostkach ładu z h4 :)


A tak dokladniej bo nie rozumiem?

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
eMTi



Dołączył: 14 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):

Na poczatek: niech nikt lepiej nie wybiera takiego zestawu: mag, dzinn i tytan.
Oto przyklad dlaczego nie, mamy cztery jednostki slabo radzace sobie w walce wrecz. Mimo iz tytan posiada zdolnosc normalna walka to w porownaniu z innymi jednostkami 4 poziomu jego atak jet slabszy. Do tego dochodzi nam bohater mag. Walczymy dajmy na to z barbarzyncami. cyklopy dziesiatkuja nam jednostki ktore sa z przodu. Przykladowo mag krasnolud i jedna tyla dziny. Same jednostki miotajace i rzucajace czary nie znajda zastosowania w walce.


Wybacz ale po przeczytaniu tego, mogę stwierdzić, że na pewno nie gramy w tą samą grę :).
Inaczej powiem: nie wyobrażam sobie żebym mógł przegrać walkę mając takie jednostki w swojej armii :).
Armia, która przeciwstawiła by się takiej kombinacji musiałaby być znacznie silniejsza i składać się w wiekszości z jednostek odpornych na magię, ale to naprawdę musiałaby być miażdżąca przewaga ilościowa :).
Oczywiście mówimy o grze z kopmem :).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

eMTi jak sobie wyobrazasz walke takim oddzialem z przykladowo azylem?? Bohater rzuca tylko kajdany magi do tego czarny smok ktory zionie i dziesiatkuje twoich slabiutkich magow i dziny. Pozniej jest ifrit blokuje tytany lub bohatera zalezy kogo wystawiles na przod. Niziolki za wiele nie nazabijaja a azylowi pozostaja jeszcze meduzy i orkowie.

Z natura. Lucznik na slabym poziomie na odpornosc a druid moze rzucac antymagie. Rusalki ze wzgledu na szybkosc blokuja tytanki czarodziejskie smoki maja lusterko to ich raczej nie polecam czarami tykac. Elfki bija w magow a gryfy sciagaja bohatera. Druid rzuca antymagie a lucznik bije sie na rowni z innymi.

Przyklady moge ci jeszcze podawac ale jesli nie wierzysz to zprubujmy zagrac :wink:

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
eMTi



Dołączył: 14 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Przy wyrównanych liczebie wojskach:

Azyl
Owszem czarne smoki moga powalczyc, ale reszta tamtej armii nie zrobi mi wiekszych szkod :).

Natura
W takim zestawieniu, to wybacz ale nie ma takiej mozliwosci zebym wyszedl z wiekszymi stratami :).

No chyba ze ty masz na mysli wojska kompa do moich w proporcjach 10:1, wtedy owszem przy slabym moim bohaterze komp moglby wygrac taka walke :).

W walce w h4 mam troszkę doswiadczenia i zapewniam cie ze wiem co mowie.
Proponuje zeby pograł troszkę w h4, najlepiej na arenie.
Podobnych walk odbylem juz mnóstwo i moje straty rzadko przekraczały 10% walcząc znacznie słabszą armią.

Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

eMTi wiem jak gra komputer i uwierz mi ja tez nieraz rozgramialem armie i o 10 razy wieksze bez strat. Racji ci nie przyznam ale nie bede sie juz "wyklucal". Moze kiedys rozegramy partyjke i zobaczymy kto mial racje.

Pozdrawiam

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
eMTi



Dołączył: 14 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

oki :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

eMTi (cytat):
oki :D
To oki :D przynajmniej temat sie rozruszal co innego ze mowilismy o tym co nie trzeba :roll:
___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
eMTi wiem jak gra komputer i uwierz mi ja tez nieraz rozgramialem armie i o 10 razy wieksze bez strat. Racji ci nie przyznam ale nie bede sie juz "wyklucal". Moze kiedys rozegramy partyjke i zobaczymy kto mial racje.


Być może o tym, jak i co robi (robił) w HOMM-IV komputer bedziemy mieli okazję podyskutować w nowym temacie w Obsydianowej Wyroczni na temat Inteligencji Komputera (najczestrzych zachowań i wszelkich błędów). Dyskusja będzie zmierzac do tego by wykryć wszelkie niedociągnięcia i pchnąć do UBi.

A wracając do tematu to raczej nie zgodzę się co do tego, ze tylko czarne smoki w Asylum zasługują na uznanie.
A więc będe bronił dobrego imienia Asylum:
Bandyci - są bardzo szybkimi jednostkami (szybkość i zasięg) i atakują przeważnie jako pierwsze. Nieraz dały się we znaki dochodząc czasem w drugiej turze do ukrytych w drugim rzedzie strzelców.

Orkowie - no cóż kiepawe jednostki przyznam chyba jako jedyne w tym zamku, jednak jako strzelcy w zamku sprawdzają się idealnie.

Meduzy - według mnie nalepsze jednostki strzelające w HOMM-IV bo mają nieograniczoną liczbe strzałów do tego efekt skamienienia naprawdę destrukcyjny. Walka przeciwko ukrytym w drugim rzedzie nie raz kończyła się śmiercią herosa zaatakowanego dodatkowym efektem skamienienie.... Spośród trzech udawało się w pierwszej turze eliminować z walki może jedną reszta mogła strzelać. Bardzo często jednak komputer zachowywał się debilnie i zamiast strzelać przesuwał jednostki bardziej do przodu. Inna sprawa to atak na Meduzy... pierwszy zawsze kończył się kontratakiem i efektem skamienienia (moze z wyjątkiem magicznych i ataków bez kontrataku)

Minotaury - grając w HOMM wybierałem zawsze meduzy ale blokada ataku tych stworzeń podczas walki przeciwko nim stawała się często bardzo irytujaca. Powiem jedno: gdyby nie możliwość oszukiwania przy pomocy save i load w czasie bitwy (którego w HOMM-V byc nie powinno) to walki przeciwko tym stworom nie raz kończyłyby się porażką. W każdym bądź razie wynik takiej potyczki byłby bardziej nieprzewidywalny.

Ifrity - Dobre szybkie jednostki no i ich ognista tarcza (uważam, ze w nieoficjalnym dodatku powinni zmienić te własciwość na ciągłą wówczas jednostka trochę zyska na znaczeniu) ...nawet atak wampirami posiadajacymi wampiryczne dotknięcie kończyło się pewnymi stratami. Te jednostki idealnie nadają się na mapy gdzie gramy nekromatami, którzy zbierają wampiry z nekromacji.

Zmory bitewne - może nie tak dobre jak ifrity ale zawsze wybierałem zmory z uwagi na ich czar groza, który skutecznie eliminował z walki jednostki.... to trochę psuło samą rozgrywkę lepiej by było gdyby dali w ich miejsce wiwierny o podobnych właściwościach jak te królewskie z HOMM-III.

Hydry - też dobre jednostki atak bez kontrataku i to w dodatku potórjny czyni je dobrymi zabójcami.

Smoki - nie ma czego komentować... dla mnie najlepsze jednostki w tej części gry. Własciwie to nie ma dobrej strategii na te stworzenia nalezy sie zawsze liczyć ze stratami zwłaszcza w przypadku bohaterów.

Swoją drogą przydałby się temat o samych jednostkach gdzie każdy z nas oceniałby kazdą jednostkę z zamku (w skali 1-10).

Zwycięskich walk z dziesięciokrotnie silniejszym przeciwnikiem bez żadnych strat nie ma co komentować. Każdy moze osiągnąć taki rezultat zapisując w czasie bitwy stan gry, a potem gdy coś nie wyjdzie wgrywać zapis. Uważam, ze NWC zrobiło błąd dla mnie to zwykłe oszustwo a nie zwycięstwo!
W HOMM-V należy wyeliminować save z bitwy, a liczba wgrywanych save'ów powinna wpływac na wynik końcowy albo poprostu powinna być ujmowana liczbowo w końcowych wynikach gry. Wówczas na wszelkich arenach wiadomo bedzie kto i w jaki sposób osiągnął dobre wyniki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Zwycięskich walk z dziesięciokrotnie silniejszym przeciwnikiem bez żadnych strat nie ma co komentować. Każdy moze osiągnąć taki rezultat zapisując w czasie bitwy stan gry
:shock:

Harrald zrob screen shota albo powiedz gdzie sie sejwuje podczas walki bo nie wiem czy ty muwisz o tym o czym ja mysle.

Dzieki za poparcie przynajmniej czesciowe. A co do pisania o jednostkach to z checia o kazdej mozna powiedziec dobrze.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

:shock: :shock: :shock: :shock:
Teraz to ja się dziwię! Przecież stan gry można zapisać i w dowolnym momencie sobie go wczytać tak samo jak na mapie przygody. Pytanie do Ciebie: Długo grasz w HOMM-IV?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 16 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Hmmm strategie w H4?
No więc:
Akademia
Krasnolud-niziołek-golem-przeraza-tytan

Azyl
Bandyta-ork-medusa-koszmar-czarny smok

Niebo
Giermek-kusznik-piknier-mnich-anioł
ew. ...................-balista-krzyżowiec-.....

Nekropolia
Szkielet-imp-cerber-venom(niestety)-smok kościany

Prezerwat
Wilk-duszek-elf-gryf-czarodziejski smok

Stronghold
Berserker-centaur-harpia-cyklop-behemot

Czemu takie a nie inne jednostki? Nie wiem grałem niemal zawsze w tej konfiguracji z bardzo dobrym skutkiem :)
Jednostki które się nie sprawdzają? duch, jednorożec, mag, czempiom, nomad, ogr przeynajmniej w mojej skromnej opini :P

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 17 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Z tym, ze magowie sie nie sprawdzają to się akurat tez nie zgodze.
Ujmę to moze inaczej: strawdzają się zaleznie od jednostek z jakimi walczą.
Zawsze wolę wybrac generator magów niz golemów a to z prostej przyczyny: jest to poniekąd jednoska dystansowa, choć magiczna pięść nie jest aż tak efektywna. Zalety tej jednostki to:
1. Dystansowy atak
2. Możliwość opóźniania atakowania naszych jednostek (zwłaszcza w przypadku powolnych martwiaków). Zdaje egzamin kombinacja: precyzja na niziłki -> atak niziołków -> wskrzeszenie szkieletów -> puszczenie szkieletów do przodu by zajęły atakujące martiaki (zombie, mumie, szkielety, cerbery etc.) do tego spowonienie rzucone na martwiaki.
3. Zaatakowane magiczną pięścią jednostki strzelające nie mogą odpowiedzieć kontratakiem.
4. Skuteczna jest tez trucizna. Sprawdza się zarówno w warunkach polowych, a zwłaszcza w zamkach. Po wyeliminowaniu jednostek strzeleckich lub nawet w trakcie ich eliminowania magowie mogą skutecznie wytruwać obrońców. Rzucona tylko raz na jednostkę trucizna procentuje zadając co turę damage zależny od liczby magów.
Nie musimy nawet atakowac murów... inteligencja komputera jest tak słaba, ze nie ruszy sie nawet z zamku... wystarczy odczekac kilkka tur i po walce. Dzieki truciźnie magowie idealnie nadają się do walki, m.in. z lodowymi demonami, ifritami czy meduzami
Wady jednostek to oczywiscie nieskutecznosc wobec odpornych na magię jednostek... ale golemy chwilowo zająć (mozemy) powstrzymac wsrzeszając szkielety.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 17 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

A i owszem magowie sprawdzają się na małych mapach gdzie dość szybko można wygrać, ale im dłuższa gra tym mniejszy ich przyrost w armii, a to z powodu że komputerowy przeciwnik niemal zawsze atakuje właśnie maga(uwziął się cholercia :D ) Dlatego wolę zbierać wolniejszych ale mocniejszych golemów, niemal zawsze one i krasnoludy zostawały po ciężkiej bitwie. :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 17 lutego 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Ekhm..... :oops: jakby to powiedziec. A ja myslalem ze tam zapisuje sie ustawienia szybkosci itp. W jakiejs tam grze to bylo i tak sobie pomyslalem. Dzieki Harrald. Jakos tak mi sie wydaje ze na idote wyszlem :roll:

A co to tych magow to sa pozyteczni w sporych ilosciach a faktem jest ze zawsze ale to zawsze wrog dziesiatkuje ich a potem dziny.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 17 lipca 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

W dodatku do Heroes 4 (The Geathering Storm) pojawiło się coś takiego jak areny na których walczy się albo z czarnymi albo z carodziejskimi smokami. Niektórym te pierwsze mogą sprawiać problemy ze względu na swą odporność na magię, zadawane obrażenia, i punkty życia, no i oczywiście fakt że walczy z nimi tylko nasz bohater(bez jednostek), wobec czego umieszczam krutką (acz efektowną) strategię dla nieco słabszych bohaterów. Jedyne czego potrzebujemy to kilkanaście mikstur nieśmiertelności. Wchodzimy na arenę i w każdej turze wypijamy miksturę nieśmiertelności. Czarny smok za każdym atakiem nas zabija ale przed tym musi się liczyć z kontratakiem, który bądź co bądź zawsze kilkanaście obrażen zada, po czym nasz bohater zmartwychwstaje, znów wypija eliksir, znów kontraatakuje, ginie i znów zmartwychwstaje, i tak w kółko. Wten sposób nawet bohater na poziomie 0 kiedyś wygra! [/b]
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Borut



Dołączył: 23 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Brzozów

Wysłany: 26 lipca 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

"Jedyne czego potrzebujemy to kilkanaście mikstur nieśmiertelności. "


Nie wiem czy wiesz ale miksture nieśmiertelności w walce można użyć tylko raz ...

___________
Obecnie zamieszkuje Komnate Boruta ponieważ twórcy Heroes IV nie pomyśleli o mnie i nie umieścili mnie w tej kontynuacji gry. Jest mi bardzo smutno i chciałbym aby Czrcie Lordy mogły powrócić do kolejnej kontynuacji Heroes czyli V.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 lipca 2004     Strategie Odpowiedz z cytatem

Miksturę niesmiertelności można używać w walce wielokrotnie.
Jedynie wypijanie kolejnej mikstury w czasie, gdy poprzednio wypita (lub rzucony czar 'Anioł stróż') nadal działa nie daje żadnego efektu (poza zmarnowaniem tury i mikstury) - kolejną miksturę należy wypijać po wskrzeszeniu przez poprzednią (nie wcześniej), a przed kolejnym zabiciem bohatera (bo później to co najwyżej czar 'Boska interwencja' może pomóc).

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.