Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 20 listopada 2003 Ambasada Ubisoftu otwarta!
|
|
|
W dniu dzisiejszym, zostało otwarte nowe forum: Ambasada Ubisoftu.
W najbliższych dniach w ambasadzie owej pojawią się dyplomaci, czyli Fabrice Cambounet i Thomas Legrand. Jezykiem obowiązkowym ambasady jest angielski. Na razie dostęp do ambasady pozostawiony został otwarty dla wszystkich. Pamiętajmy więc o kilku podstawowych zasadach.
:arrow: Ambasadorowie objeci są immunitetem dyplomatycznym. Jakiekolwiek uchybienie ich czci jest uchybieniem czci Imperium i zagrożone karą infamii.
:arrow: W ambasadzie nie powinny też mieć miejsca zbyt gorące dyskusje. Wszystkie przedstawiane tam pomysły winny być najpierw przedyskutowane na forum Obsydianowej Wyroczni, czyli tutaj.
:arrow: Fabrycy I Tomasz kontaktują się nie tylko z nami, ale też z innymi społecznościami herosowymi. Im czytelniej i konkretniej przedstawimy im nasze idee - tym lepiej. Jeśli zarzucimy ich gradem przesyłek - nic to nie da, zostaniemy zignorowani z braku fizycznych możliwości wysłuchania nas. Dlatego też każdy niech pomysli kilka razy, zanim napisze posta na forum Ambasady.
:arrow: Osoby nie znające angielskiego, bądź znające go słabo, mogą przedstawiać swoje idee tu, w Wyroczni. Dyskusje na tym forum będą relacjonowane w Ambasadzie.
Q chwale Jaskini!
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
MiB
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Kęty
|
Wysłany: 20 listopada 2003 Ambasada Ubisoftu otwarta!
|
|
|
1. Doskonały pomysł z tą ambasadą!!
2. Bardzo szybki odzew- to się kwali.
3. Mojanauczycielka uważa, że znam angielski na 4, ja uważam, że jednak lepiej -fkońcu przez tydzień na wymianie pol-niem dogadywałem się całkiem odbrze (ale dopiero po 10:00 rano- kiedy moja rogata głowa zaczęła naprawdę dobrze pracować :P ), jednak kiedy przeczytałem text UT, to zwątpiłem w swe umiejętności (a było to 5 minut temu :wink: ), tak więc, żeby nie końpromitować IJB będę zabierał głos po polskiemu w Obsydianowej :mrgreen:
___________ "Imagine there's no heaven,
It's easy if you try." |
|
Powrót do góry
|
|
|
tse tse
Dołączył: 12 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Ambasada Ubisoftu otwarta!
|
|
|
MiB (cytat): |
3. Mojanauczycielka uważa, że znam angielski na 4, ja uważam, że jednak lepiej -fkońcu przez tydzień na wymianie pol-niem dogadywałem się całkiem odbrze (ale dopiero po 10:00 rano- kiedy moja rogata głowa zaczęła naprawdę dobrze pracować :P ) |
pol-niem po angielsku to Niemcy znają angielski :wink:
___________ Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Ambasada Ubisoftu otwarta!
|
|
|
* Grupa "DYPLOMATÓW" *
Aby zapobiec nieporządkowi na forum Ambasady, które jest - jakby na to nie patrzeć - wizytówką naszego wortalu wobec Ubisoftu, ustalone zostały nastepujące zasady:
:arrow: Ambasada jest dostępna do czytania dla wszystkich.
:arrow: Prawo do pisania maja członkowie grupy "Dyplomatów".
Przyjmowaniem do tej grupy zajmuję się ja, w wątpliwych przypadkach konsultując sprawę z Hetmanem. Jeśli ktoś życzy sobie przyjęcia do tej grupy niech PISZE do mnie.
A oto zasady, które obowiązują dyplomatów:
:!: W Ambasadzie obowiązuje wyszukana uprzejmość, wręcz francuska.
:!: Językiem Ambasady jest angielski.
:!: Nie należy zakładać nowych tematów bez wcześniejszego porozumienia ze mną, albo z Hetmanem jOjO.
:!: Nie należy prowadzić polemik i dyskusji (chyba że na wyraźne życzenie ambasadorów). Od tego jest Obsydianowa Wyrocznia.
:!: Wypowiedzi pochodzące od Wspólnoty Jaskini winny być oddzielone od wypowiedzi własnych poszczególnych jaskiniowców, zatem:
:?: Pytania osobiste należy zgłaszać do wątku tarasu ciekawości.
:idea: Pomysły własne należy zgłaszać do wątku holu burzy mózgów.
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Ambasada Ubisoftu otwarta!
|
|
|
Miałbym do organizatorów pewną małą uwagę/sugestię. Ja również zwolennikiem porządku więc chciałbym zaproponować pewien ład odnosnie ewentualnych zagadnień problematyki HOMM-V. Grę można podzielić na kilka zagadnień i dobrze by było stworzyć tzw. Działy do których podawalibyśmy jakieś wspólne lub własne pomysły, propozycje, życzenia. Wrzucenie wszystkiego w jeden worek może z czasem stworzyć trudnego do ogarnięcia molocha, a tak nasz gosć miałby od razu wgląd w daną dziedzinę gry. Podam jako propozycję układ, który możnaby oczywiście zmienić, poszerzyć, coś scalić lub cos z niego wyrzucić albo zaproponować inny:
Dział 1. Zamki.
Czyli wszystko o zamkach oprócz jednostek.
Dział 2. Jednostki.
A. Jednostki w zamkach
B. Inne jednostki
C. Wszystko co związane jest z jednostkami
Dział 3. Umiejętności bohaterów
Dział 4. Magia i system czarów
Dział 5. Pole bitwy
Dział 6. Obiekty przygodowe w terenie
Dział 7. Wszystko o mapie przygody, rzut mapy, rozmiary mapy, poziomy, rodzaj terenu i jego znaczenie dla armii etc.
Dział 8. Sprawy edytorskie. Wszystko o edytorze i zdarzeniach. propozycje nowych rozwiazań ułatwiajacych i usprawniających tworzenie map.
Co do znajomosci angielskiego, niestety nie znam go aż tak doskonale, mógłbym tłumaczyć swoje teksty (mam pewien zasób słownictwa) i przy pracy ze słownikiem mógłbym coś napisać, nie reczę jednak za poprawność i prawidłowe zrozumienie tego co miałem na myśli pisząc po polsku.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Ambasada Ubisoftu otwarta!
|
|
|
Obawiam się, że takie szczegółowe podziały zupełnie mijają się z celem, bowiem to co najważniejsze jest POMIĘDZY tymi tematami. Np. jak mówić coś o zmkach zupełnie nie wspominając o jednostkach i na odwrót? Gdzie umieścić temat 'przynależności jednostek do zmaków'? gdzie umieścić temat 'jakie/ile rodzajów magii powinno być dostępnych dla bohaterów' ?... skończyłoby się to według mnie tym, że przy temacie o jednostkach, rozmawiałoby się o zamkach, przy tym o magii - o bohaterach, a przy edytorze - o mapie przygody i obiektach.
To zupełnie nie ma sensu. Z takiego 'porządku' powstałby jeden wielki chaos. Proponuję osobny temat dla każdego zagadnienia - będzie ich w sumie sporo i czasem niektóre rzeczy będą się powtarzać, ale przynajmniej będzie pewność że dany temat będzie zawierał zagadnienia... tylko na dany temat :P.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Ambasada Ubisoftu otwarta!
|
|
|
Na razie, wystarczy zapisywać pomysły tak, jak są.
Rzeczy typu "ile trzeba szkół magii" albo "ile slotów w armii" zostały zakwalifikowane przez MuadDiba jako kwestie o bardzo niskim priorytecie. I słusznie! Na tym etapie produkcji powinien go bardziej interesować i interesuje koncept gry, czy engine graficzny. To daje nam czas na przetrawienie innych tematów przed przedstawieniem Ubisoftowi naszego zdania.
Założone na razie tematy mają to do siebie, że można tam wrzucać gotowe pomysły. Podkreślam - Gotowe! Tu je dyskutujmy - jeśli trzeba, w osobnych wątkach, a tam wrzucajmy tylko wyniki tych przemysleń. Jeśli pomysłów/tematów obrodzi tam za dużo - spadnie drastycznie ciężar (znaczenie) każdego z nich.
Wiem, że głupio to zabrzmi - ale: uwierzcie mojemu doświadczeniu w tworzeniu oprogramowania. Przez parę dobrych lat pracowałem po firmach jako najpierw programista, potem projektant, potem kierownik projektu, przy tworzeniu systemów dla wielu uzytkowników. Obecnie przygotowuję się do prowadzenia wykładu o prowadzeniu projektów na uczelni. Znam sie na sprawie niejako zawodowo. Współpracuję z MuadDobem tak, jak chciałbym, żeby mój podwykonawca współpracował ze mną samym. Po ostatnich mailach, jakie wymieniliśmy, widzę że zaczął to doceniać.
I my doceńmy to, że chce nas słuchać. Mógłby zrobić jak robiły 3DO/NWC i nie kontaktować się wcale. Nie narzucajmy się! Możemy sporo na tym stracić.
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|