Imperium Jaskini Behemota
Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 9:57:39
Autor |
Wiadomość |
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 25 listopada 2003 Discussed topics
|
|
|
This list describes the topics discussed in the Behemoth's lair community. Each topic has a link to a discussion (in Polish), each closed one has a link to a summary (in English).
:arrow: Should a hero participate in combat? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Creatures in towns: upgrades? choices? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: What graphics engine for H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Single or Multi? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: The first artworks of H5 :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: The World of HoMM V :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: The castle siege (unofficial) :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: The adventure map :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How much tactics in H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How many RTS elements in H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Technofantasy in Heroes? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How many RPG elements in H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How many threads of economy in H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: What castles, and how many of them? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Armies and heroes :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Optimal screen resolution for the Heroes V game :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Upkeep costs for armies :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Number of slots in armies :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How many creature levels? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Replenishing creature generators :idea: Discussion :idea: (started Apr. 24th)
:arrow: Fog of War :idea: Discussion :idea: (started May 4th)
:arrow: Scoring system :idea: Discussion :idea: (started May 10th)
:arrow: Movement of neutral armies :idea: Discussion :idea: (started May 17th)
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|