Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-23 9:19:03
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 stycznia 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

Jestem za 3 opcją... Powody zostały już wymienione... Ja po prostu lubię, jak bohater mi długo towarzyszy, ale nie przepadam szczególnie za wspomnianą już "drużyną pierścienia" (a zdarzało mi się grać w H4 kupą bohaterów - jedni czarowali, inni walczyli i całe armie wygniatali... to było przesadzone nawet jak na RPG; no może nie jak na Diablo :wink: )
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Porke



Dołączył: 14 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Osada "Pazur Behemota"

Wysłany: 14 stycznia 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

Ja postanowiłem wybrać opcję trzecią. Krótko opiszę przy okazji dlaczego akurat ta, a nie inna.

:arrow: Opcja pierwsza jest mało ciekawa. Grałem w H1 i gra wydaje się po prostu monotonna i nudna bez żadnych questów czy innych czynników niż kasiorka i armia.

:arrow: Opcja druga nie jest zła, ale to też jest trochę za mało, żeby stworzyć b. interesującą fabułę z zawiłymi i splecionymi ze sobą wątkami. (chyba, że gra się na multipla albo na mapach turniejowych, to wtedy wystarcza)

:arrow: Opcja trzecia natomiast, wydaje mi się ciekawa. Skrypty i zaawansowane questy potrafią bardzo urozmaicić grę i dodać elementów nieprzewidywalności, a do tego skrypty potrafią przyczynić się do znacznego utrudnienia mapy i zróżnicowania dostępu do poszczególnych terenów. Generalnie nic dodać nic ująć.

:arrow: Opcja czwarta już mi przestaje odpowiadać. Zbyt wiele elementów RPG może uczynić z Heroesów grę dużo inną niż poprzednie produkty z tej serii. Nie znaczy to oczywiście, że jestem nastawiony negatywnie do wszelakich innowacji, wręcz przeciwnie, jestem bardzo otwarty na wszelkie nowości. Jednak warunek jest taki: nie może być ich zbyt wiele i nie mogą w za bardzo wpływać na mechanikę gry.

:arrow: Opcja piąta to już przegięcie. Heroesy mogą być strategią turową z ELEMENTAMI RPG, ale nie całkowitym RPG`em. Mamy przecież jeszcze (i mam nadzieję, że programiści z UbiSoftu nie zaniechają kontynuowania serii) serię Might and Magic, która jakby nie patrzeć :) jest RPG`em.

I to by było na tyle jeśli chodzi o elementy RPG w serii HoMM.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 stycznia 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

Dla mnie osobiście heroes powinien być grą strategiczną ale z bardzo wielkimi elementami rpg. Wydaje mi się że ilość misji powinna być taka żeby wręcz przeszkadzała głównym celom tej gry czyli pokonaniu przeciwników na polu walki dlatego wydaje mi się że najlepsza była by opcja 4...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Eartless



Dołączył: 18 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: okolice Torunia

Wysłany: 23 stycznia 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

Opcja 3 zatem...

To co było do tej pory nie było złe... W końcu Homm to gra strategiczna z elemetnami RPG i nie inaczej! Nie powinno się tego zmieniać...

Nie mam nic za tym bo trochę to urozmaicić, ale bez przegięć...
System z H4 był całkiem ciekawy i za takim bym był w piątce...

___________
Mój numer gg: 697328

"Coś się kończy, coś się zaczyna"

A.Sapkowski
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sir Wookash



Dołączył: 30 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 stycznia 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

Odpowiedź numer 3. Ważne żeby była możliwość robienia mapek RPG. Scenariusze tylko i wyłącznie RPG lub tylko i wyłącznie strategiczne znacznie zubożałyby grę. A tak - wilk syty i owca cała. Poza tym ważne, żeby scenariusze standardowo dołączane do gry były jak najbardziej zróżnicowane pod tym względem.
___________
Peace!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 stycznia 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

[----] A jak ktoś ma chęć zagrać kampanie o sierotce marysi to powinien mieć taką możliwość [----] Moim zdaniem model z H4 jest najlepszy, dla każdego coś miłego. Poza tym Bohater powinien być aktywny dzięki temu mamy możliwość się z "zaprzyjaźnić" :D nie jest bezpłciowym pajacem z listą statystyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 stycznia 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

[----] MOIM zdaniem najlepsze pod względem fabuły były kampanie z H3 RoE oraz trzy kampanie z AB w tym tytułowa. A jeśli chcesz mieć charakter "od zera do bohatera" to po to są gry RPG. :idea:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 2 lutego 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

I tak oto po tzrech tygodniach kończymy część oficjalną.

Zapraszam do kolejnych ankiet.

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kriso



Dołączył: 8 lutego 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 marca 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

I jescze spóźnialski :)
Moim zdaniem wersja czwarta herosów była stworzona w najlepszej formie. Słyszałem, że Ubi Soft chce odwrócć się od RPG. Mnie się to po prostu nie podoba!!! Czwórka była najlepsza i powinno się ją ulepszyć, a nie degradować! :twisted:

___________
PRO AETERNA REI MEMORIA - QU WIECZNEJ RZECZY PAMIĘCI
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Damiaen



Dołączył: 29 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Neul'Andhug (Ryki)

Wysłany: 18 kwietnia 2004     Herosi a role-playing. Odpowiedz z cytatem

Zostawić jak było w czwórce. I już ! :) (Tu była dłuuuga wypowiedź, ale mi skasowało)]
___________
This morning, I woke up
Feeling brand new and I jumped up
Feeling my highs, and my lows
In my soul, and my goals
Just to stop smokin, and stop drinkin
And I've been thinkin - I've got my reasons
Just to get by.

Talib Kweli - "Get by"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.