Autor |
Wiadomość |
Daron Snyderthdend
Dołączył: 17 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...
|
Wysłany: 26 stycznia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Ostatnio grając w Disciples: Sacred Lands pomyślałem sobie czy przypadkiem nie dało by sie załatwić bohaterów które mogą okradać wrogie jednostki. Taki bohater tak jak w D:SL nie mógłby posiadać żadnych jednostek, sam walczyłby z przeciwnikiem, oraz nie zdobywał by doswiadczenia. Jednak tutaj by jego usługi byłyby 100% pewne, jednak za to za odpowiednia opłatą. Taki złodziej by mógł okradać wrogich bohaterów z artefaktów, lub też podchodzić do zamków i je okradać z pieniędzy lub ew. sabotować przez co np. przyrost danej jednostki zmniejszy się o 50% albo o 100%. Takiego złodzieja moznaby wynajmować w specjalnym do tego przeznaczonym budynku (Gildia Złodzieji?) i byłby on droższy od zwykłego bohatera. Dodatkowo prócz "zwykłych możliwości" złodzieja to kazdy złodziej z innego zamku miałby inne mozliwości (np. Złodziej z Necropolis zabijałby określoną ilość jednostek przeciwnika).
Zapraszam do wesołej dyskusji ;)
___________ Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 26 stycznia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Zagłosowałem na tak ponieważ uważam, że wprowadzenie czegoś na kształt złodzieja lub szpiega urozmaici grę. Mam jeno kilka zastrzeżeń do owej profesji:
- ograniczone możliwości okradania jednostek (wszystko powyżej poziomu levelu trzeciego nie powinno być okradane) [zasada do gry]
- w żadnym wypadku nie powinno się okradać wrogich armii ani tym bardziej bohaterów
Bohater powinien dowodzić nieiwelkimi oddziałami i niższych poziomów (1-3). Tu takze ograniczenia ilościowe na poszczególnym poziomie herosa. Jednostki z umiejętnoscią ukrycie (takich powinno być wiecej) czynią oddział całkowicie niewidzialny.
- Bohater powinien być rozwijany w umiejętnościach drugorzednych i pierwszorzednych.
- Umiejętnosci drugorzedne o cztery umiejętnosci mniej niż zwykli herosi (powiedzmy sześć)
- Umiejętnosci pierwszorzedne zamiast Mocy i Wiedzy Ukrycie i Kontrwywiad (umiejetnosć charakterystyczna dla złodziei zamiast magicznych Mocy i Wiedzy)
- mistrz zasadzek (atakowanie mniejszych zgrupowań przeciwnika)
Złodziej powinien być trzecim rodzajem herosa werbowanym poza zamkiem w gildii lub karczmie, a więc nie powinien być bohaterem porzechodzącym do następnych misji.
Moze dałoby się wymyśleć jakieś specjalne umiejetnosci drugorzedne dla złodziei, np:
1. Zatrucie Przeciwnika:
Szansa na zatrucie wrogiego oddziału (szansa powodzenia 10-50%) lub w jakis inny sposób obmyślona. W każdym bądź razie zatrucie powodowałoby spadek niektórych modyfikatorów.
2. Mistrz Zasadzek:
W pierwszej turze straty zadawane przez jednostki złodzieja wzrastają o dodatkowe bonusy (20-100%)
3. "Wyszukiwanie surowców"
Ta umiejętność zwiększa szanse złodzieja na odnalezienie większej liczby surowców zarówno leżących na mapie przygody jak i podczas ograbiania skarbców. Umiejętność powinna mieć cechy od 5-25%.
4. Przekupstwo:
Złodziej z tą umiejętnoscią potrafi przed walką potrafi "przekupić" część jednostek do zaniechania walki, co zmniejsza liczbę oddziałow przeciwnika, a zwiększa szanse złodzieja na zwycięstwo. Na poszczególnych poziomach złodziej jest w stanie przekupić od 5-25% armii, bez względu na liczebność. Ograniczeniem jest koszt "operacji" wyrażajacy się w złocie.
Przekupstwo powinno działac tylko na polu bitwy (zamki odpadają).
Poza tym nasz złodziej mógłby korzystać z niektórych umiejetnosci zwykłaych bohaterów, np: zwiad (um. podstawowa), logistyka, znajdowanie drogi, żeglarstwo, łucznictwo, skutecznosc ataku.
Taki bohater miałby mniej miejsc na artefakty, a z niektórych nie mógłby korzystać wcale.
Oczywiscie złodziej/szpieg powinien ukazać się tylko jako jeden z kilku- kilkunastu "dodatków" do gry (elementów on/off). Wprowadzanie czegoś jako stałego elementu do HOMM może okazać się zabiegiem nietrafionym.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Wulfgar
Dołączył: 16 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Erathia
|
Wysłany: 1 sierpnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Złodziej:NIE!!!! Szpieg:tak. Wiem że w Heroesach jest sporo elementów RPG, ale pozostają one grą strategiczną! Wprowadzenie złodziei jest pójściem o trochę za daleko. Jeśli chodzi o formę szpiega to bandyci czy Złodzieie spełniali dobrze to zadanie.
___________ Najlepszą obroną jest atak |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 1 sierpnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Wulfgar: A ciekawe kto tutaj wypycha bohaterów w środek walki :?: Przecież to RPG :lol:
--------------
Złodziej - TAK:
Znów się powtórzę ale co mi tam:
- Złodziejstwo(Stealing)
od 10 do 30% szans na zwędzenie uciekajęcemu herosowi z pola bitwy, jakigoś artefaktu: przedewszystkim z podręcznych artefaktów, nie zbroji czy broni.
- Zwiad(Scouting)
Większy zasięg wzroku bohatera, od wowjowników czy magów. Dodatkowo możliwość oznaczenia(flagą widoczną tylko dla nas) jakiś punktów na mapie przygody,od 2 do 5 takich punktów do roztawienia.
- Tropienie(Tracing)
Polega na tym iż złodziej potrafiłby widzieć "ślady" ruchu przeciwnika z poprzedniej tury(tur), to by się przydawało gdy ścigalibyśmy jakiegoś herosa który jest szybszy(ma dalszy zasięg ruchu)
a na terenie była mgła wojny.
- Maskowanie(Stelth)
Możliwość ukrycia się, ale nie jako stała zdolnośc tylko ręcznie uruchamiana przez gracza, wpływ na powodzenie ukrycia i ewentualnego nieodkrycia przez wroga zależałoby od przyczyn wymienionych przez mnie wyżej. Ukrywać nie można się było gdy złodziej przebywał w polu widzenia przeciwnika.
- Znajdowanie Drogi
Lepsze poruszanie się w terenie, po prostu.
Inne właściwości klasy złodziejów/szpiegów
- Obniżanie morale -1 własnej armii, niestety takie typy nie są lubiane.
- Szpiegostwo
Możliwość dowiedzenia się o sile armii(neutralnych i przeciwnika).
- Przekupstwo.
Możliwośc przekupienia przed bitwą ok5-10% najsłabszej armii przeciwnika, by uciekła.
Myślę jeszcze na Morderstwem i Zatruciem :?
Złodziej ma możliwość zabrania ze sobą "piechoty" - czyli jednostek 1 i 2 poziomu.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Gavin Magnus
Dołączył: 16 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: crackoov
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
zlodziejom-NIEEEEEE!!!!!!!!!!!!
to zupelnie nie pasuje do homm! owszem w mm sa zlodzieje i tam jest ich miejsce niech tam zostana a nie pchajom sie do porzadnej strategii! to zepsuloby klimat gry, ale jestem spokojny, bo raczej nikt z ubi nie pofatyguje sie poczytac forum, a to dobrze bo niekture pomysly...
___________ Lepsze jutro bylo wczoraj. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Lepszy złodziej niż "głodzenie zamków" :P
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Ja jestem absolutnie ZA złodziejami. (Co się godzi z moim przekonaniem, że każdy zamek powinien mieć 4 klasy - wojownika, maga, kapłana i złodzieja).
Mimo nazwy, złodzieje powinni spełniać bardziej szpiegowskie role(nie wykluczam kradzieży). Umiejętności, jakie mogłyby mieć nie podam, bo już takie podali moi przedmówcy, pokażę za to mój pomysł na klasy złodzieja do danego zamku, wzorując się na tych z HIII.
Zamek - Szpieg
Bastion - Bard
Forteca - Agent
Inferno - Morderca(bandyta)
Nekropolia - Skrytobójca
Lochy - Ninja
Twierdza - Łowca głów(nagród?)
Cytadela - Rabuś(łotr)
Wrota Żywiołów - nie mam pojęcia :wink:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Ghost
Dołączył: 25 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?
|
Wysłany: 1 października 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Parson Junior_melo (cytat): |
Mimo nazwy, złodzieje powinni spełniać bardziej szpiegowskie role(nie wykluczam kradzieży). Umiejętności, jakie mogłyby mieć nie podam, bo już takie podali moi przedmówcy, pokażę za to mój pomysł na klasy złodzieja do danego zamku, wzorując się na tych z HIII. |
Wiesz... Ze złodzieja taki szpieg jak z czołgu łódka. Złodziej KRADNIE. Szpieg SZPIEGUJE. To, że w RPG złodzieja posyłamy na zwiady nie oznacza, że jest szpiegiem. Nikt normalny nie posłałby złodzieja na przeszpiegi, bo nikt takiemu nie ufa... A nuż (widelec, a łyżka na to: Niemożliwe! :)) ukradnie jakieś łupy i będzie miał forsę od zleceniodawcy plus premia w postaci zabawek ukradzionych z jakiegoś miejsca. Wiem, że każdy wątpi również w moralność i uczciwość szpiegów - ale na pewno jest to rozsądniejsze od posyłania byle kieszonkowca z ulicy na przeszpiegi.
XD XD XD
Bard to taki wędrowny pieśniarz... Już widzę, jak wchodzi do zamku wroga i krzyczy "Hej, z przytupem, panocku!" ;)
Brakuje tylko Hugo Weavinga w roli Agenta Smitha z Matriksa ;)
Cytat: |
Inferno - Morderca(bandyta) |
Co ma piernik do wiatraka? On ma być w końcu mordercą czy szpiegiem?
Cytat: |
Nekropolia - Skrytobójca |
Skrytobójcy to tacy goście, jak sama nazwa wskazuje, którzy eliminują "niewygodne" osoby... I raczej pasowaliby do innego miasta...
"Czing-czang-czong-majtki-ściong"? :P W Lochach mamy smoki, beholdery, harpie... I jeszcze jakiegoś palanta w przylegającym do ciała ubraniu, z shurikenami i ninja-to? Pasuje jak pięść do nosa.
Cytat: |
Twierdza - Łowca głów(nagród?) |
Chwila... Jak ma być SZPIEGIEM, to po co jeszcze ma głowy zbierać?
Cytat: |
Cytadela - Rabuś(łotr) |
Nieodparcie kojarzy mi się to z takimi panami, co siedzą w lesie i napadają na karawany...
Cytat: |
Wrota Żywiołów - nie mam pojęcia ;) |
Power Ranger? XD
___________ Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze
fragment wiersza J. Tuwima |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 1 października 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Za dużo sceptycyzmu :P funkcja złodzieja oznaczałaby typka z podciemnej gwiazdy, od mokrej roboty, który za pięniądze zrobi wszystko.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 4 października 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Ghost (cytat): |
Bard to taki wędrowny pieśniarz... Już widzę, jak wchodzi do zamku wroga i krzyczy "Hej, z przytupem, panocku!" ;)
|
Ja znam przynajmniej jednego barda który, był też szpiegiem(lub im służył) a i złodziejskie metody nie były mu obce :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 5 października 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Według mnie nie są oni specjalnie potrzebni ale jednak było by to coś.
Jeżeli chodzi o jego specjalności to powinien tylko szpiegować i mieć jakąś małą szansę na okradnięcie wrogiego bohatera (lub swojego sojusznika jeżeli ktoś jest nielojalny :wink: ) ale szansa na udaną kradzież powinna być niewielka np. 20%
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 19 grudnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Zlodziejom nie !!! przynajmniej nie takim jak w 4 !! to przemykanie niewidzialnym po mapie to troche przesada byla :shock: zwlaszcza ze w 4 herosi walczyli i taki zlodziej ktory jednoczesnie byl dobrym wojownikiem i mial immortality potions mogl niezle namieszac....
ale co do innych opini przychylam sie do opcji herosa szpiega wywiadowcy tylko ze tak w sumie to nie mam pomyslu jak cos takiego zrobic .. moze jakis heros z mniejszym oddzialem jednostek np tylko 1-3 poziom ale za to poruszajacy sie szybko po mapie ?? niewidoczny bylby tylko w fog of war ale gdy wchodzilby na teren ktory jest widoczny(odkryty) dla innego gracza wyskakiwalo by menu z informacja o tym i opcja cofniecia sie by pozostac niezauwazonym....
:?: :?: ale jakos nie jest pewien tego pomyslu :?
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 19 grudnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
ale co do innych opini przychylam sie do opcji herosa szpiega wywiadowcy tylko ze tak w sumie to nie mam pomyslu jak cos takiego zrobic .. moze jakis heros z mniejszym oddzialem jednostek np tylko 1-3 poziom ale za to poruszajacy sie szybko po mapie ?? niewidoczny bylby tylko w fog of war ale gdy wchodzilby na teren ktory jest widoczny(odkryty) dla innego gracza wyskakiwalo by menu z informacja o tym i opcja cofniecia sie by pozostac niezauwazonym.... |
Tego posta mogę skrócić do trzech słów:
za dużo zachodu ;).
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 21 grudnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Drupi (cytat): |
Tego posta mogę skrócić do trzech słów:
za dużo zachodu ;). |
moze i tak :wink: akurat to byl prowizoryczny pomysl bo watpliwa jest przydatnosc takiej nowej klasy ? chociaz .....
osobiscie w h4 zawsze w armii mialem zlodzieja jako 2giego herosa a to tylko po to by brac zdolnosc pathfinding i zwiekszac ruch armi po mapie... takie wykorzystanie heroosa o tej klasie jest smieszne bo zlodziej powinien krasc :!: ... a co ma niby wspolnego z pathfinding :P ..wiec albo zlodziej albo zwiadowca albo cos jeszcze innego...
poprostu nie chcialbym by zlodziej byl taki jak w h4 i tyle ....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 24 grudnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Złodzieje to niezły pomysł ale raczej nie jako typowi kieszonkowcy tylko jako zwiadowcy. Taki złodziej miał by większe pole widzenia i umiejętność szpiegowania danych o ilości wrogich jednostek. I miel by do 20 % szansy na kradzież artefaktów uciekającemu wrogowi.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 24 grudnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Złodzieje to niezły pomysł ale raczej nie jako typowi kieszonkowcy tylko jako zwiadowcy. Taki złodziej miał by większe pole widzenia i umiejętność szpiegowania danych o ilości wrogich jednostek. I miel by do 20 % szansy na kradzież artefaktów uciekającemu wrogowi.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 24 grudnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Danio (cytat): |
Złodzieje to niezły pomysł ale raczej nie jako typowi kieszonkowcy tylko jako zwiadowcy. Taki złodziej miał by większe pole widzenia i umiejętność szpiegowania danych o ilości wrogich jednostek. I miel by do 20 % szansy na kradzież artefaktów uciekającemu wrogowi. |
kradziez uciekajacemu herosowi artefaktow to dosc ciekawy pomysl :)
podoba mi sie ale....
mam zastrzezenie ze taki zlodziej moglby ukrasc tylko artefakty z backpacka uciekiniera
malo logiczne (a nawet smieszne)byloby gdyby zlodziej zdejmowal z uciekajacego herosa zbroje lub kradl mu miecz z reki :lol: :lol: :lol: :lol:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 25 grudnia 2004 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Danio (cytat): |
Złodzieje to niezły pomysł ale raczej nie jako typowi kieszonkowcy tylko jako zwiadowcy. Taki złodziej miał by większe pole widzenia i umiejętność szpiegowania danych o ilości wrogich jednostek. I miel by do 20 % szansy na kradzież artefaktów uciekającemu wrogowi. |
kradziez uciekajacemu herosowi artefaktow to dosc ciekawy pomysl :)
podoba mi sie ale....
mam zastrzezenie ze taki zlodziej moglby ukrasc tylko artefakty z backpacka uciekiniera
: |
Tak zgadzam się z tobą absolutnie to by było kompletnie bez sensu.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Banxee
Dołączył: 14 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Ja jestem za złodziejami:P Gra byłaby ciekawsza gdyby niewiadomo skąd nasz skarbiec by się kurczył:) Ale trzeba by było wprowadzić coś przeciwko złodziejom... Czyli można trochę nad złodziejami popracować.
___________ In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 4 stycznia 2005 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Moim zdaniem, byl by to zbyt duzy przywilej dla danej rasy. A przeciez nie beda wszystkie rekrutowac kradziejow i potem gonic sie nimi po mapie ;]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne
Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
XD XD XD
Bard to taki wędrowny pieśniarz... Już widzę, jak wchodzi do zamku wroga i krzyczy "Hej, z przytupem, panocku!" ;)
Brakuje tylko Hugo Weavinga w roli Agenta Smitha z Matriksa ;)
Cytat: |
Inferno - Morderca(bandyta) |
Co ma piernik do wiatraka? On ma być w końcu mordercą czy szpiegiem?
Cytat: |
Nekropolia - Skrytobójca |
Skrytobójcy to tacy goście, jak sama nazwa wskazuje, którzy eliminują "niewygodne" osoby... I raczej pasowaliby do innego miasta...
"Czing-czang-czong-majtki-ściong"? :P W Lochach mamy smoki, beholdery, harpie... I jeszcze jakiegoś palanta w przylegającym do ciała ubraniu, z shurikenami i ninja-to? Pasuje jak pięść do nosa.
Cytat: |
Twierdza - Łowca głów(nagród?) |
Chwila... Jak ma być SZPIEGIEM, to po co jeszcze ma głowy zbierać?
Cytat: |
Cytadela - Rabuś(łotr) |
Nieodparcie kojarzy mi się to z takimi panami, co siedzą w lesie i napadają na karawany...
Cytat: |
Wrota Żywiołów - nie mam pojęcia ;) |
Power Ranger? XD[/quote]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: - świetny komentarz!
..........................................
A tak na serio mi odpowiadała opcja znana z H4 - złodziej to bohater ze zdolnościami zwiadowczymi oraz ukrywania się na mapie.
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Cytat: |
A tak na serio mi odpowiadała opcja znana z H4 - złodziej to bohater ze zdolnościami zwiadowczymi oraz ukrywania się na mapie. |
Według mnie to była jedno z głupszych i nietrafionych rozwiązań w grze. Do tego jeszcze to doświadczenie z niezauważone przejście... Poza tym zaburzało balans ponieważ tylko człowiek mógł korzystać z tej opcji. Komputer jest na to za durny.
Dodam także że HoMM-IV jako gra sprawdza się tylko i wyłącznie kiedy przeciwnikiem lub przeciwnikami są inni ludzie.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne
Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Haaraldzie :arrow: nie tak ostro, mi ta opcja odpowiadała no bo była dla mnie bardzo komfortowa :wink: wiele przez to zdobyłam nie tracąc wojsk, no patrz jakie to ekonomiczne heh..
"Komputer za dumny"- pierwsze słyszę.. a może to bardziej kwestia AI?
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 31 stycznia 2005 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
Haarald (cytat): |
Według mnie to była jedno z głupszych i nietrafionych rozwiązań w grze. Do tego jeszcze to doświadczenie z niezauważone przejście... Poza tym zaburzało balans ponieważ tylko człowiek mógł korzystać z tej opcji. Komputer jest na to za durny.
|
Zgadzam się w 100% ... Apropos opcja złodzieja z h4 psuła też chyba rozgrywki multi czasem :wink: . Mam na myśli sytuacje gdy jeden gracz ma przypakowanego złodzieja i się przed nami ukrywa ... Śmiało może nam kilka miast zabrać ....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne
Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 31 stycznia 2005 Złodzieje w HoMM V
|
|
|
No to może inaczej jak wy sobie wyobrażacie "działalność" złodzieja gdyby ten rodzaj bohatera pojawił się w H5? Ciekawa jestem waszych pomysłów i propozycji..
Wy patrzycie przez pryzmat emmm niech bedzie ten "balans"
A ja patrzę na to " czy jest to dla mnie użyteczne"- przez to pewnie są różne zdania..
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|