Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-26 2:08:07
Autor Wiadomość
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 22 grudnia 2004     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Elessar (cytat):
:shock: :shock: :shock: NIEEEEEEEEEE!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Boże tylko nie herosi i RTS, błagam!!! O ile jednoczesne ruchy są jeszcze strawne to czas rzeczywisty absolutnie NIE! I BASTA!


Popieram popieram i jeszcze raz popieram :!: :!: ewentualnie co proponuje to wybor opcji ... tury normalne .. lub tury jednoczesne....

jezeli ktos chce na stale wprowadzic tury jednoczesne to tez jestem przeciwny :!: albo wybor albo ma zostac tak jak bylo :!:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 stycznia 2005     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Eeee, no co wy! Ja tam wątpię by gościom z Ubisoftu przeszłaby choćby taka myśl przez głowę.. :)
Wzieli Herosów, a Herosy od od dołu do góry Turówka - tak było jest i ma być do końca Świata... 8)
Ja wybieram opcję 1!!! ewentualnie 2.
A powody mam identyczne co pozostali, którzy sie wypowiedzieli wcześniej... żadnego RTS!!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 3 stycznia 2005     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Niestety jest teraz moda na strategi czasu rzeczywistego, a jak wiadomo wszystko podporządkowane jest rynkowi. Skąd zatem można mieć pewność czy aby w przyszłości (nieco dalszej) nie będą chcieli nam wywinąć numeru i z HoMM'a zrobić strategię rzeczywistą?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 stycznia 2005     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Ja sądzę ,iz RTS to raczej HoMM nie bedzie ale kto wie czy nie powstanie hybryda powstała z połaczenia Tuorówki z RPG .
Chodza słuchy iz M&M odejdzie do annałow Historii Gier .
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 4 stycznia 2005     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Jedyną rzeczą którą chciałbym z Herosach z RTS-ów to móc zobaczyć całe armie jednostek :D... choć to w przypadku tysięcy troglodytów jest niezbyt realne.
I taki sobie apel, który nie wiadomo po co piszę:
Panowie twórcy - dobrej figury w pokerze się nie wymienia. A HoMM to co najmniej "kareta".

___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.