Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-27 3:28:26
Autor Wiadomość
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Witajcie! Po długiej przerwie powracamy do cotygodniowych ankiet poświęconych Waszej (naszej?) wizji Heroes of Might and Magic V!

Na początek tej - trzeciej już - rundy zagadnień, weźmy na tapetę następujące:

:arrow: Ile poziomów stworów powinno istnieć w Heroes5?

Odpowiedzi:
:?: 4 lub mniej;
:?: 5 lub 6;
:?: 7 lub 8;
:?: 9 lub więcej;
:?: Zamaiast poziomów jednostek lepiej wprowadzić inny system. W przypadku wyboru tej opcji rozwinięcie jest szczególnie wskazane...

Wszystkich odpowiadających na ankietę proszę gorąco o uzasadnianie swojego stanowiska. Komentarze i uzasadnienia są znacznie wartościowsze od liczbowego wyniku! Sonda potrwa trzy tygodnie. Przez czas trwania ankiety temat bedzie przyklejony. Bardzo proszę o posty z rzeczowymi argumentami - im będą one wyższej próby, tym większa szansa na nasz wpływ na kształt Heroes V! Do wypowiadania się w tym wątku zachęcam także gości.

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr. Rabbit



Dołączył: 6 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Jestem za tymi dwoma odpowiedziami: "7-8", "9". Ze względu na to, że gra będzie bardzo ubarwiona... Więcej możliwości będzie...

Z tym, że należy dodać, że te najsłabsze jednostki muszą też mieć jakieś atuty :D. Bo w innym przypadku nie będzie się ich kupować i będą wtedy tak na prawdę zbędni... Każda jednostka pierwszego idrugiego poziomu, poza tym, że najsłabsza powinna mieć jakąś specjalną zdolność, któa ubogaciła by grę... Na przykład rusałki jako 1 poziomowe istoty mogą rzucać czar Błogosławieństwo a w liczbie >100 Grupowe Błogosłąwieństwo... Dzięki temu będą one równie wartościowe w armii co istoty 3-4 poziomu... Uważam, że im więcej jednostek tym lepiej, ale wszystko należy zrobić z głową, a nie po prostu nawrzucać byle jakie jednostki, ot żeby były.

Swój głos oddaje na 9.

Pozdro
Kosnik King, 19 Skryba Imperium Kinugów

___________
Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Erdamon



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Zagłosowałem na "7-8"poniewarz uważam że poziomy jednostek z HoMMV powinny byc jak naj bardziej zblizone do tych z HoMM3 Która była najlepsza częścia seri.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Manticore



Dołączył: 26 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Północne Pustkowia :)

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Sądzę, że w podstawowej wersji 7-8 poziomów to liczba optymalna, która zapewnia odpowiednie zróżnicowanie pomiędzy jednostkami. Np. w Heroes 4 dochodziło do absurdów w stylu lepperchaun równy poziomem krasnoludowi - działo się tak ponieważ poziomów było za mało. Jak już wspomniałem 7-8 to odpowiednia ilość do wersji podstawowej, ale w dodatku chętnie bym ujrzał jednostki wyższych poziomów, których nie można już rekrutować w zamkach ( innymi słowy koncepcja żywcem wzięta z heroes 3 i dodatków :mrgreen: )

Pozdrawiam :)
Manticore

___________
Heroes of Might and Magic 4.....there is no curse in elvish, entish or the tongues of man for this treachery !!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Jestem za sześcioma poziomami, przy czym dodatkowo na poziomach 2-5 mogłyby byc po dwie jednostki (nie do wyboru, jednocześnie!), zaś na najniższym i najwyższym jedna, co dawałoby 10 różnych istot w każdym zamku.
___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Duo



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Innocent

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Ja zagłosowałem na opcje 7-8. Jest ona chyba najlepsza. System zamków i potworów jak najbardziej powinien przypominać H3 bo jest to najlepsza część sagi HEROES !! :D
Podoba mi się również pomysł mojego przedmówcy - Manticore :), że w dodatku mogłyby się pojawić jakieś istoty wyższego poziomu, których nie można rekrutować w zamkach :) (WoG :D)
Wybór jednostek na różnych poziomach zdecydowanie odpada!! Wg mnie zmniejsza to liczbe możliwych zamków i wiele potworów staje jakby zbędnych w grze:( a mogłyby tworzyć zupełnie nowy zamek, co uatrakcyjniło by gre!!
Narazie to tyle. Jak coś wymyśle to napisze :D

___________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Heimdall Ragnarok



Dołączył: 25 lipca 2003
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

7-8 być może przez H3. 4 lub mniej odpada, chyba że gra by poszła w stronę RPG (gdzie dowodzenie drużyną 10 osobową byłoby trudne). 5-6... cóż, nie podoba mi się ta koncepcja. 9 lub więcej sprawia że za dużo jest jednostek na mapie i w walce, więc:
1. Czasem ekran walki stałby się nieco mniej czytelny.
2. Walka z 20 rodzajami różnorodnych jednostek to dla słabszych kompów cios.

Więc na początek 7-8, może w dodatkach więcej.

___________
Kiedy muzyka milknie, reszta jest milczeniem
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Ja zagłosowałem na 5 poziomów, ale na każdym poziomie są dwie różne jednostki, każda z nich po jednym ulepszeniu co daje w sumie 20 jednstek na zamek, więc jest różnorodność. Oczywiście wszystkie jednostki dostępne (bez wybierania). Teoretycznie to mógłoby by być 9 poziomów, z tym że 9 poziom miał dwie jednostki na zamek. W każdym bądź razie jednostek ma być wiecej niż w H3 i H4.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie 7-8 !
Fajnie byłoby również żeby umożliwić wielopoziomowy upgrade niektórych jednostek tak, żeby mogły one przejść do wyższego poziomu (coś takiego jak z np magami i enchanterami w HIII, ale żeby nie było to ograniczone tylko do jednego bohatera).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Witam. Nigdy dotychczas tu nic nie pisałem, ale w HoMM gram od momentu, kiedy pojawiła się pierwsza część, a przy tym znam się nieco z Behemothem. ;)
Ja bym stawiał na 7-8, ale poza tym uważam, że ZDECYDOWANIE powinna być udostępniona możliwość edytowania jednostek dla danej mapy/kampanii, tak, jak to było np. w Warcrafcie II. Proponowałbym, żeby może taką ankietę też zrobić, tzn. czy ma być możliwość edytowania, czy nie.

[UT - o opcjach edytora będzie debata! I może być ona ciekawa... Bo taka edycja parametrów jednostek to jedna z niewielu rzeczy, które mogą mnie powstrzymać przed graniem w H5!]
Pzdr,
Boromir
boromir@wladca.pl
www.wladca.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Konkretnie 8.

System z H3 był bardzo dobry, a jednostki na poszczególnych poziomach w ogromnej większości naprawdę tam pasowały. W H4 mamy zbyt wiele potworów, które są do jednego poziomu wsadzone, ale tak naprawdę ich siła jest zróżnicowana w spósób ogromny (choćby cyklopi i ogry w Stronghold). Jednostki z tych samych poziomów powinny być mniej-więcej tej samej siły lub przynajmniej - użyteczności, a 7 poziomów w H3 udowadnia, że można w sposób bardzo ciekawy wymyślić wiele oryginalnych jednostek.

Dlaczego 8 a nie 7? Dlatego, że uważam, że to co, mimo zamiarów osiągnięto w WoGu jest ciekawe. A więc - 7 jednostek + jedna super-jedostka, nawet dwa-trzy razy potężniejsza od tych z 7 poziomu, niekoniecznie dostępna w konwencjonalny sposób do rekrutacji. (na przykład po maksymalnym rozbudowaniu zamku, zdobyciu kiegoś artefaktu, graala, lub po określonym wydarzeniu na mapie przygody).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Popieram pomysł na 7-8.
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Mam takie marzenie... Zobaczyć Heroes V w którym będzie około 10 zamków i 8 poziomów jednostek plus Możliwość podwójnego upgrade'a...
np.: poz.1 Rusałka>(upgrade)>Nimfa>(upgrade)>Driada
Co wy na to :?: :?: :?:

[UT: o upgrade'ach dyskusja już była...]


________________________
Niedługo nadejdę... :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Poszukiwania karteczki z hasłem trwają...

Moim zdaniem powinno być 6 poziomów jednostek. Należy jednak dadać nieco siły jednostkom pierwszego poziomu, by były ważnym elementem równierz w późniejszym etapie gry. Powinny być równierz możliwe wybory jednostek danego poziomu:
1 poziom- 2z2
poziomy 2-5 - 1z2
6poziom - 1z1
Ponadto świtnym pomysłem byłoby dodanie alternatywnych ulepszeń. Jednostki powinny być jednak wyważone (ulepszenia też). Dałoby to
11 nieulepszonych+ 22 ulepszone jednostki z czego mozna mieć 7- tak jak w mistrzowskim H3.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

5 lub 6 poprostu w H3 było za dużo a w H4 za mało poziomów. Nie wiem czy Acid chciał powiedzieć że jednostki na tych samych poziomach różniły by się tylko wyglądem ale ja jestem za zróżnicowaniem jak w H4. Gdzie jedne były prawie "bezużyteczne" ale było ich nieraz i 4 razy więcej niż tych silniejszych. Poziomy zazębuały się i czasem jednostka 2 poziomowa potrafiła wygrać z 3 poziomową. Jeżeli chodziło ci o coś innego to przepraszam.
___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Nie, chodziło mi o coś JESZCZE innego. Podam to na przykładzie punktów życia.

Jednostki z I poziomu powinny być na tyle zróżnicowane, aby mieć od 3 do 10 PŻ, ale za to najsłabsza jednostka II poziomu powinna już mieć minimalnie 15 PŻ (a najlepsza jednostak II poziomu - powiedzmy 25).

Toteż jednostki byłyby zróżnicowanie, ale wygranie jednostki 2 poziomu z tą z 3 poziomu to jakiś paradoks, który powinien być zupełnie niemożliwy bez znacznych różnic w statystykach bohaterów czy czarów i artefaktów.

Powinno być wyraźnie zaznaczone 'przejście' między poziomami.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Nie, chodziło mi o coś JESZCZE innego. Podam to na przykładzie punktów życia.

Jednostki z I poziomu powinny być na tyle zróżnicowane, aby mieć od 3 do 10 PŻ, ale za to najsłabsza jednostka II poziomu powinna już mieć minimalnie 15 PŻ (a najlepsza jednostak II poziomu - powiedzmy 25).

Toteż jednostki byłyby zróżnicowanie, ale wygranie jednostki 2 poziomu z tą z 3 poziomu to jakiś paradoks, który powinien być zupełnie niemożliwy bez znacznych różnic w statystykach bohaterów czy czarów i artefaktów.

Powinno być wyraźnie zaznaczone 'przejście' między poziomami.


Chyba że tak to rozumiem. Ale czy powrót do H3 gdzie jednostki I poziomowe miały najmniej 1 ptk. życia a VII poziomowe 1000 to czasem nie przesada?? Wiem chłop nie ma szans w walce z smokiem ale bez przesady. W H4 najmniej miął leprekaun i rusałka po 7ptk. ale byli użyteczni. A co taki chłop z H3 ma powiedzieć?? Zaśmieca tylko sloty bez umiejętnośći. Poprostu I poziomowe jednostki nawet w dużych ilościach można było sobie wsadzić gdzieś(nie licząc wyjątków takich jak centałry).
A jeżeli było by osiem czy nawet dziewięć poziomów i wszystkie były by dostępne w zamku to wyobraź sobie walke :? . Szesnaście jednostek plus ewentualne przyzwane plus w pół bierny bohater plus jakaś machina oblężnicza i katapulta plus mury plus wierzyczki plus fosa i plus mała mimo wszystko plansza bitwy. Ja sobie tego nie wyobrażam.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
hadżdżi Dawud az Gossarah



Dołączył: 29 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Skawina

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Sześć.
Różnorodność można osiągnąć zwiększając liczbę zamków.

___________
Nie zabijaj!
Martwy człowiek niczego od ciebie nie kupi.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elessar



Dołączył: 5 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Z siedziby Gildii

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za 7 i w górę, ale zagłosuję raczej na 7-8. Czemu? Ponieważ boję się, co oni mogą zrobić, jakie chore (może nawet dosłownie) jednostki, żeby zapełnić te dziewiąte czy dziesiąte poziomy.

A pomysł z modyfikowaniem jednostek do mapy jest przedni! Szczególnie do kampanii w stylu 'a Life of A-d-v-e-n-t-u-r-e' z WoG. Ja chcę dyskusje na ten temat! Kto ze mną!?!

[UT: o edytorze jeszcze będzie, na pewnoCoś naprawdę wielu chce żebym nie grał w H5, czy jak?]

___________
Ashes to ashes, dust to dust
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Wybrałem opcję 5-6 skłaniając się ku sześciu poziomom jednostek:

Według mnie układ powinien być nastepujący:

Poziom 1. Dwie jednostki w tym:
A. Jedna tzw. podstawowa (np. chłop, goblin, szkielet, imp, ork... etc)
- upgrejdowana na 2 możliwe sposoby: jednostkę dystansową (strzelecka lub magiczna) i jednostkę bezpośredniego starcia
- oba upgrejdy powinny być dostepne jednoczesnie
B. Druga jednostka poziomu pierwszego upgrejdowana tradycyjnie jak w HOMM-III.

Upgrejdowanie jednostek poziomu pierwszego w terenie powinno być bezpłatne tak jak w HOMM-III

Poziom 2-5: Po dwie jednostki z których możemy wybrać tylko jeden generator. Jednostki Upgrejdowane tradycyjnie.

Poziom 6: Jedna jednostka. Może być nawet bez upgrejdu.

Teraz dlaczego 6?
W HOMM-III była zbyt duża dysproporcja pomiędzy jednostkami najwyższego i najniższego poziomu. W efekcie w późniejszych fazach gry jednostki poziomu 1 pomimo ulg przy ich zakupie były w zasadzie bezużyteczne. Wolę większą różnorodność ale rozłożoną na mniej poziomów.
W HOMM-IV z kolei na odwrót... wszystko poucinali nawet upgrejdy co bez wątpienia pozbawiło grę i róznorodności i klimatu.

Dlaczego nie 8? Bądźmy rozsądni! Będą za duże różnice. To moze nawet zepsuć grę.
Zatem wszystko powinno być rozłożone w rozsądny i w bezpieczny sposób.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się w 100% z Haraldem, jeżeli chodzi o ilość poziomów, nie o ulepszenia. I dodaje kolejny głos za Edytorem.
To by było na tyle.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich Jaskiniowców. Trudno mi powiedzieć którą z opcjii bym wybrał . Logicznym następstwem serii która zmierza w kierunku H3 byłaby opcja 7-8 (i taka będzie ), daje pewna różnorodnosć jest w miarę czytelna lecz w przypadku gdy rola bohatera została w H5 oraniczona li tylko do statysty moze byc po prostu za prosta i szybko się stanie nudna.
opcja 5-6 podobnie choć wprowadzenie 3 upgrejdów dla każdego poziomu urozmaiciłoby grę nie komplikująć jej zbytnio a powizana z urozmaiconym drezwem rozwoju siedlisk byłaby niezłą rekompensatą za brak aktywnego bohatera.
opcje skrajne raczej niewchodzą w grę ...robert
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
@lan



Dołączył: 26 listopada 2003
Posty: 164
Skąd: Chwilowo Gdańsk ;)

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Jestem za 7-8, gdyż sposób przydzielenia jednostek do poziomów i ich mała liczba jest moim zdaniem jedną z największych wad H4., natomiast rozwiązanie z H3 było bardzo dobre. Pozwala na wprowadzenie sporej ilości jednostek dzieląc je odpowiednio dużo poziomów a nie wprowadza jeszcze zbytniego zamieszania i olbrzymich punktów zycia, co mogłoby się stać przy większej ilości poziomów.
___________
"Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty."
A. Sapkowski
Jabber | Przewodnik po IJB | Histmag
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Manticore



Dołączył: 26 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Północne Pustkowia :)

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Hmm z tego co wyczytałem do tej pory, niektóre osoby twierdzą, że w herosie 3 były zbyt duże dysproporcje między jednostkami, ponieważ utworzono zbyt wiele poziomów. Panowie BARDZO nie doceniacie jednostek pierwszego poziomu - niejeden mój przeciwnik posmakował porażki dzięki halabardierom, którzy nawet pod koniec rozgrywki stanowią siłę, której lepiej nie lekceważyć. To samo tyczy się centaurów, o szkieletach nie wspomnę :D. Moim zdaniem ilość poziomów w h3 została doskonale wyważona - a to, że niektóre jednostki są nieprzydatne nie jest w głównej mierze zależne od poziomu - spójrzcie na bone dragony, niby 7 poziom a nie andają się prawie do niczego - po prostu każdy zamek ma swoje silne i słabe strony, np. jeśli jednostka 1 poziomu jest słaba, to 5 poziom wybiaj się ponad przeciętność etc. Dlatego jeszcze raz popieram opcję 7-8 poziomów w h5

A posługiwanie się przykładem Azure Dragon i chłopa to przesada - obie jednostki pochodzą z dodatku, jedna jest poziomu 1 ( jeśli nie zerowego :P ) a druga aż 10 - to zestawienie najsilniejszej i najsłabszej jednostki w grze i obie stanowią raczej ciekawostkę niż ważny jej element.

Pozdrawiam :)
Manticore

___________
Heroes of Might and Magic 4.....there is no curse in elvish, entish or the tongues of man for this treachery !!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Stanowczo 7-8
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.