Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-27 5:41:51
Autor Wiadomość
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

To już ostatnia oficjalna dysputa IJB w dwutysięcznym trzecim roku...

Tym tazem postawione pytanie jest natury drażliwej... Wiadomo, że Heroes of Might and Magic były, są i bedą grą turową. Jednakowoż:

:arrow: Ile motywów czasu rzeczywistego powinno sie znaleźć w Heroes V?

Jakie opcje są tu możliwe:

:?: Brak jakichkolwiek elementów czasu rzeczywistego. Turowość i tylko turowość.
:?: Turowość, ale z możliwością ograniczenia czasu trwania tury.
:?: Tury symultaniczne: wszyscy gracze przygotowują swoje ruchy na daną turę, a potem są one wykonywane przez silnik gry jednocześnie. (Takie rozwiązanie ma na przykład gra VGAPlanets).
:?: Na ekranie walki powinna być możliwość przejścia na czas rzeczywisty.
:?: Na mapie przygody powinna być możliwość przjścia na czas rzeczywisty.
:?: Zawsze powinna być możliwość przejścia w tryb czasu rzeczywistego.

Wszystkich odpowiadających na ankietę proszę gorąco o uzasadnianie swojego stanowiska. Komentarze i uzasadnienia są znacznie wartościowsze od liczbowego wyniku! Przez czas trwania ankiety temat bedzie przyklejony. Bardzo proszę o posty z rzeczowymi argumentami - im będą one wyższej próby, tym większa szansa na nasz wpływ na kształt Heroes V! Do wypowiadania się w tym wątku zachęcam także gości.


[Uruchomiwszy te ankietę Ururam pobiegł co prędzej do schronu przeciwatomowego mniemając nebezpodstawnie, że przy eksplozjach, jakie mogą niedługo nastąpić, zniszczenie Antagarichu wyglądałoby najwyżej jak noworoczna petarda.]

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sir Wookash



Dołączył: 30 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Heroes'i, jako turówka, zawsze byli dla mnie antidotum na zalew RTS-ów, za którymi nie przepadam i, chyba dlatego tak uwielbiam tą grę. Jestem przeciwko jakimkolwiek elementom tych gier, oprócz ograniczeniu czasu trwania 1 tury (z zastrzeżeniem, że tylko w mp.
___________
Peace!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Herosi są tym czym są, właśnie dlatego, że nie mają elementów czasu rzeczywistego i w dowolnym momencie można pomyśleć dowolnie długo nad następnym ruchem a w międzyczasie umyc garnki, odebrać telefon czy pójść na naradę do szefa.
Ograniczenie czasu trwania tur (jednak zawsze dobrowolne i za zgodą wszystkich zainteeresowanych graczy w trybie MP) to jedyne dopuszczalne ustępstwo na rzecz czasu rzeczywistego.

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Wedlug mnie wprowadzenie czsu rzeczywistego to tej gry zniszczylo by ja calkowicie, nie liczyl sie juz umysl a szybkosc reki. Tylko ograniczenie czasu w grze z wieloma graczami znajduje zastosowanuie w heroes reszta nie znalazla by tutaj miejsc, przynajmniej ja mam takie zdanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr.Pool...



Dołączył: 24 września 2000
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Jestem z wami chłopaki :D

Tylko i wyłącznie turówka z możliwością ograniczenia czasu trwania 1 tury.

P.S. UT nie chowaj się :D [UT: A to dlaczemu? :wink:]
[Mr.Pool...:Przeca nie Ja się po schronach uganiam ;)]

___________
... i tylko tyle mam do powiedzenia ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Porke



Dołączył: 14 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Osada "Pazur Behemota"

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Herosi byli zawsze turówką i zdecydowanie byłbym za tym, aby nią zostały.
Wprowadzenie czasu rzeczywistego wymagałoby zmiany całej gry, co bez wątpienia pozbawiłoby Hirołsy swojego ducha i tradycji.
Zaś co do opcji wyboru czasu ograniczającego trwanie tury to jestem za, ponieważ może to być przydatne w trybie Hot Seat na multipla.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Moze poraz pierwszy nie opowiem sie za opozycja (bo takiej nie ma :P) NIE, NIE, NIE. H5 to ma byc gra turowa, bez zadnych ale. W kwestii ograniczonego czasu w Hot Seacie... Moze byc, ale nie bedzie jakas pauza czy cos ( u kumpla jest zimno w domu wiec jak pijemy piwko przy grze to czesto trzeba wychodzic :P).

P.S. Mam nadzieje, ze ten temat wyniknal od tworcow gry?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Wyczuwam niepokojące zamiary UbiSoftu: czyżby chcieli wprowadzić elementy czasu rzeczywistego? To pytanie na pewno nie wzięło sie znikąd.

Jestem całkowicie przeciwny wprowadzaniu elementów czasu rzeczywistego... jeżeli to wyszło z Ubisoftu to aż strach pomyśleć co jeszcze może się zdarzyć.. toz to czysta herezja.

Absolutny sprzeciw!!! HOMM to strategia turowa. "Turowość" to podstawowy element pierwotny gry, to coś czego się zmieniać nie powinno.... nawet w czasie bitwy.

Jestem za opcja tura gracza, tura przeciwnika

B.T.W. UT dlaczego na końcu zamiesciłes tekst tak drobniutkim maczkiem zapisany? :lol: :lol: :lol:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Faramir



Dołączył: 24 października 2002
Posty: 164
Skąd: za chwilę Poznań

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Wrrrrr... jak można się o coś takiego pytać? Przepraszam bardzo, ale czy panowie z Ubisoftu są naprawdę pewni, że wykupili prawa do gry pt. Heroes of Might and Magic? Takich pytań w ogóle nie powinno być! Jejku jej, jak mówiła pewna pani pachnąca bzem i agrestem, ale co my chcemy zrobić ze starych, dobrych hirków?
___________
Często i gęsto!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Eru



Dołączył: 28 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Uruchomiwszy te ankietę Ururam pobiegł co prędzej do schronu przeciwatomowego mniemając niebezpodstawnie, że przy eksplozjach, jakie mogą niedługo nastąpić, zniszczenie Antagarichu wyglądałoby najwyżej jak noworoczna petarda.
:lol: :D :lol: :D :lol:
(tekst był napisany w 4,5)
(UT:nawet schron przeciw atomowy może nie wystarczyć..... :D )

turowość, turowość po tysiąc kroć turowość chociaż ograniczenie czasu tury w Hot Seat czy w mp może być ale nie musi

___________
Nie trać nigdy cierpliwości,
to jest ostatni klucz,
który otwiera drzwi
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mat Pierwszy



Dołączył: 12 marca 2003
Posty: 164
Skąd: Jarosław

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Myślę, że schron ataomowy jest niepotrzebny, gdyż trzeba zauważyć, że w przypadku Antargichu spotkały się dwie potęgi, w tym wypadku wszyscy stoją po jednej stronie, a z powodu pokojowego nastawienia osadników nawet na autorze ankiety siła ta się nie wyżyje :).

Oczywiście H5 musi zostać grą turową (choć gdyby stworzyli jakiegoś RTS w tym świecie byłbym szczęśliwy), ale dopuszczalne jest ograniczenie czasu trwania tury w trybie MP. Zastanawiałem się nad opcją, w której wszyscy działają jednocześnie, ale niezbyt to sobie wyobrażam.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Czy będę odkrywczy, jak napiszę, że wybieram bramkę... ee, się znacyz opcję numer 2??
TYLKO TURY, ŻADNA SYMULTANICZNOŚĆ!!

A ograniczenie czasu w tybie MP, było jush w H3, a było to super rozwiązanie, bo po ustawieniu turki na 2 minuty miałem pewność, że przeciwnik/sojusznik z sieci nie odejdzie od kompa, nie umyje garów, nie poogląda telewizora i wróci za 2h.

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Manticore



Dołączył: 26 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Północne Pustkowia :)

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

:shock: :shock: :shock: LOL!!!

Chyba ta ankieta jest zupełnie niepotrzebna ;) Żaden szanujący się fan heroesów nie optował by za wprowadzeniem motywów czasu rzeczywistego w swojej ukochanej turówce. Oczywiście dopuszczalne jest jedynie ogranieczenie czasu trwania tury TYLKO W MP, które to było obecne w herosie trzecim, choć prawdę powiedziawszy nigdy z tej opcji nie korzystałem grając z innymi osobami - czasami trza poświęcić trochę czasu na zastanowienie, bo jednym złym ruchem można przerżnąć całą grę. Ograniczenie czasowe nie działa mobilizująco w takim przypadku.

UT jeśli możesz uchyl rąbka tajemnicy i powiedz czy ankieta ta powstała z powodu "świetnego" pomysłu UbiSoftu, czy założyłeś ten topic, by jaskiniowcy choć w jednej kwestii się całkowicie zgadzali :mrgreen:


Pozdrawiam :)
Manticore

___________
Heroes of Might and Magic 4.....there is no curse in elvish, entish or the tongues of man for this treachery !!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Ech... To chyba oczywiste... Jeśli ktoś chce czas rzeczywisty władować do Heroesa to dziwię się, że jeszcze w szpitalu psychiatrycznym go nie zamkneli... :lol:

Oczywiście jestem za opcją pierwszą, ewentualnie drugą... Osobiście nigdy nie korzystam z ograniczeniem czasu tury, ale jeśli ktoś chce... :wink:

PS. Nie dajmy zrobić z Heroesa RTSa!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Jak przyjemnie widzieć, że w przynajmniej jednej kwestii zgadzamy się wszyscy razem (przynajmniej - jak dotąd :). Jedynie ograniczony czas trwania tur w trybie multiplayer ma jakikolwiek sens. Nawet nie jestem pewien, czy to coś ma dużo wspólnego z trybem rzeczywistym :). W każdym razie - żadnego rzeczywistego trybowania widzieć nie chcę. Jeśli już ktoś zdecydował się robić kontynuację HoMM, a nie grę pod TYTUŁEM HoMM, to oczywiście zrozumie, że tryb rzeczywisty nie wchodzi w grę w żadnej formie.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Voythieus



Dołączył: 8 grudnia 2003
Posty: 164
Skąd: Nowa Dęba

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

To jest śmieszne, proszę państwa! Wyobraźmy sobie, że w HoMM V jest możliwość przełączenia się na tryb czasu rzeczywistego. I co wtedy? Zero planowania, zero taktyki, czyśćcie myszki, albowiem wasze dni mogą być policzone...

Tą serię gier ceniłem zawsze za to, że nie było w niej ważne jak sprawną mamy rękę, jak dokładną mysz i jak szybko wciskamy klawisze. I mam nadzieję, że tak zostanie już po wsze czasy.

Tak w ogóle, to jestem zdenerwowany. Jeżeli w Ubisofcie wysunęli taki pomysł, to znaczy, że oni nigdy w Bohaterów Mocy i Magii chyba nie grali! Już cierpię z powodu jakichś dziwacznych szkiców (żądam stylu z trójki!), a tu taki atak na lewe skrzydło?

Ograniczenie czasu tury w grze dla wielu graczy jest konieczne, bo nie chcę czekać kilkanaście minut, jeżeli osoba po drugiej stronie z jakiegoś powodu odejdzie tymczasowo od komputera. Ale poza tym - nic! I będę tego bronił jak Nicei!

___________
http://www.BG.z.pl - premiera 1 stycznia 2004 roku.
"Za pokonanego można się uznać dopiero wtedy, gdy się poniosło klęskę" - Jack London (1876 - 1916).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mat Pierwszy



Dołączył: 12 marca 2003
Posty: 164
Skąd: Jarosław

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Cytat:
To jest śmieszne, proszę państwa! Wyobraźmy sobie, że w HoMM V jest możliwość przełączenia się na tryb czasu rzeczywistego. I co wtedy? Zero planowania, zero taktyki, czyśćcie myszki, albowiem wasze dni mogą być policzone...

Nie do końca zgodzę się z wypowiedzią poprzednika :twisted: (grałem w naprawdę wiele RTS).

Wygląda na to, że ten temat można spokojnie zamknąć :), bo wszyscy się zgadzają. A ludzie którzy z HoM&M chcą zrobić RTS faktycznie należy gdzieś wysłać (najlepiej rządowym helikopterem przy dużym oblodzeniu). Sam tytuł HoM&M kojarzy się już z turówką , wprowadzenie czasu rzeczywistego w H5 to jak wprowadzenie czasu rzeczywistego do warcab :). Gra RTS powinna przecież inaczej wyglądać, a mieszanie czau rzeczywistego z turami to już całkowite pokręcenie.

PS. Choć powtarzam, że chętnie widziałbym jakiegoś RTS w świecie M&M.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

O czym my to tak właściwie dyskutujemy??;)
Przecież jakby miałby być RTS, to........(cenzura) :twisted:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Crazy



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nargothrond

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Hm, pierwszy kwietnia już był, więc skąd to pytanie?
Ta wypowiedź jest pisana bez czytania poprzednich postów, ale sądze, że zdanie innych Jaskiniowców i gości będzie takie jak moje...

...co oznacza, że w żadnym wypadku się nie zgadzam. Czas rzeczywisty? Oczywiście. Ale już to mówiłem. Nie do Herosów. Może do jakiś strategi, typu Settlers. Tam się nadaje.

Herosi przed ileśtam lat i jeszcze wcześniej :) byli grą turową. I tak ma być, bo w końcu na tym polega urok tej gry. Jak sobie wyobrażacie prowadzenie gry z komputerem? Czy chodźby z kolegą? To by:
1. Uniemożliwiło grę na jednym komputerze.
2. Przy grze multi nie dało by się odejść od komputera z powodu strachu przed zabraniem zamku.
3. Jakby wyglądały walki?

Sądze, że więcej argumentów nie musze przytaczać, ponieważ zrobią to inni.

Co do ograniczeń tury, to przyda się to może w grze przez net, a tak nigdy nie grywam, więc dałem opcję pierwszą.

___________
Nie bierz życia na serio.... i tak nie wyjdziesz z niego żywy!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KoliJack



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Mysłowice

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Opcja nr 1: Absolutnie nic!

Heroesi to strategia turowa i taką grą mają pozostać po wsze czasy.

Jednakowoż jestem za pozostawieniem opcji czy też możliwości ograniczenia czasu trwania tury nie tylko w MP, ale także w trybie single, bo zdarzało się że i w tym trybie ta opcja była przydatna. Wykorzystanie tej opcji ma zależeć tylko i wyłącznie od woli lub chęci gracza i w żadnym wypadku nie może być narzucone z góry.
Jednym zdaniem niech to pozostanie tak jak to jest w starej dobrej trójeczce.

___________
K.O.L.I.J.A.C.K.: Knight Optimized for Logical Infiltration and Judo/Android Calibrated for Killing
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
@lan



Dołączył: 26 listopada 2003
Posty: 164
Skąd: Chwilowo Gdańsk ;)

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie zgadzam się z KoliJackiem. Jak dziś rano przeczytałem gdzieś zdanie "Zobaczycie, zrobią z Heroes RTSa", to myślałem, ze ktoś sobie kpi, ale skoro tutaj trwa dyskusja na ten temat, to może coś w tym jest :shock: .
___________
"Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty."
A. Sapkowski
Jabber | Przewodnik po IJB | Histmag
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Valturman



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Z dalekiego Cienia

Wysłany: 29 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Ej panowie pewnych granic to przekracać nie należy. Jaki czas rzeczywisty? Gdzie byłby wtedy czas na planowanie i strategię, zastanowienie sie i planowanie kolejnych pposunięć. Nie róbmy sobie WarKrafta. Mimo chęci nowośći w H5 zdecydowan opcja 1 .
___________
Nie wolno się bać. Strach zabija duszę. Strach to mała śmierć, a wielkie unicestwienie. Stawię mu czoło niechaj przejdzie po mnie i przeze mnie. A kiedy przejdzia obrócę oko swej jaźni na jego drogę. którędy przeszedł strach nie ma nic jestem tylko JA.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Guinea



Dołączył: 20 maja 2000
Posty: 164
Skąd: że znowu!

Wysłany: 30 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Opcja nr 3 - to by było ciekawe ;). W tej chwili są niedorzeczne sytuacje, np. mogę dogonić wrogiego herosa odległego o dzień drogi, tylko dlatego, że ja mam turę przed nim. Jakby ruchy były jednoczesne, czegoś takiego by nie było. A bitwy między wrogimi heroesami? - jak dwaj się zbliżą do siebie na odległość powiedzmy 5 pól, zatrzymany jest ruch i dostaję zapytanie, czy chcę a) dążyć do konfrontacji b) kontynuować ruch po wcześniej wyznaczonej ścieżce c) uciekać. I jeśli jeden gracz da a) a drugi c) to wtedy decyduje rzeczywista mobilność - lgistyka, pathfinding, szybkość jednostek - ktoś będzie miał te kilka ruchów więcej to dogoni przeciwnika, a nie to nie ;), chyba że ten się zapędzi w ślepą uliczkę.

Prawdę mówiąc nie wiem czy takie rozwiązanie nie zaszkodzi grywalności, i czy wogóle ma sens, ale może warto spróbować?

(jakby ktoś mnie szukał to nie znajdzie bo nie będę czekał aż mnie zlinczujecie ;P )

___________
Achtung! Weasel!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

herosi to gra turowa i to właśnie tworzy jej klimat a ograniczenia czasowe to kicz w herosach trzeba mysleć a nnie robic turę na "łeb na szyje" !!!!!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 30 grudnia 2003     Herosi, a czas rzeczywisty. Odpowiedz z cytatem

Valturman (cytat):
Ej panowie pewnych granic to przekracać nie należy. Jaki czas rzeczywisty? Gdzie byłby wtedy czas na planowanie i strategię, zastanowienie sie i planowanie kolejnych pposunięć. Nie róbmy sobie WarKrafta. Mimo chęci nowośći w H5 zdecydowan opcja 1 .

To ty chyba nie widziałeś jak zapaleńcy grają w Starcrafta!! Oni to nawet myszek zabardzo nie używają!! Dla goście dodanie robotnika do minerału w 3 sekundzie (zamiast w 2), to porażka!! Gość dobrze nie kazał robotnikom iść do minerału, a już im 3 razy zmienił miejsce w którym mają zbierać surowiec.
A tak pozatym, to mam pytanie, jak miałaby wyglądać sprawa surowców?? Co, co kilka sekund dochodzi surowiec, o ile mamy jego kopalnię?? A co z wojem, co 3 minuty wojo?? [----]

###

*MiB skończył swój wywód, złożył ręce, wymamrotał coś pod nosem, a po chwili koło jego kopyt buchnął ogień, a gdy płomienie zniknęły stał tam cerber*
No cerberku, szukaj, szukaj Władcy Grabek, węsz, nie miej litości, zabij!!
*to rzekłszy, puścił psa, który zaraz zwęszył trop, a sam sięgnął po swą nowiutką, lśniąca, kuriozalnych rozmiarów kosę sprężynową*
Idziemy na polowanie *uśmiechnął się szelmowsko i ruszył biegiem za psem*.

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.