Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-23 10:34:36
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Oj Konqe mógłbym powiedzieć również że nie popisałeś się tym razem ale niech tam...Dziwię że nie widzisz zależności drzewa rozwoju od atrakcyjnosci gry . Wracanie akkurat w tym aspekcie do H3 będzie ówstecznieniem gry ...Moim zdaniem atrakcyjny i ciekawy rozwój miast będzie stanowił o atrakcyjnosci gry.Produkt H5 według Twego wzoru straci na atrakcyjnosci Ubi zrezygnuje z kontynuacji serii... i resztę sie domyslasz. Zgadzam się z Tobą co do jednego Ubi zrobi to co zechce...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Ja zagłosowałęm na 5 lub 6 (a dokładniej to 6) ponieważ:
1.Gdyby było za dużo poziomów to robiłby by się duży bałagan i niedoświadczeni gracze mogli by się pogubić.
2.Gdyby było za mało to gra nie byłaby różnorodna i atrakcyjna.
3.Nie chciało by mi się sterować 9 jednostkami na raz.
4.Gdyby było 9 poziomów to jedna tura była by dłuuuuga i nuuuudna.
5.Co za dużo to nie zdrowo.

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Oczywiście roobercie, rozwój miast będzie stanowił o atrakcyjności gry, ale nie wiem jak powstrzymam sie przed zniszczeniem kompa, kiedy ujżę cos takiego: ulepszenie Pikinierów do Halabardników spowoduje wzrost bezpieczeństwa mieszkańcow, przez co oni - zadowoleni z takiego stanu rzeczy - będą płcić większe podatki. Ponadto słudzy w stajnach będą pracowac wydajniej, brzez so szybkość kawalerii wzroście o 20%. Ulepszenie tej jednostki pozwoli na rekrutację zaawansowanych technologicznie chłopów ze specjalnymi elektrycznymi widłami (wówczas najpotężniejsza jednostka w grze), ale do tego trzeba wyneleźć specjalny metal który pozwoli na produkcję owych grabi.

Przyznacie chyba, że takie coś sprowadziło by Heroes do jakiejś ekonomiki. No i jest skrajnie idiotyczne :D . Jesli chodzi o rozwój miasta, to liczy się tylko ulepszenie i wymagania fo budowy. Żadnego zas drzewka technologiczego nie chcę widzieć (na zasadzie - jak ulepszymy jakąś jednostkę, to poznamy zupełnie nowe technologie dostępne w naszym mieście).

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Przyznacie chyba, że takie coś sprowadziło by Heroes do jakiejś ekonomiki. No i jest skrajnie idiotyczne . Jesli chodzi o rozwój miasta, to liczy się tylko ulepszenie i wymagania fo budowy. Żadnego zas drzewka technologiczego nie chcę widzieć (na zasadzie - jak ulepszymy jakąś jednostkę, to poznamy zupełnie nowe technologie dostępne w naszym mieście).

Mi też nie chodzi aby powstała odmiana Cywilizacji 3 cz 6. Jako dzrzewo rozwoju miast nie miałem na mysli drzewa technologicznego tylko jeden czy dwa waruki jakie nalezałoby spełnić aby miec możliwosć wybudowania siedliska dla danego poziomu . dalego optowałem za opcją 5-6 poziomów z możliwością dwóch upgrejdów bądż 5- 6 poziomów z mozliwością wyboru jednostki w obrębie poziomu (z dodatkowym upgrejdem zróżnicowamym charakterologicznie Ciemna -Jasna srtona
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Ja muśle że najlepszy bendzie stary pomysł 7 poziomami plus ulepszenia jak w trzecich Herosach .
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

OK. O to własnie mi chodziło. Tak - warunki do budowy sa całkiem w porządku.

Jednak upieram saię, że najlepiej by było, gdybyśmy mieli do kupienia 7 siedlisk, z 1 ulepszeniem. Wybieranie jednostek jest raczej średnim pomysłem. Niech miasta będą takie same.

PS. Ten post jest odpowiedzią dla "Gościa" (podpisujcie się!!!) nie zaś tego "tekstu"który napisany został wyżej.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elessar



Dołączył: 5 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Z siedziby Gildii

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Konqe, a co jeśli ten facio ma xywkę 'Gość'? :)

A 7 poziomów to pomysł sprawdzony, owszem, ale w dzisiejszych czasach kto nie idzie na przód ten się cofa... Choć (patrz HoMM IV) niekiedy i idąc do przodu można się cofać...

Mi tam właściie te 7 poziomów nie przeszkadza, ale ma być albo więcej poziomów, albo wybór jednostek w obrębie poziomu, albo dwa ulepszenia, albo wybór tychże :) Nio...

___________
Ashes to ashes, dust to dust
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Taaaa... zastanówcie się: kto nażekał na Heroes ]I[? NIKT. A Na Heroes IV - większość. Wychodzi na to, że najlepszy system miał jak do tej pory Heroes ]I[. Po co więc to zmieniać? Niewielkie modyfikacje i może wyjść arcydzieło.
___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Konqe (cytat):
Taaaa... zastanówcie się: kto nażekał na Heroes ]I[? NIKT. A Na Heroes IV - większość. Wychodzi na to, że najlepszy system miał jak do tej pory Heroes ]I[. Po co więc to zmieniać? Niewielkie modyfikacje i może wyjść arcydzieło.


Ja osobiście nie narzekam na H4, chodż było kilka rzeczy które mnie raziło(i razi),co do atrakcyjności H3 decydowała włśnie większa róznorodność i "rewolucyjnosć "zmnian w porównaniu z wcześniejszymi wersjami.dlatego aby H5 była atrakcyjna i do tego oparta na H3 sama kosmetyka nie pomoze ...ale to juz dysputa nie na temat .pozdr i tym razem się podpiszę dwa razy roobert
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby 7 poziomów jednostek, od 2 do 6 po 2 jednostki i do każdej jednostki 2 możliwe ulepszenia (ale można wybrać tylko jedno)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 21 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Konqe (cytat):
Oj Relaks, nie popisałes się :D . Tych pomysłów nie da sie ożenić. Tu trzeba zastosować starą dobrą metodę z Heroes ]I[ - 7 poziomów. Jak masz amaiar zrobic 10 poziomów, a później wybierać co chcesz kupić? Przecież jakiaś wewnętrzna siła, jakiś mus i tak zmusiłby gracza do potawienia wszystkich siedlisk. 7 poziomów z 1 ulepszeniem to najlepszy sposób. I co z tego, że rozbudowa miasta byłaby zbyt prostaa. To nie ma większego znaczenia. Ja osobiście NIGDY nie narzekałem na sposób rozwoju miast. Tak jak było (bo w Heroes IV nie za bardzo.....) było najlepiej i takie winno pozostać. Nie widze innego, sensownego wyjścia....

Takie wypowiedzi przypominają mi polityków, "jest wasza opcja i jest nasza opcja, ale skoro nie da się pogodzić to niech będzie nasza opcja"
:lol: :lol:
My tu nie możemy mówić które opcja jest lepsza, bo każda jest dobra, tylko mamy mówić jaka opcja man się podoba i dlaczego...
Cytat:
.......... dalego optowałem za opcją 5-6 poziomów z możliwością dwóch upgrejdów bądż 5- 6 poziomów z mozliwością wyboru jednostki w obrębie poziomu (z dodatkowym upgrejdem zróżnicowamym charakterologicznie Ciemna -Jasna srtona

To wszystko co napisałeś wcześniej jest prawdą i sie zgadzam, jednak ulepszenia ciemna /jasna strona w jednym zamku to jest bezsens, praktycznie nie do zastosowania w takiej grze jak herosi...
Cytat:
3.Nie chciało by mi się sterować 9 jednostkami na raz

Nieprawda :!: da się sterować, nawet 48 jednostkami co udowodniła gra Age of Wonders, ale ja uważam że 10 jednostek wystarczy :wink:
Cytat:
przykład:
-1 poziom=10 ulepszeń
-2 poziom=9 ulepszeń
-3 poziom=8 ulepszeń
-4 poziom=7 ulepszeń
-5 poziom=6 ulepszeń
-6 poziom=5 ulepszeń
-7 poziom=4 ulepszenia
-8 poziom=3 ulepszenia
-9 poziom=2 ulepszenia
-10 poziom=1 ulepszenie
nieżle co

A to już jest megalomania :D
Cytat:
Tym różnicom między poziomami jednostek można łatwo zaradzić np.:
- 1 lvl - HP 5-15
- 2 lvl - HP powiedzmy 30 - 45
- 3 lvl - HP około 70 - 95
- 4 lvl - HP około 145 - 160
- 5 lvl - HP np 250 - 300
- 6 lvl - HP dajmy na to 625 - 750
- 7 lvl - 1400 - 1800

Haarald ma trochę racji, te statystyki są dobre ale gdzieś do 5 levelu, czyli w sam raz jak dla mnie, wprowadziłbym małe korekty:
1p -ok
2p. 10-25
3p. 40-65
4p. 90-150
5p. 250-450 :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Allenvego



Dołączył: 16 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: New Vegeta

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A to już jest megalomania
Cytat:
Cytat:
Tym różnicom między poziomami jednostek można łatwo zaradzić np.:
- 1 lvl - HP 5-15
- 2 lvl - HP powiedzmy 30 - 45
- 3 lvl - HP około 70 - 95
- 4 lvl - HP około 145 - 160
- 5 lvl - HP np 250 - 300
- 6 lvl - HP dajmy na to 625 - 750
- 7 lvl - 1400 - 1800


Haarald ma trochę racji, te statystyki są dobre ale gdzieś do 5 levelu, czyli w sam raz jak dla mnie, wprowadziłbym małe korekty:
1p -ok
2p. 10-25
3p. 40-65
4p. 90-150
5p. 250-450

hmmm , lozik , z tymże te wartości były wymyślane na szybko bo sie spiszyłem do szkoły , i były odpowiedzią na post Elias'a , który mówił że lepiej żeby było mniej lvl jednostek i były między nimi większe różnice ..... a tak btw , to twoja propozycja jest spox , z tymże dodał bym jeszcze chociaż jeden lvl jednostek , powiedzmy tak:
6p. 550-800

___________
"...be formless, shapeless, like WATER..., now when U put water into a cup it becomes a cup, U put water into a botlle, it becomes a botlle, U put it in a tea pot, it becomes a tea pot, now water can flow, or it can crash....be WATER my friend..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tibor



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Zielona Góra

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

zagłosowałem na 7-8 jednak wszysto zależy od kilku innych czynników.

1. Jeżeli wybór jednego siedliska będzie eliminował wybór innego (H4) to stanowczo powyżej ośmiu.
2. Jeżeli będzie możliwość ulepszania aktualnych jednostek to może być mniej np 4-5 poziomów. Tutaj chcę także zaznaczyć, że ulepszenie powinno być niedrogie lub darmowe a ulepszenie powinno np. zwiększać pewne parametry np. atak, obronę, obrażenia itp kosztem utraty jakiejś specjalnej zdolności np. pierwszy atak, zamiana w kamień, regeneracja, szybkość itp. Problemem może być zrównoważenie tych jednostek.
3. Trochę nie na temat ale według mnie zwiększanie siły armii poprzez procentowe zwiększenie siły ataku i obrony jest bardzo przesadzone np w H4. Wiadomo, że 50% z 4 = 2 ald 50% z 50 daje 25 co bardzo faworyzuje jednostki wysokopoziomowe, które stają się niemożliwe do pokonania.

___________
When you play, always think. http://gladiatorzyaren.webd.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Konqe (cytat):

Tych pomysłów nie da sie ożenić. Tu trzeba zastosować starą dobrą metodę z Heroes ]I[ - 7 poziomów. Jak masz amaiar zrobic 10 poziomów, a później wybierać co chcesz kupić? Przecież jakiaś wewnętrzna siła, jakiś mus i tak zmusiłby gracza do potawienia wszystkich siedlisk.

Więc ja takiego musu nie czuję. Jeżeli mapa jest niewielka a mój przeciwnik dobry i w dodatku nie mam zbyt dużo surowców to nigdy nie buduję wszystkiego co się da a tylko to co niezbędne aby go zniszczyć. Jeżeli natomiast mam duzo czasu i surowców a do tego lubię mieć dużą armię to proszę bardzo...
W tym miał tkwić kompromis. :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Allenvego (cytat):

hmmm , lozik , z tymże te wartości były wymyślane na szybko bo sie spiszyłem do szkoły , i były odpowiedzią na post Elias'a , który mówił że lepiej żeby było mniej lvl jednostek i były między nimi większe różnice .....


Ja pisalem jeszcze, ze roznice nie moga byc z kolei zbyt duze (jak sa w H4), wiec jesli juz sie bawimy w okreslanie hp, to dalbym raczej cos takiego:
1 lvl: 5-10
2 lvl: 15-25
3 lvl: 40-60
4 lvl: 80-120
5 lvl: 175-225
6 lvl: 300-500
Czyli tak, zeby jednostka poziomu wyzszego zawsze sobie latwo poradzila z dowolna jednostka poziomu nizszego, z dwoma tez (chyba ze trafia na
siebie 2 najsilniejsze jednostki pozziomu nizszego i najslabsza wyzszego,
i tak dalej, a z 5 gora 10 sztukami poziomu nizszego juz raczej powinna jednostka poziomu wyzszego zawsze przegrac, nawet jesli jest to najsilniejsza jednostka wyzszego poziomu i walczy z najslabszymi poziomu nizszego.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

To wszystko co napisałeś wcześniej jest prawdą i sie zgadzam, jednak ulepszenia ciemna /jasna strona w jednym zamku to jest bezsens, praktycznie nie do zastosowania w takiej grze jak herosi...


Nie wiem moze trochę mnie poniosło ale mam pewna wizję tej gry którą próbuję moze trochę nieudolnie przedstawic .
1. uważam iż poziomy są zasaniczym elementem gry
2 budowa tych poziomów musi być urozmaiconea ale nie zybt przerośnieta ekonomiką (co by nie stworzyć takiego knota którym był Taazar).
Dlatego mająć na względzie te wyznaczniki uważam iż dobrym rozwiązaniem byłby schemat pięc do 6 poziomów .kazy poziom to wybór jednej z jednostek dodatkowo kazda z tych jednostek moze mieć ulepszepnie zdetreminowane charakterologicznie (ciemna i jasna ).Oczywiście są to określenia umowne np. w Inferno ( zło czyste i lżejsza jego odmiana . Upieram się przy tym gdyż mozna to byłoby skorelować z ostatecznym charektrem zamnku .istniałby w obrębie danego zamku dwie odmiany lżejsza i ewolująca ku czystej postaci.Zrożnicowanie odbywałoby by się dwojako :
1 5 poziommów (o charakterze będzie decydowac ilość wybranych upgrejdów Janych i Ciemnych (nazwa umowna )
2 6 poziomów (schemat podobny lecz przy równowadze form 3+3 o charakterze decydowałby rozwój charakterologiczny bohatera .
Oczywiście to tylko pewien zarys koncepcji ale myslę że atrakcyjny
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nevon



Dołączył: 21 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Żelazny Bastion, zachodnia rubież Śnieżnych Wzgórz

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Według mnie dobra jest koncepcja H3 - 7 jednostek + jednstki wyższych poziomów nie dostępnych w zamkach lecz ewentualnie na mapie - unikaty wzbogacające armię.
Dobrym pomysłem jest również inna opcja - ta z 5-6 jednoskami jeśli pierwsze i pośrodkowe będą dostępne podwójnie. 8)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Allenvego (cytat):

hmmm , lozik , z tymże te wartości były wymyślane na szybko bo sie spiszyłem do szkoły , i były odpowiedzią na post Elias'a , który mówił że lepiej żeby było mniej lvl jednostek i były między nimi większe różnice ..... a tak btw , to twoja propozycja jest spox , z tymże dodał bym jeszcze chociaż jeden lvl jednostek , powiedzmy tak:
6p. 550-800

Jak dla mnie 5 poziomów w zamku wystarczy(10 jednostek) a szósty poziom to najwyżej jednostek neutralnych :wink:
A i ta megalomania to do nie do twojego postu odniesienie... :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jak dla mnie 5 poziomów w zamku wystarczy(10 jednostek) a szósty poziom to najwyżej jednostek neutralnych



Teraz ta ja się pogubiłem .Szósty miałby być nuetralny ? Ale względem czego ?Zamku Np Inferno , Academi . Moim zdaniem byłoby nielogicznym wprowadzenie jednostki innej charakterololgicznie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):
Cytat:
Jak dla mnie 5 poziomów w zamku wystarczy(10 jednostek) a szósty poziom to najwyżej jednostek neutralnych


Teraz ta ja się pogubiłem .Szósty miałby być nuetralny ? Ale względem czego ?Zamku Np Inferno , Academi . Moim zdaniem byłoby nielogicznym wprowadzenie jednostki innej charakterololgicznie.
Ps. Jestem ciekaw Twojej opiinii na temat postu napisanego powyzej przeze mnie w kwestii Ciemna *Jasna strona

Już wyjaśniam, normalnie w zamku byłoby tylko 5 poziomów, ale 5 poziom nie byłby najwyższy w całej grze, istniały by 2 /3 jednostki neutralne (Smok bięktny i Srebrny konkretnie) których poziom w stosunku do reszty stworzeń byłby 6 :wink: Jasne??
tak samo jak w H3 gdzie były smoki 10 poziomu....
Co do strony jasna/ciemna to nadal jest to dziwne, bo skoro wybieramy w grze zamek dobry jak Tower to chyba jednostki też powinny być dobre :?:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 23 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

uważam że 7 - 8 będzie najlepszym rozwiązaniem gdyż to przypomina najbardziej h3 które było REWOLUCJĄ i przewrotem w :P dziedzinie gier komputerowych poza tym 7-8 i po 2 z każdego poziomu a z pierwszych 3 poziomów po 1 lub po 3. Również ważną kwestią są potory których nie można kupić w zamku. Byłbym za jakąś budowlą (typu portal przyzywania z lochów) którą po oflagowaniu siedlik stworzeń można wszystkie wykupić bez chodzenia zbędnego po mapie.

Pozdrawiam ZIELEVITZ

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich forumowiczow.... apropos jednostek sadze ze powinni urozmaicic ilosc jednostek od powiedzmy 5 do 9 i tu nawiaze do pszykladu... otoz zamek ktory produkuje najsilniejsze jednostki (sily zla) przykladowo czarne smoki lub leppery :) powinien miec 5 jednostek, sila, koszt produkcji oraz zakupu powinien byc relatywnie uzalezniony od odpowiednich sorowcow czy chocby polozenia lub przebywania danej jednostki w danym momecie np: zamek z podziemi jako przedstawiciel zla winien w swietle dziennym tracic na mocy (jednostki), ograniczenie w ruchu mniejsze morale badz mniejsza odpornosc na aury innych zamkow z bloku dobra itp... co do drugiej cyfry to naturalnie wiecej jednostek na zamku innego gatunku i naturalnie koszt oraz produkcja relatywnie odpowiadajaca sile jednostki czy tez jej uzywalnosci czyli mam na mysli uppgrady czy tez szybkosc jednostki w terenie itd... co do latwosci budowania jednostek ostatniego levelu sadze ze w kazdym rodzaju zamku powinno sie uzywac surowcow bardzo zadko spotykanych, byc moze nowych z ktorymi jeszcze nie mielismy do czynienia wczesniej i naturalnie zeby kopalnia siarki w przykladzie czarnych smokow nie stala tuz obok zamku - w podziemiach, tylko powiedzmy zeby byla specjalnie ulokowana na odpowiednim terenie ktory nie sprzyjalby podczas walki czy poruszania sie na owym terenie tym jednostka... ale nie odbiegajac daleko od tematu jestem za tym zeby bylo od 6 do 8 zamkow i od 5 max do 9 max jednostek na zamkach. Dosc ogolnie ale tak naprawde mozna by ksiazke napisac na temat pomyslow do kolejnej czesci Heroesa 5...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

7-8 ! ! ! rulaz ! ! ! albo 6 ale po 3 upgrady na każdy poziom ! ! ! 8)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 kwietnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Myślę, że poziomów w Heroes V powinno być 5. ponieważ jeśli będzie ich za dużo, to ich siła na poszczegulnych poziomach będzie mało zróżnicowana. Według mnie z każdego poziomu muszą być do wyboru co najmniej 2 jednostki, które nie koniecznie muszą być podobej siły, a newet nie powinny. Odpowiedz tą uzasadniam tym, że gdy jednostek na poszczegulnych poziomach będzie zbyt mało to gra szybciej się znudzi. Gracz który ma do wybory 2, czy więcej jednostek to może swoją "drużynę" trochę zmienić. Raz weżmie sobie np. tygrysy, a raz elfy.
To powinno być wystarczające uzasadnienie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Enialis



Dołączył: 27 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...

Wysłany: 1 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

9! Im więcej tym lepiej!
___________
«Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.