Autor |
Wiadomość |
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Ja jestem za 7-8. Mogloby byc ewolucja jednostek lub upgrade ale nierownomiernie. Bo to troche bez sensu jak kazde jednoski mozna upgradowac raz. Moze jakies jednostki powinny miec 2 a nawet do 4 upgreadow.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Emil (cytat): |
Ja jestem za 7-8. Mogloby byc ewolucja jednostek lub upgrade ale nierownomiernie. Bo to troche bez sensu jak kazde jednoski mozna upgradowac raz. Moze jakies jednostki powinny miec 2 a nawet do 4 upgreadow. |
Hmm...A co jest bezsensu w tym że jest porządek i każde jednostki ulepszamy raz????? :?: 2 do 4 ulepszeń powiadasz? a Kto stworzy taką ilośc jednostek?? Znów będą ulepszenia typu Smok zielony-czerwony-czarny-sinobury, albo "drzewka" jak w Disciples :?
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Hmm... w zasadzie racja a tak odnośnie Discipless to chciałbym w trzeciej części ujrzeć więcej upgrejdów właśnie tam (+ większa liczba jerndostek do dowodzenia)
Aby jednak upgrejdy pierwszego stopnia mogły mieć miejsce nie może być więcej jak sześć poziomów (z tego ostatni poziom nie powinien mieć upgrejdów wcale).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Jestem za 7-8 jednostek tak jak bylo to w H3
Ale powiini z jednostkami ostatnego poziomu pojsc w keirunku H2, gdzie byly bardzo drogie (TYtan,Dragon) ale za to wymiataly. W H3 jednostki ostatnich poziomow stracily troche na wartosci z jednostkami nizszych ale nie wszystkie. Tylko za to zeby nie zrobili jednostek 1 poziomu ktore sa pozniej nie rpzydatne, kto moze pamieta co w H2 robilo 4k Szkieletow u Nekra ~~
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Cytat: |
Mogloby byc ewolucja jednostek lub upgrade ale nierownomiernie. Bo to troche bez sensu jak kazde jednoski mozna upgradowac raz. Moze jakies jednostki powinny miec 2 a nawet do 4 upgreadow. |
Ja byłbym co najwyzej za mozliwoscią 2 uprejdów...
a to tez z tego powodu zauwazcie iż np jednostka poziomu 3 dwukrotnie ulepszona i TAK MUSIAŁBY być sałbsza lub tak samo silna od jednostki 4 poziomu bez upgrejdu... gdyz jaki byłby wtedy sens jej zakupu .Ponadto róznica miedzy jednostkami od poziomu 1 do 3 (dwa razy upgrejdowana)byłaby ogromna nie mówiąc o jednostkach np 4 lub 5..
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
roobert (cytat): |
.Ponadto róznica miedzy jednostkami od poziomu 1 do 3 (dwa razy upgrejdowana)byłaby ogromna nie mówiąc o jednostkach np 4 lub 5.. |
No właśnie, jak widać tworzenie już 2 ulepszeń może powodować że najlepsze jednostki 1 poziomu będą lepsze od najgorszych jednostek bez ulepszenia 2 poziomu. Więc po co wogóle poziomy? Zróbmy od razy jednostki bez poziomów które przechodzą ewolucje :lol: jak w Disciples...
Ja jestem skłonny do conajwyżej jednego dodatkowego ulepszenie najsłabszej jednoski w zamku(nie najsłabszej w poziomie). Czyli w każdym zamku teoretycznie najsłabsza jednostka(oprócz najwyższego poziomu) miałaby podwójne ulepszenie...
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Cytat: |
Więc po co wogóle poziomy? Zróbmy od razy jednostki bez poziomów które przechodzą ewolucje jak w Disciples...
|
Byłoby to niezłe ale zauważ Haav, iz wtedy musiałby być stworzony nowy parametr dla stworzeń:ICH WŁASNE DOŚWIADCZENIE (analogicznie jak w Disciples). Oczywiście sposób jego nabywania mógłby byc roznorodny,Lecz moje obawy wynikalby czy pasowałoby by to do HoMM?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
roobert (cytat): |
Cytat: |
Więc po co wogóle poziomy? Zróbmy od razy jednostki bez poziomów które przechodzą ewolucje jak w Disciples...
|
Byłoby to niezłe ale zauważ Haav, iz wtedy musiałby być stworzony nowy parametr dla stworzeń:ICH WŁASNE DOŚWIADCZENIE (analogicznie jak w Disciples). Oczywiście sposób jego nabywania mógłby byc roznorodny,Lecz moje obawy wynikalby czy pasowałoby by to do HoMM? |
Jak dla mnie to to jest absurd, co wy chcecie z tej gry zrobić? Narzekacie na zmiany (według mnie drobne) w H IV a sami robicie takie udziwienia. Normalne upgrady ala H3, albo takie jak w H2, czy bardzo dobrze wykonane jednostki bez upgrajdów z większą ilością poziomów.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Nieeee, dwa ulepszenia to już zdecydowna przesada. Wprowadzą takie właśnie patologiczne sytuacje, jakie przed chwilą stwierdziliście. Jednak obawiam się, iż nic ciekawego już nikt nie zgłasza, a temat wymiera... w związku z tym powtórzę:
6 poziomów- złoty środek
2 różne ulepszenia (alternatywne)- gwarancja ciekawej gry.
2 różne jesnostki na poziom- p.w.
(Daje to 4 jednochy na poziom- extraaa)
Tyle.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Cytat: |
6 poziomów- złoty środek
2 różne ulepszenia (alternatywne)- gwarancja ciekawej gry.
2 różne jesnostki na poziom- p.w.
(Daje to 4 jednochy na poziom- extraaa |
Juz we wczesniejszych o podobnym schemacie,,,,
Cytat: |
Jak dla mnie to to jest absurd, co wy chcecie z tej gry zrobić? Narzekacie na zmiany (według mnie drobne) w H IV a sami robicie takie udziwienia. Normalne upgrady ala H3, albo takie jak w H2, czy bardzo dobrze wykonane jednostki bez upgrajdów z większą ilością poziomów. |
sorry.ale mnie nie zrozumiałeś Hardack,ja tylko rozpatrywałem tę mozliwość jako ewentyalność jakby zaistniała z pierwszymi narzucającymi się konsekwencjami a nie jako rozwiązanie optymalne , które bym chciał...pozdr
Ps, rozważać trzeba kazdy wariant ,bo nie wiadomo co Ubisost wprowadzic , z przeglądania innych wortali min Celestical Haevens i informacji które tam przeciekaja zmiany mają być rewolucyjne cokolwiek by to nie oznacząło
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
roobert (cytat): |
Cytat: |
Więc po co wogóle poziomy? Zróbmy od razy jednostki bez poziomów które przechodzą ewolucje jak w Disciples...
|
Byłoby to niezłe ale zauważ Haav, iz wtedy musiałby być stworzony nowy parametr dla stworzeń:ICH WŁASNE DOŚWIADCZENIE (analogicznie jak w Disciples). Oczywiście sposób jego nabywania mógłby byc roznorodny,Lecz moje obawy wynikalby czy pasowałoby by to do HoMM? |
Czyżbyś nie zauważył nutki ironii w mojej wypowiedzi?? :wink:
Cytat: |
6 poziomów- złoty środek
2 różne ulepszenia (alternatywne)- gwarancja ciekawej gry.
2 różne jesnostki na poziom- p.w.
(Daje to 4 jednochy na poziom- extraaa) |
Jak umiem dodawać, to wychodzi mi 6 jednostek na poziom :wink:
6x6 to jak umiem liczyć 36 jednostek w zamku. Teraz powtórze pytanie kto stworzy TAKĄ ilość jednostek przecież przy 8 zamkach to będzie 288 :!: Jak dojdą neutralne jednostki i jakiś zamek dodatkowy to mamy ok 320 jednostek :shock:
Cytat: |
Ps, rozważać trzeba kazdy wariant ,bo nie wiadomo co Ubisost wprowadzic , z przeglądania innych wortali min Celestical Haevens i informacji które tam przeciekaja zmiany mają być rewolucyjne cokolwiek by to nie oznacząło |
P.S. dlatego jest duże prawdopodobieństwo że to co otrzymamy będzie miało niewiele współnego z Herosami :?
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Na początku myślałem o 6 poziomach, po 2 jednostki na każdym, z czasem jednak moje poglądy ewulowały do formy 4 poziomów po 3 jednostki... Chodzi mi po główce możliwośc występowania bogów, ale to już chyba nie ten temat........
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 6 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Ja za 7-8
I może 2 uprajgy
Jeden nienajlepszy
Drugi znacznie lepszy
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Murmur von FuX
Dołączył: 10 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Kotla
|
Wysłany: 6 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Według mnie całość Heroes V powinna bazować na trzeciej części, ponieważ była to najlepsza gra z serii pod względem grywalności. A więc jednostek powino być 7 lub 8. Raczej byłbym za 8, do każdego miasta doszłyby jakieś nowsze jednostki, czyli byłoby ich więcej niż w III części. I tym lepiej.
___________ "Czym jest miłość?? choroba, która męczy, przestaje, atakuje od nowa; uczucie, które niszczy zatrucie..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Enialis
Dołączył: 27 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...
|
Wysłany: 6 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Murmur von FuX (cytat): |
Według mnie całość Heroes V powinna bazować na trzeciej części, ponieważ była to najlepsza gra z serii pod względem grywalności. A więc jednostek powino być 7 lub 8. Raczej byłbym za 8, do każdego miasta doszłyby jakieś nowsze jednostki, czyli byłoby ich więcej niż w III części. I tym lepiej. |
O tych jednostkach: jasne, jak będzie więce to dobrze, tylko żeby nie były to prawie te same jednostki np. w ulepszeniach typu enty w III plus jeszcze coś co dalej dla mnie jes entem, a zrobili to dlatego, że "im więcej jednostek tym lepiej".
___________ «Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 6 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Enialis (cytat): |
Murmur von FuX (cytat): |
Według mnie całość Heroes V powinna bazować na trzeciej części, ponieważ była to najlepsza gra z serii pod względem grywalności. A więc jednostek powino być 7 lub 8. Raczej byłbym za 8, do każdego miasta doszłyby jakieś nowsze jednostki, czyli byłoby ich więcej niż w III części. I tym lepiej. |
O tych jednostkach: jasne, jak będzie więce to dobrze, tylko żeby nie były to prawie te same jednostki np. w ulepszeniach typu enty w III plus jeszcze coś co dalej dla mnie jes entem, a zrobili to dlatego, że "im więcej jednostek tym lepiej". |
A co chcesz żeby było tak jak w (znów) w Disciples, gdzie stwory po ulepszeniu przechodziły całkowitą metamorfozę?typu - wąż-bazyliszek-wiwrena-smok???? Ulepszenie to znaczy ulepszenie statystyk, a nie tworzenie nowych potworów.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 6 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Po pierwsze (primo):
Że się tak wyraże na dobrą sprawę możliwe są dwie opcje:
Opcja-1: Mniej poziomów max. 4 lub 5 gdzie oprócz upgrejdów (lub ich braku) do wyboru są 2 generatory (na wyższych poziomach 1 z 2 generatorów)
Opcja druga: 6-8 poziomów jednostek z czego jest upgrejd i brak wyboru generatora a tylko jedna mozliwa jednostka.... ewentualnie moze na niższych poziomach (1 i 2 po dwie).
Więcej poprostu się nie da wyciągnąć z racji tego, że po pierwsze i ostatnie brak konkretych, rzeczowych i ciekawych pomysłów na te jednostki. Nie da się stworzyć czegoś takiego jak 7 poziomów jednostek z jednoczesnym wyborem. Przeprowadziełem symulacje zestawów dotychczasowych jednostek i na dobrą sprawę braki są duże.
Ja tam nie chcę żadnych dziwolągów ala pomysły Haav Gyr a konkretne istniejące stworki + jakieś nowości w rozsądnej ilości i postaci.
Istnieje również opcja trzecia, która ma to do siebie że rozwój stworzeń w poszczególnych zamkach różni się od siebie jako przykład wymienię dwa zamki:
Castle, gdzie większa część jednostek awansuje podobnie jak w discipless, przykłady:
Chłop: awans na łucznika lub giermka
- Łucznik awans na kusznika,
- giermek na miecznika a ten kolejno na krzyżowca a potem paladyna
przeciwstawny odpowiednik - nekropolis podobny rozwój jednostek
Stronghold:, gdzie wybieramy sobie linię rozwoju jednostek niższych poziomów:
albo zielonoskórzy (gobliny, orki, ogry)
albo barbarzyńcy-ludzie (berserkery, jacyś łucznicy i nomadzi)
Poprostu każdy zamek rozwija się na inny charakterystyczny sposób (nie jak dotychczas w podobny) a wszystko łacznie z zakleciami, przyrostem, kosztami zakupu (i co by jeszcze tam nie było) jest umiejętnie zbalansowane.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Luke
Dołączył: 18 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Chciałbym się z wami podzielić moim pomysłem: składaniem jednostek. Każdy zamek posiadałby jedną taką kombinację. Właściwie parę, bo kombinacja nieulepszonych i ulepszonych (przy okazji ogłaszam swoją opinię - nadal jak w H3 WoG). Na przykładach zamków H3: Zamek - mnich + gryf, kapłan + gryf królewski; Bastion - leśny elf + zielony smok, szary elf + złoty smok... W Fortecy i we Wrotach Żywiołów (to miasta mocno magiczne) łączenie jednostek może mieć charakter przeobrażeniowy (typu pół mag, pół dżinn lub naga) lub składnikowy (żywiołak ziemi + żywiołak wody = żywiołak błota :D ). Głosuję za 7 - 8 (7 z ulepszeniem i z tych 7 dwie tworzą ósmą równą siłą jednostce 5 - 6 poziomu).
___________ Nóż można wykorzystać na dwa sposoby: do krojenia chleba i do zabijania.
Wszystko zależy od ciebie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Iscandel
Dołączył: 16 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Turek a posty z serca ;)
|
Wysłany: 9 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Głosuje na więcej niż 9 ponieważ według mnie powinno być jak najróżnorodniej, co do ulepszeń starczy 2 fazy rozwoju (byle u każdej jednostki):podstawowa i ulepszona a jednostka powinna zmienić według swojego charakteru np. łucznik zamienia się w kusznika smok powiedzmy w starożytnego smoka itd.itp, ale oprócz zmiany wyglądu powinna dochodzić po ulepszeniu jakaś dodatkowa umiejętność np. kusznik-kusz:wystrzeliwuje na raz 2 pociski, starożytny smok-gruba łuska:10% szans że przeciwnik zada 50% obrażeń itd.itp.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 10 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Na tym (po lekkim sprzątaniu) kończymy część oficjalną dyskusji.
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Parsifal
Dołączył: 2 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Sysigia
|
Wysłany: 19 maja 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
W HoMM V powinny znajdować się co najmniej 7 pozimów jednostek.
KONIECZNIE muszą tam być ENTY, jeżdźcy, smoki, LEWIATANY, oraz inne dobre i złe stwory.
___________ Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 8 sierpnia 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Czekając na Klucze odpowiem sobie.
a co, gdyby zamiast ubgrejdowania liniowego jednostek:
Elfi procarz -> Elfi lucznik - > Elfi strzelec wyborowy.
byly upgrady typu:
Elf ---> Elfi łucznik -----> Elfi super lucznik
|________Elfi Wojownik -------> Elfi zolnierz
|_________Elfi Sorcerer ---------> Elfi Mag
znaczy sie nieliniowe.
ze w jednym zamku rekrutujemy elfia piechote a w drugim elfich lucznikow i razem skladamy to w armie.
z krasnoludami mogloby byc tak samo
Dwarf ------> Dwarwen Warrior ----> Dwarwen Soldier
|______Dwarwev Crossbowman-----> Dwarwen Marksman
|_______Dwarwen Enginer(reperujacy mechaniczne unity)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 8 sierpnia 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Ten pomysł przypomina mi Disciples, gdyby herosi nie mieli wlasnej charakterystyki ulepszeń jak do tej pory, to takie pomysły byłby dobre. Ale tak nie jest.
Cytat: |
Ja tam nie chcę żadnych dziwolągów ala pomysły Haav Gyr a konkretne istniejące stworki + jakieś nowości w rozsądnej ilości i postaci. |
Haarald chcesz zobaczyć "moje" dziwolągi? to zapraszam na gg lub e-mail jak wolisz. :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Havier
Dołączył: 20 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 sierpnia 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
Moim zdaniem powinno być 7-8 poziomów stworzeń w zamku ale od razu ulepszone ale w każdym poziomie oprucz w pierwszym tak jak jest to w HoMM IV powinno być do wybory 2 stwory tak byłoby najlepiej 8)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Poziomy jednostek w Heroes V
|
|
|
No spójrzmy :wink: 8 jednostek +wybór co daje 8:2=4 jednostki do rekrutacji, bardzo fajnie znów :lol: :wink: .
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|