Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 14:28:25
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za 7-8. Mogloby byc ewolucja jednostek lub upgrade ale nierownomiernie. Bo to troche bez sensu jak kazde jednoski mozna upgradowac raz. Moze jakies jednostki powinny miec 2 a nawet do 4 upgreadow.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Emil (cytat):
Ja jestem za 7-8. Mogloby byc ewolucja jednostek lub upgrade ale nierownomiernie. Bo to troche bez sensu jak kazde jednoski mozna upgradowac raz. Moze jakies jednostki powinny miec 2 a nawet do 4 upgreadow.

Hmm...A co jest bezsensu w tym że jest porządek i każde jednostki ulepszamy raz????? :?: 2 do 4 ulepszeń powiadasz? a Kto stworzy taką ilośc jednostek?? Znów będą ulepszenia typu Smok zielony-czerwony-czarny-sinobury, albo "drzewka" jak w Disciples :?

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Hmm... w zasadzie racja a tak odnośnie Discipless to chciałbym w trzeciej części ujrzeć więcej upgrejdów właśnie tam (+ większa liczba jerndostek do dowodzenia)

Aby jednak upgrejdy pierwszego stopnia mogły mieć miejsce nie może być więcej jak sześć poziomów (z tego ostatni poziom nie powinien mieć upgrejdów wcale).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Jestem za 7-8 jednostek tak jak bylo to w H3
Ale powiini z jednostkami ostatnego poziomu pojsc w keirunku H2, gdzie byly bardzo drogie (TYtan,Dragon) ale za to wymiataly. W H3 jednostki ostatnich poziomow stracily troche na wartosci z jednostkami nizszych ale nie wszystkie. Tylko za to zeby nie zrobili jednostek 1 poziomu ktore sa pozniej nie rpzydatne, kto moze pamieta co w H2 robilo 4k Szkieletow u Nekra ~~
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Cytat:

Mogloby byc ewolucja jednostek lub upgrade ale nierownomiernie. Bo to troche bez sensu jak kazde jednoski mozna upgradowac raz. Moze jakies jednostki powinny miec 2 a nawet do 4 upgreadow.

Ja byłbym co najwyzej za mozliwoscią 2 uprejdów...
a to tez z tego powodu zauwazcie iż np jednostka poziomu 3 dwukrotnie ulepszona i TAK MUSIAŁBY być sałbsza lub tak samo silna od jednostki 4 poziomu bez upgrejdu... gdyz jaki byłby wtedy sens jej zakupu .Ponadto róznica miedzy jednostkami od poziomu 1 do 3 (dwa razy upgrejdowana)byłaby ogromna nie mówiąc o jednostkach np 4 lub 5..
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):
.Ponadto róznica miedzy jednostkami od poziomu 1 do 3 (dwa razy upgrejdowana)byłaby ogromna nie mówiąc o jednostkach np 4 lub 5..

No właśnie, jak widać tworzenie już 2 ulepszeń może powodować że najlepsze jednostki 1 poziomu będą lepsze od najgorszych jednostek bez ulepszenia 2 poziomu. Więc po co wogóle poziomy? Zróbmy od razy jednostki bez poziomów które przechodzą ewolucje :lol: jak w Disciples...
Ja jestem skłonny do conajwyżej jednego dodatkowego ulepszenie najsłabszej jednoski w zamku(nie najsłabszej w poziomie). Czyli w każdym zamku teoretycznie najsłabsza jednostka(oprócz najwyższego poziomu) miałaby podwójne ulepszenie...

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Cytat:

Więc po co wogóle poziomy? Zróbmy od razy jednostki bez poziomów które przechodzą ewolucje jak w Disciples...
Byłoby to niezłe ale zauważ Haav, iz wtedy musiałby być stworzony nowy parametr dla stworzeń:ICH WŁASNE DOŚWIADCZENIE (analogicznie jak w Disciples). Oczywiście sposób jego nabywania mógłby byc roznorodny,Lecz moje obawy wynikalby czy pasowałoby by to do HoMM?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):
Cytat:

Więc po co wogóle poziomy? Zróbmy od razy jednostki bez poziomów które przechodzą ewolucje jak w Disciples...
Byłoby to niezłe ale zauważ Haav, iz wtedy musiałby być stworzony nowy parametr dla stworzeń:ICH WŁASNE DOŚWIADCZENIE (analogicznie jak w Disciples). Oczywiście sposób jego nabywania mógłby byc roznorodny,Lecz moje obawy wynikalby czy pasowałoby by to do HoMM?


Jak dla mnie to to jest absurd, co wy chcecie z tej gry zrobić? Narzekacie na zmiany (według mnie drobne) w H IV a sami robicie takie udziwienia. Normalne upgrady ala H3, albo takie jak w H2, czy bardzo dobrze wykonane jednostki bez upgrajdów z większą ilością poziomów.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Nieeee, dwa ulepszenia to już zdecydowna przesada. Wprowadzą takie właśnie patologiczne sytuacje, jakie przed chwilą stwierdziliście. Jednak obawiam się, iż nic ciekawego już nikt nie zgłasza, a temat wymiera... w związku z tym powtórzę:

6 poziomów- złoty środek
2 różne ulepszenia (alternatywne)- gwarancja ciekawej gry.
2 różne jesnostki na poziom- p.w.
(Daje to 4 jednochy na poziom- extraaa)

Tyle.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Cytat:

6 poziomów- złoty środek
2 różne ulepszenia (alternatywne)- gwarancja ciekawej gry.
2 różne jesnostki na poziom- p.w.
(Daje to 4 jednochy na poziom- extraaa

Juz we wczesniejszych o podobnym schemacie,,,,
Cytat:

Jak dla mnie to to jest absurd, co wy chcecie z tej gry zrobić? Narzekacie na zmiany (według mnie drobne) w H IV a sami robicie takie udziwienia. Normalne upgrady ala H3, albo takie jak w H2, czy bardzo dobrze wykonane jednostki bez upgrajdów z większą ilością poziomów.

sorry.ale mnie nie zrozumiałeś Hardack,ja tylko rozpatrywałem tę mozliwość jako ewentyalność jakby zaistniała z pierwszymi narzucającymi się konsekwencjami a nie jako rozwiązanie optymalne , które bym chciał...pozdr
Ps, rozważać trzeba kazdy wariant ,bo nie wiadomo co Ubisost wprowadzic , z przeglądania innych wortali min Celestical Haevens i informacji które tam przeciekaja zmiany mają być rewolucyjne cokolwiek by to nie oznacząło
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):
Cytat:

Więc po co wogóle poziomy? Zróbmy od razy jednostki bez poziomów które przechodzą ewolucje jak w Disciples...
Byłoby to niezłe ale zauważ Haav, iz wtedy musiałby być stworzony nowy parametr dla stworzeń:ICH WŁASNE DOŚWIADCZENIE (analogicznie jak w Disciples). Oczywiście sposób jego nabywania mógłby byc roznorodny,Lecz moje obawy wynikalby czy pasowałoby by to do HoMM?

Czyżbyś nie zauważył nutki ironii w mojej wypowiedzi?? :wink:
Cytat:
6 poziomów- złoty środek
2 różne ulepszenia (alternatywne)- gwarancja ciekawej gry.
2 różne jesnostki na poziom- p.w.
(Daje to 4 jednochy na poziom- extraaa)

Jak umiem dodawać, to wychodzi mi 6 jednostek na poziom :wink:
6x6 to jak umiem liczyć 36 jednostek w zamku. Teraz powtórze pytanie kto stworzy TAKĄ ilość jednostek przecież przy 8 zamkach to będzie 288 :!: Jak dojdą neutralne jednostki i jakiś zamek dodatkowy to mamy ok 320 jednostek :shock:
Cytat:
Ps, rozważać trzeba kazdy wariant ,bo nie wiadomo co Ubisost wprowadzic , z przeglądania innych wortali min Celestical Haevens i informacji które tam przeciekaja zmiany mają być rewolucyjne cokolwiek by to nie oznacząło


P.S. dlatego jest duże prawdopodobieństwo że to co otrzymamy będzie miało niewiele współnego z Herosami :?

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Na początku myślałem o 6 poziomach, po 2 jednostki na każdym, z czasem jednak moje poglądy ewulowały do formy 4 poziomów po 3 jednostki... Chodzi mi po główce możliwośc występowania bogów, ale to już chyba nie ten temat........
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 6 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Ja za 7-8
I może 2 uprajgy
Jeden nienajlepszy
Drugi znacznie lepszy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Murmur von FuX



Dołączył: 10 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Kotla

Wysłany: 6 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Według mnie całość Heroes V powinna bazować na trzeciej części, ponieważ była to najlepsza gra z serii pod względem grywalności. A więc jednostek powino być 7 lub 8. Raczej byłbym za 8, do każdego miasta doszłyby jakieś nowsze jednostki, czyli byłoby ich więcej niż w III części. I tym lepiej.
___________
"Czym jest miłość?? choroba, która męczy, przestaje, atakuje od nowa; uczucie, które niszczy zatrucie..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Enialis



Dołączył: 27 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...

Wysłany: 6 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Murmur von FuX (cytat):
Według mnie całość Heroes V powinna bazować na trzeciej części, ponieważ była to najlepsza gra z serii pod względem grywalności. A więc jednostek powino być 7 lub 8. Raczej byłbym za 8, do każdego miasta doszłyby jakieś nowsze jednostki, czyli byłoby ich więcej niż w III części. I tym lepiej.

O tych jednostkach: jasne, jak będzie więce to dobrze, tylko żeby nie były to prawie te same jednostki np. w ulepszeniach typu enty w III plus jeszcze coś co dalej dla mnie jes entem, a zrobili to dlatego, że "im więcej jednostek tym lepiej".

___________
«Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 6 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Enialis (cytat):
Murmur von FuX (cytat):
Według mnie całość Heroes V powinna bazować na trzeciej części, ponieważ była to najlepsza gra z serii pod względem grywalności. A więc jednostek powino być 7 lub 8. Raczej byłbym za 8, do każdego miasta doszłyby jakieś nowsze jednostki, czyli byłoby ich więcej niż w III części. I tym lepiej.

O tych jednostkach: jasne, jak będzie więce to dobrze, tylko żeby nie były to prawie te same jednostki np. w ulepszeniach typu enty w III plus jeszcze coś co dalej dla mnie jes entem, a zrobili to dlatego, że "im więcej jednostek tym lepiej".

A co chcesz żeby było tak jak w (znów) w Disciples, gdzie stwory po ulepszeniu przechodziły całkowitą metamorfozę?typu - wąż-bazyliszek-wiwrena-smok???? Ulepszenie to znaczy ulepszenie statystyk, a nie tworzenie nowych potworów.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 6 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze (primo):
Że się tak wyraże na dobrą sprawę możliwe są dwie opcje:

Opcja-1: Mniej poziomów max. 4 lub 5 gdzie oprócz upgrejdów (lub ich braku) do wyboru są 2 generatory (na wyższych poziomach 1 z 2 generatorów)

Opcja druga: 6-8 poziomów jednostek z czego jest upgrejd i brak wyboru generatora a tylko jedna mozliwa jednostka.... ewentualnie moze na niższych poziomach (1 i 2 po dwie).

Więcej poprostu się nie da wyciągnąć z racji tego, że po pierwsze i ostatnie brak konkretych, rzeczowych i ciekawych pomysłów na te jednostki. Nie da się stworzyć czegoś takiego jak 7 poziomów jednostek z jednoczesnym wyborem. Przeprowadziełem symulacje zestawów dotychczasowych jednostek i na dobrą sprawę braki są duże.
Ja tam nie chcę żadnych dziwolągów ala pomysły Haav Gyr a konkretne istniejące stworki + jakieś nowości w rozsądnej ilości i postaci.

Istnieje również opcja trzecia, która ma to do siebie że rozwój stworzeń w poszczególnych zamkach różni się od siebie jako przykład wymienię dwa zamki:
Castle, gdzie większa część jednostek awansuje podobnie jak w discipless, przykłady:
Chłop: awans na łucznika lub giermka
- Łucznik awans na kusznika,
- giermek na miecznika a ten kolejno na krzyżowca a potem paladyna
przeciwstawny odpowiednik - nekropolis podobny rozwój jednostek
Stronghold:, gdzie wybieramy sobie linię rozwoju jednostek niższych poziomów:
albo zielonoskórzy (gobliny, orki, ogry)
albo barbarzyńcy-ludzie (berserkery, jacyś łucznicy i nomadzi)

Poprostu każdy zamek rozwija się na inny charakterystyczny sposób (nie jak dotychczas w podobny) a wszystko łacznie z zakleciami, przyrostem, kosztami zakupu (i co by jeszcze tam nie było) jest umiejętnie zbalansowane.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Luke



Dołączył: 18 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Poznań

Wysłany: 8 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Chciałbym się z wami podzielić moim pomysłem: składaniem jednostek. Każdy zamek posiadałby jedną taką kombinację. Właściwie parę, bo kombinacja nieulepszonych i ulepszonych (przy okazji ogłaszam swoją opinię - nadal jak w H3 WoG). Na przykładach zamków H3: Zamek - mnich + gryf, kapłan + gryf królewski; Bastion - leśny elf + zielony smok, szary elf + złoty smok... W Fortecy i we Wrotach Żywiołów (to miasta mocno magiczne) łączenie jednostek może mieć charakter przeobrażeniowy (typu pół mag, pół dżinn lub naga) lub składnikowy (żywiołak ziemi + żywiołak wody = żywiołak błota :D ). Głosuję za 7 - 8 (7 z ulepszeniem i z tych 7 dwie tworzą ósmą równą siłą jednostce 5 - 6 poziomu).
___________
Nóż można wykorzystać na dwa sposoby: do krojenia chleba i do zabijania.

Wszystko zależy od ciebie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Iscandel



Dołączył: 16 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Turek a posty z serca ;)

Wysłany: 9 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Głosuje na więcej niż 9 ponieważ według mnie powinno być jak najróżnorodniej, co do ulepszeń starczy 2 fazy rozwoju (byle u każdej jednostki):podstawowa i ulepszona a jednostka powinna zmienić według swojego charakteru np. łucznik zamienia się w kusznika smok powiedzmy w starożytnego smoka itd.itp, ale oprócz zmiany wyglądu powinna dochodzić po ulepszeniu jakaś dodatkowa umiejętność np. kusznik-kusz:wystrzeliwuje na raz 2 pociski, starożytny smok-gruba łuska:10% szans że przeciwnik zada 50% obrażeń itd.itp.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 10 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Na tym (po lekkim sprzątaniu) kończymy część oficjalną dyskusji.
___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Parsifal



Dołączył: 2 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Sysigia

Wysłany: 19 maja 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

W HoMM V powinny znajdować się co najmniej 7 pozimów jednostek.
KONIECZNIE muszą tam być ENTY, jeżdźcy, smoki, LEWIATANY, oraz inne dobre i złe stwory.

___________
Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 sierpnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Czekając na Klucze odpowiem sobie.

a co, gdyby zamiast ubgrejdowania liniowego jednostek:
Elfi procarz -> Elfi lucznik - > Elfi strzelec wyborowy.

byly upgrady typu:
Elf ---> Elfi łucznik -----> Elfi super lucznik
|________Elfi Wojownik -------> Elfi zolnierz
|_________Elfi Sorcerer ---------> Elfi Mag

znaczy sie nieliniowe.
ze w jednym zamku rekrutujemy elfia piechote a w drugim elfich lucznikow i razem skladamy to w armie.

z krasnoludami mogloby byc tak samo
Dwarf ------> Dwarwen Warrior ----> Dwarwen Soldier
|______Dwarwev Crossbowman-----> Dwarwen Marksman
|_______Dwarwen Enginer(reperujacy mechaniczne unity)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 8 sierpnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Ten pomysł przypomina mi Disciples, gdyby herosi nie mieli wlasnej charakterystyki ulepszeń jak do tej pory, to takie pomysły byłby dobre. Ale tak nie jest.

Cytat:
Ja tam nie chcę żadnych dziwolągów ala pomysły Haav Gyr a konkretne istniejące stworki + jakieś nowości w rozsądnej ilości i postaci.

Haarald chcesz zobaczyć "moje" dziwolągi? to zapraszam na gg lub e-mail jak wolisz. :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Havier



Dołączył: 20 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 21 sierpnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem powinno być 7-8 poziomów stworzeń w zamku ale od razu ulepszone ale w każdym poziomie oprucz w pierwszym tak jak jest to w HoMM IV powinno być do wybory 2 stwory tak byłoby najlepiej 8)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 22 sierpnia 2004     Poziomy jednostek w Heroes V Odpowiedz z cytatem

No spójrzmy :wink: 8 jednostek +wybór co daje 8:2=4 jednostki do rekrutacji, bardzo fajnie znów :lol: :wink: .
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.