Autor |
Wiadomość |
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Tygodniowy przyrost:
zalety:
-Przy 1-dnipwym przyroście brakuje kasy na wszytkie jesdnostki. Więc nigdy nie zrekrutujesz wszytkich, bo kasy nie starczy(np. na smoka lub behemota).
-Za duża armia to też trochę tak.
-Botwory na mapie. One żadko mają przyrost, więc jak będzie dzienny przyrost, to największego potwora(np. 100 smoków) położysz od razu, bo masz 300 strzelców i 800 hydr.
Taki jest bilans...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 28 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Drogi roobercie. Potwory które broniły swoich siedlisk miały charakter bardziej symboliczny :D , niż przeszkadzający. Wydaje mi się, że istniały tylko po to, by jakiś cienias nie mógł tak za nic zająć Smoczą Grotę. Zauważ, że w Heroes ]I[ (bez WoG - a, a jak już był, to można było wyłączyć) strażnicy nie mnożyli się WoGóle. To była tylko cienka nitka robiąca za barierę.
W późniejszym etapie gry potwory strzegące siedlisk traciły sens istnienia. Były tak beznadziejnie słabe, że właściwie każda armia mogła je pokonać. Oczywiście ich liczba też wzrastała, ale nie miało to większego znaczenia......
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Konqe (cytat): |
Potwory które broniły swoich siedlisk miały charakter bardziej symboliczny , niż przeszkadzający. Wydaje mi się, że istniały tylko po to, by jakiś cienias nie mógł tak za nic zająć Smoczą Grotę. Zauważ, że w Heroes ]I[ (bez WoG - a, a jak już był, to można było wyłączyć) strażnicy nie mnożyli się WoGóle. |
Ma podobne odczucia dlatego wydaje mi sie iż najlepiejby było napomknąc o tym do Ubi, gdyż jeśliby miały być li tylko symbolem (balastem)to lepiej usunąć...albo wprowadzić je jako PRAWDZIWY element strategii np, w przyroscie tydodniowym:
60 % z zaokrągleniem w górę dla jednostek poziomu 1-3
50 % analogicznie dla jenostek wyższych poziomów 8)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Enialis
Dołączył: 27 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...
|
Wysłany: 28 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Chyba najlepiej by było gdyby w opcjach każdy mógł sobie ustawić co woli. Czemu tak nie może być? :(
___________ «Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 28 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Ależ może :wink: , mam jeszce jednen pomysł aby obie wersje jakoś połączyć, np: możliwość kupna całotygodniowego przyrostu(za nieco więcej kasy ok. 5-10%) bądź też normalny przyrost dniowy z bonusem w postacji 5-10% większej populacji w przeciągu całego tygodnia.. :idea:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Haav Gyr rzekł:
Cytat: |
Ależ może , mam jeszce jednen pomysł aby obie wersje jakoś połączyć, np: możliwość kupna całotygodniowego przyrostu(za nieco więcej kasy ok. 5-10%) bądź też normalny przyrost dniowy z bonusem w postacji 5-10% większej populacji w przeciągu całego tygodnia.. |
jest to ciekawa koncepcja, lecz obawiam się iż narzucałaby z góry określoną strategię:
1.specyfika piewrwszych tygodni jest wieksza ilosć gotówki i dostępu do niej (kufry ze złotem , skarby itp)dlatego gracz kupowałby od razu całą pule dostępnych stworzeń :
gdyż a miałby silnejsza arrmię , którą mógłby łatwiej penetrować teren i zdobywać gotówkę za którą mógłby robudowywać zamek i miec rezerwę na dalsze zakupy wojsk.
2 natomiast z uplywem czasu gdy troche bylby" pod kreska"(armiia eksplorujace jescze nie zdobyła dostatecznej liczby kopalnii ,młynów na potrzeby rozwoju )czekałby do końca tygodnia i czerpał bonusy ilosciowe w postaci większej liczby jednostek które i tak by chwilę pozniej kupił...
Mimo tego pomysł mi się podoba ale trzeba by go odpowiednio zbalansować :) :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 29 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Moim zdaniem powinien być przyrost tygodniowy. Jest to lepsze rozwiązanie.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 29 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
roobert (cytat): |
jeśliby miały być li tylko symbolem (balastem)to lepiej usunąć...albo wprowadzić je jako PRAWDZIWY element strategii np, w przyroscie tydodniowym: |
Tak, to naprawdę niezły pomysł. Tylko chyba trochę za duży przyrost. Powiedzmy, że ostatni poziom - 1 na dwa tygodnie, przedostatni - 2 na tydzień itd.
Enialis (cytat): |
Chyba najlepiej by było gdyby w opcjach każdy mógł sobie ustawić co woli. Czemu tak nie może być? |
To nie ma szanst. MUSI być ustawione od początq. Już pisałem dlaczego.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 29 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Nie wiem czemu cały czas się upierasz Konqe że musi być, ze się nie da zrobić?
A ja Ci powiem ze da się zrobić oba przyrosty jednoczesnie... wymaga to jedynie odpowiedniej unifikacji liczby przyrastajacych stworzeń i kilku drobnych niuansów. Jeżeli przyrost dzienny z całego tygodnia odpowiadałby przyrostowi tygodniowemu to nie ma żadnych przeszkód. Wszystko byłoby mniej więcej tak samo tylko różnica w trybie przyrastania stworzeń.
Poza tym stwierdzenia typu: "przy grze multiplajer moze dochodzic do konfliktów bo jeden bedzie chciał grać dziennym a drugi tygodniowym" jest całkowicie absurdalny... zresztą i tak mało kto gra przeciwko graczowi ludzkiemu. A nawet jakby to już indywidualna sprawa grających.
To jedno.
Drugie przyrost: jakos nie przemawia do mnie liczba przyrostu taka czy owaka.... jakiekolwiek by nie zrobili wierzę, że tygodniowo/raz na tydzień bedzie się generować przynajmniej jedna jednostka poziomu ostatniego.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 30 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Przyrost dzienny, dlatego że denerwowały mnie sytuacje kiedy po całym ciężki tygodniu wróg przychodził zadowolony 7 dnia przejmował zamek i brał wszystkie jednostki za które ja płaciłem(mówie o budynkach). A w H4 był dzienny i wkurzałem się tylko wtedy gdy zaraz po zajęciu wróg miał czarnego smoka.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 30 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Haarald (cytat): |
wymaga to jedynie odpowiedniej unifikacji liczby przyrastajacych stworzeń i kilku drobnych niuansów. Jeżeli przyrost dzienny z całego tygodnia odpowiadałby przyrostowi tygodniowemu to nie ma żadnych przeszkód. |
Być może miało by to sznse powodzenia, ale o jaką unifikację Ci chodzi? Mogę prosić o KOŃkrety? Jeśli było wcześniej, to powiedz. Natomiast jesli chodzi o przyrost dzienny/tygodniowy, to przecież oczywiste jest, że muszą być takie odpowiednio proporcjonalne tzn. przyrost dzienny 7 razy mnieszy niż tygodniowy. A jeśli chodzi o połączenie tych dwóch pomysłów, to mam rozumieć, że chodzi o wybór on/off w opcjach? Bo nixczego innego nie moge wymyslić.....
Haarald (cytat): |
Poza tym stwierdzenia typu jest całkowicie absurdalny |
Czemu? Przeceiż może dojść do tego, że partnerzy do rozgrywki będą mieli skrajnie różne poglądy na sprawę przyrostu. Ja jednak powoli zaczynam przeczydzić na stronę "na dzień".
Haarald (cytat): |
bedzie się generować przynajmniej jedna jednostka poziomu ostatniego. |
W mieście, czy w generatorze? Bo w Heroes wszystkie jednostki MUSZĄ mieć określony przyrost tygodniowy. Więc jeśli jakiś potwór, miałby się mnożyc raz, na dwa tygodnie, to musiał by mieć przyrost 0,5 na tydzień.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 30 kwietnia 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Poprzez unifikację przyrostu miałem na myśli:
a) liczba stworzeń przyrostu dziennego z 7 dni = liczbie stworzeń przyrostu tygodniowego. Jeśli liczba stworzeń bedzie niesymetrayczna w stosunku do liczby dni tygodnia wówczas będzie to zrobione niesymetrycznie (raz więcej raz mniej)
b) bonusy wynikające z posiadanych generatorów w terenie otrzymujemy odpowiednio pierwszego dnia każdego tygodnia (przy obu przyrostach)
Zapewne w opcjach on/off ponieważ inaczej się nie da. Chciałbym aby tych opcji było dużo ale nawet kilka, np.: 3-5 najważniejszych mnie zadowoli.
Cytat: |
Czemu? Przeceiż może dojść do tego, że partnerzy do rozgrywki będą mieli skrajnie różne poglądy na sprawę przyrostu. Ja jednak powoli zaczynam przeczydzić na stronę "na dzień". |
Mnie to tak po prawdzie mało obchodzi, jak chcą to niech się kłócą.... I po co prze idiotyczny argument pozbawiać pozostałych graczy możliwości wyboru. Zresztą panuje niepisana zasada: "ten kto stawia serwer ten stawia warunki gry".
Cytat: |
W mieście, czy w generatorze? Bo w Heroes wszystkie jednostki MUSZĄ mieć określony przyrost tygodniowy. Więc jeśli jakiś potwór, miałby się mnożyc raz, na dwa tygodnie, to musiał by mieć przyrost 0,5 na tydzień |
I w miescie i w generatorze choć z tym ostatnim rzeczywiście możnaby ograniczyć liczbę stworzeń do dwóch tygodni. Zresztą nie wiadomo jak zbalansują przyrosty stworzeń pod względem ilościowym. Jeśli podobnie jak w trzeciej częsci to raczej w terenie również powinny się generować raz na tydzień.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
To może zrobić tak, że jednej jednostki będą przyrastały w trybie dziennym (np. szkielety), a inne co tydzień(np. żywiołaki)? A jeszcze jakieś megasmoki spoza zamków to mogą nawet raz na dwa tygodnie się pojawiać w jaskini... i wszyscy będą szczęśliwi... :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Dobra, dziś piszę do Webmastera z proźbą o nowe hasło...
Co się zaś tyczy tematu:
Głos Isgrimnura jest bardzo ciekawy. Czyż nie można by zrobić tak, by różne jednostki miały różne przyrosty? N.p. Magowie+ Smoki- tygodniowy. Wojacy w stylu Mieczników- 3dniowy, Bestie w stylu bazyliszków- 5dniowy, Minotaury i inne inteligentne stwory, wyszkolone do walki-3dniowy. No i jednostki, takie jak chłopi, wilki, czy rusałki (0 przeszkolenia)-codziennie. To by było dobiero! Co prawda może wywołać to troshke chaosu, ale będzie kolejny (czy tu trzeba wstawić przecinek?) strategiczny dylemat: Ta jednostka jest ciut silniejsza, ale ma przyrost 5-dniowy, czy lepiej wybrać tą z przyrostem codziennym, mimo że jest ciut słabsza? (Oczywiście tylko przy alternatywnych siedliskach, oby się pojawiły...)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Cytat: |
Czyż nie można by zrobić tak, by różne jednostki miały różne przyrosty? N.p. Magowie+ Smoki- tygodniowy. Wojacy w stylu Mieczników- 3dniowy, Bestie w stylu bazyliszków- 5dniowy, Minotaury i inne inteligentne stwory, wyszkolone do walki-3dniowy. No i jednostki, takie jak chłopi, wilki, czy rusałki (0 przeszkolenia)-codziennie. To by było dobiero! Co prawda może wywołać to troshke chaosu, ale będzie kolejny |
wszystko mozna tylko z głową ,ale tak poważnie byłby kłopot z zrównoważeniem gry.Mogło by dohodzic do sytuacji w której niektóre zamki dysponowałyby szybsyzm dostępem do jednotek np 3-5 poziomu i w wziązku z tym miałyby zbyt duża przewagę , chyba że na kazdym poziomie moznabyłoby miec do wyboru dwie jednostki jedną mnozącą sie tygodnio drugą dziennie przy czym np, jednostka w systemie tygodniowym winna się charakteryzowac lepszymi parametrami bo jesli mam na nia czekac to powinno mi się o opłacać,,
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Pomysł w sumie niezły, ale wypadało by, żeby zorganizować to w taki sposób, żeby wszystkiej jednostki z danego poziomu miały ten sam sposób mnożenia się. To by pomogło zachować równowagę między miastami i nie dochodziło by do sytuacji podanych przez rooberta.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
ReTuRn_ (cytat): |
Co się zaś tyczy tematu:
Głos Isgrimnura jest bardzo ciekawy. Czyż nie można by zrobić tak, by różne jednostki miały różne przyrosty? N.p. Magowie+ Smoki- tygodniowy. Wojacy w stylu Mieczników- 3dniowy, Bestie w stylu bazyliszków- 5dniowy, Minotaury i inne inteligentne stwory, wyszkolone do walki-3dniowy. No i jednostki, takie jak chłopi, wilki, czy rusałki (0 przeszkolenia)-codziennie. To by było dobiero! Co prawda może wywołać to troshke chaosu, ale będzie kolejny (czy tu trzeba wstawić przecinek?) strategiczny dylemat: Ta jednostka jest ciut silniejsza, ale ma przyrost 5-dniowy, czy lepiej wybrać tą z przyrostem codziennym, mimo że jest ciut słabsza? (Oczywiście tylko przy alternatywnych siedliskach, oby się pojawiły...) |
Ale czy nikt nie zauważył że coś takiego JUŻ jest w Herosie 4, przecież tam takie stwory jak szkielety czy krasnoludy codziennie się produkowały, meduzy mniej więcej co dwa dni a czarne smoki raz na tydzień..A cała dyskusja zejdzie na to czy minotaur powinien być 1 co dwa dni czy 3 minotaury co 5 dni...Ale to wszystko jest dziennym przyrostem....
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Haav: trochę mnie rozśmieszyłeś swoją wypowiedzią :D
Wiesz dlaczego Krasnoludy mnożyly się co dzień, a Czarne Smoki co tydzień? Bo był przyrost dzienny i Krasnoludy musiały namnożyć się ok. 14 tygodniowo, a Czarne Smoki 1 tygodniowo. Tp sprawiało, że Krasnale mnożyły się co dzień, a Smoki co tydzień.
Pozdrawiam.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Uściślając to:
przyrost w H4 był dzienny, ale uzależniony od cyklu tygodniowego....
ale co z tego? co to ma do tematu?
I tak mało kto wiedział jaki jest przyrost owych krasnoludów w ciągu tygodnia, i tak mało kto uwzględniał ten przyrost w swojej strategii.
Pomysł ReTuRna nie wprowadza w tym momencie nic nowego. Takie coś może jeszcze bardziej zagmatwać sprawę, bo już nawet cyklu tygodniowego by nie było. A wg mnie - przyrosty stworów powinny być czymś, co da się realnie uwzględnić w strategii.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Konqe (cytat): |
Haav: trochę mnie rozśmieszyłeś swoją wypowiedzią :D
Wiesz dlaczego Krasnoludy mnożyly się co dzień, a Czarne Smoki co tydzień? Bo był przyrost dzienny i Krasnoludy musiały namnożyć się ok. 14 tygodniowo, a Czarne Smoki 1 tygodniowo. Tp sprawiało, że Krasnale mnożyły się co dzień, a Smoki co tydzień.
Pozdrawiam. |
:shock: Nie wiem czy się śmiać czy płakać, wiem że dla ciebie H4 to..(cenzura).. ale trzeba było zagarać trochę to byś wiedział o czym mówię, oraz że pomysł przyrostu od poziomu jednostki już jest w herosach..
Jak A.D. wspomniał to przyrost dzienny oparty na cyklu tygodniowym i rozwijanie tego pomysłu wprowadzi chaos do gry..
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Ojć..... już się trochę zdenerwowałem. Gdybyś chciał wiedzieć, to grałem w Heroes IV miesiącami i znam się na nim bardzo dobrze.
A przyrost dzienny, bądź tygodniowy jest uzależniony od przyrostu: Czarne Smoki mają przyrost 1 tygodniowo. To znaczy, że przez 6 dni nic się nie pojawi w mieście, a kiedy upłynie ten 7 dzień będziemy mogli kupić jednego Smoka. Skoro ma przyrost 1 tygodniowo, to nie może mnożyć się co dzień. Krasnoludy miały przyrost (hmmm.... już nie bardzo pamiętam, ale chyba 14, bądź 15 tygodniowo) to 14/7 = 2, czyli co dzień mnożyły się 2 Krasnale. Kpw? Jeśli nie, to ja już nie umiem dokładniej wyjeśnić.....
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Konqe (cytat): |
A przyrost dzienny, bądź tygodniowy jest uzależniony od przyrostu: Czarne Smoki mają przyrost 1 tygodniowo. To znaczy, że przez 6 dni nic się nie pojawi w mieście, a kiedy upłynie ten 7 dzień będziemy mogli kupić jednego Smoka. Skoro ma przyrost 1 tygodniowo, to nie może mnożyć się co dzień. Krasnoludy miały przyrost (hmmm.... już nie bardzo pamiętam, ale chyba 14, bądź 15 tygodniowo) to 14/7 = 2, czyli co dzień mnożyły się 2 Krasnale. Kpw? Jeśli nie, to ja już nie umiem dokładniej wyjeśnić..... |
Proszę nie tłumacz mi o przyroście w H4 bo wiem jaki jest :evil: , to popierwsze, po drugie co to wogóle ma wspólnego z moją poprzednią wypowiedzią.. Przecież pomysł ReTuRn_ to tylko rozwinięcie systemu z H4, I TO jest system przyrostu dziennego bo jednostki rekrutujesz dowolnego dnia a nie pod koniec czy na początku tygodnia....
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Konqe ma racje. Po prostu chodzi mi o to, że niektóre jednostki będę np. co 5dni- 3. A inne co dni- 5. Wiem, że ciężko dop zbalansować i wprowadzi to wiele zamieszania i sam nie wiem czy warto... Rzuciłem tylko pomysł, co o nim sądzicie- wasza sprawa; ja się go nie będę trzymał rękami i nogami.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Ja tam jak gram w H4 to mam przyrost Tytanów 2 razy w tygodniu(co trzy dni)
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 3 maja 2004 Przyrosty stworów
|
|
|
Tak, 2-óch Tytanów, każdy po trzech dniach. Ale wtedy wychodzi na to, że nierównomiernie rozłożono przyrost. Zostaje jeden dzień. Czasem jest tak, że w każdym tygodniu zostaje jeden taki dzień i mniej więcej po ośmiu, tygodniach dostajemy 3 Tytanów w ciągu jednego tygodnia. Zwykle sie tego nie zauwarza.
Dobra, to chyba nie jest na temat, więc kończmy dysqsję na temat przyrostów w Heroes IV.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|