Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 13:54:47
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

AD
Cytat:

przyrost w H4 był dzienny, ale uzależniony od cyklu tygodniowego....
Haav Gyr

Jak A.D. wspomniał to przyrost dzienny oparty na cyklu tygodniowym i rozwijanie tego pomysłu wprowadzi chaos do gry..
Otóż z moich obseracji nie jest to tak do końca jesli chodzi o jednośtki wyższego i najwyższego poziomu bo np. Czarny Smok owszem pojawiał się raz w tygodniu ale nie zawszeu] po siodmym dniu[[/u]czasami był w drugi , czasami w trzeci bądż 6 dzień tygodnia wię w tym wypadku o systemie tygodniowym (w dosłownym słowa znaczeniu jak w H3 )nie może być mowy.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):
AD
Cytat:

przyrost w H4 był dzienny, ale uzależniony od cyklu tygodniowego....
Haav Gyr

Jak A.D. wspomniał to przyrost dzienny oparty na cyklu tygodniowym i rozwijanie tego pomysłu wprowadzi chaos do gry..
Otóż z moich obseracji nie jest to tak do końca jesli chodzi o jednośtki wyższego i najwyższego poziomu bo np. Czarny Smok owszem pojawiał się raz w tygodniu ale nie zawszeu] po siodmym dniu[[/u]czasami był w drugi , czasami w trzeci bądż 6 dzień tygodnia wię w tym wypadku o systemie tygodniowym (w dosłownym słowa znaczeniu jak w H3 )nie może być mowy.

Pierwsza prośba staraj się domykać cytowanie(najlepiej używaj podglądu)
Druga sprawa, to w któym dniu kupowałeś smoki czarne czy inne jednostki 4 poziomu zależało od dnia tygodnia w którym wybudowałeś ich generator. I mimo wszystko oparte było to na tygodniu, prostu przykład rekrutujesz 2 Tytanów w tygodniu, więc przypada 1 tytan co 3 dni więc w ciągu dwóch tygodni powiniśmy mieć 5 tytanów do kupienia, ale w rzeczywistości było ich tylko 4...

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 4 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Mylicie pojęcia:

To że jakieś stworzenie przyrasta raz na tydzień nie oznacza że jest to przyrost tygodniowy. Mówimy o przyroscie takim jak w HoMM-III, który w odróżnieniu od "rewelacyjnych" spostrzeżeń miał miejsce zawsze w pierwszym a nie w dowolnym dniu tygodnia. To że smok rodził się w zależności od wybudowania generatora nie oznacza zatem przyrostu tygodniowego.
Idea przyrostu tygodniowego w tej grze polega na pojawianiu się nowych jednostek w zamkach i w generatorach zawsze w określonym i tym samym czasie (we wszystkich obiektach jednocześnie). To jest przyrost tygodniowy.
Wszystko inne jest przyrostem dziennym, który z założenia ma to do siebie, ze nie czekamy na nowe jednostki do umownego momentu (pierwszego dnia tygodnia) tylko czekamy aż coś się pojawi (zwłaszcza wyższe poziomy). Szczerze mówiąc w HOMM-IV było to czekanie w ciemno bo nie wiedzielismy do końca kiedy i w jakiej ilości nam coś sie pojawi (tu tylko uogólniam). Brakowało rzetelnej informacji, która w HoMM-V powinna pojawić się obowiązkowo, w ten sposób że po podświetleniu wybranej jednostki (w menu rekrutacji) pojawi się informacja na temat jej przyrostu z całego tygodnia.

Oba przyrosty jak już wyzej wspomniałem da się pogodzić i umiescić w opcji do wyboru. Niby mało znaczący wydawałoby się element ale różnica w odniesieniu do prowadzonej strategii moze być duża. Obie formy przyrostu (dzienny i tygodniowy) w perspektywie 7 dni muszą być ilościowo identyczne:

PRZYROST STWORZEŃ W CIĄGU TYGODNIA:
-> przyrost tygodniowy (pierwszy dzień tygodnia)
52 pikinierów, 28 łuczników, 17 gryfów, 8 krzyżowców, 6 mnichów, 4 czampionów, 2 anioł
*niektóre obiekty w zamkach zwiekszają przyrost stworzeń w ciągu tygodnia (tradycyjnie jak w HOMM-III, np.: umocnienia, narodziska)
** oflagowane generatory w terenie zwiększają liczbę pojawiających się w zamkach stworzeń (tradycyjnie jak w HOMM-III)

->przyrost dzienny (z całego tygodnia rozłożony na raty)
52 pikinierów, 28 łuczników, 17 gryfów, 8 krzyżowców, 6 mnichów, 4 czampionów, 2 anioł (tyle że rozłozony na "raty")
*obiekty w zamkach zwiekszajace przyrost stworzeń w ciągu całego tygodnia, również w tej opcji powinny generować odpowiednio więcej stworzeń ale rozłożonych na raty
** oflagowane generatory w terenie zwiększają liczbę pojawiających się w zamkach stworzeń i teraz dwie mozliwości:
- albo dodatki z generatorów niech przyrastają w pierwszym dniu tygodnia
- albo też po siedmiu dniach od zajęcia tegoż generatora (co każde nastepne 7 dni generuje się dodatkowo jedna jednostka w każdym z posiadanych zamków)


To jest tylko przykład jak można pogodzić obie formy przyrostów w jednej grze. Na początku gry Gracz wybierze sobie taką formę, która mu odpowiada. W każdym bądź razie chciałbym, miec możliwość wyboru.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr powiedział:
Cytat:

Druga sprawa, to w któym dniu kupowałeś smoki czarne czy inne jednostki 4 poziomu zależało od dnia tygodnia w którym wybudowałeś ich generator.

Jako odpowiedzi uzyję cytatu Haaralda jako oddającego istotę rzeczy:
Cytat:

Idea przyrostu tygodniowego w tej grze polega na pojawianiu się nowych jednostek w zamkach i w generatorach zawsze w określonym i tym samym czasie (we wszystkich obiektach jednocześnie). To jest przyrost tygodniowy.

dlatego gdy w wypadku H3 budowałeś generator w 7 dniu np. Anioły to teoretycznie nową jednostkę otrzymywałeś zaraz następnego dnia (1 dzień tygodnia )a nie po siedmiu dniach jak powinno być według Twego pojęcia systemu przyrostu tygodniowego.Pozdr
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):

Oba przyrosty jak już wyzej wspomniałem da się pogodzić i umiescić w opcji do wyboru. Niby mało znaczący wydawałoby się element ale różnica w odniesieniu do prowadzonej strategii moze być duża.


Na tyle duża, że jakoś sobie nie wyobrażam, żeby dawać każdemu z graczy mozliwosc indywidualnego wyboru sposobu przyrostu. Wystarczy porównać zyski z zajmowania miast, jesli zajmiemy miasto, w którym przyrost był tygodniowy, to musielibyśmy czekać, aż do konca tygodnia na nowe jednostki, jeśli my mamy uustawiony przyrost dzienny? Czy może jednostki przyrastałyby już od nastepnego dnia? A co jeśli w takim wypadku po wykupieniu jednostek w 7 dniu tygodnia miasto wpadnie w ręce wroga, który ma przyrost tygodniowy? Pojawią się znowu jednostki już wykupione w poprzednim tygodniu?

Haarald (cytat):
oflagowane generatory w terenie zwiększają liczbę pojawiających się w zamkach stworzeń (tradycyjnie jak w HOMM-III)


A temu to jestem przeciwny, bo bardzo psuje to zbalansowanie gry.
Zajęliśmy 2 narodziska, czyli mamy dzięki temu np. 2 dodatkowe smoki tygodniowo, ale ponieważ mamy jeszcze 4 miasta, to tych smoków się nagle zrobiło 10? Skąd się niby wzięły, bo na pewno nie z tego zajętego narodziska. Toż to nie narodzisko, tylko może jakiś posąg boga-smoka, dzięki któremu smoki sfruwają z nieba. Rozwiązanie z H4 jest dużo sensowniejsze.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 4 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):

To jest tylko przykład jak można pogodzić obie formy przyrostów w jednej grze. Na początku gry Gracz wybierze sobie taką formę, która mu odpowiada. W każdym bądź razie chciałbym, miec możliwość wyboru.


Powiem tak. Może byc przyrost dzienny. Może byc tygodniowy. Może byc kombinowany. Może byc inny. Byle tylko był jednolity i nie zostawiali możliwości przełączania miedzy różnymi trybami!

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 4 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):
Haav Gyr powiedział:
Cytat:

Druga sprawa, to w któym dniu kupowałeś smoki czarne czy inne jednostki 4 poziomu zależało od dnia tygodnia w którym wybudowałeś ich generator.

Jako odpowiedzi uzyję cytatu Haaralda jako oddającego istotę rzeczy:
Cytat:

Idea przyrostu tygodniowego w tej grze polega na pojawianiu się nowych jednostek w zamkach i w generatorach zawsze w określonym i tym samym czasie (we wszystkich obiektach jednocześnie). To jest przyrost tygodniowy.

dlatego gdy w wypadku H3 budowałeś generator w 7 dniu np. Anioły to teoretycznie nową jednostkę otrzymywałeś zaraz następnego dnia (1 dzień tygodnia )a nie po siedmiu dniach jak powinno być według Twego pojęcia systemu przyrostu tygodniowego.Pozdr

Przepraszam bardzo ale kompletnie mylisz pojęcia, Haarald jak widać dobrze napisał. Przyrost tygodniowy to taki, w którym jednostki wszystkie można rekrutować w określonym dniu tygodnia. Przyrost dzienny dotyczy systemu jak w H4 gdzie jednostki można było kupować w dowolnym dniu, a cały cykl był określany tygodniem. To pierwsza sprawa. Druga to taka że ja NIGDZIE nie mówiłem że w H3 anioł powinien być dostępny za tydzień...więc nie wmawiaj mi rzeczy których nie powiedziałem....
Cytat:
Na tyle duża, że jakoś sobie nie wyobrażam, żeby dawać każdemu z graczy mozliwosc indywidualnego wyboru sposobu przyrostu

Czy tak ciężko ustawić tą opcję przed rozpoczęciem gry??????

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 4 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Czas podsumować to co zostało napisane :D :

Elias (cytat):
[.... napisał dosyć sporo nie będę cytował bo po co robić długie posty]


Elias: Podałem tylko przykład nie jest to żadna propozycja, nie twierdzę ze to tak musi być. Posłużyłem się systemem przyrostu z HoMM-III ponieważ był niezwykle ciekawie rozbudowany (wpływ umocnień i posiadanych generatorów na przyrost stworów w zamkach).

Ale wracając do Twoich komentarzy:

1. Ustawienia przyrost dzienny/tygodniowy
Wydaje mi się, że źle się zrozumieliśmy... ustawienie opcji tygodniowej/dziennej na danej mapie czy nawet całej kampanii powinno odnosić się do wszystkich graczy. Wybór ustawienia jest wiążący dla wszystkich graczy i nie powinno być możliwości zmiany tego trybu w późniejszej fazie gry.

2. Oflagowanie generatorów a wpływ na przyrost w zamkach:
No tak ale w HOMM-III już tak było.... jakkolwiek w piątej części być nie musi (podałem przykład j.w.). Może nawet i racja z tymi generatorami jednostek wyższych poziomów, ale z drugiej strony mapy miały to do siebie, że nie było ich znów aż tyle by liczba stworzeń miałaby tak szybko wzrastać.
Szkoda psuć to co dobre.... mogłoby być na po poniekąd inne rozwiązanie które pozwoliłoby na pozostawienie tegoż elementu w grze. Wariantów jest kilka:
A. Premie z posiadania generatów wyższych poziomów (2-3 ostatnie) będą generować się tylko w najbliższym zamku, pozostałe w każdym z posiadanych zamków.
B. Wszystkie premie będą generować się w jednym z zamków (najbliżej położonych)
C. Wszystkie premie generują się w jednym zamku lecz to my będziemy decydować w którym.
(czekam na komentarze :D )

Ururam Tururam (cytat):
Powiem tak. Może byc przyrost dzienny. Może byc tygodniowy. Może byc kombinowany. Może byc inny. Byle tylko był jednolity i nie zostawiali możliwości przełączania miedzy różnymi trybami!


Poprostu niektorzy nie lubią się bawić w ustawienia, inni z kolei chcą mieć możliwość ingerencji w ustawienia - ludzie są poprostu różni i nic w tym dziwnego. Gdzieś już pewnie pisałem o konfiguracjach wtórnych i pierwotnych. Generalnie powinno istnieć jakieś "uniwersalne", optymalne i jednocześnie standardowe (jakiekolwiek by nie było). Jeśli chcemy coś zmienić to ustawienia te odpowiednio sobie zmieniamy, konfigurujemy (tworząc specjalny zapis, dzieki czemu nie trzeba bedzie dokonywać recznych ustawień) bądź ustawiamy ręcznie. I tyle... nic więcej nie trzeba robić
Może lista opcji, które niegdyś wymieniłem była zbyt duża... wystarczy chociaż kilka podstawowych i własnie do tych podstawowych zaliczyłbym kwestie przyrostu stworów, mgłę wojny (!!!) i mobilność strażników.

Ustawienia takie powinny mieć miejsce na początku gry, niektóre z nich być wiążące dla wszystkich stron, i co ważne nie powinno być możliwosci zmiany ustawień w trakcie gry.[/quote]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

przyrosty dzienne
jak dla mnie zdecydowanie ciekawsza koncepcja umożliwiająca grę a nie czekanie na dzień pierwszy... a co do "gazetki" oczywiście musi wrócić i popieram jej zdecydowany rozwój. natomiast jeśli chodzi o plagi, powinny być i występować nawet częściej niż w 3, a do tego dorzuciłbym jeszcze parę innych nieurodzajów (np związanych z surowcami, czy wręcz budowlami w mieście......)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr napisał:
Cytat:

Druga to taka że ja NIGDZIE nie mówiłem że w H3 anioł powinien być dostępny za tydzień...więc nie wmawiaj mi rzeczy których nie powiedziałem....
Ja nie mówiłem tego odnosnie Twej osoby lecz starałem pokazać przykład pewnej nienaturalności systemu tygodniowego głownie w kontekstcie jednostek najwyzszych poziomow . Ja rozumiem istotę systemu przyrostu tygodniowego i zgadzam sie i w konketnie tym systemie dostęp do jednostki w 1 dniu tygodnia jak wybudowane zostało siedlisko dzień wczesniej jest logiczne ,lecz dla mnie system ten odnosnie jednostek w zamku ma podstawowe wady;
1 .konkretnie omawiany powyżej
2. schematyczność tego systemu , która narzuca odgórnie walki i strategię
3.znacznie większą przeidywalność ataku przeciwnika (konkretnie w 7 dniu tgodnia)
4 i kilka jeszcze innych , których nie wspominam aby nie zanudzać
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dranatis



Dołączył: 1 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z Nienacka

Wysłany: 8 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Mnie najbardziej pasuje przyrost dzienny stworzen np. Poziomów 1-6 a tygodniowy stworów najwyższego poziomu. To zapobiegnie chodzeniu legionem np. Tytanów. Grac i tak bedzie przyjemnie bo stwory niższych poziomów beda codziennie wzrastać. A co do generatorów powinnien być przyrost tygodniowy,a w generatorach najwyższego poziomu 2 tygodniowy. Może też dojść opcja karawan z tych generatorów która zajmie np tydzień.
___________
Ide tam gdzie ide nie ide tam gdzie nie//muzyka
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Jestem za dziennym przyrostem. Wybaczcie, ale konkretnego powodu ku temu nie mam. Poprostu spodobało mi się takie coś w Heroes IV i tyle!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Crag



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Wejherowo

Wysłany: 9 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Manticore (cytat):

Tu mam wątpliwości...zagłosowałem na dzienny przyrost, ponieważ troszkę niekonsekwentne w h3 było znikanie jednostek niewykupionych po upłynięciu tygodnia ( po prostu jednostki nie odkladały się ).

Manticore


Ten problem rozwiązano w H3 WOG w którym możesz zaznaczyć opcję żeby jednostki się odkładały na następny tydzień jeśli niewykupisz. Jednak trza mieć ten dodatek :( . Jednakże jeśli bedzie ten problem w H5 to będzie minus w grze i miejmy nadzieje że go niebędzie.

___________
"Wątpię, więc myślę, myśle, więc jestem."


"Dubito, ergo cogito, Cogito, ergo sum."łac.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 9 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Crag (cytat):
Manticore (cytat):

Tu mam wątpliwości...zagłosowałem na dzienny przyrost, ponieważ troszkę niekonsekwentne w h3 było znikanie jednostek niewykupionych po upłynięciu tygodnia ( po prostu jednostki nie odkladały się ).

Manticore


Ten problem rozwiązano w H3 WOG w którym możesz zaznaczyć opcję żeby jednostki się odkładały na następny tydzień jeśli niewykupisz. Jednak trza mieć ten dodatek :( . Jednakże jeśli bedzie ten problem w H5 to będzie minus w grze i miejmy nadzieje że go niebędzie.

Z tego co pamiętam w H3 jednostki nie znikały po tygondniu :wink: czasami po 4 tygodniach znikały(to chyba miało związek z plagami)..

Haar: Mała uwaga techniczna. Prosiłbym Was wszystkich aby nie cytować w całości wypowiedzi poprzednika (tym bardziej jeśli jest ona zaraz przed Waszą wypowiedzią). To jest niepotrzebne powielanie.... można przecież cytaować wybrany fragment albo, jeśli wypowiedź odnosi się do całości postu poprzednika wystarczy to jakoś zaznaczyć, np.: Do poprzedniej wypowiedzi "....". Widziałem jedno takie forum upstrzone cytowaniem cytowanych wypowiedzi... nie wyglądało to za ładnie

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Crag



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Wejherowo

Wysłany: 10 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Troche się niezrozumieliśmy Haav Gyr nam chodziło o jednostki w generatorach stworzeń a nie w zamku o którym pewnie myślisz.
Jeśli chodzi o zamek to masz racje ale niemsz co do generatorów bo tam znikały (tzn. jak było w 7 dniu był 1 anioł do kupienia to następnego dnia gdy była populacja to dalej był 1 anioł a powinny być 2 to gdzie się tamten podział?? he znikł!! (Na piwo poszedł :lol: :lol: )) jak ich niewykupiłeś.

___________
"Wątpię, więc myślę, myśle, więc jestem."


"Dubito, ergo cogito, Cogito, ergo sum."łac.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Banxee



Dołączył: 14 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away

Wysłany: 10 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Ja jestem ołyginalny (jak kilka innych osób) i postawiłem żeby w miastach nowych creatur było co tydzień, a w generatorach (na ile szans trafia się znalezienie generatora stworów 7 levelu w H3?) codziennie. To na me oko dobry wybór... mam nadzieję... No, ale w H3 było podobnie (tyle, że zawsze tygodniowy), a H3 to moja ulubiona część serii.
___________
In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

głosuje na dzienny przyrost w zamku i w generatorach.
1.realizm-naprawde czekanie przez cały tydzień na wyszkolenie wszystich jednostek to czysty wymysł programistów i do tego to ciągłe zaciskanie pasa i wyprzedaz surowców bo nie starczy mi na krzyżowca
2.dodatkowy smaczek kiedy to właśnie ta kupiona przed chwilą jednostka pozwoliła na wygranie walki
3.zarzut że przyrost jednostek jest niejasny to bzdura.przecież były rozłożone na wszystkiedni tygodnia.i nie ma dużej różnicy czy kupie siedmiu rycerzy w niedziele czy po jednym codziennie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 17 maja 2004     Przyrosty stworów Odpowiedz z cytatem

Czas minął, dziękujemy za uwagę.
___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.