Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 10:03:56
Autor Wiadomość
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 12 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Więc skoro temat jednostek (1-5 poziomu) upadł, proponują nieco inne podejście do rzeczy. Mianowicie chodzi o wasz zamek marzeń, czyli zamek z waszymi ulubionymi jednostkami. Jednostki można podać z wszystkich dostępnych w H3, trzymając się jednej zasady. Podajemy jedną jednostkę na poziom, czyli w sumie siedem.
Więc zacznę:
1poziom - Centaur kapitan(szybkość)
2p. - Harpia Wiedźma(latanie, brak kontrataku)
3p - Wysoki Elf(podwójny strzał)
4p - Arcymag(strzelanie, obniżanie kosztow czarów)
5p - Ptak gromu(szybkość, latanie, grom)
6p - Przeraza Królowa(brak kontrataku)
7p - Archanioł(szybkość, latanie, wskrzeszanie)
Jak dla mnie idealny zamek, dwie jednostki strzelające, trzy latające, w dodatku dość szybki...Idealny do ataku zamku, dobry w obronie zamku.. :)

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 12 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

No to u mnie to tak:

Nazwa: Zamek marzeń
1 poziom -pikinier ( dobra wytrzymałość)
2 poziom -krasnolud (dobra wytrzymałość fizyczna i magiczna)
3 poziom -lesny elf ( podwójny strzał, doskonały łucznik)
4 poziom -krzyżowiec (dobra wytrzymałość, podwójny atak)
5 poziom -gorgona (plaga :D)
6 poziom -władca mroku
7 poziom -archanioł
Strategia: Dobra obrona zamku :D Silne jednostki fizycznie

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 13 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

W sumie to zamek Haav Gyra można nazwać idealnym, no i tutaj to już można tylko kombinować, no ale ja spróbuje trochę pozmieniać.

1p.Pikinier(ma niezłą wytrzymałość i statsy na swój poziom)
2p.Harpia wiedźma(odlatuje i dolatuje)
3p.Oślizg(szybki)
4p.Szaman (najlepsza wytrzymałość 60hp)
5p.Gorgona(śmierć)
6p.Władca Mroku(najlepszy)
7p.Tytan(najlepsza strzelająca jednostka)

Trochę mi ten zamek nie wyszedł, ale ogólnie nie byłby zły. Haav Gyr stworzył lepszy raczej.
Są aż 4 jedsnotki ''chodzące'' w bitwie zatem byłaby ta armia mocna.
Dwie latające, ale ze słabych poziomów, i jedna ale bardzo dobra strzelająca.
Zastanawiałem się, czy nie wziąć Archanioła zamiast Tytana i Szarego Elfa na 3p. i Lisza na 5p. No ale sporo by można pozmieniać.

___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

No więc w tym temacie o to chodzi by ze swoich ulubionych jednostek stworzyć zamek, ale to zależy od tego, które jednostki są ulubione. Ale wiadomo, że są ulubione ponieważ lubię nimi grać i uważam że są najlepsze(najlepiej się mi nimi walczy). Widomo też że lubi się też inne jednostki, ale skoro to ma być zamek marzeń to nie może tylko ładnie wyglądać, musi być praktyczny(w walce).
Dlatego też warto pokombinować by nie wyszło że brakuje latających jednostek, lub strzelających. Bo wiadamo że to raczej byłby koszmarny zamek. :wink:
A i jeszcze jedno, w zaletach proponję nie wpisywać "najlepszy", bo jak dowodzą testy, wiele osób się myli.
Do twoich propozycji uzupełniłbym
Harpia - blokuje kontratak
Oślizig - rozprasza czary
Ogr - właściwie jedyna zaleta to wytrzymałość(za wolny)
Upiorny rycerz - klątwa, podwójne uszkodzenia
Tytan - dobry z dystansu i w zwarciu.

Jak widać możliwości jest wiele.....

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 14 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Ja podam od 1 poziomu do 7 jak w sile są najlepsze tzn które jednostki rozłożą inne:

1.Halabardnik
2.Krasnoludy ulepszone
3.Szare Elfy
4.Alpy
5.Ptaki Gromu
6.Przerazy Królowe
7.Tytany

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 23 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Zamek ten jest autorstwa mojego i Aerdila. Moim zdaniem wygrał by z zamkiem Haav Gyra. No, ale zobaczcie sami:
1. Centaur bojowy :wink:
2. Harpia wiedźma :wink:
3. Wysoki elf :wink:
4. Pegaz :wink:
5. Gorgona :wink:
6. Władca mroku :wink:
7. Tytan :wink:

Do zalet tego zamku marzeń należy z pewnością duża ilość jednostek strzelających co w znaczący sposób zwiększa szansę na pomyślną obronę .

W tym aspekcie przydatna jest również harpia wiedźma która wykorzystując swoją zdolność specjalną potrafi zasiać chaos w szeregach nieprzyjaciela.

Taktyka w tym zamku jest moim zdaniem doskonała. Pegaz świetnie atakuje w pierwszej turze łucznikow wroga. Centaur, Władca mroku są szybcy, co przez to chronią łuczników i inne jednostki, zatrzymując przy tym jednostki naporowe. Gorgona świetna jest na obronie łucznikow. Mało kto odważy się zaatakować łucznika, bo Gorgona wkroczy do akcji. Tytan świetnie zestrzeli jednotki naporowe.

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 23 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):
Zamek ten jest autorstwa mojego i Aerdila. Moim zdaniem wygrał by z zamkiem Haav Gyra. No, ale zobaczcie sami:

Nie byłbym taki pewny tego :P (spójrz w testy jednostek)

Cytat:
Do zalet tego zamku marzeń należy z pewnością duża ilość jednostek strzelających co w znaczący sposób zwiększa szansę na pomyślną obronę .

Łucznicy zostali by szybko i bezboleśnie wyeliminowani przez, jednostki szybkie i latające :P (mój zamek jest szybszy). W dodatku morale, Aniołki negują minusowe morale od jednostek z różnych zamków.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 23 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

No wiesz też bym nie był taki pewny, Ty byś musiał atakować a szybko przyleciałby tylko archanioł i ptak gromu,(harpia nie jest już taka szybka) a one raczej nie poradziłyby sobie z tytanem, szarym elfem pewnie tak no i przedewszytkim władcą mroku i gorgoną, ale taka biwa byłaby ciekawa napewno.
___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 23 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Wiesz że w obronie zamku, to przy identycznych ilościach jednostek z danych poziomów, to każda armia broniąca zyskuje bonus. A mój zamek broniący też byłby silny, skip na Archanioła i Ptaka Gromu i łucznicy atakujący są w opałach. :P
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 23 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

(spójrz w testy jednostek)


Chcesz dostać ?!! Już mnie wnerwiasz tymi textami. Zostawiam to bez komentarza !

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 23 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Właśnie przyglądałem się twojemu postowi :lol:
I dobrze zrobiłem :lol:
Patrz:

Cytat:
Spójrz w testy jednostek


Nie testy tu decydują, a technika, strategia, taktyka !
Myślisz, że testami to wszystko Ci się uda?!
Mylisz się !
To, zależy jak kto gra !
Decyduje tu wola gracza !

Pozdrawiam

PS. Oj, dobrze, że zobaczyłem ten błąd, oj dobrze :lol:

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 23 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):
Chcesz dostać ?!!


niezależnie od postawy Haav Gyra
ja kce!

czekam do jutra do 23 na określenie mieńsca i broni

bo trybunałem Cię straszył nie będe...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 24 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie testy tu decydują, a technika, strategia, taktyka !
Myślisz, że testami to wszystko Ci się uda?!
Mylisz się !
To, zależy jak kto gra !
Decyduje tu wola gracza !

A niby podczas testu to co innego niż taktyka i strategia?
Poza tym wolą gracza to nic ninego jak strategia i taktyka.
Cytat:

niezależnie od postawy Haav Gyra

Ja to traktuję jako swoisty folklor na forum :wink: .

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 24 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

zastanawia mnie jak ma sie do tego kwestia morale? bo chyba nikt tego nie uwzglednil
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 24 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Ależ owszem uwzględniam, tyle że obecność Archaniołów w armii daje +1 do morale. Więc jest i tak o 1 punkt wyższe niż w armii Golluma i Aerdila.
tzn: w mojej armii -2, u przeciwnika -3.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Crag



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Wejherowo

Wysłany: 24 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):
zastanawia mnie jak ma sie do tego kwestia morale? bo chyba nikt tego nie uwzglednil


To jest chyba Zamek marzeń, więc wszystkie jednostki pochodziły by z jednego miasta, a co zatym idzie + 1 marale dlatego, że jednostki pochodzą z tego samego zamku.

___________
"Wątpię, więc myślę, myśle, więc jestem."


"Dubito, ergo cogito, Cogito, ergo sum."łac.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Crag



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Wejherowo

Wysłany: 24 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

A mój zamek marzeń to:
1p. - Centaur Kapitan (bardzo dobra jednostka, szybka, silna)
2p. - Harpia (powstrzymuje kontratak i przylot, odlot)
3p. - Szare Elfy (podwójny strzał)
4p. - Alpy (lata, mocny i wysysa życie)
5p. - Arcylicz (trująca chmura)
6p. - Władca Mroku (mocny, klątwa i podwójne uderzenie)
7p. - Archanioł (lata, wskrzesza)

W obronie to mocna ekipa tak jak i w ataku. Dwie dobre jednostki strzelające, 3 latające i 2 chodzące.

___________
"Wątpię, więc myślę, myśle, więc jestem."


"Dubito, ergo cogito, Cogito, ergo sum."łac.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Ja tam wolę mieć te co najlepsze z jednostek:
1. Centaur (co prawda halabardnik jest minimalnie mocniejszy, ale za to centaur jest szybki i mając dwa pola dobry do zasłaniania strzelców).
2. Storm elemental (jak na poziom 3 jest średni - wygrywa tylko z 4 jednostkami z tego poziomu (w tym z 3 strzelcami), tyle że jest na poziomie 2, gdzie nie ma dla siebie konkurencji)
3. Gryfy (latają, bardzo uzyteczne zwłaszcza przy ataku/obronie miast, elfy jako słabsze od Storm elementali zdyskwalifikowałem)
4. Vampir lord (kolejna jednostka, która powinna być właściwie poziom wyżej, bardzo żywotna i kłopotliwa dla przeciwnika o ile nie trafi na naprawdę silnego przeciwnika)
5. Power lich (ten niestety nie jest najsilniejszy, ale drugi strzelec w armii bardziej się przyda niż kolejny piechur)
6. Naga queen (skoro poziom 5 jest słabszy, to tu już nie można oszczędzać, zabójcza szermierka to jest to, na początku do obrony strzelców, potem zabija co podejdzie bliżej)
7. Archanioł (3-cia jednostka latająca i to najsilniejsza ze stawki, do tego wskrzeszanie się przyda - szkoda, ze są dwie jednostki nieumarłe)

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 25 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzo o Żywiołaka Burzy to też bym go wział gdyż na swoim poziomie nie ma sobie równych, ale ma jeden wielki minus, który go skreśla całkowicie - dostanie mocniejszym piorunem i koniec z nim, dlatego właśnie nie lubie wogóle żywiołaków, właśnie ze względu na to ,że są na niektóe czary bardzo słabe.
___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 25 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

1/ centaur
2/ wilczy jezdziec
3/ piekielny pies
4/ wampir
5/ mighty krowa/tunderbird
6/ czarny rycez
7/ anial

skoro morale nie jest wazne to taki zamek bylby ciekawy, zadnych lucznikow poprostu napor.

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 25 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

A w zamku jak byś się bronił bez strzelających, z tej armi walory obronne posiada jedynie alp, który mógłby czekać i wylatywać, oczywiście jeśli gostkowie za murami nie byliby szybcy. No ale atak może sprawiać największą przyjemność :P
___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 25 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

To zamek bardziej zbliżony to zamku z koszmarów. :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KoliJack



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Mysłowice

Wysłany: 26 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

1. Centaur bojowy
2. Harpia Wiedźma
3. Szare Elfy
4. Arcymag
5. Gorgony
6. Skorpeny
7. Starożytne Behemoty

___________
K.O.L.I.J.A.C.K.: Knight Optimized for Logical Infiltration and Judo/Android Calibrated for Killing
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 26 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

1/ Centaur (szybki, Dwa pola, fajny z wyglądu)
2/ Harpia ("cwana" bestia)
3/ Elf szary (2x atak)
4/ Alp (Zmartwychwstaje, blokuje kontratak)
5/ Minotaur Królewski (Duże obrażenia, nawet szybki)
6/ Władca Mroku (podwaja obrażenia,klątwa, fajnie wygląda)
7/ Archanoł / Tytan (obie jednostki fajne a każdy wie za co są tutaj wpisane)

Ale zamek marzeń to nie tylko jednostki...Budynki tesh muszą być!
Oczywiście standardowo:
Zamek, Kapitol, Tawerna, Kuźnia,
Pchli targ, Gildia magów(5 poziomów)

A pozostałe budynki to:

/ Skarbnica
/ Całun ciemności
/ Stajnie
/ Biblioteka
/ Wrota wymiarów

A teraz zamek nie do "zdarcia"!! Niestety bardzo drogi w utrzymaniu :(
Nie sądze aby starczało na cotygodniowe wydatki(przyrost). Nie wspominając o kosztach wybudowania budynków jednostek... Dlatego chyba wbrew pozorom łatwy do zdobycia. Ale jednak bardzo chciałbym zobaczyć taki zamek w grze

1/ Niziołek
2/ Czarodziej
3/ Strzelec wyborowy
4/ Rdzawy smok
5/ Czarodziejski smok
6/ Kryształowy smok
7/ Błękitny smok

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

KoliJack (cytat):
1. Centaur bojowy
2. Harpia Wiedźma
3. Szare Elfy
4. Arcymag
5. Gorgony
6. Skorpeny
7. Starożytne Behemoty

Niezbyt :wink: prawie brak latających jednostek, sporo wolnych(jak na swój poziom) masowe spowolnienie i masz męczarnie w czasie zdobywania zamku. :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.