Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-30 5:18:22
Autor Wiadomość
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 22 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Havier (cytat):
1- centaury bojowe
2- kusznicy
3- żelazne golemy
4- alpy
5- ptaki gromu
6- cykolpy ulepszone
7- archanioły

Bohater: walka- Crog Crack (nie wiem jak sie pisze)
Bohater: magia- Solmyr lub ten co wskrzesza (nie pamiętam jak on miał)


W tym zamku nie trzeba prawie nic zmieniać ! Tylko i wyłącznie alpy! A na co to jeszcze nie wiem, ale napewno zmienić i zamek będzie jak ze snu :wink: o już, wiem alpy zamienić na ogra szamana :D I cut miód :P

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Stary zestaw się nie sprawdzał zbytnio, więc przygotowałem nowy :idea:
1.Centaur Kapitan
2.Żywioł Burzy
3.Szary Elf
4.Wampir Lord
5.Wielka Gorgona
6.Władca Mroku
7.Czarny Smok
I teraz mam:2 strzelające, 2 latające, 2 szybkie, 1 wolna, ale za to skuteczna(gorgona)! :evil:

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Red



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Lidzbark Welski

Wysłany: 25 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):
Havier (cytat):
1- centaury bojowe
2- kusznicy
3- żelazne golemy
4- alpy
5- ptaki gromu
6- cykolpy ulepszone
7- archanioły

Bohater: walka- Crog Crack (nie wiem jak sie pisze)
Bohater: magia- Solmyr lub ten co wskrzesza (nie pamiętam jak on miał)


W tym zamku nie trzeba prawie nic zmieniać ! Tylko i wyłącznie alpy! A na co to jeszcze nie wiem, ale napewno zmienić i zamek będzie jak ze snu :wink: o już, wiem alpy zamienić na ogra szamana :D I cut miód :P


Pas ale ja tam wolę Alpy od szamanów.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 25 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Red:

1.Gnoll
2.Wilczy jeździec
3.Upiór
4.Meduza
5.Dżinn
6.Wiwerna
7.Kościany smok

Ja wolę taki zamek...:P
Tak się twój post prezentuje :p

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

1.Halbardzierzy
2.Kusznicy
3.Złote elfy
4.Krzyżowcy
5.Gorgony
6.Mroczni rycerze
7.Archanioły
dwie strzelające jeden latający i reszta o dużej obronie oprócz mrocznego, ale za to ma mocny atak.
Zamek idealny do obrony.

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

A co z atakiem? Bronić a i owszem, ale szybko zaatakować... Jeden latający i jeden szybki? Daleko to nie zajdziesz, po pierwszym troche lepiej strzeżonym zamku nie będziesz miał strzelców :( Jeszcze jedna jednostka powietrzna, np. zamiast krzyżowca alp, lub żywiołak energii i zamek i do ataku i do obrony hehehe. I nie złote elfy tylko wysokie elfy (tak jest u mnie i chyba w większości wersji)hehehe.
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Kumbat (cytat):
1.Halbardzierzy
2.Kusznicy
3.Złote elfy
4.Krzyżowcy
5.Gorgony
6.Mroczni rycerze
7.Archanioły
dwie strzelające jeden latający i reszta o dużej obronie oprócz mrocznego, ale za to ma mocny atak.
Zamek idealny do obrony.


Ja bym zamienił gorgone na Ptaka Gromu :)

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Chyba jednak masz racje Gollum, wiec zmieniam moją armie marzeń (tak powinien nazywać się ten temat bo to jest o armi, a nie o zamku):
1.Halbardzierzy
2.Kusznicy
3.Wysokie elfy
4.Krzyżowcy
5.Ptaki gromu
6.Mroczni rycerze
7.Archanioły
dwie strzelające dwie latające i reszta o dużej obronie oprócz mrocznego, ale za to ma mocny atak.

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Centaur kapitan za halabardnika, troche życia koleś :P , bo centaur jest o wiele szybszy a 2 obrony to nie jest wielka różnica :)
8)
I taki zamek jest już dobry

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Davids (cytat):
Centaur kapitan za halabardnika, troche życia koleś :P , bo centaur jest o wiele szybszy a 2 obrony to nie jest wielka różnica :)
8)
I taki zamek jest już dobry


Loooooooooooooooool :lol:
Nie wiem, jak patrzysz na te jednostki i ich przydatność :? Ale niestety w tym zamku Centaur nam jest zbędny. Pozwolę sobie opisać taktykę tego zamku z mojej perspektywy :wink:

Obrona zamku,

Jeżeli wiesz, centuar na obronę zamku się nie nadaje, szybko ginie, a duży chód przy obronie zamku nie jest gwałtownie nam potrzebny, dlatego Kumbat wybrał Pikiniera, który ma większą obronę przez co idealnie nadaje się do obrony łucznika(kusznika), tak więc już mamy Combosa, przeciwnik chiba się będzie bał zaatakować teraz łucznika, gdyż stoi obrona. Następna para, łucznik i bloker, czyli wysoki elf i krzyżowiec, który broni elfa, tak samo jak za zadanie Pikiniera :wink: Następną jednostką jest ptak, który może pozostać w trybie "wait", lub odrazu pozbyć się wrogich łuczników atakując piorunem :) Dzięki trybie "wait" dowiemy się więcej o ruchach przeciwnika, abyć może to nam pomoże, bo przeciwnik nie będzie miał żadnej jednostki do poruszania, kiedy ruszy wszystkimi, a wtedy ptak może spokojnie atakować kogo chce. Black Knight zastosowanie jego jest proste, czekać za fosą i gdy ktoś przyfrunie to zadać mu ostry atak :) No i pozostaje Archanioł, najlepsza taktyka to tak jak Tunder Bird'a czekać i wtedy ruszyć na kogo się chcę, tak samo Archanioł rozpoczyna turę jako pierwszy, czyli ma aż dwa ataki pod rząd :) Np. W pierwszej turze leci na łuczników czy jakiś inny oddział, a później wracasz nim za fosę....Idealny do obrony zamku....

Atak na zamek,

Tu jest troszku inna taktyka, ale dość podobna...tym razem ochroniarze łuczników biorą opcje "czekaj" nie obrone! Dzięki temu na końcu ruchu możemy my zaatakować bez możliwości kolejnego ataku przeciwnika...Black Knight ma inną taktykę, obejrzeć ruchy przeciwnika ile mają pól, następnie podchodzą dalej i stają w tym miejscu gdzie brakuje przeciwnikowi jednego pola do zaatakowania(pomijam jednostki 7 poziome, które mają wysoki speed). Black Knight'ci nie są tacy powolni, więc rozpoczynają następną turę dość niebawem.Thunder Bird i Archanioł mają obie te same, identyczne taktyki, czekają i atakują dwa razy podrząd :) Dzięki, aż dwóm łucznikom, przeciwnik jest zmuszony wyjść jakimś oddziałem za fosę, niż zostanie wystrzelany....A gdy wyjdzie czeka ich miła niespodzianka :) To, tyle...

Mam, nadzieję Kumbat, że miałeś to samo na myśli :wink:

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Davids, chyba już wiesz dla czego Centaur jest zbędny jak nie to wyjaśnię. Atakując na wrogi zamek, szybkość nam się nie przyda, bo i tak trza pokonąć fosę :/ a centaur nie lata :P Więc dlatego lepsza jest dla nas obrona, niż zbędna szybkość (nawet mozemy na pikiniera rzucić przyśpiesznie :) Efekt ten sam ).

Pozdrawiam

PS. A przy obronie zamku też lepiej mieć większą obrone co?:P

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Przy obronie na pewno! Ale na otwrtej walce centaur jest moim zdaniem przydatniejszy, bo jeśli nie mamy haste albo prayer to pikinier stoi sobie cały czas albo zastawia łuczników, a centaur atakuje. :roll:
Ale to tylko moje zdanie

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Może na otwartej bez zamków to jest przydatny, ale to też zależy jak go wykorzystujemy, jeżeli zamierzasz liczyć na szybkość i zaszarżować i zginąc to proszę bardzo nic trudnego :lol: Myśle, że Kumbat wie jak zrobił, i wie, że dobrze zrobił :)
___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

W sumie haste albo prayer nie trudno zdobyć (Brissa,Loynis) i wtedy halabardnik jest lepszy, ale na początek stawiam na centaura :)
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Napisałem moją armię, ale jakoś nikt się na jej temat nie wypowiedział, moge prosić o komentarz, czy poprawki?

1.Centaur Kapitan
2.Żywioł Burzy
3.Szary Elf
4.Wampir Lord
5.Wielka Gorgona
6.Władca Mroku
7.Czarny Smok
I teraz mam:2 strzelające, 2 latające, 2 szybkie, 1 wolna, ale za to skuteczna(gorgona)!

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Davids (cytat):
Napisałem moją armię, ale jakoś nikt się na jej temat nie wypowiedział, moge prosić o komentarz, czy poprawki?

1.Centaur Kapitan
2.Żywioł Burzy
3.Szary Elf
4.Wampir Lord
5.Wielka Gorgona
6.Władca Mroku
7.Czarny Smok
I teraz mam:2 strzelające, 2 latające, 2 szybkie, 1 wolna, ale za to skuteczna(gorgona)!


No, więc nie potrzebny czarny smok, lepiej wymienić na coś lepszego np. Złoty smok...Zmiany takowej potrzebuje Gorgona. Dlatego, bo gdyby spotkały się te dwie same armie, byłby dla ciebie i przeciwnika gorgona nie przydatna, bo cudzą gorgonę można zablokować byle wampirkiem, który zrobi sieke, a oddech wtedy nie działa :/ wiec oto przeciwnik może ci zrobić...Zamiast gorgony przydał by się większy blocker, lub latacz, najlepiej minotaur, który wysieka przeciwnika alpy :D Żywiołak burzy jest trochę słabym łucznikiem, więc trzeba liczyc na podwójny strzał czyli kusznika... Zamiast władcy mroku, naga królowa, myślę, że na otwartym terenie o parę pól szybkości władcy cie nie zbawi, ale bardziej przyda się siła...a zawsze możemy rzucić haste :) No, więc po zredukowaniu jednostek, zamek wygląda następująco:

1.Centaur Kapitan
2.Kusznik
3.Wysoki elf
4.Alp
5.Minotaur Królewski
6.Naga Królowa
7.Złoty Smok

Czyli, 1 szybki,(centaur) 2 blockerów, którzy zawsze mogą użyć haste(naga i minotaur), dwóch odpornych na kontratak(alp i naga), dwóch lataczy(jzloty smok, alp), dwóch łuczników z podwojnym atakiem(kusznik i wysoki elf), jeden z wysysaniem życia(alp). Prawdopodnie wygrał byś z tym nie zredukowanym zamkiem :D Ogólnie zamek 6/10 ale przybyły poprawki :D

pozdrawiam,
gollum

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

A mi się wydaje ze jeśli nie czarny smok, to archanioł.A miotaura na ptaszka gromu.
I wtedy miałbym
1.Centaur Kapitan
2.Kusznik
3.Wysoki Elf
4.Alp
5.Ptak Gromu
6.Naga Królowa(Cyklop Królowy)
7.Archanioł
P.S. Kusznik może 2x strzela, ale szybko go załatwią wieże czy czary, albo szybka jednostka latjąca.

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Davids (cytat):
miotaura


Miotaur a to dobre, może była by to jednostka strzelająca, mogli zrobić taką o nazwie miotaur, chodzi tu o przedorstek miotaur od miotania :D

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Jak człowiek szybko pisze, może się pomyliś minotaura miało być :)
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 września 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):
Może na otwartej bez zamków to jest przydatny, ale to też zależy jak go wykorzystujemy, jeżeli zamierzasz liczyć na szybkość i zaszarżować i zginąc to proszę bardzo nic trudnego :lol: Myśle, że Kumbat wie jak zrobił, i wie, że dobrze zrobił :)

Kłociłbym się czy podczas obrony szybkość nie gra roli :lol: .
Pograjcie sobie centaurami i z opcją wait i obrona, wtedy tuż po przebiciu murów przez przeciwnika szybkości zagra decydującą rolę.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 8 listopada 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

Dagon (cytat):
Kurka!! :!: jush raz opisałem taki zamek ale cosik mi się zdaje, że nikt go nie zauwarzył... :( Proszę więc o wasze opinie na temat tego zamku :lol:

5/ Czarodziejski smok
6/ Kryształowy smok
7/ Błękitny smok

3 jednostki 7 poziomu?

___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 10 listopada 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

1.Centaur - najsilniejsza pierwszego poziomu, duże obrażenia.
2.Marksman - duża liczebność, podwójne obrazenia.
3.Grand Elf - duża liczebność, podwójne duże obrażenia.
4.Crusader - podwójne obrażenia.
5.Mighty Gorgon - nie straszne im jednostki 7 poziomu poza umarłymi.
6.War Unicorn - czasami im nie można oddać tak jak Naga Queen.
7.Tytan - w walce wręcz zadaje takie same obrażenia jak strzelając, nie działają na niego Mind spells.
Poza tym każda z tych jednostek może uzyskać dodatkowy ruch gdyż zakładamy, że te jednostki tworzą jeden zamek.

___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 10 listopada 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

1. Centaue bojowy
2. Żywiołak burzy (nie jestem pewien ale chyba od kuszników lepsi)
3. Szare elfy
4. Alp
5. Kapłan lub gorgona
6. Władca mroku
7. Archanioł (azurowe smoki są dużo za drogie :D)

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 22 listopada 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

1)Sylfidy
2)Żywiołak burzy
3)Wysokie elfy
4)Wampiry
5)Gorgona
6)Cyklopy
7)Archanioły

___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 26 grudnia 2004     Zamek marzeń... Odpowiedz z cytatem

zmodyfikowany nieco necropolis :

1) szkielety :) oczywiscie z dodatkiem undead transformer :)
2)impy (duzo ich i zmienialoby sie je w szkielety :) )
3)duchy (z dodatku woga ach to przybywanie ich po ciosie :) )
4)wampirki
5)lichy
6)dreed knight (super bonusy i b.silny)
7)dracolich (z woga)

>>> ps nie wsadzajac tu np archaniolow pomyslalem rowniez o klimacie tego zamku bo zamek marzen chyba powinien miec i tez klimat jaki nam odpowiada<<

dodatkowo dodalbym do zamku takie budynki jak mana vortex, skarbiec no i biblioteke do gildi magow oraz magic uniwersity z confluxa :):):)
.. to tyle

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.