Autor |
Wiadomość |
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 7 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Ostatnio coraz więcej da się słyszeć, a i nie raz zobaczyć różne plany, efekty, pół-efekty i pseudo-efekty dot. realizowania jednostek w WoGu.
Powracający jak bumerang temat dostał tym samym swoją własną część forum.
Jednocześnie wyjaśniam DLACZEGO tak się stało:
Gdyż na razie wszelkie fanowskie jednostki nie mają nic wspólnego z obecnymi i przyszłymi pracami WoG Teamu, a tym bardziej z patchem 3.58. Proszę więc autorów, aby o swych pomysłach - zarówno tych, które pomysłami pozostaną, jak i tymi po i w trakcie realizacji, dysputowali TUTAJ.
Radzę także przeczytać jeden z ostatnich postów Avatara, który dość dokładnie opisuje kwestię nowych jednostek i ich realizacji.
Przypominam też, że jak dotąd do WoGa nie weszła żadna jednostka stworzona przez "kogoś z zewnątrz", więc aby tak się wreszcie stało, nie wystarczy już przekolorować jakiejś jednostki, ani też do istniejącej dołożyć jeden lub dwa nowe elementy graficzne.
O wszystkim, co związane z waszymi pomysłami na jednostki lub o problemach, jakie macie przy ich realizacji możecie się dzielić tutaj.
Zapraszam!
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 7 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Ok, Acid, jak mylisz: czy któraś z tych jednostek ma szanse?
Cyber-Zombie - animacja skończona
Cyber-Dead - animacja skończona
Ogrzy Akolita - Animacja ukończona
Grunt - soldier - Animacja w trakcie robienia
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 7 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Korzystam z tego, że pytanie było skierowane bezpośrednio do mnie, a nie do moich współpracowników i zwierzchników.
Osobiście z tego towarzystwa najbardziej podoba mi się ostatni projekt, choć rzeczywiście na tej nieruchomej klatce można dojrzeć bardziej sztylety niż wiadomą broń goblinów z Forge.
Gdybym to ja miał oceniać, to po pierwsze musiałbym zobaczyć kompletną animację (która w ocenie wiele, wiele zmienia).
Czy wg mnie ma jakieś szanse? Wejść do WoGa jako pojedyncza jednostka - nie. Wejść do WoGa jako część zestawu jednostek - być może "kiedyś". Wszystko zależy teraz w dużej mierze od patcha 3.59 i od tego, ile jednostek i ewentualnie dowódców (do których potrzeba aż po dwa miejsca na jednostki z różnych powodów) wejdzie do gry oraz ile (i czy w ogóle) zostanie wolnych miejsc.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 7 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Well... niedługo ci pokaże animacje, a te jednostki z Forge to się wkrótce w cały zestaw złożą :)
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 8 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
hmmm... tak sobie myślę.... Jeżeli kiedyś w WOGu bedzie forge to tak jak w innych zamkach musi byc dowódca... :) Mechanik ??
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 8 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Niezły pomysł, moge wykonać o ile ktoś mi podpowie jak to am wyglądać, a jeśli nie no to będzie przepuszczone przez filtr mojej chorej wyobraźni :P
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 8 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
To nie moze byc mechanik. Klasy bohaterów: Cyborg(magia) i Technik(wojownik). Trzeba coś innego wymyslić...
Trzeba sie najpierw zastanowić jaką by miał umiejętność. A pomysł jak ma wyglądać to mam :)
***************
EDIT:
No to moja propozycja:
Klasa: Łamacz zaklęć
Rzuca czar: Anty-magia
Umiejętność specjalna: Odczarowanie(Disspel przy ataku)
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan
Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
no wreszcie będe mógł sobie tu popisać:) Jak ktoś chcę zobaczyć moje jednostki to na GG mogę pokazać a narazie mam:
pustynną wojowniczka,
śmierć,
zwiatun śmierci,
zabójca,
goblin najeźdzca,
król goblinów,
centaur ciemności,
mroczny elf,
władca niebios,
mroczny posłaniec,
król behemotów,
chimera,
sfinks
i pantera:)
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Wersja 0.0.0.0.0.0.1 beta ( :P ) wyzej wymienionego dowódcy.
PS. Ziele, masz pomysł na ulepszenie :P ??
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
heh, nie obrażaj się ale troche kiepski, co powiesz na to: też kiepskie bo sie nogi źle łączą ale lepsze :P
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Przeniesione skad indziej
Ok, Postaram się to napisać bardzo jasno.
1. Jeżeli chodzi o grzebanie w grafice, wyciąganie animacji, tworzenie jednostek - przeczytajcie proszę artykuły w dziale Solucje i Porady. Może tam nie znajdziecie odpowiedzi wprost na swoje pytania, ale jest tam umieszczonych mnóstwo ISTOTNYCH, tyle, że porozrzucanych w wielu miejscach informacji, które odpowiedzą na wasz podstawowe pytania.
2. Wszystko co jest umieszczane na naszej stronie, fani przysyłają na adres: wog@heroes.net.pl - wystarczy ten mail pamiętać i nic więcej. Tak więc na ten adres przysyłajcie swoje pytania, wątpliwości, zdjęcia do Galerii Marzeń, Uśmiechu Bogówm mapy WoG i cok0lwiek inengo, to ma tylko związek z tym dodatkiem. Staramy się odpisać na każdy mail, raz wcześniej, raz później (w zależności od natłoku zajęć w prywatnym życiu). Czasami nie znamy problemu na zadanie pytanie w stylu: czemu WoG wywala się do windy (ciężko coś z suchego opisu wykoncypować), czasami mail ginie w zalewie spamu i wirusów. Takie czasy. Ale się staramy. Tak więc wog@heroes.net.pl - to wszystko co brakuje do szczęścia
3. Tworzenie jednostek. Problem wraca jak bumerang. Musicie sobie zdać sprawę, że jednostki umieszczane w Galerii Marzeń służą jedynie do zabawy. Nie umieszczamy ich na stronie z myślą, że maja szanse trafić do WoGa. My nie mamy takiej WŁADZY, ani nawet OCHOTY. Powodem powstania tego działu jest chęć nauczenia graczy zabawy z grą. Powiedzieć im jak wyciagać animacje z gry i jak można swobodnie ich modyfikować, operując programem graficznym i warstwami. Chcemy żebyście dobrze spędzili czas "w trochę inny sposób" nad swoją ulubioną grą. Na pytanie" "A czemu moje prace nie mogą trafić do WoGa?" odpowiedź jest prosta: Jesteśmy tylko grupą fanów, która postanowiła zrobić stronę o tym dodatku i jakoś ją urozmaicić. Nie jesteśmy w żadnym WoG Teamie, nie wymieniamy się twórcami WoGa mailami, nie mamy żadnych "forów" u WoG Teamu. NIE JESTEŚMY WSPÓŁTWÓRCAMI WoGa - tak więc nie mamy ŻADNEGO wpływu na jego kształt ostateczny. Wszystkie nowiny wyczutujemy z innych stron poświęconych WoGowi. Owszem, w WoG Teamie jest dwóch Polaków - Acid dragon i Treupp, którzy pomagają nam nad pracą serwisu (przez co wybornie ich szanujemy i kochamy), ale i w tym przypadku nie forsujemy u nich własnych pomysłów...
To tyle wstępu. Oczywiście każdy może stworzyć animację i wysłać je do WoG Teamu (jak się nie zna angielskiego to żaden problem - ktoś na pewno się znajdzie i podeśle je za was). Ale! Trzeba spełnić parę warunków.
Nie wystarczy w jednostce zmienić tylko kolorów na inne - tak było, gdy WoG stawiał pierwsze kroki i w WoG Teamie nie było wielu zdolnych grafików. Zresztą, kto chciałby zobaczyć w grze taką samą, tylko w innych kolorach jednostkę? To już samemu można pokolorować sobie już istniejącą (jak to zrobił Zielevitz z jednostkami z Tower)
Nie wystarczy także naszą jednostkę złożyć z elementów pochodzących z innych jednostek (jak to jest w przypadku większości prac w Galerii Marzeń). Aby nasza jednostka miała szansę ujrzenia światła dziennego należy NARYSOWAĆ, DORYSOWAĆ coś własnego, unikalnego. A to jakieś nowe skrzydłą, rogi, miecz, tarczę, aureolkę nad głową, zupełnie nowy rodzaj pocisku magicznego itd... Niech najlepszym przykłądem będzie Dzikus Thompsona (Thompsonie postaraj się proszę z tą animacją!). Czy o jego tarczy, włosach czy pice można powiedzieć, że jest żywcem ściągnięta z innej jednostki? Właśnie, że nie! I o to chodzi! O swoje pomysły, inwencję, nie tylko o składanie gotowych fragmentów w większą całość! Może poszukajcie w internecie rysunków potworów z innych gier i zapożyczcie z nich jakieś fragmenty?
Jeżeli już poważnie myślicie o tworzeniu jednostki to najpierw przygotujcie jedną klatkę. Pokażcie ja na forum, w galerii, gdziekolwiek niech ją obejrzymi i obgadamy co zmienić, ulepszyć. Nie domagajcie się po jednej klatce wysłania jej do WoG Teamu! Mija się to z celem! Aby takową wysłać trzeba zrobić przynajmniej kilkanascie klatek animacji! Gdyż dopiero animacja może cokolwiek powiedzieć o zdolnościach graficznych autora? A jak już zrobicie te animacje, to nie szkodzi, że nie umiecie z nich zrobić z defów - defy już zrobią za was - zamiast tego zróbcie animowanego gifa, lub prześlijcie hurtem spakowane wszystkie klatki animacji
Mam nadzieje, że trzymając się powyższych wskazówek i wykazując się ogrmną cierpliwością i pracą stworzycie jednostki godne umieszczenia w następnych patchach do WoGa.
Aha, żeby była kompletna jasność - samo umieszczenie jednostki w grze nic nie zmienia. Jak zapawne wiecie pliki z animacjami siedzą w środku wielkiego pliku h3sprite.lod (w katalogu Heroes3/Data). Za pomocą np. programu h3sprite.exe (dostępnego na naszej stronie) można do tego pliku włożyć ile sią chce animacji - można tak nawet włożyć zdjęcie Britney Spears, swoich kolegów itd. I co z tego? Program nic o tym nie wie, że włożyliśmy mu dodatkowe animacje. Trzeba mu o tym powiedzieć! A to już wymaga wyższej informatyki. Może posłużę się miałkim porównaniem. Kupujecie komputer. Instalujecie Windowsa. OK. Parę dni później kupujecie mu kartę dźwiękową. Wkłądacie ją do płyty głównej. I co? Żeby komputer z niej korzystał musimy mu o tym powiedzieć co włożyliśmy do środka, co to za karta. Robimy to poprzez instalowanie sterowników. Tak samo z kartą graficzną, skanerem i innymi peryferiami. Z Herosami jest to samo. Wsadzamy nową animację do środka. A skąd gra ma wiedzieć jaka to jednostka? Jakie statystyki ma? Czy może latać? Strzelać? Gdzie sie ją rekrutuje? Gra nic o tym nie wie, bo i skąd? Trzeba jej o tym powiedzieć. Trzeba właśnie poinstalować "sterowniki". I wcale nie chodzi tu o ERM. ERM służy do modyfikowania ISTNIEJĄCYCH już jednostek, nie można za pomocą ERM tworzyć coś nowego! Tu chodzi o zmodyfikowanie kodu źródłowego, w którym jest napisana gra. A to już wymaga znajomości języków programowania, debuggerów, umiejętności analizowania kodu szesnastokowego itd... To na dzień dzisiejszy umnie tylko główny twórca WoG - Slava. To on wniknął w kod Heroes3 (nie znając kodu źródłeowego), zaanalizował go i zrozumiał. Jak wiele razy mówił - to jest bardzo żmudna i czasochłonna praca. Tak więc, aby Slava ZECHCIAŁ poświęcić swój wolny czas (gdyż na co dzień pracuje, ma rodzinę) musi się zapalić do nowego pomysłu. Tak więc nasze prace muszą być na tyle atrakcyjne, że tak zawładną jego wyobraźnią, że użyje swoich zdolności, zeby zakodować naszą jednostkę do pliku h3wog.exe. Tak więc tylko on jest w stanie dodać nową jednostkę, więc twórzmy propozycje używając całych swoich zdolności, powoli, bez pośpiechu i przykłądając się do pracy. Warto chyba grać o najwyższą stawkę - moja włąsne jednostka w WoGu. A póki co możemy sami podmienić jednostke z jednej na inną. Znudził nam się wygląd Nagi? Nie ma problemy. Wyciągamy z gry jej animację, modyfikujemy ją i wkłądamy z powrotem.
Życzę powodzenia!!!
Składam zażalenie, ja też jestem członkiem WoG-teamu,tylko miałem przerwę spowodowaną matura i egzaminami wstępnymi... Lipa
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Zielevitz (cytat): |
heh, nie obrażaj się ale troche kiepski, co powiesz na to: też kiepskie bo sie nogi źle łączą ale lepsze :P |
Powiem to w w 2 słowach. Świetna robota. Tak właśnie powinien wyglądać dowódca forge'a !! taki cyborg z posklejaną skórą... super :twisted: tylko powinien jakos atakowac mieczem laserowym albo coś tego rodzaju. Tylko coś z tymi nogami zrobić. Poszukać w necie. jakis rusztowan...
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Czyli podoba ci się?? Moge zrobić animacje, żaden problem, aktualnie mam na oku drugi rodzaj dowódzcy castle. Proszę o szersze opinie na temat tego co już zaprezentowałem, a do ciebie Hell odezwe sie na gg
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
A można mu dodać(zostawić) ogon?? Bo czegoś mi w nim brakuje :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Dzięki za podpowiedź Haav, dorobie taki mekaniczny a co do drugiego doódcy z zamku to wstępny projekt wygląda tak:
dobry jest??
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 10 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Haav: Z ogonem dobry pomysł... tylko te nogi wkurzają !! :P
Ziele: Podoba mi sie ten dowódca. ale jak ci mówiłem na Tlenie to ztonuj kolory :P
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 17 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Hellburn (cytat): |
To nie moze byc mechanik. Klasy bohaterów: Cyborg(magia) i Technik(wojownik). Trzeba coś innego wymyslić...
Trzeba sie najpierw zastanowić jaką by miał umiejętność. A pomysł jak ma wyglądać to mam :) |
Zrobiłeś błąd - Cyborg miał być Wojownikiem, Magiem - Technik. Jako dowódcę ja bym zrobił coś co bym nazwał Konstruktorem - jakby co zastrzegam sobie prawo do tego projektu :twisted: .
Co do mojego projektu to zaczynam zaraz po powrocie z wakacji od nowa, bo w tym tygodniu miałem dwa razy format c: i teraz połowe pracy szlak trafił; poza tym mam wątpliwości co do palety, którą używam przy tworzeniu - wszystko jest w klatkach animacji jakieś blade... szkoda gadać - jak wróce to będę naprawiał :wink: .
Jeszcze zachacze o słowa Avatara - masz racje co do tego iż te jednostki nie znajdą się w WoGu, bo i tak w większości przypadków nie powinny. Chodzi o to iż większośc projektów nie pasuje do świata, wszyscy za bardzo patrzą i szukają udziwnień, a trzeba szukać czegoś prostego i bardzo oczywistego...
Aha - nie wiem co się dzieje z Galerią Marzeń bo wysyłałem jednostki i jeszcze się nie znalazły a za jakiś czas przyśle kolejną porcje. Około 3 nowych jednostek - tyle moge powiedzieć...
I jeszcze do innych twórców, nie przesadzajcie z projektami (chodzi mi już o anmiacje) bo tworzenie ich jest bezsensowne , bo i tak nie wiadomo czy się pojawią a to i tak jest w zasadzie graniczące z cudem.
Jednostki takie, zrobione przez fanów ogląda nie tylko Slava ale i reszta WOG TEAMu i to oni podejmują decyzje o przyjęciu. Ja w taki sposób wkroczyłem z Dzikusem - pomysł świeży, dobry i nieobecny dotąd w WoGu, brak było do tej pory jednostki, która była by typowo tropikalna i przebywałaby na plażach, piasku, który jest typem terenu w H3.
Co do innego projektu, wykonanego przez Dru to się ciesze iż ktoś chciał zrobić i ożywić mój projekt, a Nocnych Elfów faktycznie brakowało w H3... Zresztą z nimi można by zrobić jakąś nową kampanie bo to w końcu nie jakieś pojedyncze plemie a cała cywilizacja.
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 17 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
O tym czemu jeszcze nie są zamieszczone pisałe wiele razy - jak na razie nie mam uprawnień, miejmy nadzieje że wkrótce sie to zmieni. Co do moich projektów to zamieściłem kilka na dole tej strony:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?FID=12&TID=8474&pagenumber=6
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 17 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Ty, to ty - co z resztą (wakacje...?)? Aha - tylko jakby co to rój też się znajdzie? W końcu nie jest to galeria JEDNOSTKI DOSKONAŁE, bo tak nie jest a GALERIA MARZEŃ i ja sobie wymarzyłem akurat taką, a nie inną i właśnie tak wygladającą jednostke.
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ghost
Dołączył: 25 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?
|
Wysłany: 17 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Ziel - z projektów, które zamieściłeś na sajcie wyżej najbardziej podoba mi się Gold Archangel... Tylko musiałyś mu poprawić chwyt tych toporów, żeby trzymał je za koniec trzonka, a nie za sam środek...
Projekty masz kapitalne, kuleją tylko kolory czasem ;)
___________ Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze
fragment wiersza J. Tuwima |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 18 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Oddpisz temu panu na HC, że to jednostki ala Forge :wink:
I podaj link do Galerii marzeń w serwisie wog, tam jest leprechuan :wink: .
Dziś powstała moja wersja hipogryfa :?
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan
Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 25 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Uważam że tworzenie nowych jednostek jest (jak dla mnie) trochę zbyt wyczerpujące... Zrobiłem narazie od 1 animacje a jakoś do reszty nie mam chęci, acid miał rację mówiąć że to ciężka robota:) Ja teraz robię pantere lecz tylko do galerii marzeń...
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 26 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
No więc tak już zrobiłem:
Bies
Moloch
Hakkub
Nosferatu
Widłogon
Bazyliszek(nowa wersja)
Te powędrowału już do Galerii marzeń więc wkrótce można będzie je ocenić.
Ale już zrobiłem 3 następne:
Ryfid
Chimera
Wilkołak.
Gdy zrobię z 2 jeszcze to też wyślę do Galerii. A narazie GG, jakby ktoś chciał. :wink:
Jeżeli chodzi o animacje to w grę wchodzi Nosferatu, ponieważ jest on dość prosty, już mam gotową koncepcję i więszość animacji, wystarczy tylko drobnych zmian. :wink: Do końca tygodnia powinien być gotowy.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ra-V
Dołączył: 4 lipca 2002 Posty: 164
Skąd: Zielona Góra alias Chimera
|
Wysłany: 26 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Nie nerwujta się gdy po wysłaniu do Galerii Wasze jednostki się w niej przez jakiś czas nie pokażą - w dalszym ciągu walczymy o teknikalia dla Zielevitza. Gdy tylko dostanie pełne prawa - zaczniem działać!
Jak cała sytuacja dłużej potrwa - cuś się innego wymyśli - ale na razie cierpliwie czekamy.
Pozdrowienia
I miłego tworzenia!
___________ See you in Tibia!
Lista Jaskiniowych Chimeryjczyków - tutaj
Więcej tutaj... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Haav Gyr - może jednak zaprezentuj tego Nosferatu nam wszystkim, ocenimi i się zobaczy czy jest sens robić animacje. Bo i po co robić coś z czego nic i tak nie bedzie.
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|