Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-1 22:31:52
Autor Wiadomość
Ar azif



Dołączył: 29 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Zabrze

Wysłany: 24 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Śrubki i kości? To już niebędzie HoMM - MUSI zostać ten fantastyczny klimat który skłania graczy by grali w HoMM a nie ich zniechęcał.
___________
Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Varaus



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Mroku

Wysłany: 25 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Ja także zrobilem Cyber Dead lecz rożni sie od projektu Zielevitza...a wygląda tak: http://jaskiniowcy.heroes.net.pl/zielevitz/Czombi01.BMP . Piszcie czy wam się podoba :wink:
___________
Wszystko można zrobić za pomocą Skryptów ERM...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ar azif



Dołączył: 29 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Zabrze

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Tak czy siak, wygląd niema znaczenia, MUSI zostać KLIMAT gry a jednostki muszą się W TEN KLIMAT wpasować a nie klimat w jednostki. Rozumiecie :?:
___________
Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Greyhawk



Dołączył: 10 maja 2005
Posty: 164
Skąd: z miejsca, w którym ma swój początek legenda - z planetoidy Terra

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Varaus - nieźle, muszę przyznać. Tak trzymaj, a być może daleko zajdziesz...
Ar azif - proszę, nie załamuj mnie... Czy ty wciąż jeszcze żyjesz w przekonaniu, że świat M&M to śliczna baśniowa kraina, z mnóstwem cukierkowatych stworków, które walczą ze sobą przy użyciu 'magicznych iskierek', mieczyków, toporków i innego żelastwa w imię wyższych celów?! Chłopie, gdzieś ty się uchował... Widzę, że trzeba cię oświecić... Wejdź tutaj i przeczytaj wszystko, co tam znajdziesz... Jednak lojalnie ostrzegam: to może być dla ciebie zbyt szokujące! Z góry zaznaczam, że za ewentualny zawał (oraz inne dolegliwości) nie ponoszę żadnej odpowiedzialności... ;)

___________
"I ujrzałem niebo nowe i ziemię nową, bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Altair



Dołączył: 8 maja 2005
Posty: 164
Skąd: z daleka

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Varaus (cytat):
Ja także zrobilem Cyber Dead lecz rożni sie od projektu Zielevitza...a wygląda tak: http://jaskiniowcy.heroes.net.pl/zielevitz/Czombi01.BMP . Piszcie czy wam się podoba :wink:

Dobry projekt. Ciekawy pomysł.

___________
Per aspera, ad astra
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Ar azif (cytat):
Tak czy siak, wygląd niema znaczenia, MUSI zostać KLIMAT gry a jednostki muszą się W TEN KLIMAT wpasować a nie klimat w jednostki. Rozumiecie :?:


czy czujesz się ignorowany? :P

(kwas jak za starych dobrych czasów sponsored by Acid ;) )

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ar azif



Dołączył: 29 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Zabrze

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Ignorowany nie ale jednostki ( ciągle to pisze ) muszą wpasować sie w klimat gry inaczej mapy beda do bani. A to spowoduje koniec rozwoju HoMM :cry:
___________
Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

no dobra, więcej kwasu:

skoro tak mówisz, to niezbyt masz pojęcie o klimacie HoMM. To co nie pasuje dla ciebie może doskonale pasować dla innych. Gwarantuję, że rozwój gier HoMM-MM od lat już krążył wokół tego typu jednostek, choć w samej serii HoMM3 niestety nie uświadczyliśmy żadnych (a szkoda, bo było bardzo blisko).
http://www.acid.iconrate.net/images/forgetown.jpg

Inaczej mówiąc nie wypowiadaj się, jakbyś był jakimś wyznacznikiem klimatu i rozwoju HoMM, bo zwyczajnie nie masz do tego prawa.

* Jednostki NIE muszą wpasować się w przez ciebie rozumiany klimat
* mapy przez to NIE będą "do bani"
* i z pewnością NIE będzie to miało żadnego wpływu na rozwój HoMM.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ar azif



Dołączył: 29 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Zabrze

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Rozumiem - każdy ma swoje przekonania ale ja będe trwał w swoich 8)
___________
Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

OK, masz do tego prawo, ale wtedy proszę bez takich głupich wypowiedzi jak:
Cytat:
Tak czy siak, wygląd niema znaczenia, MUSI zostać KLIMAT gry a jednostki muszą się W TEN KLIMAT wpasować a nie klimat w jednostki. Rozumiecie :?:


gdyż w tym momencie nie wyrażasz jedynie swojej opinii, ale próbujesz tak głupie pojęcie o klimacie wpoić innym.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ar azif



Dołączył: 29 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Zabrze

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Bo o oto chodzi. Tak jak cyber zombie w HoMM.
Propo nietylko ja tak uważam - znam osoby którym też sie niepodoba cyber jupi tupi. Mówie wam to wyjdzie jak wymieszanie miast w HoMM4.

___________
Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

innymi osobami się tu nie zasłaniaj, gdyż nie one stwarzają problemy :P. wypowiadaj się we własnym imieniu. I nie, nie o to chodzi, bo próbujesz w tym momencie fałszywy pogląd na klimat HoMM narzucić innym. Jeśli ktoś też tak uważa (a uważa i na tym forum sporo osób) to nie ma problemu - każdy ma prawo grać w to, co lubi, ale z tego co pamiętam inni przeciwnicy sci-fic wypowiadali się we *własnym* imieniu, a nie pisali posty jakby wiedzieli wszystko o HoMM, a ty jesteś najlepszym dowodem, że tak nie jest bo najwyraźniej o pochodzeniu cyber zombie w HoMM najmniejszego pojęcia nie masz.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ar azif



Dołączył: 29 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Zabrze

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Lepiej by było jakby w HoMM pojawiły się nowe Demony, jacyś złodzieje, zabójcy albo Cienie niczym z Planscape Torment ( te to były zajebiste )
___________
Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

zrób ich animacje, a jeśli tylko będą dobre, osobiście postaram się, by weszły do gry. A tymczasem nie bredź bzdur, że prace innych ludzi nie pasują do klimatu, bo to zwyczajnie nieprawda.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Varaus



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Mroku

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Co do mojego projektu: animacja jest już prawie skończona. Zostało 12 klatek...
___________
Wszystko można zrobić za pomocą Skryptów ERM...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ar azif



Dołączył: 29 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Zabrze

Wysłany: 26 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

OK daj mi program, lekcje robienia animacji a będe robić - są wakacje mam sporo czasu.
___________
Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Varaus



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Mroku

Wysłany: 27 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Skończyłem animacje Cyber Dead! 8)
___________
Wszystko można zrobić za pomocą Skryptów ERM...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 27 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Ar azif (cytat):
OK daj mi program, lekcje robienia animacji a będe robić - są wakacje mam sporo czasu.


chciałbym tylko podkreślić głupotę autora tego postu :).

Oczywiście nikt z autorów jednostek nie pobierał u nikogo żadnych lekcji, a program do tworzenia animacji to dowolny program graficzny ;). Nie ma żadnego przepisu na tworzenie jednostek. Każda animacja musi się składać z kilkudziesięciu klatek animacji narysowanych jedna po drugiej. Powodzenia!

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ar azif



Dołączył: 29 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Zabrze

Wysłany: 27 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Zabieram się do robienia (pierwszych) jednostek (to niebędą miłe puszyste zajączki), może coś z tego będzie :P
___________
Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aramil



Dołączył: 1 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów

Wysłany: 29 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Według mnie to przydałoby się więcej zdechlaków (nieumarłych) bo bez nich nie do użycia jest czar Zniszczenie Nieumarłych.

Jeżeli chcecie jakiejś INSPIRACJI to wejdźcie na stronke Games Workshop lub inną o Warhammer Fantsy Battle. Menflayers byliby znakomici ;) (mroczne elfy kanibale, aczkolwiek nie są bezmyślni, tego poprostu wymaga ich religia)

Stronka z figurkami do Warhammera: http://www.coolminiornot.com/

___________
"We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 30 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Ja proponuję wzmocnienie czaru tak, żeby ranił nieumarłych i demony i zmianę nazwy na "Zniszczenie zła".
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aramil



Dołączył: 1 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów

Wysłany: 30 czerwca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

TO JEST BARDZO DOBRY POMYSŁ :D
___________
"We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 4 lipca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

A mi się nie do końca podoba "Zniszczenie zła". Turn Undead (Zniszczenie nieumarłych) to czar z tradycjami! Pojawił się już w KB. W prawdze czaru można też było użyć przeciwko demonowi (diabłowi) - lecz był on dowócą zamku martwiaków. Na demony i nieumarlych będzie osobny, wspólny czar - Święte słowo.
___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 4 lipca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Niestety, nie można dodawać nowych czarów. Mam nadzieję, że to się zmieni.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 4 lipca 2005     Jednostki marzeń Odpowiedz z cytatem

Na szczęście Święte slowo jest w H4. A nowe czary? Cóż, nie znam się na ERMie. Ale moze jednak...
___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.