Autor |
Wiadomość |
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 8 sierpnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
No i powstałuy kolejne jednostki: Światowid, Sukkub, Walkiria - a jestem w trakcie tworzenia Banshee, mam jeszcze kilka dni wolnego czasu więc coś być może jeszcze powstanie :wink: a następne najbliżej za rok czasu :lol: , tyle mnie nie będzie :wink: :(
Ra-v: Nie denerwuje się :wink: po prostu umieszczam informacje, bo wiem, że są problemy z galerią - więc udostępniam swoje pomysły zainteresowanym póki mam możliwości(GG i e-mail). :)
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Swordstalker
Dołączył: 29 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Łódz
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Coś dawno tu nikt niczego nie pisał :P hehe.
Ale przejdzmy do rzeczy,czy mozliwe jest zrobienie skryptu ERM
z jednostkami marzen stworzonych przez graczy w wog'u 3.58???
Mysle ze pasjonaci wog'a mogli by laczyc jednostki tak jak jest to pokazane w galerii marzen a wy programusci moglibyscie tym stworzeniom dodawac statystyki i umiejetnosci.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
po raz kolejny:
nie, nowe jednostki w pełnym tego słowa znaczeniu mogą być dodane na razie tylko przez Slavę. Żadne skrypty nie wchodzą tu w grę. Poza tym, przypominam, że aby dodać nową jednostkę do gry potrzeba (m.in.) pełnej animacji składającej się średnio z 70 klatek.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
A ja dodam tylko, że statystyki i właściwości są najmniejszym problemem :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan
Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Oto moje dotychczasowe prace:
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/assasin.bmp[/img]
mroczny elf zabójca
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/bbbbbbbbbbbbbb.bmp[/img] mroczny władca
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/centaur.bmp[/img] mroczny centaur
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/champion.bmp[/img] elficki czempion
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/chimera.bmp[/img] chimera (obok wzór)
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/clich51.bmp[/img] śmierć
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/darkelf.bmp[/img] mroczny elf
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/druid.bmp[/img] elficki druid
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/fsddtgddfg.bmp[/img] władca niebios
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/gnome.bmp[/img] gnom
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/hfdfdhf.bmp[/img] król behemotów (Jest to nieskończone i już chyba nie będzie:)
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/panthera.bmp[/img] pantera
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/setsrtrtre.bmp[/img]
zwiastun śmierci
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/sfinks.bmp[/img] sfinks
[img]http://www.members.lycos.co.uk/wwrewtyreu2/wlkp.bmp[/img] pustynna wojowniczka
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Swordstalker
Dołączył: 29 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Łódz
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
WOW a wiec te wszystkie jednostki beda w wog'u 3.58???
Mmmmm smakowicie to wyglada. :D
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan
Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
To są moje prace!! W wogu 3.58 to na 100% nie będzie:)
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Fajnie wyglądają: assasin, chimera (za z prawej strony) i pantera
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
wszystko fajne tylko to mi bardziej wygląda na jednostki do h2 lub h1 a nie do h3 :P
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 1 września 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
:? Skoda że linki nie dzialają :P
Czemu nie umieścicie ich na polskich ftp??
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 5 września 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Teraz mój sfinks :P
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 6 września 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
A czy możesz pokazać szerszej publiczności Nosferatu? Mimo, że posklejany w prostych kawałków to robi wrażenie...
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 6 września 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
A co masz na myśli?? Czy mam go tutaj wrzucić czy może co innego? :)
Bo jeśli chodzi o międzynarodową publikę, to wszystkie przeze mnie zrobione jednostki zostały już opublikowane na HC. :wink:
Chyba że chodzi o animację, to może wkrótce będzie.....
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 7 września 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Cóż, napisałem tego posta, zanim obejrzałem twoje projekty na HC. Daj tu chociaż do nich linka...
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Fristron z Avlee
Dołączył: 27 października 2004 Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)
|
Wysłany: 2 listopada 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
WOW! Nosferatu jest naprawdę cool! Oby trafiło do WoGa :D
___________ Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Fang
Dołączył: 15 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Opatów
|
Wysłany: 19 listopada 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Mam pytanie, które nie dotyczy jednostek, a artefaktu.
Czy ktoś umie zrobić skrypt z całkiem nowym artefaktem?
Bo można by zrobić np. miecz mrozu.
Jak ktoś może pomóc to bardzo proszę. :wink:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 25 grudnia 2004 Jednostki marzeń
|
|
|
Dla mnie dowódca zamku techniki to mógłby byc jakiś jedi ze StarWarsa
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 22 stycznia 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Ostatni news był tu napisany dośc dawno. Kurcze... nie pozwólmy na to by scena WoG umarła!
A tak przy okazji, zapraszam do obejrzenia w Galerii Marzeń wykonanych przezemnie dwóch nowych projektów jednostek do Heroes 3. Co prawda maiłóy zostać opublikowane w wakacje... i nadal nie wiem, dlaczego tak się nie stało, ale... Przed państwem Pagan, czyli Niewierny (Innowierca) i Guardian* (Strażnik).
* Dlaczego w GM jest podpisany jako Golem, to ja nie wiem... Jakby co to jest po prostu przyodziany w specjalną zbroję rycerz i nic poza tym. Nie licząc uzbrojenia, oczywiście.
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
ZiTheR
Dołączył: 16 listopada 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Może to kogoś zainteresuje
Na rosyjskich stronach znalazłem gotowe projekty nowego zamku dla WOG'a
autor Bianor wzorowany na egipskiej mitologii
a oto jednostki tego zamku:
1 poziom. Niwolnik, ulepsza się do Gladiatora
Rekrutuje się niewolników w Osadzie, gladiatorów w "POlepszaczu" osady
W osobnym budynku będzie można przekształcić wszystkich ludzi i człowieko potobnych stworów w niewolników.
Niewolnik atak 3; obrona 2; zdrowie 4; szybkośc 4; odporność 1-2; przemieszczenie - pieszo
Gladiator atak 5; obrona 4; zdrowie 8; szybkośc 5; odporność 2-3; przemieszczenie - pieszo
Nie strzelają. Dodatkowe umiejętności - przynoszą 1 złoto dziennie za każdego. U niewolnika neutralna moralność.
2 poziom. Skorpion, ulepsza się do Złotego Skorpiona
Rekrutuje się w norach i ulepszonych norach.
przemieszczanie - wryje się w ziemię i wypełznie w innym miejscu - analogia teleportacji
Skorpion atak 5; obrona 5; zdrowie 12; szybkośc 7; odporność 3-4
Złoty Skorpion atak 6; obrona 7; zdrowie 15; szybkośc 9; odporność 3-4
Nie strzela. Dodatkowe umiejętności - wrogowie nie odpowiadją, u Złotych jad.
3 poziom. Koczownicy, ulepsza się do Wodzów Koczowników
Najmowani w Obozie koczowników, ulepszony obuz koczowników
Koczownik atak 9; obrona 8; odporność 2-6; zdrowie 30; szybkość 7; chodzi
Wódz KOczowników atak 9; obrona 8; odporność 4-6; zdrowie 30 szybkość 8; chodzi
Nie strzelają. Dodatkowe umiejętności: Wodzowie KOczowników są odporni na Ścianę Ognia i Pole minowe
4 poziom. "Zabijaki", ulepsza się do "Assasinow" {tu mam problemy z tłumaczeniem}
Rekrutuje się w Arenie Krwi i ulepszonej arenie krwi.
"Zabijaki" atak 10; obrona 9; odporność 6-8; zdrowie 30; szybkość 6; chodzi
"Assasani" atak 10; obrona 10; odporność 8; zdrowie 30; szybkość 7; chodzi
Strzelają, u "Zabijaki" 6 wystrzałów u "Assasani" 8
Dodatkowe umiejętności Na "Assasani" z pocżątku walki rzuca się zaklęcie "Płaszcz"
5 poziom. "Żricy" ulepsza się do "Orakulow"
Nabywa się w pałacu "Żric"i ulepszonym pałacu
"Żricy" atak 12; obrona 12; odporność 9-13; zdrowie 35; szybkość 8; chodzi
"Orakuly" atak 12; obrona 12; odporność 11-13; zdrowie 40; szybkość 10; chodzi
Strzelają. 8 i 10 wystrzałów
Dodatkowe umiejętności nie mają kary w boju ręcznym.
6 poziom Słonie do Słoni Bojowych
Miejsce rekrutacji jeszcze nie wymyślono
słonie atak 15; obrona 13; odporność 20-24; zdrowie 120; szybkość 6; chodzi
Słonie Bojowe atak 15; obrona 15; odporność 20-24; zdrowie 130; szybkość 6; chodzi
nie strzelają Umiejętności dodatkowe: Słonie Bojowe mogą atakowąć mury obleganego miasta
7 poziom. Anibis do Anibis-bojowy. Teleportacja. Pozostałe właściwości jeszcze nie ustalone.
Obejżeć to sobie można:
195.114.45.19/newtownwww/Efrit_narod/monster.html
Przepraszam za niechlujne tłumaczenie - robie to w biegu
Nie których nazw nie przetłumaczyłem bo gdzieś mi się zawieruszył słownik. Ale to wszystko oparte jest na mitologi egipskiej.
Oczywiście jest tam więcej tekstów do przetłumaczenia jeżeli jesteście zainteresowni to służę pomocą.
Nie wiem dlaczego rosjanie tłumacżą WoG na "W imię Boga"?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
a miałem nadzieję, że to nie przecieknie tak szybko z Rosji ;)
well..... pozostaje mi to potwierdzić (no...w 95%) - plany jakie są - każdy widzi. Zobaczymy tylko, czy realizacja będzie dobra... i czy wogle będzie :P
Przyznam, ze widziałem częściowe animacje kilku z tych stworków i... no coż... stylem i rodzajem grafki róznią się znacznie od dotychczasowych jednostek... ale w praktyce do wszystkiego można się przyzwyczaić.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thorj Tnijorc
Dołączył: 13 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Karczew
|
Wysłany: 13 marca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
A moją nową jednostką jest Biclop-upg. cycklopa :lol: Wszkże co dwie głowy to nie jedna :lol:
___________ Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thorj Tnijorc
Dołączył: 13 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Karczew
|
Wysłany: 16 marca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
To znowu ja. Mam inny pomysł. Tym razem na nowe miasto(lub nakładkę na Inferno). Zamienia Inferno na Piekło :lol: (nazwa próbna). Byłyby w nim stwory z D1 i D2. Fajny pomysł, tylko szkoda że w WoGu go nie ujrzymy :cry:.(Płacz,Lament)
___________ Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 9 kwietnia 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Niebardzo rozumiem co daje zmiana słowa chyba pochodzącego z łaciny"inferno" - czyli piekło na ziemi, na słowo polskie "piekło"? :?
Poza tym czy D1 i D2 to gry disciples??
A i jeszcze jedno czemu wciąż brak moich propozycji jednostek w galerii marzeń? :(
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 9 kwietnia 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Dlaczego w egipskim zamku ma być gladiator, skoro gladiatorzy byli w starożytnym Rzymie? Nawet sama nazwa pochodzi z łaciny.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|