Autor |
Wiadomość |
Ar azif
Dołączył: 29 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 24 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Śrubki i kości? To już niebędzie HoMM - MUSI zostać ten fantastyczny klimat który skłania graczy by grali w HoMM a nie ich zniechęcał.
___________ Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Varaus
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Mroku
|
Wysłany: 25 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Ja także zrobilem Cyber Dead lecz rożni sie od projektu Zielevitza...a wygląda tak: http://jaskiniowcy.heroes.net.pl/zielevitz/Czombi01.BMP . Piszcie czy wam się podoba :wink:
___________ Wszystko można zrobić za pomocą Skryptów ERM... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ar azif
Dołączył: 29 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Tak czy siak, wygląd niema znaczenia, MUSI zostać KLIMAT gry a jednostki muszą się W TEN KLIMAT wpasować a nie klimat w jednostki. Rozumiecie :?:
___________ Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Greyhawk
Dołączył: 10 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z miejsca, w którym ma swój początek legenda - z planetoidy Terra
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Varaus - nieźle, muszę przyznać. Tak trzymaj, a być może daleko zajdziesz...
Ar azif - proszę, nie załamuj mnie... Czy ty wciąż jeszcze żyjesz w przekonaniu, że świat M&M to śliczna baśniowa kraina, z mnóstwem cukierkowatych stworków, które walczą ze sobą przy użyciu 'magicznych iskierek', mieczyków, toporków i innego żelastwa w imię wyższych celów?! Chłopie, gdzieś ty się uchował... Widzę, że trzeba cię oświecić... Wejdź tutaj i przeczytaj wszystko, co tam znajdziesz... Jednak lojalnie ostrzegam: to może być dla ciebie zbyt szokujące! Z góry zaznaczam, że za ewentualny zawał (oraz inne dolegliwości) nie ponoszę żadnej odpowiedzialności... ;)
___________ "I ujrzałem niebo nowe i ziemię nową, bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Varaus (cytat): |
Ja także zrobilem Cyber Dead lecz rożni sie od projektu Zielevitza...a wygląda tak: http://jaskiniowcy.heroes.net.pl/zielevitz/Czombi01.BMP . Piszcie czy wam się podoba :wink: |
Dobry projekt. Ciekawy pomysł.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Ar azif (cytat): |
Tak czy siak, wygląd niema znaczenia, MUSI zostać KLIMAT gry a jednostki muszą się W TEN KLIMAT wpasować a nie klimat w jednostki. Rozumiecie :?: |
czy czujesz się ignorowany? :P
(kwas jak za starych dobrych czasów sponsored by Acid ;) )
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ar azif
Dołączył: 29 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Ignorowany nie ale jednostki ( ciągle to pisze ) muszą wpasować sie w klimat gry inaczej mapy beda do bani. A to spowoduje koniec rozwoju HoMM :cry:
___________ Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
no dobra, więcej kwasu:
skoro tak mówisz, to niezbyt masz pojęcie o klimacie HoMM. To co nie pasuje dla ciebie może doskonale pasować dla innych. Gwarantuję, że rozwój gier HoMM-MM od lat już krążył wokół tego typu jednostek, choć w samej serii HoMM3 niestety nie uświadczyliśmy żadnych (a szkoda, bo było bardzo blisko).
http://www.acid.iconrate.net/images/forgetown.jpg
Inaczej mówiąc nie wypowiadaj się, jakbyś był jakimś wyznacznikiem klimatu i rozwoju HoMM, bo zwyczajnie nie masz do tego prawa.
* Jednostki NIE muszą wpasować się w przez ciebie rozumiany klimat
* mapy przez to NIE będą "do bani"
* i z pewnością NIE będzie to miało żadnego wpływu na rozwój HoMM.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ar azif
Dołączył: 29 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Rozumiem - każdy ma swoje przekonania ale ja będe trwał w swoich 8)
___________ Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
OK, masz do tego prawo, ale wtedy proszę bez takich głupich wypowiedzi jak:
Cytat: |
Tak czy siak, wygląd niema znaczenia, MUSI zostać KLIMAT gry a jednostki muszą się W TEN KLIMAT wpasować a nie klimat w jednostki. Rozumiecie :?: |
gdyż w tym momencie nie wyrażasz jedynie swojej opinii, ale próbujesz tak głupie pojęcie o klimacie wpoić innym.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ar azif
Dołączył: 29 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Bo o oto chodzi. Tak jak cyber zombie w HoMM.
Propo nietylko ja tak uważam - znam osoby którym też sie niepodoba cyber jupi tupi. Mówie wam to wyjdzie jak wymieszanie miast w HoMM4.
___________ Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
innymi osobami się tu nie zasłaniaj, gdyż nie one stwarzają problemy :P. wypowiadaj się we własnym imieniu. I nie, nie o to chodzi, bo próbujesz w tym momencie fałszywy pogląd na klimat HoMM narzucić innym. Jeśli ktoś też tak uważa (a uważa i na tym forum sporo osób) to nie ma problemu - każdy ma prawo grać w to, co lubi, ale z tego co pamiętam inni przeciwnicy sci-fic wypowiadali się we *własnym* imieniu, a nie pisali posty jakby wiedzieli wszystko o HoMM, a ty jesteś najlepszym dowodem, że tak nie jest bo najwyraźniej o pochodzeniu cyber zombie w HoMM najmniejszego pojęcia nie masz.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ar azif
Dołączył: 29 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Lepiej by było jakby w HoMM pojawiły się nowe Demony, jacyś złodzieje, zabójcy albo Cienie niczym z Planscape Torment ( te to były zajebiste )
___________ Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
zrób ich animacje, a jeśli tylko będą dobre, osobiście postaram się, by weszły do gry. A tymczasem nie bredź bzdur, że prace innych ludzi nie pasują do klimatu, bo to zwyczajnie nieprawda.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Varaus
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Mroku
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Co do mojego projektu: animacja jest już prawie skończona. Zostało 12 klatek...
___________ Wszystko można zrobić za pomocą Skryptów ERM... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ar azif
Dołączył: 29 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
OK daj mi program, lekcje robienia animacji a będe robić - są wakacje mam sporo czasu.
___________ Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Varaus
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Mroku
|
Wysłany: 27 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Skończyłem animacje Cyber Dead! 8)
___________ Wszystko można zrobić za pomocą Skryptów ERM... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 27 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Ar azif (cytat): |
OK daj mi program, lekcje robienia animacji a będe robić - są wakacje mam sporo czasu. |
chciałbym tylko podkreślić głupotę autora tego postu :).
Oczywiście nikt z autorów jednostek nie pobierał u nikogo żadnych lekcji, a program do tworzenia animacji to dowolny program graficzny ;). Nie ma żadnego przepisu na tworzenie jednostek. Każda animacja musi się składać z kilkudziesięciu klatek animacji narysowanych jedna po drugiej. Powodzenia!
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ar azif
Dołączył: 29 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 27 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Zabieram się do robienia (pierwszych) jednostek (to niebędą miłe puszyste zajączki), może coś z tego będzie :P
___________ Krew dla krwawego boga, czaszki dla tronu Khorna! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aramil
Dołączył: 1 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów
|
Wysłany: 29 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Według mnie to przydałoby się więcej zdechlaków (nieumarłych) bo bez nich nie do użycia jest czar Zniszczenie Nieumarłych.
Jeżeli chcecie jakiejś INSPIRACJI to wejdźcie na stronke Games Workshop lub inną o Warhammer Fantsy Battle. Menflayers byliby znakomici ;) (mroczne elfy kanibale, aczkolwiek nie są bezmyślni, tego poprostu wymaga ich religia)
Stronka z figurkami do Warhammera: http://www.coolminiornot.com/
___________ "We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Ja proponuję wzmocnienie czaru tak, żeby ranił nieumarłych i demony i zmianę nazwy na "Zniszczenie zła".
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aramil
Dołączył: 1 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
TO JEST BARDZO DOBRY POMYSŁ :D
___________ "We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 4 lipca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
A mi się nie do końca podoba "Zniszczenie zła". Turn Undead (Zniszczenie nieumarłych) to czar z tradycjami! Pojawił się już w KB. W prawdze czaru można też było użyć przeciwko demonowi (diabłowi) - lecz był on dowócą zamku martwiaków. Na demony i nieumarlych będzie osobny, wspólny czar - Święte słowo.
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 4 lipca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Niestety, nie można dodawać nowych czarów. Mam nadzieję, że to się zmieni.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 4 lipca 2005 Jednostki marzeń
|
|
|
Na szczęście Święte slowo jest w H4. A nowe czary? Cóż, nie znam się na ERMie. Ale moze jednak...
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|