Autor |
Wiadomość |
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 27 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Ty razem zobaczymy, który z zamków nam wszystkim się podoba jeżeli chodzi o jego wygląd (mapa przygody/wnętrze).
Będzie można zagłosować na trzy zamki przyznając kazdemu odpowiednio:
I miejsce -> 3 pkt
II miejsce -> 2 pkt
III miejsce -> 1 punkt
Nie będzie głosowania na najbrzydsze zamki pod względem ich wyglądu ponieważ nie widzę sensowości takiego rankingu. Ale jeżeli ktoś chce może podać również zamki które mu się nie podobają.
Jednocześnie proszę moderatorów o usuwanie wypowiedzi które odbiegają od tematu. Proszę też o nie usuwanie tego wątku.
-------------------------------------------------------------------------------------
Może zagłosuję jako pierwszy:
I miejsce: Inferno (3 pkt)
II miejsce: Castle (2 pkt)
III miejsce: Stronghold (1 pkt)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 27 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
I miejsce - TOWER
II miejsce - STRONGHOLD
III miejsce - NEKROPOLIS
To mój ranking ;]
A co do brzydkich zamków to takich nie ma jak dla mnie :wink:
Pozdrowionka
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 27 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
1) Tower
2) Rampart
3) Inferno
:wink:
Jak dla mnie najbardziej klimatyczne i najładniej wkomponowane w otoczenie.(również muzyka i jednostki dużo dają) :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Druid Seth
Dołączył: 20 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 27 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Uważam, że najlepszy wygląd ma zamek Inferno, pomimo iż niezbyt ma dobre jednostki. Na drugim miejscu posadze Castle, a na trzecim (dla mnie najbrzydszy) Stronhold. Tak samo niestety jak u Ciebie. :)
I miejsce: Inferno (3 pkt)
II miejsce: Castle (2 pkt)
III miejsce: Stronghold (1 pkt) :lol:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Aerdil
Dołączył: 3 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 27 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
I. Inferno
II. Cytadela
III. Tower
___________ nie inaczej |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr. Rabbit
Dołączył: 6 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów
|
Wysłany: 28 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Hmmm... ciekawy temacik :D. Biorąc pod uwagę grafikę, muzykę, rozmieszczenie, grafikę (w tym wygląd budynków oczywiście) a co zatem idzie klimat. Dla mnie najbardziej klimatyczne jest Necropolis, w którym to muzyka po prostu najlepsza w III odsłonie gry (oczywiście sobiste zdanie). Następnie, choć z ciut gorszą muzyką, ale jednak Inferno. Jako trzeci zamek dopiero mój ulubiony, którym zawsze grywam to Rampart. Czyli:
1. Necropolis (3 pkt)
2. Inferno (2 pkt)
3. Rampart (1 pkt)
Pozwole sobie tutaj umieścić punktacie zamków:
Kod: |
1. Inferno - 18 pkt
2. Castle - 10 pkt
3. Tower - 9 pkt
4. Stronghold - 8 pkt
5. Rampart - 8 pkt
6. Necropolis - 7 pkt
7. Cytadela - 3 pkt
8. Dungeon - 2 pkt
9. Wrota żywiołów - 1 pkt |
___________ Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 28 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Moim zdaniem w Necropolis jest faktycznie najlepsza muzyka. Samo miasteczko jest również całkiem ładne. Jednak sentyment mam do Inferno. Nie lubię nim grać (jednostki są dość słabe), ale graficznie... miodzio. Do tego mój sentyment do Kreegan... Z trzecim miejscem miałem kłopoty, gdyż wszystkie pozostałe miasteczka są mniej więcej tak samo ładne. Jednak zdecydowałem, że na zaszczytne miejsce w czołówce zasługuje Stronghold, przede wszystkim ze względu na Behemothy i Thunderbirdy oraz ich generatory. Podsumowując:
1. Inferno - 3 pkt.
2. Necropolis (Nekropolia) - 2 pkt.
3. Stronghold (Twierdza) - 1 pkt.
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Druid Seth
Dołączył: 20 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 28 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
No niewiem, szybko się umnie wszystko zmienia, otatnio jedny z najlepszych (graficznie) są zamki (bo ich jakość graficzna jest ładna):
A oto i one ( in polish version): Bastion, Nekropolis, Inferno a także (po głębszym namyśle) Zamek (Castle). I ja tak je widze (te zamki :D )
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr. Rabbit
Dołączył: 6 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów
|
Wysłany: 28 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Rabican: punkty dodane, dziękuję za głosowanie :D.
Druid Seth: hehehe... trochę mi zamieszałeś, albowiem oddałeś ciut wcześniej już głosy a nie zwróciłem na to uwagi, i myślałem, że teraz chcesz oddać na 4 zamki głosy. Ale już wszystko OK. Faktycznie niektóre wybory jest ciężko podjąć. Ja też jeszcze chciałbym wyróżnić jeden czy dwa zamki, ale na tym to polega aby były 3 pozycje. Trzeba niestety dokonać wyboru.
Pozdrawiam
___________ Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 29 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Przedstawię teraz moją opinię o wyglądzie, muzyce itp. wszystkich miast w grze:
Castle/Zamek - ładne, estetyczne, kojarzy mi się ze średniowieczem i rycerzykami, jednak po pewnym czasie robi się nudne i trochę tandetne.
Rampart/Bastion - leśne miasteczko o lekko azjatyckim stylu (patrz: Gildia Magów). Na plus przemawia całkiem ładna (ale nudna) muzyczka.
Tower/Forteca - 'górale' mają bardzo ładną siedzibę, a i muzyczka całkiem, całkiem.
Inferno - piękne graficznie, jednostki wyglądają cudnie, muzyka niczego sobie, a zamieszkują je Kreeganie. Jak można nie lubić Piekiełka?
Dungeon/Loch(y/a) - ciemne barwy i ponura muzyka, ale klimat niezły.
Necropolis/Nekropolia - świetna muzyka, trochę (ale tylko trochę!) gorsza grafika, całkiem niezły klimat.
Stronghold/Twierdza - bardzo ładna grafika (Behemoty i ich siedlisko są naprawdę świetne), muzyka też niezła.
Fortress/Cytadela - ciemne barwy, bardzo sympatyczna muzyka, klimacik trzyma się nieźle.
Jak ktoś ma inne zdanie, proszę polemizować!
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Roodeck
Dołączył: 19 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 29 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
1.Twierdza
2.Bastion
3.Wrota Żywiołów
Jak widać podobaja mi się bardziej miłe :wink: miasta niż te mroczne.
___________ Visca el Barça! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 29 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
:lol: ...Hey, też tak kce :lol: ...
Rabican (cytat): |
Castle/Zamek - ładne, estetyczne, kojarzy mi się ze średniowieczem i rycerzykami, jednak po pewnym czasie robi się nudne i trochę tandetne.
|
Castle/Zamek - jeżeli marzyłeś grać średniowiecznym zamkiem, z klimatycznymi, fantastycznymi rycerzami, archaniołami, kapłanami to - to jest zamek dla ciebie ! Graficzka zamku idealnie oddaje się na zamek średniowieczny ! Tak jak wspomniał Rabican - po dłuższym czasie się nudzi - ta muzyka - jest zbyt prosta ! :wink:
Rabican (cytat): |
Rampart/Bastion - leśne miasteczko o lekko azjatyckim stylu (patrz: Gildia Magów). Na plus przemawia całkiem ładna (ale nudna) muzyczka.
|
Nudna? Hehe...Rampart/Bastion - Dosłownie(patrz - cytat Rabicana powyżej) leśne miasteczko :) Muzyczka jest taka spokojna, że pasuje do tego zamku. Miło sobie budujesz i do tego klimatyczna bardzo muzyczka :wink: Graficzka już gorsza, niż w stylu Castle :)
Rabican (cytat): |
Tower/Forteca - 'górale' mają bardzo ładną siedzibę, a i muzyczka całkiem, całkiem. |
Tower/Forteca - szkoda, że nie wspomniałeś o wypaśonych wysokich wież. Wszystkie te budynki są takie umagicznione. Mówiąć grafika jest gut :wink: Muzyczka też w miarę, miarę...
Rabican (cytat): |
Inferno - piękne graficznie, jednostki wyglądają cudnie, muzyka niczego sobie, a zamieszkują je Kreeganie. Jak można nie lubić Piekiełka?
|
To jest zamek piekła. Wygląda znakomicie jak na zamek piekieł :) Muzyczka też w porzo :D Nistyty nie zagłosowałem na ten zamek, gdyż ten zamek mi się nie podoba. Grafika dla mnie jest przeciętna. Chociaż dla innych to zamek - ideał, względem grafiki wnętrza
Rabican (cytat): |
Dungeon/Loch(y/a) - ciemne barwy i ponura muzyka, ale klimat niezły.
|
Nio mówiąc krótko, tu chyba najlepsza jest muzyczka, ten klimat się poprostu czuje, ale grafika nie przypasowała mi :)
Rabican (cytat): |
Necropolis/Nekropolia - świetna muzyka, trochę (ale tylko trochę!) gorsza grafika, całkiem niezły klimat. |
Nio zgadzam się grafika kiepska. Ale ważny jest ten wspaniały klimat i muzyczka. Taka ponura i spokojna czasami :wink:
Rabican (cytat): |
Stronghold/Twierdza - bardzo ładna grafika (Behemoty i ich siedlisko są naprawdę świetne), muzyka też niezła. |
Dosłownie :wink:
Rabican (cytat): |
Fortress/Cytadela - ciemne barwy, bardzo sympatyczna muzyka, klimacik trzyma się nieźle.
|
A ja bym powiedział: Czuć od tego zamku ziemią ! I naturą !!! ( i krowią kupą :P chodzi o gorgony). Taki oślizgi zamek :P
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ghost
Dołączył: 25 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
No to lecimy...
I miejsce... Zamek/Castle!
Zamek za świetny klimat królestwa. "Poukładanego" królestwa, trzeba dodać. Wieże z jednostkami z pierwszych czterech poziomów (strzelcy/kusznicy, pikinierzy/halabardnicy, miecznicy/krzyżowcy i gryfy/gryfy królewskie) obok siebie, klasztor i gildia magów na uboczu, targowisko w środku miasta i arena walk wychodząca gdzieś w głąb miasta. Poezja. Miasto jest bajkowo wręcz i ułożone (jak to mają w zwyczaju miasta tych dobrych :P).
II miejsce... Forteca/Tower!
Wszystko pachnie magią, poczynając od sterowców, i kończąc na wielu rozgałęzieniach budynków magicznych. Potężne jednostki mają swe siedliska w górach (trzeba się najpierw dostać, he, he, he), golemy produkowane są w fabrykach... Wszystko doskonale wpasowuje się w śniegowy klimat!
III miejsce... Cytadela/Fortress!
Miasto położone na bagnach. Mnóstwo jam, siedliska porozwieszane na drzewach... Brakuje tylko wyskakującej co jakiś czas z moczar wielkiej kałamarnicy :P
___________ Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze
fragment wiersza J. Tuwima |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Miejsce trzecie zdobył CASTLE.
Jak juz wyzej pisali wspaniale on oddaje nastrój średniowecznego królestwa.
Miejsce drugie zdobył DUNGEON.
Głównie tu chodzi mi o gralla i muzyke. wspaniała robota.
Zaszczytne pierwsze miejsce przypada INFERNO.
Muzyka, grall, budowle. Poprostu zamek z piekła rodem :D
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
To ja też wystawię recenzję dla wszystkich zamków:
Castle - miły i spokojny widoczek, podobnie jak muzyka, chodź nie zgodzę się, że te budowle są średniowiecznie, raczej bardziej z przełomu epok średniowiecza i renesansu. Ale rzeczywiście może się znudzić :wink: , Tylko czemu cześć tych budynków jest na tych dość niedostępnych skałach.
Ocena 7/10
Rampart - podobny, nieco orientalny, ale klimat i muzyka są po prostu super. Budynki są nieco lepiej wkomponowane w otoczenie.
Jedyny minus tego zamku(IMHO) to za dużo zieleni, a ja nie lubię zbyt tego koloru. Ale mino wszystko jest 8)
Ocena: 9/10
Tower - TO jest TO, wszystko chłodne, opanowane, magiczne i tajemnicze. Muzyka jest naj... czuje się tę wzniosłość, jakby się było na koncercie synfonicznym 8) . Genialne wkomponowanie w teren górski budowli.
Ocena: 10/10
Inferno - Przeciwieństwo Tower, ale właśnie takie ma być miasto Zła :twisted: , brakuje mi tylko jakiegoś wulkanu w tle. Muza i budnyki są miodzio, jedyna wada to nieco złe rozplanowanie kilku budynków: Psiarnia, Tawerna, Wrota Wymiarów.
Ocena: 8/10
Necropolis - Jakoś nigdy tego zamku nie darzyłem sympatią, owszem mroczny klimat, ale czegoś brakuje mi w nim, muza dla mnie słaba(najsłabsza), zwaszcza ta łagodna końcówka totalnie psuje klimat. :?
Niektóre budynki jakoś mi nie pasują do reszty, jakoś brak perspektywy w mieście.
Ocena: 4/10
Dungeon - podobnie jak Necropolis, jakoś niedopasowane, brakuje mu tej mroczności co w Inferno, w dodatku za ciemny obraz ogólnie, jak się w dzień gra tym zamkiem, to już całkiem klimat siada. Muzyka nieco lepsza od nekropolii, ale brakuje jej trochę dramatyzmu. Budynki to też porażka, źle wkomponowane(oprócz zamku, gildii magii, Leża mantykory, jaskini smoka, generatorów troglodytów i beholderów) Reszta budynków jest jakby z innego miasta, brak zgrania z resztą, autorzy chyba nie mieli pomysłu na wygląd Stolicy :? . Jedyna co ratuje ten zamek to podziemia i jednostki.
Ocena: 4/10
Stronghold - Gdyby nie muzyka to to miasto byłby nijakie, budowle nieproporcjionalne(podobnie jak w Dungeon) ale tutaj przynajmniej czuje się perspektywę. Góry są klimatyczne ale trochę niewykorzystane :wink: i co u licha świeci na niebiesko w jaskini behemota???
To miasto ma sporo plusów ale tyle samo minusów.
Ocena: 6/10
Fortress - miasto byłoby w pierwszej 3, gdyby nie mały natłok(dobry w przypadku Castle) budnyków, zaszwankowało trochę wykorzystanie miejsca, ale naprawdę czuje się klimat bagna i dżungii, muzyczka również robi swoje 8) . Minus to Kapitol na drzewie :? jakoś nie czuje się wiekości i znaczenia tego budnyku. Ale To bajorko jest świetne i pływający targ.
Ocena: 7/10
----------------
Od razu zaznaczam, że to moje zdanie i gust, więc większych dyskusji nie przwiduje :P
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Jak na razie oddało głos dziesięć osób. Podsumujmy zatem dotychczasowe wyniki:
Inferno: 18 punktów
Tower: 9 punktów
Castle i Stronghold: po 8 punktów
Necropolis: 6 punktów
Rampart: 5 punktów
Fortress: 3 punkty
Dungeon: 2 punkty
Conflux: 1 punkt
Jak na razie zamek Inferno zdeklasował pozostałe miasta. Jednak głosowanie trwa nadal.
-----------------------------------------------------------------------------------
Co niektórzy pozwolili sobie na wystawienie "recenzji" każdego z zamków, takiej pokusie nie można się wprost oprzeć. Zatem i ja wystawię swoje recenzje:
Castle:
Zamek nawiązujacy do średniowiecza, ładnie wkomponowany w ciekawe i stonowane otoczenie. Obiekty wyglądają ciekawie i co ważne nawiązują do umocnień stanowiąc jakby przedłużenie fortyfikacji. To miasto ma również najładniejszy ratusz.
Muzyczka pasuje tam wprost idealnie podkreślając dostojność i wzniosłość tego zamku. Miasto wygląda jakby gotowało się na jakąś uroczystość.
Stronghold
Pustkowia wydają się mało interesującym podłożem - zamek Stronghold jest tego 100% zaprzeczeniem. Klimat tego zamku jest wprost przecudowny, dodatkowo podkreślony idealnie dobramym motywem muzycznym (w moim odczuciu najlepszym w całej grze). W tym zamku czuje się wiatr i ciepłe suche powietrze... Dla mnie to symbolizuje on niczym nieskrępowaną wolność.
Architektura zamku gustownie wkomponowana w krajobraz. Obiekty cechuje pewna surowość poprzez wykorzystnie z reguły tego samego budulca co dodatkowo podnosi walor estetyczny.
Tower
Zamek na śniegu wygląda bardzo ciekawie. Konstrukcja systemu połączonych ze sobą wież to idea zamku, który swego czasu narysowałem na długo przez ukazaniem się HoMM-III (1993 rok). Łatwo można wczuć się w klimat tego zamku. Kiedy znajdziemy się na wysokim pomoście łączącym wieże. Od gór poczujemy surowy mroźny klimat i wiejący od gór wiatr.
Zamek bardzo klimatyczny, obiekty wspaniałe. Szczególnie ciekawie prezentuje się wieża magii, trag i sprzedawca artefaktów. Muzyczka wydaje mi się nieco "ruska", aczkolwiek pasująca do klimatu.
Inferno
Architektura zamku wygląda najlepiej ze wszystkich miast. Intrygująca jest szczególnie ta tajemnicza komnata z której wydobywa się jakby ogień. Jednak architektura niektórych obiektów (generatorów) pozostawia wiele do życzenia. Klimatu dodają także unoszące się nad miastem chmury siarki. Zamek posiada idealny mroczny klimat, dodatkowo podkreslony odpowiednio dobranym motywem muzycznym.
Fortress
Zamek na bagnach sam miodzio. Bardzo lubię grać tym miastem. Jest niezwykle tajemnicze. Ciekawe stworzenia, wśród drzew czuć ukrytą głęboko drzemiącą magię, bardzo ciekawi mnie co też czai się tam głębiej. Fajnie wygląda wieża magii z tajemniczymi bladoniebieskimi pochodniami, ciekawie wygląda także mętne bajoro. Muzyczka również idealna dodająca tajemniczości temu miastu.
Necropolis
Chyba najbardziej mroczne miasto ze wszystkich. Szarość i ponura atmosfera - co stanowi o walorze tego miejsca. Takie powinno być także miasto Necropolis w HoMM-V. Architektura zamku jest niezwykle ciekawa, generatory stworzeń również, szczególnie: Mauzoleum i Smoczy grobowiec, więzienie dusz oraz obiekt w którym werbujemy mrocznych czempionów.
Muzyczka. Początek idealny, końcówka niestety już nie.
Dungeon
Świetna architektura, ciekawa bryła. Klimatyczne wnętrze, szczególnie ciekawie wyglądają te półki skalne gdzieś w oddali oraz Strażnik ziemi. Niektóre generatory nie wyglądają za to zbyt ciekawie, np. labirynt który nawet w HoMM-IV nie jest lepszy, siedlisko mantykor.
Muzyka dobrana odpowiednio... chcialoby się jeszcze słyszeć od czasu do czasu w tle echo, wiatr jaki wydaje portal ziemi (zejście do podziemii).
Rampart
To miasto akurat nie kojarzy mni się z orientem. Bardziej przypomina mi swojskie klimaty z południa Europy. Zamek prezentuje się ciekawie... jak ktoś już wspomniał obiekty zostały doskonale wkomponowane w otoczenie: szczególnie smocze klify, polana jednorożców i generator pegazów.
Muzyczka choć pasuje do klimatu jednak wolałbym nieco inną. Ładnie za to prezentuje się otoczenie... gdyby tak nieco więcej mgiełki na tle gór.
Conflux
Nie wiem czemu ale akurat ten zamek za bardzo mi się nie widzi. Jedynie muzyczka niczego sobie.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Nie spodziewałem się, że mój skromny głos wywoła taką lawinę komentarzy i recenzji miast. Teraz to dopiero temat jest popularny :D . Pozwolę sobie jeszcze raz zrecenzować wszystkie miasta występujące w grze, gdyż trochę zmieniły się moje odczucia, a moja poprzednia recenzja była trochę zbyt uproszczona i ciut subiektywna. A więc: graj muzyko!
Castle/Zamek
Generatory:
Bardzo ładne, estetyczne, świetnie współgrają ze sobą (zwłaszcza poziomy 1-4). Dla mnie ideał.
Ocena: 10/10
Jednostki:
Wszystkie trzymają zgodnie ten sam styl, podobnie jak ich poprzednicy z HoMM 2. Na polu bitwy wyglądają razem wprost cudownie.
Ocena: 10/10
Graal:
Wygląda w tle nawet sympatycznie, jednak to nic wielkiego, zwłaszcza w porównaniu z konkurencją.
Ocena: 2/5
Inne budynki:
Stajnie są całkiem sympatyczne, podobnie gildia magów. Ratusz jest cudowny, podobnie jak zamek. Czegóż chcieć więcej?
Ocena: 10/10
Muzyka:
Bardzo miła i znakomicie pasująca do miasta, jednak zbyt monotonna.
Ocena: 10/20
Kompozycja:
Wszystko komponuje się rewelacyjnie w coś, jak dobrze zauważył Haav Gyr, z przełomu średniowiecza i renesansu. Cudo!
Ocena: 10/10
Gratisowe i subiektywne punkty ode mnie:
Lubię to miasto, jednak nie jest dla mnie ideałem.
Ocena: 3/5
Klimat:
Ogólnie miły, bardzo 'praworządny'.
Ocena: 3/5
Ogółem:
Miasto uporządkowane, ładne, lecz nieco monotonne. Mnóstwo punktów zdobywa dzięki cudownemu uporządkowaniu wszystkich występujących w nim elementów.
Ocena: 58/75
Rampart/Bastion
Generatory:
Wyglądają całkiem sympatycznie, zgrabnie się komponują, Smocze Urwiska wyglądają po prostu świetnie. Mimo to, brakuje im 'tego czegoś'.
Ocena: 7/10
Jednostki:
Ładnie tworzą klimat leśnego miasteczka, jednak do niektórych można się przyczepić. Z jednej strony mamy jednostki nieulepszone, wyglądające cudownie 'dziko', z drugiej zaś ulepszone, będące zupełnym przeciwieństwem (przynajmniej pod tym względem) nieulepszonych (przykład? Wysokie elfy - wyglądają jak zakuci w zbroje kusznicy z Zamku!)
Ocena: 7/10
Graal:
Dla mnie jeden z najsłabszych (jeśli nie najsłabszy). Nie wygląda tragicznie, ale w innych miastach Graale wyglądają o wiele lepiej.
Ocena: 1/5
Inne budynki:
Mi kiedyś to miasto nie kojarzyło się W OGÓLE z orientem, dopóki nie zobaczyłem gildii magów. Inne budynki bardzo ładne, przed ulepszeniem wyglądają zazwyczaj na dzikie, a po na 'cywilizowane' (np. magiczny staw - fontanna szczęścia).
Ocena: 7/10
Muzyka:
Idealnie pasuje do miasta, jest bardzo dobra, jej monotonność jest tu zaletą. Mimo to, powinna być ciut mniej spokojna - więcej tych 'plingów', które słychać od czasu do czasu.
Ocena: 13/20
Kompozycja:
Wszystko byłoby super, gdyby nie gildia magów, która moim zdaniem pasuje do całości jak pięść do nosa.
Ocena: 7/10
Gratisowe i subiektywne punkty ode mnie:
Lubię to miasto, podobnie jak lubiłem leśne miasteczko z HoMM 2, jednak gildia magów powinna być bardziej taka, jaka jest w HoMM 4 w mieście Natury.
Ocena: 3/5
Klimat:
Nic dodać, nic ująć - gdyby nie gildia magów, byłoby cudo, a tak...
Ocena: 4/5
Ogółem:
Miasto sympatyczne, tylko lekko niedopracowane. Gra się nim całkiem przyjemnie, nie czuć ciężaru klimatu, gdyż jest on całkiem przyjemny.
Ocena: 49/75
Tower/Forteca
Generatory:
Świetne, nie ma się do czego przyczepić. Bardzo dobrze pasują do 'miasta magów'.
Ocena: 10/10
Jednostki:
Bardzo ładne, wiele 'nowinek' w stosunku do HoMM 2, oddziały są dość niecodzienne (w jakiej innej grze widzieliście nagi?).
Ocena: 10/10
Graal:
Cudo. Świetnie wpasowuje się w klimat miasta.
Ocena: 5/5
Inne budynki:
Wszystko wygląda bardzo ładnie. Budynki są ciut surowe, ale podobnie jak w Strongholdzie/Twierdzy wychodzi to miastu na dobre. Zwłaszcza gildia magów świetnie komponuje się z biblioteką i wieżą magów.
Ocena: 10/10
Muzyka:
Jedna z najlepszych w grze. Jest chwilami monotonna i po prostu chce się usłyszeć te najlepsze fragmenty. Jednak dla mnie jest to zaleta. Muzyczka dla mojej osoby jest szczególnie cenna, gdyż wszystkie teksty w edytorze map wstukuję właśnie przy niej.
Ocena: 18/20
Kompozycja:
Wszystko komponuje się świetnie, a kto twierdzi inaczej, ten jest kiep i tyle.
Ocena: 10/10
Gratisowe i subiektywne punkty ode mnie:
To miasto jest dla mnie drugie (po Confluxie) jeśli chodzi o grę, dlatego bardzo często mam okazję je podziwiać. Byc może dla tego dam:
Ocena: 5/5
Klimat:
Jeden z najlepszych, jednak są mimo wszystko lepsze...
Ocena: 4/5
Ogółem:
Jedno z najładniejszych miast, bardzo sympatyczny klimat. Wiele rzeczy naprawdę ładnie wykonano. Kto uwarza inaczej, tej jest arcykiep i tyle.
Ocena: 72/75
Inferno:
Generatory:
Ogólnie wrażenie jest świetne, jednak parę rzeczy jest niedopracowanych (pisano już tu o tym).
Ocena: 8/10
Jednostki:
Są świetnie (zwłaszcza diabły!), jednak dla kogoś, kto wie, kim są Kreeganie, nieco śmieszne. Ogólnie jednak oceniam bardzo wysoko.
Ocena: 9/10
Graal:
Cudo i tyle.
Ocena: 5/5
Inne budynki:
Wyglądają bardzo sympatycznie, jednak, podobnie jak generatory, są miejscami niedopracowane.
Ocena: 8/10
Muzyka:
Świetnie pasuje do miasta. Nie jest ideałem, jednak niewele jej do niego brakuje.
Ocena: 17/20
Kompozycja:
Gdyby nie niektóre błędy, o których wspomnieli już inni, byłoby super, a tak jest... bardzo dobrze.
Ocena: 8/10
Gratisowe i subiektywne punkty ode mnie:
Lubię Kreegan i chyba dlatego dam te parę gratisowych punktów.
Ocena: 5/5
Klimat:
Bardzo dobry, pasuje do Piekiełka. Nic dodać, jednak trochę ująć (niektóre oddziały, chociaż ładne, nie są zbyt klimatyczne i nie pasują do z definicji przerażających Kreatorów)...
Ocena: 4/5
Ogółem:
Tu w sumie nie mam nic do dodania. Wszystko napisałem wyżej...
Ocena: 64/75
Necropolis/Nekropolia
Generatory:
Niektóre ładne, niektóre trochę brzydsze, jednak ogólnie trzymają klimat.
Ocena: 6/10
Jednostki:
Bardzo ładne, zwłaszcza zjawy/upiory i mroczni rycerze.
Ocena: 9/10
Graal:
Mi się podoba, wygląda całkiem sympatycznie.
Ocena: 4/5
Inne budynki:
Raczej średnia jakość... Niektóre wręcz brzydkie...
Ocena: 5/10
Muzyka:
Byłaby świetna, gdyby nie końcówka, ale i tak bardzo dobra.
Ocena: 19/20
Kompozycja:
Niektóre budynki się gryzą, jednak nie jest tak tragicznie... Ocenę o 1 punkt podwyższa bardzo ładnie zrobiony smoczy grobowiec.
Ocena: 6/10
Gratisowe i subiektywne punkty ode mnie:
No cóż, te punkty są raczej za muzykę, niż za grafikę. Końcowego (słabego) motywu zazwyczaj się nie słyszy, gdyż zazwyczaj wcześniej wychodzi się z miasta.
Ocena: 4/5
Klimat:
Bardzo dobry, trzymany przez muzykę i niektóre budynki, burzony przez końcówkę muzyki i inne budynki.
Ocena: 4/5
Ogółem:
Na to miasto był dobry pomysł, jednak czegoś zabrakło. Czego? Pytajcie się autorów!
Ocena: 57/75
Dungeon/Loch(y)
Generatory:
No cóż, niektóre lepsze, inne gorsze, jednak ogólnie wysokiej jakości.
Ocena: 8/10
Jednostki:
Jest taka mapa, Puszka Pandory. Tam wszystkie oddziały z Dungeonu/Lochu skarżą się, jakie to one biedne i pokrzywdzone :cry: . I właśnie z tym kojarzy mi się Dungeon/Loch - wszystkie werbowane w nim oddziały są po prostu szpetne (może z wyjątkiem Smoków). Dlatego też je lubie (zwłaszcza Beholdery).
Ocena: 10/10
Graal:
Cudo!!! Cudo!!! Cudo!!! Wygląda świetnie, jeszcze lepiej wkomponowuje się w wygląd całego miasta.
Ocena: 5/5
Inne budynki:
Wyglądają naprawdę ładnie, no, może poza ratuszem, na który autorzy chyba faktycznie nie mieli pomysłu.
Ocena: 9/10
Muzyka:
Świetnie pasuje do ogólnego klimatu miasta, można w niej znaleźć kilka wad, ale ogólnie trzyma wysoki poziom.
Ocena: 17/20
Kompozycja:
Bardzo, bardzo dobra, zwłaszcza gildia magów piątego poziomu, w której najwyższa wieża jest otoczona przez wir magii.
Ocena: 10/10
Gratisowe i subiektywne punkty ode mnie:
Pamiętam, gdy pierwszy raz odpaliłem Heroes 3. Nie wiedziałem, że w ogóle jest takie miasto jak Dungeon/Loch (nie chciało mi się czytać instrukcji). Włączyłem pojedynczy scenariusz, miasto na random... i pokazał mi się Dungeon. Choćby za to:
Ocena: 5/5
Klimat:
Pisałem o nim w dziale jednostki.
Ocena: 5/5
Ogółem:
Lubię to miasto, uważam je za jedno z ciekawszych w grze. Można się go czepiać, ale po co?
Ocena: 69/75
Stronghold/Twierdza
Generatory:
Bardzo dobre, jedne z najlepszych. Ich wykonanie przyćmiewa blask wielu konkurencyjnych. Zastanawiające, co tak świeci w Jaskini Behemota? Może Forum?
Ocena: 10/10
Jednostki:
Piękne, bardzo klimatyczne, wprost idealnie pasują do siebie. Jak zwykle Behemoty rządzą.
Ocena: 10/10
Graal:
Taki średniaczek, niby pasuje do miasta, jednak specjalnie się nie wyróżnia.
Ocena: 2/5
Inne budynki:
Ratusz i zamek bardzo ładne, gildia magów i Świątynia Valhalli stanowią jedynie tło dla wojowniczego społeczeństwa.
Ocena: 10/10
Muzyka:
Jedna z najlepszych w grze, spokojna, a mimo to nienużąca. Chciałbym, aby taka była muzyka z Castle/Zamku, Rampartu/Bastionu, Tower/Fortecy, jak również chyba prawie wszystkich innych miast.
Ocena: 20/20
Kompozycja:
Wszystko komponuje się znakomicie dzięki swojej surowości. Tylko po co ten wiatraczek na jaskini cyklopów :) ?
Ocena: 10/10
Gratisowe i subiektywne punkty ode mnie:
To miasto w teorii nie ma sobie równych. Ja również bardzo je lubię, zwłaszcza za Behemoty/Imperatorów.
Ocena: 5/5
Klimat:
Niewiele brakuje do ideału, jednak z miasteczka na pustkowiu ciężko byłoby wyciągnąć więcej.
Ocena: 4/5
Ogółem:
W teorii jedno z najlepszych, jednak w praktyce wolę niektóre inne.
Ocena: 71/75
Fortress/Cytadela
Generatory:
Świetne, idealnie wyglądają tak porozwieszane na drzewach lub poustawiane na misternych konstrukcjach w pobliżu bagien.
Ocena: 10/10
Jednostki:
Większość wygląda naprawdę świetnie, jednak ogółem nie są idealne. Mimo to jest i tak bardzo dobrze.
Ocena: 9/10
Graal:
Nie jest to ideał, jednak bardzo dobrze wpasowuje się w klimat miasta.
Ocena: 4/5
Inne budynki:
Identycznie jak generatory - bardzo dobrze pasują do miasta.
Ocena: 10/10
Muzyka:
Darzę ją bardzo dużym szacunkiem, gdyż przy niej zazwyczaj robię mapy. Jedyną jej wadą jest pewien motyw w środku tematu, ale poza tym - rewelacja.
Ocena: 20/20
Kompozycja:
Jeśli chodzi o kompozycję, Cytadeli nie można nic zarzucić.
Ocena: 10/10
Gratisowe i subiektywne punkty ode mnie:
Bardzo lubię to miasto. Jednostki w nim powstające to żadna rewelacja, jednak po prostu lubię nim grać.
Ocena: 5/5
Klimat:
Ach, to bagienko!
Ocena: 5/5
Ogółem:
Jedno z najładniejszych miast. Budynki są świetnie rozmieszczone, krówki niesamowicie sympatyczne. Można się czepiać, ale po co?
Ocena: 73/75
Conflux/Wrota Żywiołów
Generatory:
Bardzo dobra spójność generatorów - wszystkie są ołtarzami któregoś z żywiołów, z wyjątkiem Flower of Life/Magicznej Latarni (co za debil wymyślił takie tłumaczenie?!) i Pyre/Stosu. Ogólnie wysoki poziom.
Ocena: 8/10
Jednostki:
Jak wyżej, żywiołaki na lewo i prawo. Ich wykonanie nie powala, ale wyglądają i tak bardzo ładnie. Za to dwie jednostki nie-żywiołaków są naprawdę świetne.
Ocena: 9/10
Graal:
Jeden z najładniejszych, pięknie wkomponowuje się w ekran miasta, podobnie jak 'Chmury ognia i siarki' w Inferno i 'Całun ciemności' w Nekropolii. Nic dodać, nic ująć.
Ocena: 5/5
Inne budynki:
Nawet ładne, nie powalają, ale są chociaż spójne stylem.
Ocena: 8/10
Muzyka:
Trzecia i ostatnia muzyka, przy której robię mapy. Choćby za to dam wysoką ocenę. Jednak jest ciut za krótka...
Ocena: 20/20
Kompozycja:
Wszystkie budynki mają identyczny styl i to jest tutaj ogromną zaletą.
Ocena: 10/10
Gratisowe i subiektywne punkty ode mnie:
To moje ulubione miasto i choćby za to daję te parę punktów gratis.
Ocena: 5/5
Klimat:
Podobnie jak przy Kreeganach, tak i tutaj czuć klimat Starożytnych, gdyż Władcy Żywiołów są zapewne 'neutralnym odpowiednikiem Starożytnych'. Jednak dla kogoś, kto nie zna 'prawdziwej' historii MM klimat z pewnością nie będzie zbyt interesujący :( ...
Ocena: 4/5
Ogółem:
Tak jak pisałem przy klimacie i gratisowych punktach - po prostu lubię to miasto.
Ocena: 69/75
Podsumowanie:
Wygląda na to, że faktycznie nie ma brzydkich miast w HoMM3 :) . Wyniki przedstawiają się następująco:
Castle/Zamek: 58
Rampart/Bastion: 49
Tower/Forteca: 72
Inferno: 64
Necropolis/Nekropolia: 57
Dungeon/Loch(y): 69
Stronghold/Twierdza: 71
Fortress/Cytadela: 73
Conflux/Wrota Żywiołów: 69
No cóż, wyniki zadziwiły nawet mnie samego! Zaznaczam, że nie życzę sobie, aby zmieniać moje głosy, gdyż już zagłosowałem, jednak teraz chyba zamieniłbym Necropolis/Nekropolię na Fortress/Cytadelę. Heh, gusta się zmieniają (nie byłbym chyba dobrym recenzentem :wink: ).
A, i mam jeszcze jedno pytanko. Nie mam czasu sprawdzać wszystkich tematów, więc spytam się tutaj: czy jest temat traktujący o najładniejszych jednostkach?
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dagon
Dołączył: 24 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
WoW Solidna wypowiedeź. Ale po drugim zamku jush mi się pomieszało :)
Co do mojego rankingu:
1/ Rampart - Swietnie rozmiesdzczone budynki doskonale "wtapiajace" sie w otoczenie. Muzyka również pasująca do wyglądu zamku..
Jedyne moje zastrzeżenie jest takie, że Targ i magazyn zasobow są trochę za małe w porównaniu do innych budynkow
2/ Castle - wspaniale odzwierciedla Sredniowieczny zamek zamek. Praktyczne ułożenie budynkow. Muzyka równieżą pasująca klimatem.
3/ Necro - Dałem dla tego, że ma najbardziej klimatyczną muzykę doskonale pasującą do Nieumarłych.
Jeszcze Stronghold'a uwielbiam ale jak 3 to 3
___________ Brak inteligentnego pomysłu na podpis |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr. Rabbit
Dołączył: 6 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Tabela zaktualizowana :D. Rabican: jestem pod na prawdę Wielki wrażeniem Twojego posta. Bardzo solidna wypowiedź i chyba COGRATULATIONS. Co prawda nie zgadzam się z tym w 100%, ale to chyba opinia każdego z osobna :P.
Zdravim
Kosnik King, 19 Skryba Imperium Kinugów
___________ Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rindiglas
Dołączył: 6 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 3 sierpnia 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Moim zdaniem najlepiej wyglądający i niewątpliwie zachowujący najlepszy klimat jest Rampart. Generatory są świetnie wkomponowane w cały układ miasta , poza tym lubię klimat orientu w tym miejscu . Zaraz po ramparcie podałbym niewątpliwie klimatyczną nekropolię . Świetnie utkany mroczny , czasem nawet przytłaczający klimat , doskonała muzyka , jedyne do czego mam zastrzeżenia to świątynia mroku która stoi sobie jakby odcięta od reszty miejsca - takie przynajmniej zawsze odnoszę wrażenie kiedy gram tym zamkiem. Trzecie miejsce dam Zamkowi do którego chyba każdy z nas ma sentyment (te pierwsze kroki w HoMM III stawiane dobrych kilka lat temu :) ).
Aha tak abstrahując nieco od tematu to nie uważacie że jeśli miasta w Homm III są w większości przypadków spójne i dobrze skomponowane to te z HoMM IV są takie rozwalone i wogóle niespójne? Przez krótki czas kontaktu z tą grą odniosłem wrażenie że większość budynków w miastach nie pasuje do siebie wzajemnie. Nie wiem jak można było tak zepsuć wszystko po pięknej trójce.
___________ "Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."
"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 sierpnia 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Miasta w h4 wyglądają wręcz tragicznie, gdyby nie zmienający się teren oraz nieco więcej animacji to wogóle byłaby nędza :? .
Tylko niektóre budynki są fajne a poza tym cala reszta jest całkowicie nie wkomponowna w tereny, wszystko wygląda identycznie :P te same położenia budynków poszczególnych budynków. Jedyny plus jest taki że zwiększono nieco miejsca, dzięki bardziej izometrycznej perspektywie.
Liczę, że w H5 pójdą jeszcze dalej i odejdą całkiem od pozycji horyzontalnej w miastach. Dzięki temu zyska się mnóstwo miejsca, miasta zyskają większą głębię. :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 3 sierpnia 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Haav:
Chyba pomyliłeś fora... my tu piszemy o zamkach HoMM-III. A co do wizji wnętrza zamków to możesz przedstawić to w obsydianowej wyroczni... wraz z dokładniejszym opisem dotyczącym odejścia od pozycji horyzontalnej bo to za mało mi mówi.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 sierpnia 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Haarald, to jest tylko wypowiedź na temat porównania widoku zamków z H3 i H4. :wink:
A pozycja horyzontalna jest w H2 czy H3, to widok z boku, a wzrok masz na linii horyzonu. A dzięki rzutowi izometrycznemu widok jest z góry, pod kątem mniejszym niż 90 stopni. Po prostu Izometria pozwala na pokazanie 3 wymiarów, bez konieczności grafiki 3D.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 4 sierpnia 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
Wyjątkowo zgodzę się z Haav Gyrem, zarówno co do jego odczuć względem wyglądu zamków w różnych częściach HoMM, jak i obrony. Jak widać, Haav, nie zawsze wypowiedź musi być ściśle związana z danym tematem, może luźno nawiązywać do kwestii spoza niego. A, i jeszcze jedno - oddaj swój głos na te 3 miasta z H3.
Wracając do mojej ostatniej wypowiedzi - pisałem ją bez robienia wcześniej jakiegoś szkicu czy czegoś w tym stylu, dlatego jest nieco chaotyczna i nie do końca odzwierciedla moje poglądy. Starałem się w niej nawiązać chociaż częściowo do wszystkich wcześniejszych postów.
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Angel Darknes
Dołączył: 30 marca 2004 Posty: 164
Skąd: planeta cieni
|
Wysłany: 10 sierpnia 2004 Który zamek wygląda najlepiej?
|
|
|
no to moja wypowiedź:
]1 miejsce-zamek(za grala,muzyczke i za całokształt :D )
]2 miejsce-wrota żywiołów-(ogólnie ciekawie wygląda,oddziałki super wyglądają)
]3 miejsce-inferno(zbudowany na ciekawym terenie :P )
___________ ...i stała się ciemność |
|
Powrót do góry
|
|
|