Autor |
Wiadomość |
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 26 lutego 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Mam problem, w kampaniach SoD kierujemy najpierw czterema bohaterami, w każdej z tych kamapanii pod koniec jest napisane: np. Gem wraz ze wszystkimi umiejętnościami etc. przejdzie do nastepnego scenariusza. Po ukończniu kampanii z Sandro, rozpoczyna się następna, gdzie teoretycznie powinniśmy dostać swoich wyszkolonych bohaterów, a tu okazuje się, że dostajemy ich zupełnie innych, pod każdym wzgledem, nawet wyglądu. Podobny problem miałam z kampaniami w podstawowej wersji H3 - zamiast wyszkolonych herosów, dostawałam pierwszopoziomowe żółtodzioby. Help!
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 26 lutego 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
wbrew pozorom to dwie różne sprawy.
Co do SoD, to tam po prostu błąd jest w opisie. Niemożliwe technicznie jest bowiem przenoszenie bohaterów pomiędzy kampaniami (pomiędzy scenariuszami tej samej kapmanii owszem). Dlatego też w następnej kampanii dostajesz bohaterów na takim samym poziomie, ale z losowo wybranymi umiejętnościami. Tak niestety ma być. Po prostu opis jest nieprecyzyjny.
Co do RoE, to zupełnie inna para kaloszy. W *oryginalnej* wersji RoE ci bohaterowie rzeczywiście przechodzili do następnych scenariuszy ze wszystkimi swoimi umiejętnościami, czarami i doświadczeniem. Tylko, że w dodatkach AB i SoD bliżej nieznane mi *coś* schrzaniono w owych kampaniach i w wybranych scenariuszach zamiast swych bohaterów dostajesz pierwszopoziomowych. Nie wiem, czy jakaś łatka naprawia ten błąd, ale osobiście zalecam zainstalowanie osobno czystej wersji RoE i granie w te kampanie bez zainstalowanych żadnych dodatków.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 26 lutego 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Dzięki Acidzie. Tak mi się wydawało, że kiedyś wszystko było w porządku, ale nie przyszło mi do głowy, że to wina dodatków :)
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 lutego 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
To nie kwestia dodatków tylko tego czy ktoś ma pirata czy oryginała. Jak miałem pirata SoD to wszystko było źle. Dla przykładu grając w pierwszą kampanię RoE ( tam gdzie kieruje się poczynianiami ludzi walczących z Eeofolem i Nighonem) w pierwszym scenariuszu wyszkoliłem 4 pożądnych bohaterów, a w drugim scenariuszu pojawili się pirwszopoziomowcy na dodatek... bohaterowie z Inferno ( podkreślam, że mówię o jednej i tej samej kampanii). Teraz gdy mam oryginała wszystko działa poprawnie, oczywiście tak jak powiedział Acid niemożliwe jest żeby potężni bohaterowie przechodzili między kampaniamii, jedynie w poszczególnych scenariuszach. Także nie ma co liczyć, że wpierwszej kampanii wyszkolimy Christiana, a później w ostatniej kampanii dostaniemy go już doświadczonego. Także moim skromnym zdaniem to wina pirackiej wesji ( albo jakiegoś pliku, który być może skopiowałaś by grać przez neta) , a nie dodatków.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 26 lutego 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Ekhem.. Wszystko mam jak najbardziej oryginalne, zarówno RoE jak i oba dodatki. Na komputerze nawet nie ma podłączenia do neta i nigdy nie miałam (to nie ten, z którego piszę, jakby się ktoś chciał czepiać), więc i jedno i drugi jest wykluczone. W plikach heroes jeszcze nie grzebałam - to również odpada.
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 27 lutego 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Ja również mam oryginały, więc chyba można stwierdzić, że teoria Getyra jest kompletną bzdurą.
Co do łatek do polskiej wersji, to na cdprojekt znalazłem jedynie to:
http://www.cdprojekt.info/wszystko_o_grze.asp?action=ShowGame&gid=263
spróbuj - może zadziała...
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 lutego 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Bez przesady, zaraz tam bzdurą, opierałem się jedynie na swoich doświadczeniach. Ale jeśli oboje macie oryginały i wam źle działa to przepraszam. Chodziło mi ino, żeby nie zwalać całej winy na dodatki
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 28 lutego 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
A ja mam takie pytanie:
Bohater z zamku - Adela ma specjalność czar błogosławieństwo. Pytanie: Jak wpływ na tę specjalność ma osiąganie kolejnych poziomów?? Efektywność czaru i tak się nie zwiększy, bo wzmacnia on tylko do max obrażenia, więc jak rozwija się ten czar wraz ze wzrostem poziomu bohatera??
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 1 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
bless daje nie tylko max damage ale również +1 do obrażeń. bless adeli na kolejnych poziomach daje więcej niż +1 do obrażeń. W połączeniu z jednostkami niskich poziomów jest na prawde niezły. Na szczęścia adela jest zbanowana (ale to ze względu na dyplomację).
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
ZiTheR
Dołączył: 16 listopada 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Czy ktoś próbował uruchomić HoMM pod Linuxem?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Nami
Dołączył: 9 czerwca 2003 Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...
|
Wysłany: 4 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Wydaje mi się, że nie bedzie chciało chodzić, ponieważ większość gier (także HoMM) jest robiona pod Windowsa...
___________ I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...
Guano Apes - Living in a lie |
|
Powrót do góry
|
|
|
MiB
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Kęty
|
Wysłany: 4 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
ZiTheR (cytat): |
Czy ktoś próbował uruchomić HoMM pod Linuxem? |
Wiem, że Crazy próbował pod MDK na Wine odpalić, ale się nie udało.
Poczekałbym na odpowiedź od Enletha/Guinei/Melkiora/Ixcesala, albo sam do nich zgadał, bo Oni w te [ Linux`owe ] kolcki lepsi ;)
Zdravim
MiB
___________ "Imagine there's no heaven,
It's easy if you try." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Codhringher
Dołączył: 1 listopada 2002 Posty: 164
Skąd: Opole
|
Wysłany: 4 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Z tego co mi wiadomo HoMM3 jest też w wersji pod linuxa, ale nie miałem okazji takiej wersji przetestować.
___________ The truth is out there |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 5 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Też to gdzieś widziałem, ale na pewno nie przypomnę sobie adresu stronki z tym projektem.
pozostaje google.com i szukać :P. W każdym razie coś takiego istnieje. Nie wiem tylko jak to się ma do dodatków.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 5 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
co do blessa Adeli to kiedyś czytałem na ten temat...co kilka lvl ta umiejętność dodawała kilka % do dmg...ale nie tak dużo znowu...jak znajde te info to dodam je tutaj :)
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 7 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Codhringher (cytat): |
Z tego co mi wiadomo HoMM3 jest też w wersji pod linuxa, ale nie miałem okazji takiej wersji przetestować. |
istnieje
mam nawet...
to podstawka RoE
nie widziałem nigdzie (choć straśnie znowu nie szukałem...) jakichkolwiek dalszych wersji...
http://www.lokigames.com/
a zwłaszcza http://www.lokigames.com/products/heroes3/
a może insztalne, potestuje ;)
===
a może pingwiniarze powinni tu http://www.attal-thegame.org/base.php?langue=en&page=accueil zańrzeć?
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 9 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Czy poziom trudności wpływa na umiejętności wszystkich graczy komputerowych, czy tylko wrogich?
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 9 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Jak masz przymierze z graczem komputerowym to on też "myśli" troche lepiej, wystarczy popatrzeć na jego rozkład armii (porównać je na różnych poziomach trudności). No i oczywiście potwory będące na planszy również wykorzystują taktykę (jak choćby na wyższych poziomach, potwory te korzystają z opcji "czekaj do końca tury").
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
LarvaExotech
Dołączył: 10 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 10 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Czasami komp prosi nas o przesłanie jakiegoś zasobu :D
___________ I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom...... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 22 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Ja mam takie pytanko:
Jeśli rzucamy czar "łańcuch piorunów", to jeśli przeciwnik posiada odporność na magię, to jeżeli pierwsze uderzenie pioruna trafi w jednostkę to czy pozostałe 3 uderzenia (4 na poziomie mistrzowskim magii powietrza) trafią w 100%, czy też może się zdarzyć, że np. 3 "część" pioruna zostanie powstrzymana odpornością na magię???
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr.Pool...
Dołączył: 24 września 2000 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
hohoho ;) z piorunami nie jest tak łatwo jak już się je wywoła to lecą do końca :)
To po kolei - Jezeli przeciwnik ma odporność na magię i w momęcie rzucania łańcucha, zostanie on anulowany to mamy pecha,
- ale w przypadku gdy pierwsze uderzenie wejdzie, to jedno jest pewne pozostałe uderzenia też muszą wejść, jezeli szczęscie nam dopisze to trafimy w wroga, a jesli mamy super pecha, to pozostałe pioruny ominą wrogie jednostki i znajdą ukojenie w naszej armii ;) hehe
___________ ... i tylko tyle mam do powiedzenia ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Macready
Dołączył: 11 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Poważny problem- jak zrobić aby pewnych artefaktów nie można bylo kupić u sprzedawcy artefaktów? Robie mape gdzie jednym z celów będzie złożenie artefaktów i nie chce żeby gracz wygrał bo sobie wykupi arty.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
tse tse
Dołączył: 12 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą
|
Wysłany: 23 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
W opcjach mapy należy wyłączyć te artefakty, które chciałbyś aby nie były dostępne na mapie a co za tym idzie również u sprzedawcy artów i w innych miejscach w których można byłoby je zdobyć np. rozbitek krypta smocza utopia itp.
___________ Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Macready
Dołączył: 11 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Wiem , ale czy będą one mogły być do zdobycia luźno na mapie?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 23 marca 2005 Pytania różnej treści
|
|
|
Macready (cytat): |
Wiem , ale czy będą one mogły być do zdobycia luźno na mapie? |
Wystarczy jeszcze raz przeczytać post Tse Tse ;).
Będą mogły być do zdobycia luźno na mapie ;).
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|