Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-27 9:47:46
Autor Wiadomość
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 9 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

A mnie nurtuje takie pytanie... Która godzina?

A tak poważniej: czy ten temat jest do spamowania i pytania jak się robi screeny? Chyba nie...

Niech te problemy będą trochę bardziej Heroesowe, proszę...

Pozdrawiam,
DruidKot

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 10 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Wie ktoś może skąd pobrać Heroes Chronicles - części 5-8 po polsku? Wersja angielska mnie nie interesuje.
Ja nie wiem, ale jakby to było możliwe to jestem bardzo zainteresowany TT

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 11 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Znikąd. Kolejne części Kronik nie zostały dotąd przetłumaczone, a nie sądze, żeby nagle Cenega (ona wydawała polską wersję kronik, teraz już nawet w swoim katalogu ich nie ma) czy CDProjekt się nagle rzuciły do tłumaczenia kolejnych części, jeśli pierwsze 4 chyba nie zyskały jakiejś szczególnej popularności i kasy. Ale jak bardzo chcesz, to możesz się pobawić w przetłumaczenie na polski, angielskie kampanie Chronicles w wersji chodzącej pod SoD są dostępne.
___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Farmerus



Dołączył: 8 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: ciało z Wrocławia; serce z Taur Urgos; dusza wciąż błądzi

Wysłany: 15 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Skąd się biorą u bohatera czary w Hirkach III?
A dokładniej, na jakich zasadach się to odbywa?

1. Buduję gildie magów poziom 1szy.
--> są tam jakieś czary. Czy są to wszytskie czary 1szego poziomu? Czy tylko wybrane?
2. Kupuję księgę magiczną bohaterowi.
--> czy w tym momencie bohater uczy się wszystkich czarów dostępnych w gildii?
3. Buduję poziomy gildii wyższe, powiedzmy, że już do piątego.
--> czy w gildii będą dostępne wszystkie czary, czy ino wybrane?
--> czy odwiedzając gildię bohater uczy się wszytskich obecnych tam czarów, czy potrzebne są do teo też umiejętności (nauka)?
--> czy w każdym mieście (każdej gildii magicznej) znajdują się ciut inne czary (przy założeniu, że nie wszytskie czary w danej gildii są dostępne).
--> jak zdobyć wszystkie czary (nie licząc graala + conflux)


***

Czy zna ktoś może jakąś stronkę, gdzie byłaby spisana historia świata HoMaM? Cała? Wszystkie te państwa, światy, rasy?
Dla mnie, amatora który zna tylko poczcziwą trójeczkę, trudno sie połapać w wyrywkowych opowieściach Jaskiniowców o tym co gdzieś tam kiedyś sie zdarzyło między kimś a kimś.

Z góry dziękuję.


Pozdrawiam

___________
nie ma lekko
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 15 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Postaram się Ci odpowiedzieć:
1. Nie są to wszystkie czary. Wybierane są losowo albo ustawiane przez twórcę mapy.

2. To zależy od poziomu mądrości u danego bohatera. Brak - poziom 1 i 2, podstawowy - poziom 3, ekspert - poziom 4 i mistrz, poziom 5.

3. Patrz punkt 1 i 2. W niektórych miastach są czary niedostepne, tego nie da się zmienić nawet przy edycji mapy.

4. Nie zawsze jest możliwe zdobycie wszystkich czarów. Jeśli na mapie jest wiele miast, może się to udać, ale marne szanse. Poza tym zawsze można wykorzystać artefakty.

Mam nadzieję, że o taką odpowiedź Ci chodziło :)

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 15 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Małe sprostowanie:
Cytat:
Brak - poziom 1 i 2, podstawowy - poziom 3, ekspert - poziom 4 i mistrz, poziom 5.

Nie "ekspert" tylko "zaawansowany". Słowo expert pochodzi z wersji anglojęzycznej i jest odpowiednikiem słowa mistrz.
Polski:
1. Podstawowy
2. Zaawansowany
3. Mistrz

Angielski:
1. Basic
2. Advanced
3. Expert

___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Farmerus



Dołączył: 8 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: ciało z Wrocławia; serce z Taur Urgos; dusza wciąż błądzi

Wysłany: 16 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Ale sama umiejętność mądrości nie wystarcza?
Trzeba mieć mądrość na odpowiednim poziomie + odwiedzić gildię na odpowiednim poziomie?

+ jeszcze umiejętności szkół magii.
One są potrzebne ino do zmniejszenia kosztu rzucenia zaklęcia? To, że mamy (np:) magię ziemi na expercie, nie ma wpływu na obecność (lub nie) czaró z tej szkoły w naszej księdze?


P.S.
Dzięki a odpowiedź.


***

W jaki sposób zdobywa się zamki w Hirkach IV?
Widziałem w kilku miejscach narzekania na ten (jeden z wielu) kawałek trj gry, a osobiście nigdy czwóreczki nie zapuszczałem. Stąd pytanie :oops:


Pozdrawiam!

___________
nie ma lekko
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 16 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Tak, w gildii właśnie można nauczyć się czarów, a madrość "mieć" musi bohater (w końcu głupi się w tym wszystkim nie połapie :)) Poziom umiejętności szkół magii nie mają wpływu na naukę zaklęć (niezależnie od poziomu czaru), ale na ich skuteczność/efekty, oraz oczywiście zmniejszenie kosztu w manie.

Zamki w H4 zdobywa się tak jak w H3 - poprzez wejście do miata bohaterem (UWAGA: tylko armie z bohaterem/ami moga zdobywac miasta, tu też mógł tkwić problem. Same jednostki moga co najwyżej wybić obrońców).

Cała przyjemność po mojej stronie :razz: Służę pomoca w przyszłości.

PS: mam nadzieję, że zbytnio nie nagmatwałam :)

___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Farmerus



Dołączył: 8 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: ciało z Wrocławia; serce z Taur Urgos; dusza wciąż błądzi

Wysłany: 16 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Nie zagmatwałaś, dziękuję :).

Ino ja jeszcze wrócę do tego zdobywania:

:arrow: skoro zdobywanie zamków odbywa się na tych samych zasadach, to skąd głosy tego typu:
Haarald (cytat):
10. Nie chcę systemu debilnych systemów zdobywania miast (jak było to w HoMM-IV)

roobert (cytat):
nie chcę sposobu zdobywania miast z H4

itd...

___________
nie ma lekko
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 16 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o podobieństwa to chyba to jest podobne, że aby zdobyć miasto trzeba je zaatakować :)
A pozatym to same różnice i jak powszechnie wiadomo w H4 system zdobywania miasta stworzony był bez ładu i składu.
W H4 do czasu gdy nie zniszczymy bramy wejściowej żedne jednostki kompa nie wychodzą na zewnątrz, więc możemy je wytłuc bez najmniejszych strat rzucając chociażby truciznę i wciskając obronę (a przecież atakujemy zamek).

___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 16 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

A przepraszam. To ja nie zrozumiałam pytania :oops: Myślałam, że chodzi o sam fakt zdobycia miasta, a nie o przebieg oblężenia.
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 17 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

No dobra panowie mam pytanie i mam nadzieję, że ktoś odpowie na nie... Bo ta odpowiedź nie dla mnie tylko dla osoby, którą pretoruję...


Czy jest możliwość ściągnięcia skądś spolszczenia? Jeżeli tak to skąd?

___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 17 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Nami (cytat):
No dobra panowie mam pytanie i mam nadzieję, że ktoś odpowie na nie... Bo ta odpowiedź nie dla mnie tylko dla osoby, którą pretoruję...


Czy jest możliwość ściągnięcia skądś spolszczenia? Jeżeli tak to skąd?


będę zgryźliwy :P

Czego tłumaczenia? Opery [ http://my.opera.com ], PSI [ http://psi.affinix.com ], PHPBB [ http://phpbb.pl ] czy może SoD`a?? :P
Chyba należałoby troszq doprecyzować pytanie ;)



Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 17 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

MiB pytania mają dotyczyć H3 to chyba logiczne, że spolszczenie tego również...
___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 18 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy to odpowiedni temat na moje problemy ale myślę że tak.Gram w Herosa3 dłuższy czas i zawsze nie było problemów z tą grą.Ostanio zmieniłem komputer na P4 2800 Płyta Intel BLKD 915 PGNL KartęRadeonX600Pro PCI Expres.Od tego momentu moja ukochana gra Heroes3 zaczęła co jakiś czas wychodzić do windowsa.Próbowalem wszystkiego i nie mogę dać sobie rady.Czy ktoś może mi pomóc.Z góry serdecznie dziękuję.
___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 21 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Wie ktoś może czy istnieje jaiś plik do modyfikacji Herosa 3.Chodzi mi o możliwość np:wyłączenia jakiegoś czaru z całej gry lub niemożliwości budowy mage guilda 5 itp.
___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 21 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Rytu Mullich (cytat):
Wie ktoś może czy istnieje jaiś plik do modyfikacji Herosa 3.Chodzi mi o możliwość np:wyłączenia jakiegoś czaru z całej gry lub niemożliwości budowy mage guilda 5 itp.


Tak, taka możliwosć istnieje - w edytorze map. Zarówno blokada budynków, jak i czarów.


Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 21 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

MiB (cytat):
Tak, taka możliwosć istnieje - w edytorze map. Zarówno blokada budynków, jak i czarów.


Serdeczne dzięki.Ale czy jest to także możliwe w losowych mapach.Aby przed rozpoczęciem mapy ustawić to i owo.

Pozdro :D :D

___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 21 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

tak jest to mozliwe ale w ograniczonym zakresie i jest to wyzsza szkola jazdy. raczej nie ma do tego prostego narzedzia. wiem ze sie da bo kozystam z gotowych templatow ale nie wiem na jakiej zasadzie sie je tworzy i jakie daja ostatecznie mozliwosci.
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Farmerus



Dołączył: 8 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: ciało z Wrocławia; serce z Taur Urgos; dusza wciąż błądzi

Wysłany: 23 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Kolejne lamerskie pytania:

:arrow: jak dokładnie liczy się obrażenia zadawane przez stwory? A dokładniej, jak przelicza się wpływ siły ataku atakującego oddziału oraz siły obrony broniącego się oddziału. Co prawda gdzieś to już kiedyś widziałam na aforum, ale podanego wzorku nie za bardzo rozumiałem :oops:. Jakoś tak nieprzystępnie podany był :oops:.

:arrow: jak prędkość jednostek w armii herosa ma się do prędkosci tegoż herosa na mapie?

___________
nie ma lekko
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 23 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

if A=D dmg = damage * il
if A>D dmg = damage * il + damage * il * (A - D) * 5%

(A-D)*5% - max 400% przy różnicy między A jednostki atakującej i D jednostki broniącej wynoszącej 80

if A<D dmg = damage * il - damage * il * (D - A) * 2.5%

(D-A) * 2.5% - max 70% przy różnicy między A jednostki atakującej i D jednostki broniącej wynoszącej 28

A - atak atakującej jednostki, D - defens broniącej się jednostki
damage - kazda jednostka ma podany
il - ilosc jednostek atakujących
dmg - obrażenia

bohater przemieszcza sie z predkością najwolniejszej jednostki w armii

Prędkość najwolniejszej jednostki Punkty ruchu herosa
Super Wolny - Extra Wolny (3 - 4) 15 punktów
Wolny (5) 16 punktów
Chyży - Extra Chyży (6 - 7) 17 punktów
Bardzo Chyży ( 8 ) 18 punktów
Ultra Chyży - Super Chyży (9 - 10) 19 punktów
Prędki - Super Szybki (11 - 21+2bohater) 20 punktów

___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
ZiTheR



Dołączył: 16 listopada 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Buszując po sieci (wyjątkowo mam czas) trafiłem na programy do Homm3

1. Agent do wynajmu bohaterów. Program ten pozwala na wynajęcie potrzebnego bohatera a nie losowego w tawernie.
2. Kalkulator siły twojej armii

Czy ktoś się już z czymś takim zetkną?
Niestety kalkulator jest w języku rosyjskim i po otwarciu widać krzaczki chyba inna strona kodowa,
bo z rosyjskim sobie bym poradził.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 25 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

Farmerus (cytat):
Kolejne lamerskie pytania:

:arrow: jak dokładnie liczy się obrażenia zadawane przez stwory? A dokładniej, jak przelicza się wpływ siły ataku atakującego oddziału oraz siły obrony broniącego się oddziału. Co prawda gdzieś to już kiedyś widziałam na aforum, ale podanego wzorku nie za bardzo rozumiałem :oops:. Jakoś tak nieprzystępnie podany był :oops:.


Nie wiem czy ten podany wyżej wzór jest przystępny... kiedyś w Osadzie spisałem coś na ten temat... toto:

Algorytm jest taki: (podaję go na przykładzie Zielonych Smoków – atakujących i Czerwonych Smoków – atakowanych .. lubię smoki :)

1. Losowanie.
Każda jednostka ma pewien przedział zadawanych obrażeń. Dla naszych agresorów – Zielonych Smoków jest to 40-50. Z tego przedziału losowo wybierana jest jedna liczba. Powiedzmy, że mieliśmy niesamowite szczęście i wylosowano pełne 50.

2. Mnożenie
Teraz tą wylosowaną liczbę mnożymy przez ilość jednostek w atakującym oddziale. Powiedzmy, że w jednym, jedynym oddziale mamy 20 zielonych smoków. Wtedy wstępna wartość obrażeń wynosi: 20 * 50 = 1000 obrażeń.

3. Atak i Obrona.
Teraz musimy obliczyć RZECZYWISTĄ wartość ataku i obrony naszych oddziałów (właściwie, to robi to za nas komp, gdy tylko klikniemy na jednostkę na ekranie bohatera albo podczas walki). Mamy taką oto sytuację:

Nasze zielone smoki mają parametry atak: 18 i obrona: 18. Prowadzone są przez bohatera ze statystykami atak: 6 i obrona: 4. Prawdziwe parametry zielonych smoków wynoszą teraz: atak: 24 i obrona: 22. Widzimy to na ekranie jednostki w postaci ‘Atak 18 (24)’ i ‘Obrona 18(22)’ Oczywiście liczą się te liczby w nawjasach.

Czerwone smoki mają parametry atak: 19 i obrona: 19. Prowadzone są przez bohatera ze statystykami atak: 4 i obrona: 2. Prawdziwe parametry czerwonych smoków wynoszą teraz: atak: 23 i obrona: 21. Widzimy to na ekranie jednostki w postaci ‘Atak 19(23)’ i ‘Obrona 19(21).

Teraz obliczamy bardzo ważną RÓŻNICĘ pomiędzy ATAKIEM atakującego (u nas zielonych smoków) i OBRONĄ atakowanego (u nas czerwonych smoków).
W naszym przykładzie wynosi ona: 24 – 21 = 3

4. Bonusy i Kary.
Za pomocą tej różnicy obliczamy teraz dodatkowe lub pomniejszone obrażenia.

Jeżeli różnica jest liczbą dodatnią (a w naszym przykładzie jest), to do wstępnej wartości obrażeń dodajemy po 5% za każdy punkt różnicy. Przy tym całkowity ‘bonus’ nie może być większy niż 300%, a więc jednostka może zadać maksymalnie 400% obrażeń.

Jeżeli różnica ta jest jednak liczbą ujemną (byłoby tak, gdyby nasze smoki miały bohaterów z współczynnikami atak/obrona – 0/0, wtedy różnica wynosiłaby ‘-1’) to od wstępnej wartości obrażeń odejmujemy po 2% za każdy punkt różnicy (jej wartości bezwzględnej oczywiście), przy czym całkowita ‘kara’ nie może być większa niż 70%, a więc jednostka zadaje minimum 30% obrażeń.

W naszym przykładzie OSTATECZNA wartość obrażeń wyniesie: 1000 + (3 * 5% * 1000) = 1150
Gdyby współczynniki atak/obrona bohaterów wynosiły 0/0 (a różnica tym samym ‘-1’), to wartość ta wynosiłaby: 1000 – (1 * 2% * 1000) = 980

PS. Oczywiście jest wiele czynników modyfikujących wartości obrażeń. Są to skille offence, armored, archery, specjalności bohaterów w jednostkach, zaklęcia wpływające zarówno bezpośrednio na obrażenia (bless, curse) jak i pośrednio – wpływając na atak, obronę (np. prayer, frenzy), a nawet teren, na którym rozgrywa się walka.
Jest tylko jeden typ jednostek, które (przynajmniej nie całkiem) nie stosują się do tych zasad – są to jednostki rzucające zaklęcia oczywiście. W tym bardzo specyficzne są WoGowskie gremlinołaje, które obojętnie co by im nie zmienić i ile by ich nie mieć, zawsze zaatakują ice-boltem i zadadzą 40 ran.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 25 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

To ja może tak - a jak ma się ten piękny algorytm ;) do tego, co pokazuje komputer, gdy włączymy sobie "szczegóły" w opcjach [ wtedy komputer pokazuje nam min. i max. atak + takie tam dane jednostek ;) ]??

Można na tym polegać, czy lepiej siedzieć z kartką papieru i kalkulatorem przed nosem ;) ??


Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 lutego 2005     Pytania różnej treści Odpowiedz z cytatem

wydaję mi się, że to powyżej napisałem.

To min i max obrażeń to zakres podstawowych obrażeń jednostki. Z tego zakresu jest losowo wybierana jedna liczba, mnożona przez ilość jednostek, a następnie odpowiednio modyfikowana.

natomiast co do ataku i obrony jednostek, to liczą się zawsze te wartości podane w nawjasach.

Co do siedzienia przy grze z kalkulatorem, to nie wydaję mi się to konieczne, bo jeśli w naszej turze przed atakiem danej jednostki najedziemy kursorem na jeden z wrogich oddziałów, to zobaczymy bezwględny zakres rzeczywistych obrażeń, jakie nasz oddział będzie mógł zadać temu, konketnemu oddziałowi wroga.... choć to jeszcze może być zmodyfikowane przez szczęście.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.