Autor |
Wiadomość |
Maffej
Dołączył: 21 października 2004 Posty: 164
Skąd: Mo Gil No
|
Wysłany: 28 grudnia 2004 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
prawie nikt...... jedynie CAŁA RESZTA ŚWIATA :P...... |
Eeeee tam... NAS i tak jest więcej... ;) :lol:
Acid Dragon (cytat): |
na międzynarodowej stronie Celestial Heavens w rankingach H4 zawsze bije H3 pod względem popularności nawet dwukrotnie. |
Naszczęście pod względem popularności a nie jakości... :) Ja aktualnie także gram w H4 (zacząłem stosunkwo niedawno - po uprzednim przezwyciężeniu oporów)... A jakbym się mylił... "ONI NIE WIEDZĄ CO CZYNIĄ" :D
Acid Dragon (cytat): |
Ba! nawet prawie nic nie wnoszący mod do H4 - Equilibris jest dwa razy bardziej populrany od WoGa. |
Equilibris daje kilka fajnych, malutkich elemetów... nic więcej... twórcy WoGa - w odróżnieniu od autorów moda do H4 - włożyli w niego na prawdę wiele pracy...
PS. Przyczyna jest prosta... dużo osób myśli, że jak nowsze to lepsze... :?
___________ " Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 28 grudnia 2004 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Maffej (cytat): |
PS. Przyczyna jest prosta... dużo osób myśli, że jak nowsze to lepsze... :? |
O! i to jest chyba esencja nie tylko tego tematu. Ludzie po każdej grze spodziewają się przede wszystkim lepszej grafiki, dźwięku, większych możliwości i zastosowania najnowszych technologii... a tak naprawdę taka subtelna rzecz jak grywalność odchodzi na plan dalszy. Niegdyś jeden z mieszkańców tego forum wyśmiał idee, że H1 może być lepsze od H4 - bzdura kompletna i nonsens, przecież H1 jest zupełnie archaiczne, prawda? No właśnie .... I CO Z TEGO, skoro mnie się na przykład o wiele milej spędza czas przy takich "archaizmach" jak H1, H2 i H3 niż przy H4?
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emanet
Dołączył: 7 września 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Ostatnio po raz kolejny zastanawiałem się dlaczego ta Czwórka do jasnej ciasnej mnie tak nie wciąga jak Trójka.
Odpowiedź jest dla mnie prosta.
Jako strategia Czwórka nie ustępuje moim zdaniem Trójce.
Brak "tylko" klimatu. A co składa się na klimat - każdy ma swoją definicję.
Niedawno bylem na jakimś rodzimym forum, w którym padło pytanie o H4vsH3 - na około 30 wypowiedzi chyba ze cztery były na plus dla Czwórki.
Pozdrawiam
___________ Dziś jest czas ... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Maffej (cytat): |
PS. Przyczyna jest prosta... dużo osób myśli, że jak nowsze to lepsze... :? |
O! i to jest chyba esencja nie tylko tego tematu. Ludzie po każdej grze spodziewają się przede wszystkim lepszej grafiki, dźwięku, większych możliwości i zastosowania najnowszych technologii... a tak naprawdę taka subtelna rzecz jak grywalność odchodzi na plan dalszy... |
Przykre ale prawdziwe... miałem okazję obejrzeć kilka nowych produktów z gatunku strategii rzeczywistej i szczerze mówiąc potwierdza to Wasze słowa. Skoro liczy się tylko efekciarstwo to czarno widzę przyszłość tego typu gier. Zresztą innym strategiom również - pomimo całkiem dobrych efektów i rozwiązań - brakuje indywidualizmu cech jednostek, systemów awansowania i zależności.
Przede wszystkim przeraża brak nowych strategii turowych, do tego jest tendencja by dawne turówki kontunuować jako strategie rzeczywiste, jak np. doskonałe niegdyś "Lord of the Realms".
Emanet (cytat): |
]Niedawno bylem na jakimś rodzimym forum, w którym padło pytanie o H4vsH3 - na około 30 wypowiedzi chyba ze cztery były na plus dla Czwórki. |
A mógłbyś podać adres tej stronki?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emanet
Dołączył: 7 września 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Oj, będę musiał trochę poszperać bo trafiłem na nią przypadkiem, ale spróbuję.
___________ Dziś jest czas ... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Sanctum
Dołączył: 25 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Heroes Tower
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
spam - deleted by jOjO
___________ "Najpierw zrobimy, a potem sprawdzimy jak wyszło"
Napoleon |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Do tego co napisałemjuż (dużo) wcześniej dodaję jako zalety HoMM 3 muzykę i klimat gry.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dru
Dołączył: 11 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Ravenshore
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Maffej (cytat): |
Equilibris daje kilka fajnych, malutkich elemetów... nic więcej... twórcy WoGa - w odróżnieniu od autorów moda do H4 - włożyli w niego na prawdę wiele pracy... |
A może to kwestia jakości a nie ilości? Prawdą jest, że twórcy WoG’a napracowali się dodając to nowe jednostki, budynki, skrypty, ale trzeba stwierdzić ze większość z nich to jedynie prze kolorowane jednostki lub zmontowane budynki z innych lokacji. Natomiast EQ daje mniej, ale za to w przyzwoitej jakości!. Rzadko kiedy zobaczymy prze kolorowane/ zmontowane budynki.....
Druga sprawa jest taka, że HoMM4 nie jest idealną grą przez co zostało dużo do poprawienia w przeciwieństwie do HoMM3 które nie ma w sumie żadnych większych błędów i EQ to umożliwia balansując, ulepszając i naprawiając grę.
Nie chcę tym postem zasugerować, że jestem fanatykiem H4 lub EQ, ale pokazać nowe oblicze w tej sprawie.
___________ Koniec jest zarazem poczatkiem... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Dru (cytat): |
A może to kwestia jakości a nie ilości? Prawdą jest, że twórcy WoG’a napracowali się dodając to nowe jednostki, budynki, skrypty, ale trzeba stwierdzić ze większość z nich to jedynie prze kolorowane jednostki lub zmontowane budynki z innych lokacji. Natomiast EQ daje mniej, ale za to w przyzwoitej jakości!. Rzadko kiedy zobaczymy prze kolorowane/ zmontowane budynki..... |
W w EQ nie zobaczymy ani pokolorowanych, ani zmontowanych, ani zadnych innych nowych budynkow (ma sie pojawic kilka budynkow w kolejnej wersji EQ, ale na razie to tylko plany i obrazki do obejrzenia na stronie). Nie zobaczymy w EQ nowych jednostek i nawet w planach chyba nie ma. Sa zmiany statystyk, skilli, jest pare nowych (w istniejacych w H4, ale w gildiach) . Sa trzy nowe artefakty - faktycznie - powalajaca.
Tu naprawde trudno . WOG i EQ, to jak tytan i krasnolud. Jak setka, to z tytanem , ale w pojedynke taki krasnolud nie znaczy.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dru
Dołączył: 11 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Ravenshore
|
Wysłany: 20 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Elias (cytat): |
W ogole w EQ nie zobaczymy ani pokolorowanych, ani zmontowanych, ani zadnych innych nowych budynkow (ma sie pojawic kilka budynkow w kolejnej wersji EQ, ale na razie to tylko plany i obrazki do obejrzenia na stronie). |
Bzdura!
Już teraz w grze występują nowe budynki, a co do kolejnych wersji to fakt są plany co by dodać następne.
Elias (cytat): |
Nie zobaczymy w EQ rowniez zadnych nowych jednostek i nawet w planach chyba zadnych nie ma. |
Następna Bzdura!
Może nie zobaczymy ich JESZCZE w grze ale są plany dodania paru nowych jednostek a nawet jest już pełna animacja jednej z nich zrobiona, tylko team EQ nie umie dodać ich JESZCZE do gry.
Elias (cytat): |
Tu naprawde trudno porownywac. WOG i EQ, to jak tytan i krasnolud. Jak sie zbierze takich kranoludow setka, to moga z tytanem powalczyc, ale w pojedynke duzo taki krasnolud nie znaczy. |
A wiesz może kiedy powstał WoG a kiedy EQ? Bo z tego co pamiętam to chyba w 2001 a EQ to, albo w 02, albo w 03 w tej chwili nie pamiętam. Mimo wszystko EQ to dopiero nowy projekt który z czasem będzie się rozwijał. Pamiętajmy o tym ze jak powstała pierwsza wersja WoG’a to powstało parę nowych jednostek, budynków i chyba skryptów, ale były one kiepskiej jakości natomiast EQ również jest w takiej fazie a popatrzy jakie są już projekty......
___________ Koniec jest zarazem poczatkiem... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emanet
Dołączył: 7 września 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
do Haaralda
archiwum CD Projektu z marca i czerwca 2004r.
znalazłem przy okazji jakichś poszukiwań :D
http://www.cdprojekt.info/forum_post.asp?sid=11332&page=1
Pozdrawiam
(prywatna wiadomość chyba nie dotarła więc daję ją na forum)
___________ Dziś jest czas ... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Darkena
Dołączył: 3 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Asgard - Kraina Asów
|
Wysłany: 20 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Jeśli można mi wyrazić swoje zdanie.....nie wnikam w jakieś tam szczególne aspekty tekniczne obu części Heroes, bo to nie dla mię, gra sama w sobie jest dla mnie przyjemnością, nie pustymi statykami.
H3, co mi się podoba:
- muzyka
- animacje stworków, dokładnie, zgrabnie i WIARYGODNIE poruszają się po polu walki i w ramkach statystycznych
- obiekty wewnątrz zamków - magiczne, wciągające, pełne uroku
Co mi się w H3 nie podoba:
- patrząc z dystansu czasowego plansze podobają mi się znacznie mniej, rozwiązania graficzne mapek nie robią już na mnie większego wrażenia.
H4, co mi się podoba:
- również muzyka, chociaz w niektórych momentach jest denerwująca, szczególnie te operowe arie w Zamku Natury, których poprostu nie trawię -_-
- obiekty na mapce i teren. Bardzo mi się podobają, według mnie staranne i dopracowane.
A czemu jestem przeciwna:
- wnętrza zamków - komputerowe, sztuczne, brzydkie
- animacja stworzonek - ruszają się, jakby coś im porządnie łapki przetrąciło, szczególnie na polu walki, poza tym zacinają się na zakrętach, gdy biegną dokopać wrogom.
W moich statystykach trójeczka nieznacznie wyprzedza czwórke, chociaż do obu chętnie wracam i lubię w nie grać :).
___________ Kill the spiders....
To save the
butterflies....
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·' ¤* |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Dru (cytat): |
Już teraz w grze występują nowe budynki, a co do kolejnych wersji to fakt są plany co by dodać następne. |
Jakie nowe budynki? A tak, statuy zrobione z jednostek. Niezbyt oryginalne i nie pelni normalnie zadnej funkcji poza ozdoba.
Dru (cytat): |
Może nie zobaczymy ich JESZCZE w grze ale są plany dodania paru nowych jednostek a nawet jest już pełna animacja jednej z nich zrobiona, tylko team EQ nie umie dodać ich JESZCZE do gry. |
A ja planuje destrukcje Ziemi za tydzien. Wiec jesli do tego czasu sie nowa wersja EQ z jednostkami nie pojawi, to juz sie nie pojawi wcale. Moze piszmy o rzeczywistosci, a nie o jakichs abstrakcyjnych planach. A aktualnie EQ zadnych nowych jednostek nie wprowadza.
Dru (cytat): |
A wiesz może kiedy powstał WoG a kiedy EQ? Bo z tego co pamiętam to chyba w 2001 a EQ to, albo w 02, albo w 03 w tej chwili nie pamiętam. Mimo wszystko EQ to dopiero nowy projekt który z czasem będzie się rozwijał. Pamiętajmy o tym ze jak powstała pierwsza wersja WoG’a to powstało parę nowych jednostek, budynków i chyba skryptów, ale były one kiepskiej jakości natomiast EQ również jest w takiej fazie a popatrzy jakie są już projekty...... |
Projekty. Nawet jesli porownywac WOG sprzed 2 lat z obecnym EQ to rzeczy ktore juz wtedy dawno mial WOG, w EQ to nadal tylko projekty.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Pravader
Dołączył: 7 października 2004 Posty: 164
Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 21 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Zdrastwoj
Ja powiem tak.
Jeśli ktoś jest prawdziwym graczem to wie, że h4 jest ładne ma fajowy dźwięk, ale nie przykuwa do ekranu jak mucha do lepu może bredzę, ale ta część jak dla mnie to nie to!!!! Na co czekałem (czekaliśmy).
Widać, że się chłopcy starali, ale zamki zepsuli, przecież w h3 są lepsze !!!!.
Próbowałem grać w h4, ale bez skutku to była tylko strata czasu i włączyłem jeszcze raz
*HEROES III* i od razu było mi lepiej ta gra to złoto na peceta.:) nic dodać nic ująć
___________ Niech Mocu bedziet z wami tawarishe ;] |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 22 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Pravader (cytat): |
Zdrastwoj
Ja powiem tak.
Jeśli ktoś jest prawdziwym graczem to wie, że h4 jest ładne ma fajowy dźwięk |
h3=
Pamiętam że gdy poraz pierwszy urochoniłem heroes 3 to jego grafa powaliła mnie dosłownie... Wiele osób na tym forum mówi że h3 ma lepszą grywalność i że wolą grywalność od ładnej grafiki.
Więc chce zaznaczyć że h3 na swój czas miało i świetną grywalność i wspaniałą grafę i dźwięk... innymi słowy była (i jest)to gra nieprzeciętna :)Oj to prawie profanacja :wink: , nie nieprzeciętna lecz wspaniała. - H.G.
Niech będzie że i wspaniała i nieprzeciętna :wink: - Gaav
h4 =
Grywalność słaba przez niskie Ai kompa i przez parę udziwnień w samej grze
Grafika w stosunku do h3 to ładniejsza tylko mapa przygody (tutaj plus dla rzutu izometrycznego). Wnętrza zamków ładniejsze były w h3 .. Pole bitwy i wygląd jednostek moim zdaniem też ładniejsze były w h3
Muzyka - tu nic do zarzucenia nie mam :)
Wnioski = h4 nawet graficznie przegrywa z h3 :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 22 stycznia 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Cytat: |
Grywalność słaba przez niskie Ai kompa i przez parę udziwnień w samej grze
Grafika w stosunku do h3 to ładniejsza tylko cała mapa świata (tutaj plus dla rzutu izometrycznego). Wnętrza zamków ładniejsze były w h3 .. Pole bitwy i wygląd jednostek moim zdaniem też ładniejsze były w h3
Muzyka - tu nic do zarzucenia nie mam |
Użyłeś nietrafnego określenia bo mapa swiata to mapa całego obszaru działań takiego jak Antagarich w HoMM-III.
A ja jestem ciekawy porównań na innych forach zwłaszcza tych zagranicznych. Opinie polskich fanów (przynajmniej z trzech for dyskusyjnych) już znam, a zarzuty są niemalże podobne.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 2 lutego 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Haarald (cytat): |
Użyłeś nietrafnego określenia bo mapa swiata to mapa całego obszaru działań takiego jak Antagarich w HoMM-III.
|
Już amieniłem :oops:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Vexawn
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 lutego 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Może zbytnio doświadczony nie jestem ale przedstawie moją opinię :).
Heroes III of Might and Magic
Zalety!:
-Ulepszanie jednostek
-Duża ilość jednostek
-Ciekawe zaklęcia
-Duże zróżnicowanie w taktyce grania róznymi miastami.
-Muzyka
-Klimat :)
Wady:
-Grafika
-Brak trójwymiarowości
-Walki są bardzo podobne do siebie
-Bohater nie bierze bezpośrednio udziału w bitwie
-Umiejętności bohatera działają tylko na jednostki
Heroes IV of Might and Magic
Zalety!:
-Grafika
-Trójwymiarowość
-Jednostki mogą czarować
-Zróżnicowane walki
-Bohater bierze udział w grze
-Umiejętności bojowe wpływają na bohatera
Wady:
-Czasami muzyka jest denerwująca:)
-Brak ulepszania jednostek :(
-Mniejsze zróżnicowanie taktyczne pomiędzy miastami
Podsumowując iż wydawałoby się, że Heroes IV jest lepsze ja głosuję za starym dobrym HoMM3 :)
___________ Hail my Friends !!!
Grzejniki są aha aha gorące :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Torius
Dołączył: 17 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany: 20 lutego 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
HEROES III to jest temat przy którym zarywałem noce przed egzaminami.
Nie wyliczę zalet i wad kodu, lecz zerknę na grywalność obu części.
H3: :D
- uzasadniona kontynuacja dwójki
- Całokształt szaty graficznej no i muza
- OGROMNA grywalność, nawet po piwku.
- EDYTOR TO JEST BAJKA - prosty, ciekawy i chcialbys więcej.
- Kiedyś miałem pewne zastrzeżenia, ale po WoG nie mam pytań.
H4: :o
- To jak późniejsze płyty Metelliki, ciekawe.
- Rewolucja poszła w kierunku stworzenia Całkiem Nowej Gry. Taki właśnie jest H4
- EDYTOR, wyzwaniie? tylko dla kogo?
- INNA MARKA !!!
___________ Memento Mori |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 8 marca 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Nie ma zbyt dożo do dyskusji. HoMM 3 na zawsze zostanie jedną z najlepszych gier jakie kiedykolwiek wyszły, a HoMM 4... wolę o tym nie mówić ;).
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 9 marca 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Moim zdaniem grywalność HoMM-IV jest znikoma w późniejszych etapach rozgrywki. W znacznej części zależy ona jednak od autora mapy, jego odpowiedniego wyczucia balansu i wykorzystania licznych zdarzeń, które są w stanie urozmaicić nam rozgrywkę. Edytor pomimo kilku niedociągnięć (jak np. brak opcji kopiowania obiektów, zwłaszcza stworzeń) w porównaniu z HoMM-III wypada znacznie lepiej.
O grywalnosci jako słabej w HoMM-IV można mówić ogólnie, jednak początek gry jest znacznie bardziej grywalny niż HoMM-III (i to dzięki walczącemu herosowi). Później czynny bohater, zbyt potężny niszczy grywalność.
Oczywiście grywalność popsuły również pewne elementy, a szczególnie obrona zamku i uproszczenia w jego rozbudowie i łatwość dostępności złota i minerałów (przez źle zbalansowaną odnawialność skarbców)
Gdyby jednak spojrzeć na HOMM-IV od strony rozgrywki z innym (innymi) graczami ludzkimi wówczas nie będziemy się nudzili (może oprócz czekania na swoją turę).
Najgorzej jest przy kampaniach... to właśnie tutaj grywalność spada na łeb wystarczy zagrać Elvinem, Emilią czy Półmartwym w ostatnich scenariuszach by się o tym przekonać. HoMM-IV absolutnie nie nadaje się na kampanie, przynajmniej te dłuższe gdzie heros będzie miał 20 poziom. Prawdę mówiąc sami producenci ponoszą winę za ten fakt chodzi mi tutaj o twórców mapek, którzy nie potrafili w pełni wyrzystać dobrodziejstw rozbudowanego edytora map.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr.Pool...
Dołączył: 24 września 2000 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 marca 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Odnośnie H3 to nie trzeba dużo pisać, Super Gierka w którą do tej pory gra masa ludzi i się nie nudzi ;)
H4 spaprali rozbudowę zamku, cena jaką trzeba zapłacić za wybudowanie 4 poziomowego potworka jest przerażająca, a kożyści jakie po tym czasie można uzyskać są znikome. Reasumując, czas który musimy poświęcić na bezsensowne przepuszczanie turek aby sie wzbogacić powoduje że GRA staje się monotonna i mało grywalna.
___________ ... i tylko tyle mam do powiedzenia ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ashanti
Dołączył: 27 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Z jaskini behemota :P
|
Wysłany: 15 marca 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
H3 jest o wiele lepsze i ciekawsze niż H4. Prawde mówiąc H4 to szajs a nie gra.
Trochę szacunku dla Heroesa i JvC! A tak na marginesie to chyba ktoś nie widział tu szajsu…
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 24 marca 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
H III:
Zalety
-grafika
-fabuła
-jednostki
-historia
-grywalność
-miasta
-walki
-artefakty
-bohaterzy
-GELU (hihihi)
Wady
-Moim zdaniem wad nie ma no może oprócz tego jeżdżenia po planszy koniem i zdobywanie mapy
H IV
Zalety
-Grafika!!!
-możliwość rozdwajania jednostek
-walka bohaterem
Wady
-Fabuła!!!
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Lucas
Dołączył: 25 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Erathia
|
Wysłany: 24 marca 2005 HOMM-III vs. HOMM-IV
|
|
|
Dla mnie zawsze Heroes III był lepszy od Heroes IV. HOMM IV za daleko "odleciało" od starszych części.
___________ "Carpe Diem" |
|
Powrót do góry
|
|
|