Autor |
Wiadomość |
Erdamon
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada
|
Wysłany: 21 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Jakie są według was najgorsze umiejetnosci drugorzedne ?
Według mnie to:
-Sokoli Wzrok
-Finanse
-Pierwsza Pomoc
-Nauka Czarow
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 21 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Sokoli wzrok owszem, pierwsza pomoc również, ale nauka czarów i finanse to idealne zdolności dla bohaterów poboczynych. Już nie raz się przekonalem jak przydatna jest nauka czarów, gdy główny bohater nie musiał się wracać po nowe czary. :wink: do tych mniej przydatnych zdolności raczej zaliczłbym Mistycyzm.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Ech...jako możecie.... :roll:
Dla mnie nie ma umiejętności najgorszych :?
A nawet gdyby to ciężko wytypować :roll:
Każda umiejętność się przydaje :!:
Tylko jedna bardziej, a druga mniej :wink:
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Gollum (cytat): |
Ech...jako możecie.... :roll:
Dla mnie nie ma umiejętności najgorszych :?
A nawet gdyby to ciężko wytypować :roll:
Każda umiejętność się przydaje :!:
Tylko jedna bardziej, a druga mniej |
A możemy. Właśnie pokazujemy te umiejętności, które się przydają mniej. Albo jeszcze mniej. Albo zupełnie mało. I te właśnie są to najgorsze.
Ja bym stawiał tu na mistycyzm - zupełnie bezużyteczny skill. Nawet na maksimum (4 punkty many/dzień) ledwie starcza na 1 z tanich czarów.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
- finanse (jeżeli jest dużo bohaterów z tą umiejętnością jakiś dochód z tego jest ale dla pojednyczego to bezużyteczne)
- sokoli wzrok
- nauka czarów
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr. Rabbit
Dołączył: 6 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Mi zawsze brakowało funkcji wybierania na początku tych skilli, znaczy możliwość wyłączenia niektórych. Bo przecież po co komuś Nawigacja na planszy, na której nie ma wody :/. Tworząc mapę powinno się móc wyłączać niektóre ze skilli. (Mały offtop: może w V-ce :D ).
Zdravim
___________ Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Dla mnie najgorsze to:
Sokoli wzrok - zważywszy na fakt iż liczba zaklęć nie jest aż tak duża. W końcu heros i tak nauczy się zaklęć nawet w ciągu jednego scenariusza jesli nie w zamkach to od herosów którzy znają jakieś zaklęcia. Wydaje mi się że ta umiejętnośc była trochę wymyślona na siłę.
Pierwsza pomoc - leczenie opłacalne tylko w przypadku jednostek poziomów wyższych. Kolejna zapchajdziura w zestawie.
Nauka czarów - przydatna ale tylko dla bohatera, który wyuczy naszych herosów do następnej misji. Po tym jego obecność staje się zbyteczna.
Przykład: Kampania RoE "Spoils War" - gdzie brakowało zaklęć powyżej poziomu 3. Dwa pierwsze scenariusze kończe zawsze wyuczeniem herosów zestawem dostepnych zaklęć poziomu 4 które znają niektórzy bohaterowie.
-------------------------------------------------------------------------------------
Natomiast odnośnie finansów mam odmienne zdanie. W końcu 500 sztuk złota przy 4 herosach to już całkiem sporo.
Mr Rabbit:
O ile mi wiadomo to w kolejnym dodatku AB lub SoD (nie pamietam już) mozna wyłączyć skille w opcjach edytora, wprowadzono takze mozliwość edytowania chatek czarownic oraz kapliczek magii.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Havier
Dołączył: 20 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Moim zdaniem najgorsze to:
- finanse (po co tracić pare poziomów dla 350 złota dziennie)
- pierwsza pomoc (też strata poziomów)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Davids
Dołączył: 8 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Erathiaa
|
Wysłany: 23 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Dziadostwo nr.1 to SOKOLI WZROK- nigdy się nie przyda, jak nie nauczy się jakiegoś czaru w pierwszym zamku, to w drugim czy trzecim, a jeżeli już to powinno być 100% nauczenia się czarów,a nie 50% czy tam ileś.
Dziadostwo nr.2 to MISTYCYZM - tracić skilla na marne 5 mana dziennie? bezsens. 10-20 dziennie to można by się pofatygować, ale też nie byłby to super skill, ale przeciętniak.
Dziadostwo nr.3 to NAUKA CZARÓW - może dla pobocznych hero przkazujących tylko armie się przyda żeby np. szybko przekazać ważne czary (blind, slow, haste itp.), jedyny zysk, to jeżeli ten 2 hero ma exp. mądrośc to może portal miejski przekazać, ale to też rzadko się przydaje.
Dziadostwo nr.4 to FINANSE - jak jest 4-5 hero z tą zdolnością exp. to jeszcze jeszcze, ale kto by szukał tylu hero z finansami? ale jeśli jest takich nawet 4 w bastionie + skarbiec to może coś dać... :wink:
___________ GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 25 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Nr.1-największe dziadostwo to pierwsza pomoc, dali to chyba tylko po to żeby było...
Nr.2.Balistyka-normalnie ta balista może mi tyle zrobić że naprawde, na dłuższą mete w ogóle nie przydatne.
Nr.3.Sokoli wzrok-zanim będe miał expert to już zdobęde wieże czarów 3poziom i dostane kilka czarów napewno.
Nr.4.Finanse?nie lepiej zamiast doświadczenia które zmienimy na te finanse wziąść sobie złoto? (skrzynie).
Nr.5.Nauka czarów-przecierz głównie to się chodzi jednym bohaterem który wymiata więc po co słabsi bohaterowie(zwykle donosiciele) mają się uczyć czarów?
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vitus
Dołączył: 2 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: z krainy mlekiem i miodem plynącej...
|
Wysłany: 25 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
1. Pierwsza pomoc- mnie się zdaje, że zorbili to tlyko po to by zadowolić służbe zdrowia.
2. Finanse- nie dość, że powiększenie pieniądzy jest nie wielkie to w dodatku można zamiast tego wziąć forse ze skrzynki (Kumbat) lub można zainwestować w np. w inne umiejętność która się przyda.
3. Sokoli wzrok- beznadziejne
___________ Jak burzowe fale potrafia żaćmić blask słońca, tak ja potrafie zabijac nie winne istoty i korumpować ludzkie dusze... Powiadam wam, ze rzeki krwi zostaną rozlane na ziemi a historia mojej przyszłości będzie od tąd pisana ręką przegranych... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
1. sokoli wzrok
2. pierwsza pomoc
3. learning (to co daje wiekszy przyrost experince)
4. scouting
5. balistics (to co wali w mury zamku)
6. mistycyzm
poprostu hirek marzen
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Davids
Dołączył: 8 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Erathiaa
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Learning jest bardzo przydatny! Z tą zdolnością o wiele szybciej można zdobywać kolejne levele! Ja jeśli mam mozliwość zawsze biorę learning.
___________ GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 27 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Mój przedmówca ma racje, gdy mam wybór w stylu pierwsza pomoc-nauka to zawsze biore nauke bo w końcu więcej doświadczenia.
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mat Pierwszy
Dołączył: 12 marca 2003 Posty: 164
Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 27 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Finanse to specyficzna zdolność, która jednak często się przydaje, szczególnie na XL. Często potrzeba nam paru herosów do objeżdzania młynów, siedlisk, itp. Jeśli na planszy jest chatka czarownicy lub szkoła(nie pamiętam nazwy tego budynku), która uczy finansów to koniecznie trzeba tam pojechać, potem objeżdżamy parę kamieni wiedzy i kasa płynie sama, a heros szybko oddaje kasę za swój zakup. Takiemu herosowi możemy dać jakieś artefakty od kasy lub surowców, najlepiej, żeby jego specjalność też była tego typu (+1 surowców, + 500 (?) złota).
Tak więc finanse się przydają, ale nie flagowym bohaterom.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Davids
Dołączył: 8 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Erathiaa
|
Wysłany: 27 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Nie +500 tylko +350 złota :)
___________ GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 30 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
a propo learninga zastanawiajace jest ze nie biezesz pod uwage tego ze ten skill sam w sobie nic nie daje tylko przyspiesza levelowanie (zeszta nieznacznie) a zwarca sie dopiero kiedy za jego uzyciem zdobywasz nowe zdolnosci tylko zeby odrobic te 3 skile zmarnowane na lerning trza zdobyc 3 nowe lev'up a na te trzeba zapracowac duzo wiecej nic jakis marne 15% doswidczenia, ktore powyzej 15 lev nawet nie da nam jednego lev'upa. to jest zdolnosc ktora moim zdaniem nie zostala do konca przemyslana, kopletnie bezuzyteczna
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 30 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
a propo learninga zastanawiajace jest ze nie biezesz pod uwage tego ze ten skill sam w sobie nic nie daje tylko przyspiesza levelowanie (zeszta nieznacznie) a zwarca sie dopiero kiedy za jego uzyciem zdobywasz nowe zdolnosci tylko zeby odrobic te 3 skile zmarnowane na lerning trza zdobyc 3 nowe lev'up a na te trzeba zapracowac duzo wiecej nic jakis marne 15% doswidczenia, ktore powyzej 15 lev nawet nie da nam jednego lev'upa. to jest zdolnosc ktora moim zdaniem nie zostala do konca przemyslana, kopletnie bezuzyteczna
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
tse tse
Dołączył: 12 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą
|
Wysłany: 30 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Co wy z tym 350
A przecież jest tak:
PODSTAWOWY - Daje dziennie 125 złota.
ZAAWANSOWANY - Daje dziennie 250 złota.
EXPERT - Daje dziennie 500 złota.
W kolejności od najmniej przydatnych:
sokoli wzrok
pierwsza pomoc
scouting
balistics
mistycyzm
learning
No i nawigacja na mapach bez wody :lol:
___________ Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Erdamon
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada
|
Wysłany: 30 sierpnia 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Balistyka to mało przydatna umiejętność ? Przecierz dzięki niej można bardzo szybko zdobywać zamki np:niszcząc brame i wprowadzajać jednostki do zamku już w pierwszej tuże.
Scouting to też dobra umiejetność ,szczegulnie przydatna jest podczas grania w mapy na których jest dużo podziemnych tuneli wtedy wiele łatwiej odnależc właściwą droge,bardzo przydatna jest tagrze w połonczeniu z czarami lot i wrota wymiarów.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 1 września 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Erdamon (cytat): |
Balistyka to mało przydatna umiejętność ? Przecierz dzięki niej można bardzo szybko zdobywać zamki np:niszcząc brame i wprowadzajać jednostki do zamku już w pierwszej tuże. |
a po co atakowac zamki z silna obrona? najprawdopodobniej nigdy sie tej umiejetnoisci nie uzyje bo do zamku wchodzi sie w ostatecznosci a branie 3 skilli tylko po to ze moze sie przydadza to nie zbyt rozsadne. pozatym balisyka nie daje ci przewagi podczas gry podczas gdy logistyka, inteligencja, armorer, ofens czy wiele innych dzialaja przez caly czas i pracuja na siebie
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 1 września 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Balistyka niepotrzebna?? :lol:
Jeśli ktoś lubi mieć starty armi nawet ze slabym przeciwnikiem, to i może tak jest.
Balistyka daje przewagę atakującym zamek nie z powodu niszczenia murów, tylko z powodu pierwszego ruchu. Grając Tower przeciwnko Castle to zdolność idealna. Bo Archanioły są za szybkie a jeszcze jak przeciwnik rzuci mass haste lub prayer to masakra. Dlatego balistyka jest potzrebna by zminimalizować straty własnego wojska, bo wtedy mu pierwsi rzucamy czar albo przyspieszenie lub co lepsze spowolnienie na przeciwnka. Wtedy taki archanioł ma prędkość 9, więc można go osłabić nim zaatakuje mam łuczników.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 3 września 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
a co ci da archanil ze speedem 9 jak po ruchu tytanow (pewnie strzal za polowe obrazen) koles rzuci mass haste i jest slabo. poza tym kto sie decyduje przy podobnych silach atakowac zamek>
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 września 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
To policz sobie kiedy ten gracz będzie mógł rzucić to przyspieszenie, skoro najszybsza jednostka ma prędkość 9, czyli stanie się to gdy Tytan, Dżin, Naga i Gargulec się ruszą. A gdy dasz przyśpieszenie, to tylko zniwelujesz spowolnienie, a w następnej turze znów spowolnię kliknę wait na tytana i reszte szybszych jednostek i otrzymam 2 uderzenia dla każdej znich, więc Balistyka ma ogromne znaczenie przy podobnych armiach i magii. Jak widać Archanioł będzie musiał albo czekać(Tytan go wystrzela) albo samotnie atakować łuczników, wtedy i tak nadzieje się na masowy atak x2 przy opcji Wait.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 8 września 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
pozostaje pytanie kto sie decyduej atakowac zamek przy podobnej armi i podobnej sile bohatera, chyba tylko jakis desperat albo jak sie nuz na gardle ale to raczej bardzo sporadyczne sytuacje tak jak i urzytecsznosc balistyki.
btw wymyslac hartkorowe zastosowanie skili to ja tez umiem np urzywam sokolego wzroku do nauki czarow od magicznych smokow dzieki temu moge szybko nauczyc sie np meteor showera albo chaina bez konieczniosci budowania drogich guildi i wracania sie do zamku, lol niezly strat
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|