Autor |
Wiadomość |
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
a moje jest takei ze dyplomacja na kazdym etapie gry jest zbyt silna i uzaleznia wynik rozgrywki od szczescia i tylko i wylacznie od tego
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 2 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
A czym jest według ciebie gra taka jak Herosi?? Czym jest strategia??
W obu przypadkach zawsze duże znaczenie ma szczęście, nawet w świecie realnym w wielu bitwach duża rolę odgrywa szczęście, a dobrzy wodzowie potrafią przewidzieć i założyć owe szczęście w swoich planach.
Każda dobra strategia musi mieć wkalkulowane szczęście-pech, czyli przypadek, gdy tak nie jest przestaje być strategią, a staje się zwykłą suchą kalkulacją.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Czmiel
Dołączył: 25 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Dobry strateg stara się wyeliminować szęście, a nie liczy na nie.
___________ http://www.gladiatorzyaren.webd.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 2 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Mylisz strategie z kalkulacją, :lol: Dobry strateg musi wiedzieć, że nagle może cały jego plan wziąć w łeb, to właśnie jest strategia, planowanie i zakładanie z góry jak najwięcej wariantów walki, w których czynnikiem decydującym może być przypadek.
Więc zakaładając zwycięstwo musi je oprzeć na tym iż będziesz miał pecha. Ale możesz mieć szczęscie i plan początkowy ulega zmianie na lepsze.
Jak chcesz eliminować przypadek to włącz sobie kalkulator, tam nie masz przypadku tylko wyliczenia, tyle że to może ci nie pomóc w samej walce, bo życie jak i nawet gra jest oparata na rachunku prawdopodobieństwa, czyli przypadku. Więc planując musisz zaplanować tak, że nawet w wypadku pecha, musisz odnieść zwycięstwo, czyli w planowaniu nie możesz wyeliminować przypadku.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 3 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
oczywiscie tylko gra sprowadzila by sie do tego ze obaj gracze bohaterami od dyplomacji chodza po mapie i zbieraja a potem spotykaja sie na srodku by sprawdzic komu udalo sie uzbierac wiecej, no to jest prawdziwa zabawa. btw te zasady ktore niby sa do niczego nie potrzebne to wymyslilo pare madrych osob przez pare lat a poparly cale tysiace graczy ktozy czuli ze niektore skile wypaczaja charakter gry i pozbawiaja jej dobrej zabawy. druga sprawa niektore skile unimozliwiaja sportowe podejscie do tej gry a niektozy wlasnie tak h3 traktuja.
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
No tylko Herosi zostali wymyśleni dla zabawy nie dla sportu, owszem może ich traktować jako gra pojedynkowa, ale to nie UT czy Stracraft.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 3 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Mnie się zaczyna wydawać że temat tej dyskusji powinien być taki "Dyplomacja. Potęga czy chłam ?" :D. Od dłuższego czasu nie ma o niczym innym mowy tylko o dyplomacji, a temat chyba brzmi "Najgorsze umiejętnosci drugorzędne" :wink:
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Red
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Lidzbark Welski
|
Wysłany: 3 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Mistyzm- dziadostwo ( daje mało zajmuje poziomki i miejsce na inne umiejętności drugorzędne )
nauka czarów- dziadostwo ( nie wiem dlaczego ale dziadostwo :)
pierwsza pomoc- dziadostwo ( to co u mistyzmu )
finanse- dziadostwo ( patrz mistyzm te parę grosza... )
Balistyka- błogosławieństwo ( Według mnie jedna z ważniejszych umiejętności zwłaszcza jak nie masz cyklopów w armii.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 4 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Red:
Cytat: |
nauka czarów- dziadostwo ( nie wiem dlaczego ale dziadostwo
|
To nie jest dziadostwo. Jak np. masz dwóch herousów, jeden chodzi i sie bije i nie ma czasu odwiedzać zamków w poszukiwaniu czarów, drugi natomiast chodzi po zamkach i te czary zbiera a potem obydwaj sie wymieniają czarami - pierwszy z nich nie traci czarów. Według mnie to dobra umiejętność - co z tego że bardziej przydatan na początku gry ale przydatna gdy plansza jest np. mała
Cytat: |
pierwsza pomoc- dziadostwo ( to co u mistyzmu )
|
No co ty Red, chyba nie wiesz na czym polega walka... Jak sie ma namiot medyka i umiejętność to można dużooo punków życia przywrócić jednostce np. smokowi, i tak zamiast stracić 4 smoki stracimy tylko np. 1 i o to w tym chodzi
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 5 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
ale też czasem trzeba przyznać że machiny wojenne potrafią zaleźć za skórę bo jak przeciwnik ma magogi albo licze to ma większy wybór gdzie strzelić żeby trafić kilka jednostek, a taki namiot i tak się rozsypie po pierwszym strzale :cry:.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 10 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Najgorsza ze wszystkich umiejetnosci posiadanych przez naszego glownego bohatera jest scouting(odslanianie terenu) ktory zajmuje slot a teren i tak odkrywa sie pobocznymi bohaterami wiec glowny wie jakie cele ma osiagnac. Scouting bije jednak nawigacja na planszy bez wody - mozna ja dostac w mnichu lub chatce wiedzmy ale nie jestem do konca pewny moze sa one tam zablokowane.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 10 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Cytat: |
Scouting bije jednak nawigacja na planszy bez wody - mozna ja dostac w mnichu lub chatce wiedzmy ale nie jestem do konca pewny moze sa one tam zablokowane. |
Problem w tym że zazwyczaj nie są blokowane :cry: .
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 10 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Red (cytat): |
nauka czarów- dziadostwo ( nie wiem dlaczego ale dziadostwo
|
Jak, nie wiesz dlaczego to poprostu nie pisz na tym forum !:wink:
Po to jest forum i temat żeby się czegoś dowiedzieć jak się nie wie. H.G.
O! od kiedy jesteś modem? odrazu poznałem ten podpis :P Ale jak już edytujecie posty czyjeś to niech ktoś zmieni se kolor, bo Zielevitz też używa yellow! - Gollum
Z tego co wiem to chyba wszycy modowie używają tego koloru, poza tym to kolor ostrzegawczy, jak światla na skrzyżowaniu.
Aha i ja zawsze się podpisuje, przynajmniej staram się :wink:
Cytat: |
pierwsza pomoc- dziadostwo ( to co u mistyzmu )
|
Cytat: |
smokowi, i tak zamiast stracić 4 smoki stracimy tylko np. 1 i o to w tym chodzi |
No, nie dokońca, jeżeli tracimy 4 smoki i użyjemy namiotu przed atakiem wroga to góra stracimy 3 smoki nie 4. Tak, więc przy tych wyższych jednostkach to namiot zwykle ratuje jedną jednostkę
:wink:
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 11 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Gollum:
Cytat: |
No, nie dokońca, jeżeli tracimy 4 smoki i użyjemy namiotu przed atakiem wroga to góra stracimy 3 smoki nie 4. Tak, więc przy tych wyższych jednostkach to namiot zwykle ratuje jedną jednostkę
|
Jak sie odpowiednio zacznie rozgrywke to sie nawet nic nie straci. Cza tylko umieć i pomyśleć logicznie przed rozpoczęciem ataku
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 11 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Cytat: |
Jak sie odpowiednio zacznie rozgrywke to sie nawet nic nie straci. Cza tylko umieć i pomyśleć logicznie przed rozpoczęciem ataku |
Nie tylko bo w dużej mierze to zalerzy od sił przeciwnika i od tego czy on myśli czy nie :wink:
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 13 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Jeżeli gramy z kompem to jak mamy silną armie to zazwyczaj niszczy nam namiot, balistyke, katapulte i wóz amunicyjny, także komp zniszczy namiot. Jak gramy z innym graczem to hmmm tutaj zależy: Jak nie ma żadnej jednostki co strzela, to raczej możemy sie tym namiotem troche nacieszyć, bo wątpie żeby rzucał jakieś czary ofensywne na namiot, gdyż raczej sie zajmie naszą armią.
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 13 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Mówisz że jak nie ma jednostek strzelających, a przecież jak ma to zazwyczaj strzela w jednostki, które mają najmniej życia i obrony, a zatem najczęściej strzela w jednostki z pierwszego, drógiego lub trzeciego poziomu
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 13 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
To zależy. Jak bede miał silne jednostki i w dużych ilościach, to komp będzie atakował najpierw namiot, wóz, baliste lub katapulte. Także posiadanie specjalności namiot medyka jest wielce ryzykowne.
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 14 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Balistę ta ja i tak rzdako kiedy trzymam a jeszcze rzadziej kupuję.
Jak kupię to to musi być ostateczność
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 14 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
no coz balista jest b dobra, ale niestety duzo kosztuje, zazwyczaj nie oplaca sie jej kupowac chyba ze gramy kolesiem ala gurnison i ja stracilismy, ale generalnie balista jest fajna nie dla obrazen a dla tego ze komp na nia tatkuje co daje duzo opcji zeby rozegrac bitwe bez strat
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 14 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Ja nie lubię balisty za to że jak się używa oślepienia to jak nie masz artyleri to potrafi zmarnować czar strzelając w oślepioną jednostkę
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 14 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Ja kupuje artylerie tylko wtedy jak mam umiejętność do niej. Wtedy zawsze mam dodatkową jednostke strzelającą dwa razy. Co z tego że mało energi bierze, ale czasem dobrze jak sie kogoś dobije. A poza tym zwala na siebie ciężar ataku kompa, który prawie zawsze atakuje ją.
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 18 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
Czyli wniosek jest jeden: balista jest do niczego jeżeli się nie ma artyleri, a jak się ją ma to balista może się okazać pożyteczna.
W sumie można i tak :wink:.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 19 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
schodzimy z tematu. ale powiem tam, artylery jest dobra ale tylko na niektorych mapkach, natomiast sama balista jest dobra i nie ma co sie spierac kto rozgrywa walki bardzo dokladnie wie ze balista ma nieoceniona role w walce i nie chodzi tu zepelnie o obrazenia ktore zadaje tylko o skupianie atakow. natomiast taki gurnison (barbarian specjalnosc artilery) to uwazam jeden z najlepszych bohaterow w grze rownie dobra jest pyre ale ona jest zawyczaj banowana
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 19 października 2004 Najgorsze umiejętnosci drugorzędne
|
|
|
W każdym razie balista jest dobra na mapkach, które się krótko gra i temu chyba nikt nie zaprzeczy.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|