Autor |
Wiadomość |
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 28 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Nodawa (cytat): |
A i co do mapek XXL wielka mi podnieta a weź teraz zrób taką mapke w edytorze !
XL PORZĄDNĄ teraz zrobić to jest wyczyn a XXL to może być batonik ale nie mapka nie przesadzajmy :? :x :? |
Spoko, ale na takim randomalnym XXL chętnie bym zagrał. :D
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 28 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Muzyka w wog: tu się zgadzam, niemniej jest to jakaś odmiana w stosunku do czystego H3C.
Grafika: wzorowana na H3, tak samo proporcje...nie jest to zarzut zatem dla WoGa samego w sobie...tak samo możesz narzekać na H3, więc WoG tu szczególnym się niczym nie wyróżnia (pewnie ciebie denerwuje to że mogli to poprawic a nie poprawili...to ich wybór, ale żaden błąd czy wada samego WoGa)
Błędy-nadal wog jest dopracowywany, należy go traktować jako betę dopóki nie powstanie finalna wersja pozbawiona błędów...niemniej tutaj nie każdy błąd kończy się wyjściem z gry-często pojawiają się drobne błedy skryptów pozwalające na dalszą grę po kilku(nastu) enterach.
Mapy-twórcy woga starają się aby mapy były dopracowane pod każdym względem-niemniej jest multum map które jeszcze nie są "oficjalne"...możesz zagrać i sprawdzić czy opłacało by się je już opublikować! Niemniej WoG akceptuje każdą mapę i kampanię H3C+Chronicles...ale w drugą stronę to nie jest już kompatybilne, a szkoda bo wiele map z kampanii WoG fajnie byłoby zagrać nie posiadając woga.
Może jeszcze jakieś sugestie? Nie chcę nikogo ośmieszyć, niemniej zarzuty pod względem tego co pochodzi żywcem z H3 są bezpodstawne...tak samo można się czepiać czemu Arcydiabeł nie wygląda inaczej, albo ifryt? ....po co poprawiać to do czego każdy jest przyzwyczajony. to nie zmienia się nawet w H4 gdzie na mapie przygód imp jest niewiele mniejszy od smoka. A w H3 przynajmniej widać różnicę.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Lucas
Dołączył: 25 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Erathia
|
Wysłany: 29 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Lubię WoG'a choć przyznam, że jest zrobiony niechlujnie, autorom nie chciało się robić całkiem nowych potworów i budynków.
___________ "Carpe Diem" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 29 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Lucas (cytat): |
Lubię WoG'a choć przyznam, że jest zrobiony niechlujnie, autorom nie chciało się robić całkiem nowych potworów i budynków. |
To jak coś lepszego stworzysz to możesz podesłać autorom :lol: ...
Spróbuj kiedys samemu stworzyć jednostkę od zera ... w h3 to ponad 70 klatek animacji .
Ehhhh ...
Co do samej grafiki WoGa to widać poważne różnice pomiędzy jednostkami wprowadzanymi na początku (tylko przekolorowywanie starych jednostek) i tymi z ostatniego patcha ... Nightmare , Hell Steed czy też Wilkołak wyglądają jak zupełnie nowe jednostki ()
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 29 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
O ile hell stead rzeczywiście ciężko porównać do jednorożców, to wilkołak jest po prostu przekolorowanym demonem...i to akurat widać. /lol, ostatnio odwiedzam forum tylko po to żeby orty poprawiać :D /
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 30 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Promilus (cytat): |
to wilkołak jest po prostu przekolorowanym demonem... |
To może inne wersje mamy ?? Bo u mnie wilkołak znacznie się różni od demona i mam na myśli tego nie ulepszonego :lol:
Hmm .. a tak poza tym to wilkołak jest na pewno poskładany z różnych jednostek h3 ... Inna sprawa ,że jest to dobrze zrobione i naprawdę ciężko dojść co z której zostało wzięte ...
Przekolorowaną jednostką to są np Darkness Dragons ... Ja w wilkołaku WoGole prawie nie widzę śladów innych jednostek ... a to chyba dobrze ???
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 30 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Nodawa (cytat): |
:arrow: Jedna mapka na kżysz (a te z neta są jakieś... nooo nie pasują mi)
:arrow: Wciąż nie poprawiona grafika (koń i bohater większy od drzew)
Może i się czepiam ale odkąd zauważyłam ten jakże banalny szczegół zaczął mnie strasznie irytować (w H3 również)
:arrow: Z czasem monotonna i denerwująca muzyka
:arrow: Często wyskakujące błędy podczas gry |
JEDEN WIELKI LOL
:arrow: Jedna mapka? a co mi powiesz o wogifikacji map z sod'a i ab ? a jeszcze jest kreator map wiec nie gadaj glupot. Ja nie potrzebuje map z fabułą. wazne zeby mozna było zdobyc duzo doswiadczenia i duzo dobrych artefaktów. a dzięki kreatorowi mozna to miec.
:arrow: to ty chyba nie wiesz co to za rodzaj gry. ekran na którym chodzi heros na koniku to MAPA przygód.
:arrow: muzyka jest zmieniona tylko w menu (mi osobiście sie bardzo podoba - idealnie oddaje klimat WoG'a). jezeli cie denerwuje muzyka podczas gry to miej pretensje do nwc.
:arrow: to jest JEDYNY sensowny powód który podałaś.
Chciałbym coś wyjaśnić... Jak już Acid napisał WoG'a nie tworzy zastęp grafików i programistów. To co zrobił WoG Team to jest niewiarygodnie dużo jak na tak małą grupkę osób. Zanim jeszcze ktoś napisze, że twórcy tegoż dodatku są niechlujni albo leniwi to:
1. Niech sie puknie w czoło i sie dowie w jakich warunkach powstaje WoG.
2. Sam spróbuje zrobić jakiś obiekt albo NOWEGO stwora i dodać do gry.
Ferduś Kiepski (cytat): |
Brać to każdy by chciał a robić ni mo komu. |
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Lucas
Dołączył: 25 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Erathia
|
Wysłany: 31 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Skąd się wzięły w WoG'u takie obiekty jak np: wieże strzelnicze z Age of Empires, zamek Tower. Ten WoG to normalny niewypał...
___________ "Carpe Diem" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 31 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Lucas (cytat): |
Skąd się wzięły w WoG'u takie obiekty jak np: wieże strzelnicze z Age of Empires, zamek Tower. Ten WoG to normalny niewypał... |
Hmm, niezupełnie wiem o co ci chodzi? Z tego co wiem to wieżyczki w AoE budowane był osobno, był w sumie bardzo słabe i zawsze siedział przy nich robotnik który je naprawiał...a co ma WoG do AoE to sam nie wiem...może mi wytłumaczysz?
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 31 marca 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Lucas (cytat): |
Skąd się wzięły w WoG'u takie obiekty jak np: wieże strzelnicze z Age of Empires, zamek Tower. Ten WoG to normalny niewypał... |
tak możnaby wymieniać dużo. Ale to nie powód by nie lubić WoG'a :) sam spróbuj coś zrobić na wzór herosów to pogadamy...
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ashanti
Dołączył: 27 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Z jaskini behemota :P
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Lucas (cytat): |
Ten WoG to normalny niewypał... |
Jeżeli ty zrobisz lepszą część niż WoG to przyznam Ci racje
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Tristan
Dołączył: 22 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Radom
|
Wysłany: 3 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Wtrące swoje trzy grosze :) Sam kiedys grałem dosc dużo w Woga, zapewne dlatego bo szukałem w Herosach III jakiejs nowosci, swiezosci. Na początku podobał mi sie i to bardzo, później jednak zmieniłem do niego nastawienie. W Wogu wprowadzają wiele innowacji, no własnie wprowadzają ich wiele, pojawiło sie multum nowych opcji, które popsuły zabawę. Wczesniej jak grałem z kumplami w herosy, nauczyc sie w nie grac było bardzo prosto, teraz jest to utrudnione z powodu nagromadzenia wielu nowych opcji. Wog niestety dla mnie stracił juz swój urok :(
___________ Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Ja też WOGA nie lubię, bo:
- za dużo "pomagania" (mozna sobie wybrać np. graala)
- Znam angielski, ale mi on w heroes przeszkadza
- muzyka
- tło
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nagash
Dołączył: 11 października 2004 Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Mortai (cytat): |
Ja też WOGA nie lubię, bo:
- za dużo "pomagania" (mozna sobie wybrać np. graala)
- Znam angielski, ale mi on w heroes przeszkadza
- muzyka
- tło |
"- za dużo "pomagania" (mozna sobie wybrać np. graala)" - graala można sobie nawet w edytorze wstawić więc co to za pomaganie...... a tak po zatym to o ile pamiętam to można nie włączać "pomagania" :wink:
"- Znam angielski, ale mi on w heroes przeszkadza" - łatka polonizacyjna ...... :wink:
"- muzyka" - każdy ma swój gust ........
"- tło" - tło czego ??
Ps. Będe bronił WoGa do upadłego :P :D :!:
___________ Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego ..... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Tristan (cytat): |
W Wogu wprowadzają wiele innowacji, no własnie wprowadzają ich wiele, pojawiło sie multum nowych opcji, które popsuły zabawę. Wczesniej jak grałem z kumplami w herosy, nauczyc sie w nie grac było bardzo prosto, teraz jest to utrudnione z powodu nagromadzenia wielu nowych opcji. Wog niestety dla mnie stracił juz swój urok :( |
Taaa ... Wystarczy tylko dobrze przejrzeć wszystkie opcje i raz ustawić to co ci pasuje lub nie ...
A zresztą jak już pisałem możesz WoGole nie zaznaczać żadnych opcji i i tak WoG jest lepszy od SoD czy AB . Czemu ??? ... Ano to proste przed rozpoczęciem mapy mozna wejść w zakładkę banning i zbanować DD czy Fly .... lub jakieś zbyt potężne artefakty ... WoG jest lepszy dla 2 czy więcej osobowych gier bo pozwala określić jakieś zasady rozgrywki ...
Wspomnieć też należy o rebalancing scripts i o możliwości wyrównania szans między zamkami ... A naprawdę zamek zamkowi nie jest równy w herosach :( ... wystarczy porównać takie inferno z castle ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Nawet te arcydiabły z 225 hp w wog rebalancing nie sprostają archangelom...No i co za ciekawe opcje doświadczenia mają arcydiabły...archanioły wypadają znacznie lepiej...ale pierwotna kula ognia dla magogów (przed atakiem) i dwukrotny atak czarciego lorda to już wspaniała rzecz, która pozwala na w miarę rozsądną walkę między tymi zamkami.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Promilus (cytat): |
Nawet te arcydiabły z 225 hp w wog rebalancing nie sprostają archangelom... |
Hmmmm ??????????????????????
Jeżeli mówisz o skrypcie 37 ... to u mnie nie podwyższa on hp devili do 225 ... ifryty do 100 i demony na 45 a devile tylko spadek ceny do 3900 gold i 2 mercury /
ale jeżeli mówisz o innym skrypcie to chetnie się dowiem :) o jakim ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Nie wiem dokładnie czy o to chodzi, mam czystego WoGa, jedyne skrypty dot. jednostek to właśnie rebalancing i stack exp...więc sądziłem że te 225 Hp to z tego skryptu...BTW mam 3.58f w wersji angielskiej, możliwe że domyślnie w grze ustawione jest już na stałe 225HP...cena też jest taka jak podałeś :) Są drobne zmiany w HP, ataku ,obronie, szybkości itp. Ifryt w końcu radzi sobie z czempionami, ale diabły z archaniołami nadal nie :/ Ale to i lepiej :D No i mam stałe 2 fenie na tydzień mimo iż nie włączałem skryptu redukcji przyrostu. Jakiś bug ?
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 5 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Promilus (cytat): |
Nie wiem dokładnie czy o to chodzi, mam czystego WoGa, |
Dalej odpisze na ten post w snach bogów w "mam pytanie-problem z WoG" ... Żeby już tu nie off-topicować bo przecież my lubimy WoGa :wink:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Tristan
Dołączył: 22 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Radom
|
Wysłany: 6 kwietnia 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Taaa ... Wystarczy tylko dobrze przejrzeć wszystkie opcje i raz ustawić to co ci pasuje lub nie ...
A zresztą jak już pisałem możesz WoGole nie zaznaczać żadnych opcji i i tak WoG jest lepszy od SoD czy AB . Czemu ??? ... Ano to proste przed rozpoczęciem mapy mozna wejść w zakładkę banning i zbanować DD czy Fly .... lub jakieś zbyt potężne artefakty ... WoG jest lepszy dla 2 czy więcej osobowych gier bo pozwala określić jakieś zasady rozgrywki ...
Wspomnieć też należy o rebalancing scripts i o możliwości wyrównania szans między zamkami ... A naprawdę zamek zamkowi nie jest równy w herosach :( ... wystarczy porównać takie inferno z castle ... |
Taaaa i jeszce posciągać mase skryptów, plus nowe grafiki dla nightmare i blood dgragon, ja mam juz dosyc szperania w tych opcjach, wiem że można je zapisać, ale Herosy dla mnie zawsze cechowały sie prostotą, a tu mamy tego kompletna odwrotnosc, kliknuj tu pojawi Ci sie okienko, kliknij tu pojawi Ci sie inne. Herosy III nie ma co poprawiać dlatego WOG nie jest tak ważny jak Eqilibris dla Heroes IV. Pozatym autorzy Woga zamiast poprawic, polepszyć swoje stare skrypty dodają mase nowych. Rebalacing script??Owszem, ale nie dla mnie<wole grać na oryginalnych zasadach>, zresztą po wprowadzeniu dowódców o żadnym zbalansowaniu miast nie ma mowy :!: Wręcz odwortnie, jest gorzej niż było. Jedyne co mogę sie zgodzić to mozliwosc zbanowania niektórych czarów i artefaktów, które psuły rozgrywkę<np town portal>. Za reszte dziękuje :!:
___________ Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 13 maja 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Tristan (cytat): |
zresztą po wprowadzeniu dowódców o żadnym zbalansowaniu miast nie ma mowy :!: Wręcz odwortnie, jest gorzej niż było. |
Dowódców można wyłączyć ... ale rzeczywiście są kiepsko Zbalansowani ... Cóż wyrobienie balansu to rzeczywiście przebrnięcie przez szereg opcji ...
Cc do prostoty to coraz częście mam ochotę wrócić do czystego RoE ... bez tych potężnych smoków czy też składanych artefaktów (tak mówię tu o SoD i AB ) ... ale cóż z WoGowych opcji naprawdę by mi brakowało migrowania miast .. IMO ta opcja właśnie wprowadza balans ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 14 maja 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Obrońcy WOG-a nadużywają argumentu "wyłączyć", bo gdy tak wszystkie opcje zaczniemy wyłączać, to wyjdzie na to że WOGle nie używamy WOG-a, a za tym idzie wniosek - nie jest nam potrzebny.
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
DevilOkO
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 14 maja 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Cytat: |
bo gdy tak wszystkie opcje zaczniemy wyłączać, to wyjdzie na to że WOGle nie używamy WOG-a |
Mastorious uważaj troszkę, bo naprawdę jest blisko aby Twoją wypowiedź zrozumieć dwuznacznie, jakbyś był zwolennikiem i przeciwnikiem WOGa :wink:
I jeśli wyłączymy wszystkie opcje to mamy zwykłego SODa. SOD jest bardzo dobry ale z czasem zaczyna brakować pewnych rzeczy, że coś jest za silne lub za słabe albo też zaczyna poprostu nudzić. Rozwiązaniem tego jest WOG. Możemy włączyć jakaś opcję, nawet jedną jedyną, której nam w podstawowej grze brakowało. Jeśli jej nie ma, to w ERMie można ją napisać. I się cieszymy taką grą jaką chcemy. Gra w WOGa nie polega na bezmyślnym włączeniu wszytkich możliwych opcji, tylko na wybraniu tych które nam pasują.
Cytat: |
WOG-a......nie jest nam potrzebny |
WOG nam jest potrzebny, tylko niektóre opcje nie są potrzebne mi ale za to są potrzebne komuś innemu :wink:
___________ Nic nie jest ważne. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 15 maja 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Mastorious (cytat): |
Obrońcy WOG-a nadużywają argumentu "wyłączyć", bo gdy tak wszystkie opcje zaczniemy wyłączać, to wyjdzie na to że WOGle nie używamy WOG-a, a za tym idzie wniosek - nie jest nam potrzebny. |
Nie wydaje mi się.
Zawsze można użyć tego argumentu, bo dzięki niemu WoG u *każdego* może nie mieć praktycznie żadnych wad. Każdy może włączyć sobie tylko to, co mu się podoba, a więc zawsze wyjść 'in plus'. Nie wierzę bowiem, żeby znalazł się ktoś, komu do gustu nie przypadłaby absolutnie żadna nowa opcja czy nowość. (Weźmy chociażby kupowanie wszystkich dostępnych oddziałów jednym kliknięciem) Nawet jeśli więc rzeczywiście komuś nie podoba się większość opcji, nowości, jednostek, dowódców, etc to tak czy inaczej może także korzystać z WoGa - chociażby dla tych kilku pojedynczych opcji, które akurat uzna za fajne.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 16 maja 2005 Kto nie lubi WOG-a??
|
|
|
Mam trochę inne zdanie niż Mastorious. Wyłączenie wszyskich (lub prawie wszyskich) opcji nie oznacza wyłączenia WoG'a. Osobiście rzadko korzystam z większości opcji Wogifikacji. Co nie znaczy, że nie korzystam z ustawień w kodowanych w grę. (Dowódcy, zostawianie jednostek i artefaktów na mapie itd...) a reszta to własne skrypty. W samego SoD'a dość dawno nie grałem ponieważ za bardzo brakuje mi tam możliwości burzenia miast.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|