Autor |
Wiadomość |
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 28 kwietnia 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Dla tych co nie znają angielskiego (lub znają słabo) postanowiłem przetłumaczyć informacje z forum www.mightandmagicthegame.com
Informacje pochodzą z czasopism ...
:arrow: Niemiecki Gamestar :
-Będzie zupełnie na nowo opracowany świat w heroes V ... więc znani nam herosi nie pojawią się ..
-potwierdzone frakcje : ludzie , demony, nieumarli
-elfy i orki pojawią się , ale nie wiadomo czy będą oddzielnymi frakcjami czy nie .
GRYWALNOŚĆ -
nowy system w taktycznych walkach - Albo gramy tak jak w homm1-4, albo element czasu rzeczywistego (limit czasu wczasie walki na turę ... )
- herosi nie walczą na polu bitwy ale mogą rzucać czary
-wiele jednostek ma swoje własne czary (np anioł uzdrawiający sojuszników)
HISTORIA -
-Smoki odgrywają główną rolę , Będą w religii i astronomii jak i w mitach i legendach .. Każda rasa jest połączona ze smokami , albo bezpośrednio lub niebezpośrednio .
- "Fanatyczni ludzie z imperium gryfa" czczą Smoka światła i polują na heretyków swoimi armiami rycerzy i potężnych aniołów
- "siódmy smok" legendarny czarodziej wygnał demony do innego planu astralnego
(???? tu nie wiem z tym planem astralnym niejasno napisane - Val Gaav )
ale powrócą w h5
-Historia rozpoczyna się tak : Demony zabijają niedawno ukoronowanego króla ludzi Nicolai , którego żona Isabel szuka zemsty .. By pokonać demony wchodzi w sojusz z nieumarłymi .... fatalna decyzja
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Informacji z pisma "ToTheGame" (umieszczonych też na tamtym forum ) nie będę tłumaczył ... Jak ktoś chce niech się pomęczy . Moim zdaniem nie warto bo mało tam jest treściwych informacji ... A informację o 40 stworzeniach i czarach przyjmuję ze śmiechem
:lol: Wszak sam Fabrice powiedział że stworzeń będzie znacznie więcej :wink:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Tristan
Dołączył: 22 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Radom
|
Wysłany: 28 kwietnia 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Szczerze powiedziawszy te informacje zbytnio mnie nie uszczesliwiły, no za wyjątkiem zamku Undeadów :) Wydaje mi sie aczkolwiek iż pozostałe frakcje elfy i orkowie nie są po prostu w tej chwili grywalne<na tym poziomie rozwoju gry>, ale jak wyjdzie finalna wersja zapewne bedą, to by swiadczyło iż spotkamy równiez zamek Natury i Barbarzyńców oraz iż pozostaje nam dalej nieznany szósty zamek, który jak powiedział Fabrice ma być kompletnie nowy. Ja jako nowy zamek obstawiałbym Forge< ale w troche innym rodzaju niż miał byc w Herosach 3> Sama historia ze smokami, zbytnio mi sie nie podoba, nie widze powodu dlaczego na przykład zamek ludzki miałby czcic smoki zamiast aniołów :?: Jeżeli chodzi o bahatera, który bedzie tylko rzucał czary cóż ja osobiscie wolałbym walczącego. Należy również zauważyć iż są to nie potwierdzone informacje :!:
___________ Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 kwietnia 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Nierozumiem tego. Dlaczego się sugerujecie informacjami z gazet, albo innych, niepewnych źródeł. Przez przez to rodzi się niechęć, zawód, i skargi, jaki ten Heroes V będzie. Niech ktoś zrobi taki temat, gdzie będą informacje potwierdzone przez ludzi z UBI i NIVAL. Wtedy większość tych bredni (typu ludzie oddający cześć smokowi światła - brrrr) nie będzie brana pod uwagę odwiedzających jaskinię. To strasznie mota całą sprawę i odpycha wielu graczy.
(przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać:D)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 30 kwietnia 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Ja jestem zbyt spragniony nowych heroes'ow by nie analizowac takich informacji i ruszac wyobrazni do pracy, gosciu ;].
Val, dzieki za to, ludzie zapomniaja ze nie kazdy zna perfekcyjnie ang. :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 30 kwietnia 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Anthon (cytat): |
Val, dzieki za to, ludzie zapomniaja ze nie kazdy zna perfekcyjnie ang. :) |
Taki właśnie był cel :wink: ... Pozatym informacje z tego niemieckiego pisma wydają mi się dość wiarygodne. Jest w nich sporo ciekawych informacji i wydaje mi się , że nie jest to już taka niepewna informacja jak ta która była w pewnym polskim największym piśmie w styczniu :wink: ... Tutaj mam nieco większe zaufanie .
Co do samych informacji ... Fabuła ze smokami podoba mi się . Należy zauważyć , że nie wynika z niej wcale , że każdy zamek będzie miał smocze jednostki . Nareszcie smoki zostaną docenione w świecie magii i miecza ... I bardzo dobrze zasługują na to :)
Co więcej podoba mi się powiązanie ze starym światem przez osobę Nicolai ...
Nowi herosi ??? Czemu nie ... Jeśli będą sobą coś prezentować to jestem na TAK ...
Limitowanie czasu w trakcie walki = hmmm ... jeśli jest to opcja on / off to też jestem na TAK ... A zgodnie z info będzie to właśnie taka opcja.
Bierny bohater ??? TAK .. TAK i jeszcze raz TAK ... nie może być inaczej
Nie podoba mi się jedynie info o braku zamku elfów ... Przywiązałem się do Ramparta (nie do preserve) i powinien być ... Ale jeden ze szkiców koncepcyjnych daje nadzieję ,że jednak będzie ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 30 kwietnia 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Ja tez mysle, ze powiazanie fabuly ze smokami moze przyniesc ciekawy rezultat :].
Ciekawi mnie tylko, jak smoki beda wygladaly :>
Eh, chce wiecej screenow! Chce demko! argh ;]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 1 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Heroes 5 przypomina bardziej Warcrafta...
Heroes 3 i tak będzie dalej najlep :cry: szy!!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 1 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Ludzie, WarCraft w żaden sposób nie przypomina tego co widać na najnowszych screenach!!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 1 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
bardzo przypomina... chodzi glownie o budynki...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 8 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Dalsze informacje :
źródło :
http://heroes.ag.ru/ .... publikacja oparta o rosyjskie wydanie pc gamer .... są to fragmenty wywiadu z Aleksey Isayev....
TE Informacje są więc pewne .... (no chyba że coś w tłumaczeniu było przekręcone lub Nival (ubi) postanowi coś zmienić jeszcze w grze )
Tłumaczenie jest nie moje nie znam rosyjskiego :) ... Tłumacze na podstawie tłumaczenia angielskiego z forum celestialheavens... w nawiasach są przypuszczenia i moje komentarze :wink:
......................................
1. Ponad 100 stałych pracowników jest zatrudnionych do prac nad grą (a co z tymi kontraktowymi ?? :) )
2. Mimo iż wśród nas (Nival?) , jest wielu zwolenników homm3 , szczególnie "Ostrza Armagedonu" , są też ci którzy szaleńczo bronią najlepszych elementów z h2 i z h4 .. Jakkolwiek ja osobiście uwielbiam homm3 .
3. Będzie trochę nowości w grze , ale tradycyjny "herosowy" mechanizm gry nie zostanie naruszony .
4. Będzie usprawnienie elementów Rpg i walki w grze.
5. Różnice pomiędzy typami miast będą jeszcze większe niż były (chodzi o te różnice z homm4? . Bo tam chyba miasta były najbardziej różne od siebie? Jak tak to dobrze )
6. Zależnie od wyboru typu miasta będzie specjalny zestaw rasowych bonusów
7. Herosi jak zwykle bedą zatrudniani w tawernach .. Będą mogli być wyszkoleni w rzucaniu zaklęć lub w walce ... Niektóre z tych specjalności z grupy walki będą umożliwiały
udział herosa w walce osobiście .... (ikkkkk osobiście mi się to nie podoba :( cóż miejmy nadzieję że będzie to lepiej zbalansowane niż w h4 )
.........................
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Tristan
Dołączył: 22 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Radom
|
Wysłany: 8 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Czytałem te informacje na Celietal Heaven, mnie sie bardzo podobają, dzięki za tłumaczenia Val Gaav :)
___________ Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
W związku z prośbą Gościa( o zamieszczenie fragmentow zapowiedzi z CDA) da się z tego wyłuskać najważniejsze rzeczy takie jak:
- screeny a raczej ich miniaturki wszystkie ktore sa juz zamieszczone na Jaskini poza jednym.... a mianowicie u góry rzuca się w oczy nowa jednostak i to chyba nawet upgrejdowana ... jest nia konny w prawej ręce trzyma kite shield (trójkotna) pomalowana w kratke na niebiesko i zółto sądze, że jest złoty oraz widnieje na nim malunek podbny do lwa ktorego mieliśmy przedstawionego na pudełku H2 !!!! w lewej ręce nasz jeżdziec trzyma zaś lance, pomalowaną na niebiesko biało... cos w rodzaju takiej serpentyny dookoła lancy... na głowie ma zaś hełm bez zasłony przypominający ten z okresu krucjat rózni się tym tylko ze ma na głowie złotego orał, a raczej jego skrzydał i głowę widzoczna bez korpusu, rycerz ubrany jest dodatkowo w płytowke i ma naramienniki ze zlotymi obwolutami... samego kirysy nie widac ponieważ jest zasłonięty przez niebieski cotte d'armes z lilijka wyszyta pośrodku koń natomiast ma na sobie osłonę na głowe płytową ze złota obwolutą i również głową orła i skrzydałmi, dodatkowo ma na sobie hmmm szate nie szate w kazdym razie to co sie zarzucało na konie równiez niebieskie ze zlotymi lwami podbnymi do tych z H2 tylko ze one nie maja korony (ten na tarczy też) no a teraz przejdzmy do tekstu....
-są tutaj zamieszczone rzeczy które głownie wiemy czyli
1) H5 robi Nival
2) ze bedzie w 3D
3) fabuła nie jest do końca znana
4) turowość bitew
oraz kilka nowości, które chyba nigdzie sie nie pojawiłły cytuje:
" Zmienił się sposób prezentacji samej wymiany ciosów, która jest teraz przedstawiona bardzo barwnie- najpotężniejsze uderzenia i czary maja własne, długie animacje, które pozwalają odczuć ich siłę. Na szczęscie rosyjscy programisci zachowali tutaj umiar i wszystkie te efektowne scenki trwają nie więcej niz kilka sekund, (...)"
Kolejna ciekawa rzeczą jest informacja o miastach i jezeli jest prawdziwa rozwiewa moje watpliwosci o sposobie rekrutacji:
" By ułatwić nawigację w mieście, gracze moga przenosić się do odpowiednich budynków na dwa sposoby- albo klikając je na widoku 3D, albo wybierając ikonki znajdujące się w prawym dolnym rogu ekranu. Potęgę miasta widać również na ekranie mapy, bo i tu, choć mniej szczegółowo, widoczna jest większość budynków i fortyfikacji."
Jeżeli i tutaj wierzyc oznaczałoby ze screeny miast to są te hmmm "wewnętrzne" dla mnie one są zbyt szczegółowe jak na te z mapy przygód. I oto ostatnia informacja dotycząca liczby jednostek i czarów :
" W chwili obecnej mówi się o 40 rodzajach jednostek i zbliżonej liczbie czarów czy sześciu kampaniach dla jednego gracza składających się łącznie z 30 misji.(...) Do gry będzie również dołączony edytor map i scenariuszy, (...)
To są najważniejsze informacjie.... całość w magazynie zajmuje 1 strone a4 ......Zapraszam do dyskusji...
Pozdrawiam
Rycerz Mike
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 16 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Rycerz Mike (cytat): |
W związku z prośbą Gościa |
Tym gościem byłem ja ... :) Byłem roztrzepany i zapomniałem się zalogować :wink: ... W każdym razie dziękuje za informacje ...
Co do miasta te ikonki będą ułatwieniem i nie mam już zastrzeżeń wobec tego . Miasta będą wyglądać inaczej ale będą wygodne więc OK ...
Co do tych kilku sekund na animacje :( tego się obawiałem ... Gracze online wyłączają w herosach muzykę bo wtedy walka rozpoczyna się 3 sekundy wcześniej (POWAŻNIE!!) więc to też będą chcieli wyłączyć ... Ale tak szczerze 3 do 5 sekund na jeden czar czy atak (+zbliżenie na jednostkę) to może być zbyt wiele i znudzić się po pewnym czasie ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Tristan
Dołączył: 22 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Radom
|
Wysłany: 16 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Hej rycerz Mike, dzięki za info. A mógłbys dać hmmmm skana tego screena z CDA??Miałbys możliwosc wogóle zrobienia skana??Wiesz każdy dodatkowy screen zawsze sie przyda :)
___________ Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Tristan
Dołączył: 22 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Radom
|
Wysłany: 18 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Macie tutaj linka do informacji o Heroes V na targach E3, od razu ostzregam że tekst jest po angielsku, zawiera również bardzo ciekawe informacje :)
http://forums.ubi.com/eve/ubb.x/a/tpc/f/1851065692/m/1501061223
___________ Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grenadier
Dołączył: 20 lipca 2000 Posty: 164
Skąd: Opole
|
Wysłany: 22 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Piąta część cyklu zaoferować ma zupełnie nowe doznania graficzne, związane z pełnym przejściem w trzeci wymiar. Fani serii nie muszą się jednak obawiać zmiany jej gatunku - rozgrywka nadal toczyć się będzie w turach, a przedstawiony w grze świat, mimo że zyska bardziej "dorosły" charakter, nadal będzie przedstawicielem "wysokiej" fantasy. Podczas samej gry przyjdzie nam zmierzyć się z sześcioma kampaniami, które w ponad 30 misjach łączyć będą elementy RPG i strategii. - to cytat z relacji z E3 zamieszczony na stronie CDProjektu. Ja powiem hm...
___________ Będziemy się żegnać... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Tristan
Dołączył: 22 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Radom
|
Wysłany: 23 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Pod tym adresem znajduje sie bardzo ciekawy wywiad z Fabrice tym bardzije ciekawy że to fani zadawali pytania. Pozatym chciałem sie wam pochwalić że sam zadałem pytanko i dostałem odpowiedź :D Czuje sie szczesliwy:) Oto moje pytanko:
MN: Will heroes participate in battle like in HOMM4 or will they only cast spells like in HOMM3? (Klimbert)
FC: Neither. It will be different for each race. That's all I can say at this point.
http://celestialheavens.com/viewpage.php?id=402 tu macie cała pełną wersje [/quote]
___________ Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 24 maja 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Oj .... prawdę powiedziawszy to wiedziałem już od jakiegoś czasu o tych pytaniach do Fabrice'a ...
Ale się zawiodłem ... Jednozdaniowe odpowiedzi i wiele niejasności .
Sam pytający nawet źle pytał
np :
"Czy będzie mgła wojny w h5 ?"
Fabrice : "tak"
Czy nie lepiej było spytać ilo- stopniowa ona będzie ? W h3 była jednostopniowa w h4 dwu stopniowa .Taka odpowiedź mi nic nie daje ...
Niestety więcej informacji o h5 mamy z czasopism czy z "screenów które wyciekły" niż od samego Ubi .
Nawet te 3 filmiki z gamespotu . Dlaczego nie znalazły się one na mightandmagicthegame.com ??? Dlaczego ubi ich nie udostępniło ? Dali tylko sam trailer a mogli przecież filmiki z dema też wrzucić ..... ehhhh
PS ..... Jednak dwiedziałem się jednej ważnej rzeczy z tego wywiadu : Jednostki nie będą mogły poruszać się same po mapie. Prawdę mówiąc to mnie to cieszy
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 4 czerwca 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
NOWE INFORMACJE :
Pochodzą z tej stronki : http://heroes.ag.ru/h5/press/preview07.shtml
Więc w skrócie :
:arrow: Smoki będą dostępne w grze jako jednostki
:arrow: Będą 3 poziomy umiejętności (czyli tak jak w h3)
:arrow: Największe pole bitwy w grze będzie ponad 2 razy większe od tego najmniejszego (Jak wszyscy wiemy rozmiar ma zależeć od wielkości walczących armii )
:arrow: Ślad który zostawiają za sobą na mapie przygody poruszający się bohaterowie i ich armie jest tylko widoczną wskazówką . Nie będzie można na niego kliknać . ().
:arrow: Bliżej rzeczywistości jest istnienie 4 szkól magii niż 6 ....
:arrow: Surowce pozostaną niezmienione jak w poprzednich częściach gry
:arrow: Mgła wojny będzie jak w h3:!:
:arrow: System oddawania jednostek też będzie taki jak w h3
:arrow: Heros Inferno jest tak duży że żaden koń nie moze go unieść , dlatego podróżuje pieszo (:wink: ---- to juz chyba zauważyliśmy)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 4 czerwca 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Cytat: |
System oddawania jednostek też będzie taki jak w h3 |
Rozumiem ze miało byc "dodawania" a jesli nie to nie rozumiem tego zdania??
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 czerwca 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
może kontratak?!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
MiB
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Kęty
|
Wysłany: 4 czerwca 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Najpierw atak, potem oddanie, a nie jak w H4 - atak i oddanie jednocześnie.
Czyli system oddawania [ counter-strike ] taki jak w H3 :)
[EDIT]
@Val: byłem szybszy :P
Zdravim
MiB
___________ "Imagine there's no heaven,
It's easy if you try." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 4 czerwca 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Szon (cytat): |
Rozumiem ze miało byc "dodawania" a jesli nie to nie rozumiem tego zdania?? |
No tak ... nie wiem jak to się w polskiej wersji HoMM nazywa bo gram w angielską :wink:
Po angielsku "retaliation system" :
Innymi słowy :
W h3 jednostka szybsza atakowała jako pierwsza , jednostka broniąca doznawała obrażeń i dopiero mogła oddać ...
W h4 jednostka atakująca i broniąca zadawały sobie obrażenia jednocześnie ...
[edit]
@MIB ... Fakt , ale minimalnie :)
Pozdrawiam
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 4 czerwca 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
Może poprostu chodzi o kontratak :)
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 5 czerwca 2005 Informacje o HoMM 5
|
|
|
a z innej beczki ... podali silnik to i wymagania sa juz znane :]
|
|
Powrót do góry
|
|
|