Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 18:40:04
Autor Wiadomość
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 28 kwietnia 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Dla tych co nie znają angielskiego (lub znają słabo) postanowiłem przetłumaczyć informacje z forum www.mightandmagicthegame.com

Informacje pochodzą z czasopism ...

:arrow: Niemiecki Gamestar :
-Będzie zupełnie na nowo opracowany świat w heroes V ... więc znani nam herosi nie pojawią się ..
-potwierdzone frakcje : ludzie , demony, nieumarli
-elfy i orki pojawią się , ale nie wiadomo czy będą oddzielnymi frakcjami czy nie .

GRYWALNOŚĆ -
nowy system w taktycznych walkach - Albo gramy tak jak w homm1-4, albo element czasu rzeczywistego (limit czasu wczasie walki na turę ... )

- herosi nie walczą na polu bitwy ale mogą rzucać czary
-wiele jednostek ma swoje własne czary (np anioł uzdrawiający sojuszników)

HISTORIA -
-Smoki odgrywają główną rolę , Będą w religii i astronomii jak i w mitach i legendach .. Każda rasa jest połączona ze smokami , albo bezpośrednio lub niebezpośrednio .
- "Fanatyczni ludzie z imperium gryfa" czczą Smoka światła i polują na heretyków swoimi armiami rycerzy i potężnych aniołów
- "siódmy smok" legendarny czarodziej wygnał demony do innego planu astralnego

(???? tu nie wiem z tym planem astralnym niejasno napisane - Val Gaav )

ale powrócą w h5
-Historia rozpoczyna się tak : Demony zabijają niedawno ukoronowanego króla ludzi Nicolai , którego żona Isabel szuka zemsty .. By pokonać demony wchodzi w sojusz z nieumarłymi .... fatalna decyzja
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Informacji z pisma "ToTheGame" (umieszczonych też na tamtym forum ) nie będę tłumaczył ... Jak ktoś chce niech się pomęczy . Moim zdaniem nie warto bo mało tam jest treściwych informacji ... A informację o 40 stworzeniach i czarach przyjmuję ze śmiechem
:lol: Wszak sam Fabrice powiedział że stworzeń będzie znacznie więcej :wink:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 28 kwietnia 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Szczerze powiedziawszy te informacje zbytnio mnie nie uszczesliwiły, no za wyjątkiem zamku Undeadów :) Wydaje mi sie aczkolwiek iż pozostałe frakcje elfy i orkowie nie są po prostu w tej chwili grywalne<na tym poziomie rozwoju gry>, ale jak wyjdzie finalna wersja zapewne bedą, to by swiadczyło iż spotkamy równiez zamek Natury i Barbarzyńców oraz iż pozostaje nam dalej nieznany szósty zamek, który jak powiedział Fabrice ma być kompletnie nowy. Ja jako nowy zamek obstawiałbym Forge< ale w troche innym rodzaju niż miał byc w Herosach 3> Sama historia ze smokami, zbytnio mi sie nie podoba, nie widze powodu dlaczego na przykład zamek ludzki miałby czcic smoki zamiast aniołów :?: Jeżeli chodzi o bahatera, który bedzie tylko rzucał czary cóż ja osobiscie wolałbym walczącego. Należy również zauważyć iż są to nie potwierdzone informacje :!:
___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 kwietnia 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Nierozumiem tego. Dlaczego się sugerujecie informacjami z gazet, albo innych, niepewnych źródeł. Przez przez to rodzi się niechęć, zawód, i skargi, jaki ten Heroes V będzie. Niech ktoś zrobi taki temat, gdzie będą informacje potwierdzone przez ludzi z UBI i NIVAL. Wtedy większość tych bredni (typu ludzie oddający cześć smokowi światła - brrrr) nie będzie brana pod uwagę odwiedzających jaskinię. To strasznie mota całą sprawę i odpycha wielu graczy.
(przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać:D)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 30 kwietnia 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Ja jestem zbyt spragniony nowych heroes'ow by nie analizowac takich informacji i ruszac wyobrazni do pracy, gosciu ;].

Val, dzieki za to, ludzie zapomniaja ze nie kazdy zna perfekcyjnie ang. :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 30 kwietnia 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Anthon (cytat):
Val, dzieki za to, ludzie zapomniaja ze nie kazdy zna perfekcyjnie ang. :)

Taki właśnie był cel :wink: ... Pozatym informacje z tego niemieckiego pisma wydają mi się dość wiarygodne. Jest w nich sporo ciekawych informacji i wydaje mi się , że nie jest to już taka niepewna informacja jak ta która była w pewnym polskim największym piśmie w styczniu :wink: ... Tutaj mam nieco większe zaufanie .

Co do samych informacji ... Fabuła ze smokami podoba mi się . Należy zauważyć , że nie wynika z niej wcale , że każdy zamek będzie miał smocze jednostki . Nareszcie smoki zostaną docenione w świecie magii i miecza ... I bardzo dobrze zasługują na to :)

Co więcej podoba mi się powiązanie ze starym światem przez osobę Nicolai ...

Nowi herosi ??? Czemu nie ... Jeśli będą sobą coś prezentować to jestem na TAK ...

Limitowanie czasu w trakcie walki = hmmm ... jeśli jest to opcja on / off to też jestem na TAK ... A zgodnie z info będzie to właśnie taka opcja.

Bierny bohater ??? TAK .. TAK i jeszcze raz TAK ... nie może być inaczej

Nie podoba mi się jedynie info o braku zamku elfów ... Przywiązałem się do Ramparta (nie do preserve) i powinien być ... Ale jeden ze szkiców koncepcyjnych daje nadzieję ,że jednak będzie ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 30 kwietnia 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Ja tez mysle, ze powiazanie fabuly ze smokami moze przyniesc ciekawy rezultat :].
Ciekawi mnie tylko, jak smoki beda wygladaly :>
Eh, chce wiecej screenow! Chce demko! argh ;]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Heroes 5 przypomina bardziej Warcrafta...
Heroes 3 i tak będzie dalej najlep :cry: szy!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Ludzie, WarCraft w żaden sposób nie przypomina tego co widać na najnowszych screenach!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 1 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

bardzo przypomina... chodzi glownie o budynki...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 8 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Dalsze informacje :

źródło :
http://heroes.ag.ru/ .... publikacja oparta o rosyjskie wydanie pc gamer .... są to fragmenty wywiadu z Aleksey Isayev....

TE Informacje są więc pewne .... (no chyba że coś w tłumaczeniu było przekręcone lub Nival (ubi) postanowi coś zmienić jeszcze w grze )

Tłumaczenie jest nie moje nie znam rosyjskiego :) ... Tłumacze na podstawie tłumaczenia angielskiego z forum celestialheavens... w nawiasach są przypuszczenia i moje komentarze :wink:
......................................

1. Ponad 100 stałych pracowników jest zatrudnionych do prac nad grą (a co z tymi kontraktowymi ?? :) )

2. Mimo iż wśród nas (Nival?) , jest wielu zwolenników homm3 , szczególnie "Ostrza Armagedonu" , są też ci którzy szaleńczo bronią najlepszych elementów z h2 i z h4 .. Jakkolwiek ja osobiście uwielbiam homm3 .

3. Będzie trochę nowości w grze , ale tradycyjny "herosowy" mechanizm gry nie zostanie naruszony .

4. Będzie usprawnienie elementów Rpg i walki w grze.

5. Różnice pomiędzy typami miast będą jeszcze większe niż były (chodzi o te różnice z homm4? . Bo tam chyba miasta były najbardziej różne od siebie? Jak tak to dobrze )

6. Zależnie od wyboru typu miasta będzie specjalny zestaw rasowych bonusów

7. Herosi jak zwykle bedą zatrudniani w tawernach .. Będą mogli być wyszkoleni w rzucaniu zaklęć lub w walce ... Niektóre z tych specjalności z grupy walki będą umożliwiały
udział herosa w walce osobiście .... (ikkkkk osobiście mi się to nie podoba :( cóż miejmy nadzieję że będzie to lepiej zbalansowane niż w h4 )
.........................

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 8 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Czytałem te informacje na Celietal Heaven, mnie sie bardzo podobają, dzięki za tłumaczenia Val Gaav :)
___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

W związku z prośbą Gościa( o zamieszczenie fragmentow zapowiedzi z CDA) da się z tego wyłuskać najważniejsze rzeczy takie jak:
- screeny a raczej ich miniaturki wszystkie ktore sa juz zamieszczone na Jaskini poza jednym.... a mianowicie u góry rzuca się w oczy nowa jednostak i to chyba nawet upgrejdowana ... jest nia konny w prawej ręce trzyma kite shield (trójkotna) pomalowana w kratke na niebiesko i zółto sądze, że jest złoty oraz widnieje na nim malunek podbny do lwa ktorego mieliśmy przedstawionego na pudełku H2 !!!! w lewej ręce nasz jeżdziec trzyma zaś lance, pomalowaną na niebiesko biało... cos w rodzaju takiej serpentyny dookoła lancy... na głowie ma zaś hełm bez zasłony przypominający ten z okresu krucjat rózni się tym tylko ze ma na głowie złotego orał, a raczej jego skrzydał i głowę widzoczna bez korpusu, rycerz ubrany jest dodatkowo w płytowke i ma naramienniki ze zlotymi obwolutami... samego kirysy nie widac ponieważ jest zasłonięty przez niebieski cotte d'armes z lilijka wyszyta pośrodku koń natomiast ma na sobie osłonę na głowe płytową ze złota obwolutą i również głową orła i skrzydałmi, dodatkowo ma na sobie hmmm szate nie szate w kazdym razie to co sie zarzucało na konie równiez niebieskie ze zlotymi lwami podbnymi do tych z H2 tylko ze one nie maja korony (ten na tarczy też) no a teraz przejdzmy do tekstu....
-są tutaj zamieszczone rzeczy które głownie wiemy czyli
1) H5 robi Nival
2) ze bedzie w 3D
3) fabuła nie jest do końca znana
4) turowość bitew
oraz kilka nowości, które chyba nigdzie sie nie pojawiłły cytuje:

" Zmienił się sposób prezentacji samej wymiany ciosów, która jest teraz przedstawiona bardzo barwnie- najpotężniejsze uderzenia i czary maja własne, długie animacje, które pozwalają odczuć ich siłę. Na szczęscie rosyjscy programisci zachowali tutaj umiar i wszystkie te efektowne scenki trwają nie więcej niz kilka sekund, (...)"

Kolejna ciekawa rzeczą jest informacja o miastach i jezeli jest prawdziwa rozwiewa moje watpliwosci o sposobie rekrutacji:

" By ułatwić nawigację w mieście, gracze moga przenosić się do odpowiednich budynków na dwa sposoby- albo klikając je na widoku 3D, albo wybierając ikonki znajdujące się w prawym dolnym rogu ekranu. Potęgę miasta widać również na ekranie mapy, bo i tu, choć mniej szczegółowo, widoczna jest większość budynków i fortyfikacji."

Jeżeli i tutaj wierzyc oznaczałoby ze screeny miast to są te hmmm "wewnętrzne" dla mnie one są zbyt szczegółowe jak na te z mapy przygód. I oto ostatnia informacja dotycząca liczby jednostek i czarów :

" W chwili obecnej mówi się o 40 rodzajach jednostek i zbliżonej liczbie czarów czy sześciu kampaniach dla jednego gracza składających się łącznie z 30 misji.(...) Do gry będzie również dołączony edytor map i scenariuszy, (...)

To są najważniejsze informacjie.... całość w magazynie zajmuje 1 strone a4 ......Zapraszam do dyskusji...

Pozdrawiam
Rycerz Mike
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 16 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Rycerz Mike (cytat):
W związku z prośbą Gościa

Tym gościem byłem ja ... :) Byłem roztrzepany i zapomniałem się zalogować :wink: ... W każdym razie dziękuje za informacje ...

Co do miasta te ikonki będą ułatwieniem i nie mam już zastrzeżeń wobec tego . Miasta będą wyglądać inaczej ale będą wygodne więc OK ...

Co do tych kilku sekund na animacje :( tego się obawiałem ... Gracze online wyłączają w herosach muzykę bo wtedy walka rozpoczyna się 3 sekundy wcześniej (POWAŻNIE!!) więc to też będą chcieli wyłączyć ... Ale tak szczerze 3 do 5 sekund na jeden czar czy atak (+zbliżenie na jednostkę) to może być zbyt wiele i znudzić się po pewnym czasie ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 16 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Hej rycerz Mike, dzięki za info. A mógłbys dać hmmmm skana tego screena z CDA??Miałbys możliwosc wogóle zrobienia skana??Wiesz każdy dodatkowy screen zawsze sie przyda :)
___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 18 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Macie tutaj linka do informacji o Heroes V na targach E3, od razu ostzregam że tekst jest po angielsku, zawiera również bardzo ciekawe informacje :)

http://forums.ubi.com/eve/ubb.x/a/tpc/f/1851065692/m/1501061223

___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 22 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Piąta część cyklu zaoferować ma zupełnie nowe doznania graficzne, związane z pełnym przejściem w trzeci wymiar. Fani serii nie muszą się jednak obawiać zmiany jej gatunku - rozgrywka nadal toczyć się będzie w turach, a przedstawiony w grze świat, mimo że zyska bardziej "dorosły" charakter, nadal będzie przedstawicielem "wysokiej" fantasy. Podczas samej gry przyjdzie nam zmierzyć się z sześcioma kampaniami, które w ponad 30 misjach łączyć będą elementy RPG i strategii. - to cytat z relacji z E3 zamieszczony na stronie CDProjektu. Ja powiem hm...
___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 23 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Pod tym adresem znajduje sie bardzo ciekawy wywiad z Fabrice tym bardzije ciekawy że to fani zadawali pytania. Pozatym chciałem sie wam pochwalić że sam zadałem pytanko i dostałem odpowiedź :D Czuje sie szczesliwy:) Oto moje pytanko:


MN: Will heroes participate in battle like in HOMM4 or will they only cast spells like in HOMM3? (Klimbert)

FC: Neither. It will be different for each race. That's all I can say at this point.


http://celestialheavens.com/viewpage.php?id=402 tu macie cała pełną wersje [/quote]

___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 24 maja 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Oj .... prawdę powiedziawszy to wiedziałem już od jakiegoś czasu o tych pytaniach do Fabrice'a ...
Ale się zawiodłem ... Jednozdaniowe odpowiedzi i wiele niejasności .
Sam pytający nawet źle pytał

np :

"Czy będzie mgła wojny w h5 ?"

Fabrice : "tak"

Czy nie lepiej było spytać ilo- stopniowa ona będzie ? W h3 była jednostopniowa w h4 dwu stopniowa .Taka odpowiedź mi nic nie daje ...
Niestety więcej informacji o h5 mamy z czasopism czy z "screenów które wyciekły" niż od samego Ubi .
Nawet te 3 filmiki z gamespotu . Dlaczego nie znalazły się one na mightandmagicthegame.com ??? Dlaczego ubi ich nie udostępniło ? Dali tylko sam trailer a mogli przecież filmiki z dema też wrzucić ..... ehhhh


PS ..... Jednak dwiedziałem się jednej ważnej rzeczy z tego wywiadu : Jednostki nie będą mogły poruszać się same po mapie. Prawdę mówiąc to mnie to cieszy

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 4 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

NOWE INFORMACJE :
Pochodzą z tej stronki : http://heroes.ag.ru/h5/press/preview07.shtml

Więc w skrócie :

:arrow: Smoki będą dostępne w grze jako jednostki

:arrow: Będą 3 poziomy umiejętności (czyli tak jak w h3)

:arrow: Największe pole bitwy w grze będzie ponad 2 razy większe od tego najmniejszego (Jak wszyscy wiemy rozmiar ma zależeć od wielkości walczących armii )


:arrow: Ślad który zostawiają za sobą na mapie przygody poruszający się bohaterowie i ich armie jest tylko widoczną wskazówką . Nie będzie można na niego kliknać . ().

:arrow: Bliżej rzeczywistości jest istnienie 4 szkól magii niż 6 ....

:arrow: Surowce pozostaną niezmienione jak w poprzednich częściach gry

:arrow: Mgła wojny będzie jak w h3:!:

:arrow: System oddawania jednostek też będzie taki jak w h3

:arrow: Heros Inferno jest tak duży że żaden koń nie moze go unieść , dlatego podróżuje pieszo (:wink: ---- to juz chyba zauważyliśmy)

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Szon



Dołączył: 26 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Katowice

Wysłany: 4 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
System oddawania jednostek też będzie taki jak w h3


Rozumiem ze miało byc "dodawania" a jesli nie to nie rozumiem tego zdania??

___________
Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

może kontratak?!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 4 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Najpierw atak, potem oddanie, a nie jak w H4 - atak i oddanie jednocześnie.
Czyli system oddawania [ counter-strike ] taki jak w H3 :)


[EDIT]
@Val: byłem szybszy :P


Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 4 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Szon (cytat):
Rozumiem ze miało byc "dodawania" a jesli nie to nie rozumiem tego zdania??


No tak ... nie wiem jak to się w polskiej wersji HoMM nazywa bo gram w angielską :wink:
Po angielsku "retaliation system" :

Innymi słowy :

W h3 jednostka szybsza atakowała jako pierwsza , jednostka broniąca doznawała obrażeń i dopiero mogła oddać ...

W h4 jednostka atakująca i broniąca zadawały sobie obrażenia jednocześnie ...

[edit]

@MIB ... Fakt , ale minimalnie :)

Pozdrawiam

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Szon



Dołączył: 26 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Katowice

Wysłany: 4 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Może poprostu chodzi o kontratak :)
___________
Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

a z innej beczki ... podali silnik to i wymagania sa juz znane :]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.