Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 13:32:29
Autor Wiadomość
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 5 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

wredny (cytat):
a z innej beczki ... podali silnik to i wymagania sa juz znane :]

Moze rozwiniesz temat? Nie wszyscy sie znaja 8).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Anthon (cytat):
wredny (cytat):
a z innej beczki ... podali silnik to i wymagania sa juz znane :]

Moze rozwiniesz temat? Nie wszyscy sie znaja 8).

tzn. jezeli nic nie zmienili. Fabrice wspomina że maja być wymagania "średnie" z przelomu 2003/04 (co jest mniej wazne) i mówi iż HoMM V będzie na silniku gry Silent Storm (co jest ciekawszą informacją)
Po porównaniu filmików z HoMM V i samego SS brzmi bardzo prawdopodobnie
A oto wymagania odnośnie SS

The minimum system requirements are as follows:
Windows® 98/ME/2000/XP, DirectX® 9 .0 or higher
CPU 600 MHz
128 MB RAM
3D graphics card, 32 MB RAM (nVidia GeForce2MX compatible or better)
Sound card
CD-ROM
2.5 GB of free hard drive space plus about 500 MB for Windows swap file and save games
Silent Storm’s recommended requirements are as follows:
Windows® 98/ME/2000/XP, DirectX® 9.0 or higher
CPU 2200 MHz
512 MB RAM
3D grphics card, 128 MB RAM (nVidia GeForceFX/Radeon 9700 compatible or better)
Sound card
CD-ROM
2.5 GB of free hard drive space plus about 500 MB for Windows swap file and save games
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 6 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Dla mnie pasują raczej te 1 wymagania... oj czyli będziemy grać na "all-details-low" :(
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 6 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

heh... to ja mam RAM dla minimalnych, a porcek na 1/2 zalecanych :P
Graficzna poniżej minimalnych, wiec już widzę te omlety na niej smażone :P

Ale gra mi i tak nie pójdzie, no chyba, że tfórcy łaskawie pomyślą o użytkownikach linuxów.


Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 6 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):
Dla mnie pasują raczej te 1 wymagania... oj czyli będziemy grać na "all-details-low" :(

Nic nie stracisz :) ... Wydaje mi się że po wyłączeniu detali z daleka i tak gra będzie i w Low i High wygladać podobnie :wink: ... A kto normalny bedzie robił te zblizenia na polu walki czy też na adventure map :?:


MiB (cytat):
Ale gra mi i tak nie pójdzie, no chyba, że tfórcy łaskawie pomyślą o użytkownikach linuxów.

Dobrze by było ... zwłaszcza , że Linux przeważnie obniża wymagania sprzętowe gry :wink:
.................................................................................
A teraz taki mój komentarz :
Wiemy że będą 4 szkoły magii .... praktycznie wiemy też, że będą to następujące szkoły :
chaosu , światła , przyzywania (summoning) , ciemności (śmierci) ... (Wiemy to ze scrennów z gry i z obrazka rejestracji na stronie ubi)

Wiemy też, że będzie 6 zamków w tym 5 starych i jeden zupełnie nowy . Potwierdzone zamki to : Castle(Heaven) , Inferno , na 75% potwierdzone są też Rampart i Necropolis ...
Teraz porównajcie magię :!: Te 4 szkoły idealnie pasują do tych zamków :!: Tak wiem , że w h5 szkoły nie mają być tak silnie powiązane z miastem jak w h4 no ale podział na light magic i dark (death, necromancy ) magic chyba o czymś świadczy ... Moim zdaniem szkoły będą związane z danym zamkiem . Necromancer chodzący z light magic wyglądał by chyba jednak trochę śmiesznie :lol: ale to tylko moje przypuszczenia ...

Zobaczmy dalej pozostały nam 2 miejsca na zamki ... Cztery poprzednie zamki są w pewien sposób związane z tamtymi 4-ma magiami , więc te 2 pozostałe zamki będą niemagiczne :!: Jeden zamek jest oczywisty będzie to Stronghold (barberian) . A teraz ten szósty tajemniczy zamek . IMO też będzie niemagiczny i zapewne związany jakoś z technologią ... Tak to widzę bo jak narazie jest w grze dokładne preciwstawienie zamków :
Castle vs Inferno ()
Necropolis vs Rampart ... ()
Barberian vs .... ( ???? ) i tutaj moim zdaniem najlepiej pasuje niemagiczny zamek technologiczny

Więc jaki będzie ten nowy zamek :?:
Ja widze 2 możliwości :
:arrow: Krasnoludzka twierdza ... Krasnoludy odnajdują i rozwijają technologię starożytnych . Będzie o tym nawet kampania gdzie kompletowalibysmy kolejno jednostki do naszego zamku i tworzyli nową cywilazację .... Coś jak np zdobywanie materiałów na Dragon golemy w h4 .

:arrow: Pamiętacie szkic koncepcyjny z zamkiem tamą :?: Było tam trochę technologii i przekładni na tej tamie ... Nowy zamek byłby po części zamkiem morskim coś jak wysoko rozwinięta cywilizacja Atlantów . I tu oczywiście też pojawiło by się nawiązanie do starożytnych .
.................................................
Oczywiście to są tylko moje zgadywanki i przypuszczenia no ale ... a co wy o tym sądzicie :?:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 6 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

hmmm również przypuszczam że będzie:
1. Castle
2. Necro
3. Rampart
4. Inferno
5. Barb
6. Atalntyda

to bardzo prawdopodobne (patrz skrin miasta między brzegami)

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

heaven i hell/inferno to juz wiadomo.
necro - bardzo prawdopodobne
barb - jak dla mnie tez raczej pewne

ale 2 pozostale .... atlantyda do mnie nie przemawia. te miasto zapora bardziej mi przypomina nowe tower/wieże z H3. a kalkulujac - 1 nowe miasto (czyli zakladam ze jednostek jeszcze nie bylo) i 1 stare(nazwijmy) - i tu jest maly zonk, jak bedzie Rampart( to drzewo na artworku) to okey,ale gdzie: smoki(motyw przewodni fabuly), golemy, hydry, minotaury, meduzy, beholdery, tytani....
??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 7 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Może stary kochany i kontrowersyjny Forge?? :)
___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 7 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Cóż jest jeszcze jedna możliwość o której myślałem ale aż strach powiedzieć :(

Fabuła związana z smokami :?: Może nowy zamek będzie tylko smoczym smokiem
........
brrrrr ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 7 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

@Val Gaav:
To nie byłoby dobre rozwiązanie. :?

Co na 100% wiemy:
Będzie Heaven.
Będzie Inferno.
Będzie Nekropolia.
Będzie Rampart (do tej pory *każdy* szkic został wprowadzony do gry więc myślę że tutaj będzie podobnie).
Będzie coś w rodzaju twierdzy między brzegami (możę to 6 miasto? a może to coś na kształt miast Disciples 2 ??

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 7 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Ja myślę, że barbarzyńców może nie być w h5. Mysle, ze twórcy nie zrezygnują z czegoś na kształt dungeonu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 9 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Anthon (cytat):
Ja myślę, że barbarzyńców może nie być w h5. Mysle, ze twórcy nie zrezygnują z czegoś na kształt dungeonu.

albo dorzucą cos w dodatku :wink:
dlatego optuje że nie będzie ścisłego powiązania zamków i magii , bo wyszliby jak w h4 bez możliwości dodania nowych frakcji
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

http://forums.ubi.com/eve/ubb.x/a/tpc/f/1851065692/m/9371008033

Tutaj jest trochę odpowiedzi ze strony Nival na pytania fanów :

Pozwolę sobie tylko kilka ważniejszych przetłumaczyć :

:arrow: W grze będzie edytor map z losowym generatorem

:arrow: Będzie podziemny poziom

:arrow: Będzie mozna tworzyć "łańcuchy" bohaterów tak jak w h3 :( (z drugiej strony odpowiedź mogła również być , że nie bedzie można ... ciężko powiedzieć dokładnie po tym tłumaczeniu z rosyjskiego na angielski )

:arrow: Nie będzie karawan

:arrow: Stworzenia będą przyrastać raz na tydzień

:arrow: Stworki nie będą miały poziomów doświadczenia (jak to jest w nieoficjalnym WoG)


Podsumowując : Martwi mnie , że niektóre dobre rozwiązania z h4 nie są realizowane ... A już napewno obecność nielogicznych łańcuchów trochę dziwi !

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Szon



Dołączył: 26 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Katowice

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):

:arrow: Będzie mozna tworzyć "łańcuchy" bohaterów tak jak w h3 :( (z drugiej strony odpowiedź mogła również być , że nie bedzie można ... ciężko powiedzieć dokładnie po tym tłumaczeniu z rosyjskiego na angielski )

:arrow: Stworzenia będą przyrastać raz na tydzień



Szczerze mówiąc twoje zdanie ostatnie o niedodawaniu ulepszeń z czwórki mnie też dziwi a zwłaszcza w tych pktach :(

___________
Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

A mi się podoba wyeliminowanie karawan i dziennego przyrostu :)

@Val Gaav: o co chodzi z tymi herosami łańcuchowymi? Nie rozumiem :(


Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Jak w h3, chodzisz od herosa do herosa, przerzucajac jednostki, co pozwalalo przeniesc cala armie w ciggu krotkiego czasu na spore odleglosci. Rozstawia sie kolejnych bohaterow o dzien drogi i pokonujesz jej kilkukrotnosc na raz.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

z innej beczki (po orginalny temat już zablokowany) ...

HoMM5 wyjdzie 10 marca 2006 :D
zgodnie z http://www.erscheinungstermine.de/spiele/2147-heroes-of-might-magic-5-homm-v/erscheinungstermin.html
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

@MiB

Łańcuszki to taka taktyka grania ... Polega na odpowiednim rozstawieniu np 5 bohaterów na mapie ... Każdy z nich następnemu przekazuje armię ... W ten sposób nie musisz się wracać do swojego zamku głownym bohaterem po jednostki tylko przy użyciu np 3 herosów przekazujesz mu armię

Napisał juz o tym Eruantalon , ale ja chciałem zaznaczyć jak bardzo nielogiczne to jest ... Ustawiając dobrze 8 bohaterów możemy przemieścić np 10 szkieletów z jednego krańca mapy na drugi kraniec w przeciągu 1 tury ! W h4 byłoby to niemożliwe bo tam jednostki miały punkty ruchu .

............
Przyrosty też mnie cieszą ... Karawany były mi obojetne ... Ale mam nadzieję że wiatrak da się oflagować , jak na mój gust to chodzenie od wiatraka do wiatraka w h3 było dość nudnawe :(

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Witam po pewnej przerwie.Przyznam ,iż mam pewne zaległości co do tematu dlatego po szybkim nadrobieniu mogę tylko stwierdzic iz w gąszczu pojawiających sie na różnych stronach rosyjskich , niemiekich hiszpańskich etc. tzw. nieautryzowanych przecieków ,jedynie to iż powstał klon h3 ubrany w płszczyk 3D .Prawdopodobnie zostana powielone niektóre błedy z H3 (łancuszkowi herosi ,przyrost tygodniowy ).jedynym ratunkiem dla gry bedzie(może) grywalnosc (balans, ciekawe drzewo rozwoju miast , rozwój umiejętnosci bohatera)innaczej ja wymiekam bo brykanie konikiem i oglądanie trójwymiarowych widoczków na mapie mi nie wystarczy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Mnie również martwi ta łańcuchowa* taktyka. To poprostu bezsens kiedy jednostkom odnawiają się punkty ruchu. Zastanawia mnio jednak samoistne poruszanie się jednostek bez bohaterów. Niedorzeczne byłoby gdyby samemu mogły poruszać się tylko raz, a z herosemi kilka razy.

*dzięki Val Gaav za trafną nazwę, zawsze były problemy z precyzyjnym określeniem tego elementu w grze [oby się przyjął] :wink:

Z kolei przyrost tygodniowy w grze jest chyba bardziej racjonalny bo w HoMM-IV był z tym za duży bałagan, zwłaszcza wkurzało nagromadzanie się stworów w generatorach na mapie i psuło to rozgrywkę ponieważ za bardzo ją upraszczało.

Karawany niejako były przydatne ale z drugiej jednak strony niektóre jej elementy jak choćby dojście do miasta tuż po jego zajęciu przez wroga było już nielogiczne (IMHO powinny zawrócić do miasta skąd wyszły, a z generatorów do innego najbliższego zamku)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Karawan nie ma bo w h5 jednostki nie bedą mogły poruszać się po mapie same (pewne informacje) ... A sami pamiętacie, że jak karawana nie mogła dojść do miasta to stworki się ustawiały przed zamkiem .


To , że jednostki nie będą mogły same się poruszać to IMO plus h5 ... W h4 trochę za łatwo zbierało się surowce np 1 impem ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Szon



Dołączył: 26 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Katowice

Wysłany: 16 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Nie narzekałbym specjalnie na rozwiązania zastosowane w IV tam się czuło inny klimat Heroes... tam to co zaproponowano mne osobiscie się podobało i dlatego uważam że czwórki nie nalezy krytykować a raczej chwalic za jej odmiennosć bo po co klonowac to co dobre czyli Homm3 skoro można zrobić coś równie dobrego ale calkiem odmennego od poprzednika i z taką nadzieją podchodze do homm5...

Wiadomo ze i tak 90% z tych którzy się tu wypowiadają nawet przy ekstremalnie wciągającej grywalności w piątce wracać będa do 3 i 4 bo tamte częsci miały swoje zalety poprostu... i dlatego nie zastanawiał bym się nad tym czy w Homm5 więcej bedzie 3 czy 4 a raczej pomyślał bym o tym czy tamta częśc ma szanse na przejęcie pałeczki pierwszeństwa w sadze!!

Natomiast wracając do tego o czym piszemy... Karawany i Więzienie w h4 to "ulepszenie" średnio przydatne... przyrost dzienny to coś o czym myślałem zawsze grając w Homm i bardzo podobało by mi się gdyby taki przyrost był w nadchodzącej części...

Jednostki samotnie chodzace po mapie... rozwiązaniem było by gdyby jednostki takie nie mogły robić nic innego jak tylko przenosić artefakty, łączyć się z innymi jednostkami sojuszniczymi w armie i oczywiście łaczyc się z bohaterem... nic wiecej. Wtedy nie istniał by "problem impa" o którym wspomniał przedmówca...

Ogólnie jestem otwary na nowe opcje.. stare przyjme z uznaniem dla wcześniejszych cześci i akuratnśc ich zastosowan.. jednak licze po cichu na mała ekstrawagancje co do niektórych rozwiązań zastosowanych w grze :) to z pewnością wyrózniło by znacznie pozycje homm5 :)

___________
Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

tak jak wspomniał Szon każde rozwiazanie ma swoje zalety i wady . nie innaczej jest s przyrostem dziennym i tygodniowym . jak mnie pamieć nie myli to dyskutowlismy o tym Haaraldzie ,gdzies rok temu...ja nadal jakos nie jestem przekonany do systemu przyrostu tygodniowego głownie dlatego ,iż ogólnie upraszcza i uprzewidywalnia rozgrywkę (atak na miasto w 7 dniu tygodnia przed przyrostem na S -kach jest to az nadto widoczne ).
Przyrost dniowy ma dla mnie min ta przewagę iż daje MOZLIWOSC WYBORU bo przeciez mogę jednostkę zwerbować lu tż nie i poczekać tydzień .
ponadto zauwazyłem jeszcze jedna prawidłowość przy systemie przyrostu tygodniowego
otóż najłatwiej zdobywało sie mi miasto w 2 dniu tygodnia . dlaczego? nie mam 100 % pewnosci ale w 9 przypadkach na 10 komp po przyroscie werbował armie i eksplorował teren zostawiajac zamek praktycznie bezbronny . ja przez ten czas werbowałem armie z kilku zamków poprzez herosów łańcuszkowych zajmowałem praktcznie bez strat i chyba nie musze mówic dalej komp pod koniec tury 2 dnia atakował swiezo zdobyty przeze mnie zamek w wiadomym skutkiem .... :wink: :wink:
odnosnie karawan to wole juz to rozwiązanie niż herosów łańcuszkowych...
pozdrawiam roobert
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

@Val Gaav & wredny: dzięki za info. Ja nie mam tego problemu - zawsze poluje na Town Portal
i w 90% przypadków mam herosa z logistyką jako umiejętnością podstawową :P


[EOT]


Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

a jak skomentujecie to że jednostki heaven mają na ubiorach/zbrojach niemieckie napisy ?? czyżby religia = krzyże + gotycka czcionka + niemiecki język ??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.