Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-23 9:09:32
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

wredny (cytat):
a jak skomentujecie to że jednostki heaven mają na ubiorach/zbrojach niemieckie napisy ?? czyżby religia = krzyże + gotycka czcionka + niemiecki język ??

Ten zwrot ze zbroi to raczej z łaciny, (np: Die Iura ; dzień sądu), a nie niemiecki :roll:
Albo zapytać Fabrice'a!!
Zdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

darsz (cytat):
wredny (cytat):
a jak skomentujecie to że jednostki heaven mają na ubiorach/zbrojach niemieckie napisy ?? czyżby religia = krzyże + gotycka czcionka + niemiecki język ??

Ten zwrot ze zbroi to raczej z łaciny, (np: Die Iura ; dzień sądu), a nie niemiecki :roll:
Albo zapytać Fabrice'a!!
Zdrawiam


może masz rację, ale IMO to na zbroi bohatera wygląda jak "die Mut" - odwaga, a anioł na dole sukmany ma napis "die heiligkeit" - świętość
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Ja mam mieszane uczucia co do tych informacji. Łańcuszki to według mnie zły pomysł. Wolałbym zamiast tego samodzielne poruszanie sięjednostek po mapie. Karawany są mi obojętne, aczkolwiek według mnie to troche za bardzo ułatwia rozgrywkę. Przyrost dzienny bardziej do mnie przemawia, aczkolewiek przeżyje przyrost tygoniowy. Co do kontrataków jest mi to obojętne. Nie podoba mi się natomiast fabuła z tymi smokami. Jak już ktoś wcześniej zauważył, czemu castle/heaven nie miałoby czcić Aniołów tylko smoki światła? Wydaje mi się to conajmniej dziwne. Poza tym nie chciałbym podziemnego poziomu. Niepotrzebnie komplikuje rozgrywkę. Ja osobiście nie mogędoczekać się H5, ale sądząc po nieoficjalnych datach jego wyjśćia to sobie jeszcze troche poczekam :cry: .
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

O co chodzi z tymi łańcuszkami herosów ? :?

jeszcze jedna sprawa, nie rozumiem czemu co poniektórym nie podoba się poziom podziemny.
jak dla mnie to było to po prostu wspaniałe powiększenie mapy, na której działa się rozgrywka,
bo wg. mnie nawet największa mapa dostępna była za mała.
z tego co pamiętam jak budowałem własną kampanię, to 1/3 rzeczy mi się nie zmieściła w
najważniejszej dla kampanii mapie.

a biorąc pod uwagę ze w h5 mapa raczej większa nie będzie (podejrzewam że na odwrót)
to taki poziom podziemny będzie naprawdę przydatny.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Jeżeli nie będzie podziemi i nie wykorzystają tego do kampani to chociaż mogliby dać je mapmakerom do robienia map. Oni napewno dobrze by to wykorzystali.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

wredny (cytat):
...a anioł na dole sukmany ma napis "die heiligkeit" - świętość...

Thanx, tego nie zauważyłem.
Może jest tak jak mówisz twórcom (przez duże tfu) religia kojarzy się tylko ze Świętym Cesarstwem Rzymskim Narodu Niemieckiego.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Evander (cytat):
O co chodzi z tymi łańcuszkami herosów ? :?

Stronę wcześniej Val Gaav napisał:
Kod:
Łańcuszki to taka taktyka grania ... Polega na odpowiednim rozstawieniu np 5 bohaterów na mapie ... Każdy z nich następnemu przekazuje armię ... W ten sposób nie musisz się wracać do swojego zamku głownym bohaterem po jednostki tylko przy użyciu np 3 herosów przekazujesz mu armię

;).

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Co do mgły wojny to wolałbym chyba 2 poziomową, poza tym nie podaoba mi się także pomysł wielkośći pola bitwy w zależności od wielkości armii. Rozwiązałbym ten problem w inny sposób, gdybym był na miejscu autorów. Szkoły magii i ilość poziomów umiejętności mogą zostać, chociaż jeszcze to przemyśle. Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia, a mianowicie czy będzie z umiejętnościami tak jak w H4 czyli, że jest jakaś główna umiejętność np. Life Magic, a od niej poboczne np. Heal, Resurect
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

dzięki Coyote 8)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Szon



Dołączył: 26 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Katowice

Wysłany: 17 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

OrB (cytat):
Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia, a mianowicie czy będzie z umiejętnościami tak jak w H4 czyli, że jest jakaś główna umiejętność np. Life Magic, a od niej poboczne np. Heal, Resurect


To była jedna z najlepszych zmian jaka została dokonana w stosunku do tego co mielimy w klasycznych częsciahc homm :) oby skorzystali z tego ponownie :)

___________
Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 18 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Taa... tyle że ograniczała różnorodność jeśli chodzi o ilość. Mieliśmy tylko 9 umiejętności przez co herosi byli bardziej powtarzalni.
Sam wygląd umiejętności i zaklęć ze screenów wygląda jałowo, nieciekawie i budzi niechęć. W ogóle całe to menu wygląda jakby cofnięte wstecz. Moim zdaniem najlepiej prezentowały się te z HoMM-IV, gdzie wraz z rozwojem zmieniał się kolor obwódki.

Bardzo interesuje mnie liczba zaklęć... jak na razie milczą. Mam tylko nadzieję że będzie ich więcej (i nie będzie osobnych zaklęć grupowych jak w HoMM-IV) i nie będą się za bardzo powielać.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Ja również mam nadzieję, że z tego skorzystają pod warunkem, że będzie więcej umiejętnośći(tych głównych oczywiście :wink: ).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

GORĄCE WIEŚCI :!:

tutaj jest ciekawy artykuł


Zwłaszcza zwracam uwagę na :

Kod:

W momencie, w którym piszę te słowa jest planowane stworzenie 6-7 typów zamków. W przeciwieństwie jednak do poprzednich części miasta w piątce są silnie związane z rasą je zamieszkującą. Wiadomo, iż w grze pojawi się miasto elfów (leśne), ludzi (zamek), krasnoludów, magów, orków, diabłów (demonów, lub jak kto woli Kreeganów), nieumarłych i wodne miasto.


Albo ja jakiś głupi jestem ale w h5 ma być 6 miast :!: ... A tu nam autor opisuje 8 miast :(

Coś mi sie zdaje , że ten artykuł to jest trochę niezbyt prawdziwy i miejscami powymyślany :( Takich buraczków jest więcej , ale nie będę tu wszystkich wypisywał .

No cóż poczytać można ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

A czy to całe info jest wiarygodne?

Jeśli rzekomy wywiad jest prawdą to HoMM-V zapowiada się ciekawie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Data tej zapowiedzi 31.05.2005!! Trochę czasu minęło!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Czas więc omówić niektóre rzeczy :

Cytat:

Każde z miast dysponować ma, co najmniej ośmioma jednostkami, spośród których będzie trzeba wybrać czwórkę, którą chce się trenować...

Hmmm .... To znaczy ,że niby wybór jak w h4 :?: To jakaś bzdura :!: Na forum Nival zostało już odpowiedziane fanom , że takiego wyboru nie będzie . A może tylko 4 jednostki możemy ulepszać ??? Hmmmmm

Cytat:

W wyglądzie miast widać powrót do stylu z "HoM&M III". Ekrany zamków znów mają być ręcznie rysowane; zrezygnowano też z dopasowywania ich do terenów, na których leżą. Dzięki temu obrazki wyglądają znacznie ładniej.

:lol: Tak ... Bardzo ładne "ręcznie rysowane" modele 3d widzieliśmy na filmikach z wnętrza zamku :wink:
Cytat:

Najbardziej prawdopodobna jest ta, w której, aby ulepszyć daną jednostkę, bohater będzie musiał poświęcić określoną ilość swych punktów doświadczenia.

Hmmmm ... Koncepcja ciekawa , ale jakoś mi się nie podoba ... Może jestem konserwatystą ale do mnie najbardziej przemawiały ulepszeniaza kasę (płacimy za szkolenie lub lepszą zbroje , sprzęt) ... pojawia się też pytanie jeżeli ulepszenia kosztują doświadczenie to co z bezpośrednim kupowaniem ulepszonych wersji stworzeń :?:

Cytat:

Mogą szkolić swego bohatera na wodza, który będzie się ograniczał tylko do biernego dowodzenia własną armią lub też stworzyć potężnego wojownika, który jednym ciosem swego miecza zabije setki wrogów..

Czyżby powtórka z h4 :( :( :(

...................................................................
Podsumowując : Może i niektóre rzeczy opisane w artykule są prawdziwe , ale śmiem twierdzić , że znaczna część jest raczej wyssana z palca :!: Potwierdza to np "rysowane" wnętrze miasta ....

Pozdrawiam
ValGaav

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
Potwierdza to np "rysowane" wnętrze miasta ....

on może mieć jednak troche prawdy... te "rysowane" wnętrze było ukazane na skrinszocie sprzed roku, który zostął nie tak dawno opublikowany tu na forum... wiec jednak mo,że jakiś konatkt z twórcami miał...

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

emmm .... Ale masz linka do tego screenshota :?: ... bo ja sobie nie przypominam czegoś takiego ....

Jeśli chodzi ci o to miasto to IMO to też jest w 3d ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Jeżeli jest to prawda to HEROES 5 będzie jeszcze lepszy od 3.Już się nie mogę doczekać jakiegoś grywalnego dema.O premierze już nie wspomnę. :D :D :D .
___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Witam.Po przeczytaniu tego artykułu mogę z calą pewnoscia powiedzieć ,iz im blizej premiery tym wiecej będzie takowych poboznych zyczeń .całośc wygląda tak jakby ktos dokonał kompilacji znacznej części pomysłow z Forum Wyroczni i posługując się bliżej nieokreslonym autorytetem (jednym z Twórców)chciał nas przenieśc do utopijnej gry doskonałej jaką ma być HoMM V . w rozumieniu autora gra miałaby sie składać z samych alternatyw.
1 alernatywny rozwój miast (moje marzenie).
2.alternatywną mozliwośc uczestnictwa w bitwie aktywny/bierny. a juz fragment mówiący o tym iz za uczestnictwo aktywne w bitwie bedzie kara w postaci utracy chyba pkt doswiadczenia z jakiejś specjalnosci to juz czysty absurd
3 opcja treningu jednostek -rozumiem ,iz chodzi o upgrejdowanie jednostek-w oparciu o doswiadczenie herosa jest jeszcze do zaakceptownia istniej to już w opcjach WoGa
odnosnie jednostek neutralnych i zwiekszenie ich interatktywnosci na mapie to też jestem sceptyczny (choć pomysł mi się podoba)gdyz na żadnym Forum, w którym były oficjane wypowiedzi Twórców na temat gry czegoś takiego nie zauważyłem.
I jeszcze jedno ....Czy ktos sie zastanawiał jakie AI kompa musi byc aby sprostało takiej alternatywnosci gry?Moim zdaniem wiecej niz spore ....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Szon



Dołączył: 26 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Katowice

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

A ja dodam od siebie ze jeżeli w Homm5 fakycznie będą wszystkie zmiany o których pisze autor artykułu w rozdziale Bohater i umiejęności to będzie najlepsze co juz mi sie podoba w Homm5 :P oby nie skoczyło sie tylko na marzeniach ze faktycznie skorzystaja z takiego pomysłu :?
___________
Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Roodeck



Dołączył: 19 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Starachowice

Wysłany: 29 czerwca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Bardzo ciekawy ten artykuł. Jeśli wiekszość z podanych informacji okaże się prawdziwa, to... H3 może stracić miano najlepszej części HoM&M.
___________
Visca el Barça!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Galadin



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia

Wysłany: 1 lipca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Lekko przesadzasz. :D Trójka zawsze będzie miała miano legendy!
___________
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lipca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Heroes of Might and Magic 3 na zawsze pozostanie najlepszą częścią serii (moje obecne zdanie)
P.S. Co nie znaczy że H5 nie może być lepsze :D (nieoficjalna doktryna)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Banxee



Dołączył: 14 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away

Wysłany: 2 lipca 2005     Informacje o HoMM 5 Odpowiedz z cytatem

Oj, coś trudno mi uwieżyć w ten artykuł... ale jeśli tak, by się stało to H5, by było (jak dla mnie) równe H4. A H4 wg mnie było gorsze niż H2. Miejmy nadzieję, że H5 będzie bez bohatera w polu, który zabija 1000 chłopów strzałą z łuku, bez straty doświadczenia po upgrade'owaniu jednostek i bez rysowanego ołówkiem trójwymiaru. (Conajmniej ja mam taką nadzieję).

Pozdrawiam, Banxee

___________
In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.