Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Bartolomeos
Dołączył: 21 września 2004 Posty: 164
Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 28 września 2004 Strategia Homm3
|
|
|
Ja gram przeważnie na 200% i tam nie da się jednocześnie zbudować szybko Kapitol i przeżyć. Najlepiej jest równocześnie rozwijać się na Kapitol i pod względem militarnym.
Na początku trzeba też walczyć słabymi armiami o kopalnie i zasoby - tu liczy się umiejetność prowadzenia bitew :). Poza tym warto jest wybrać odpowiedniego bohatera przed rozpocęciem gry :)
___________ Wiem że nic nie wiem
Sokrates |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 10 października 2004 Strategia Homm3
|
|
|
Podam taktyke gry ktora umozliwia znakomity start dla planszy od L i na poziomie 200% dla rampartu oraz z glownym bohaterem nie posiadajacym ani logistyki ani dyplomacji. Pierwszego dnia stawiamy town hall lub marketplace i kupujemy drugiego bohatera-ewentualnie kupujemy drugiego dnia. Glownemu bohaterowi przekazujemy armie pobocznego. Wszystkie paczki na kase. Dalej kombinujemy tak zeby dojsc do city hall oraz 7 dnia postawic elfy a 1 drugiego tygodnia castle. 2 dnia 2 tygodnia obowiazkowo capitol. 7 dnia musimy postawic smoki wiec trzeba kombinowac i znalezc krysztaly. W 3 tygodniu wykupujemy unicorny i smoki i podbijamy najwazniejsze cele - czyli najmocniejsze zgrupowania jednostek,jakies mocne artefakty - duperelami nie zawracamy sobie glowy i podbijamy lokacje dajace duzo kasy. To wystarcza aby w 3 tygodniu rozwinac bohatera do powaznego poziomu (10-tego co najmniej). W ten oto sposob uzyskujemy panowanie nad plansza. Podam dobra rade dragon utopie atakujemy dopiero z 4 tygodniowa armia - nie oplaca sie wczesniej gdyz za duze straty praktycznie mozna cala armie stracic no i po co zeby przeciwnik nawet bez statystyk nas przejechal. Radze wam pocwiczyc i jak osiagniecie ten poziom to nikt z wami nie wygra.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 11 października 2004 Strategia Homm3
|
|
|
jak sie zna gre i wie jak to utopie mozna robic juz w 2 tygodniu a w 3 tygodniu kazda toh lamka to nawet zrobi i to bez znacznych strat ale do tego potrzebna jest odrobina doswiadczenia onlinowego i sporo wiedzy na temat gry, roznica jest taka ze do toh gra sie zazwyczaj na 100 albo 130% no i w tej lamerskiej lidze graja ludziska co poswiecaja tej pieknej grze kilkadziesiat godzin tygodniowo
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 11 października 2004 Strategia Homm3
|
|
|
Nie dodales ze jak sie gra na 100% lub 130% to w pierwszym tygodniu jezdzisz po czym chcesz i inwestujesz w jednostki wiec majac dobrze rozwienietgo bohatera da sie zrobic utopie w 3 tygodniu bez wiekszych strat(najlepiej jak sie ma czar shield na wszystkich), co do drugiego tygodnia to moze najmniejsza utopie robicie i zapewne kombinujecie cos z herosem probnikem(niech zgadne macie pewnie jakies ustawienie ze smokiei sie same uderzaja - moglbys przynajmniej to potwierdzic to bym cos pokombinowal). Ale ja pisalem o poziomie 200% wiec na jedno wychodzi - gdyz na tym poziomie trzeba paczki przeznaczac na kase a wy przeznaczaci na experience, no moze nie zawsze.
Nara.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 12 października 2004 Strategia Homm3
|
|
|
Do Sinego:
Prawde mowiac to mnie (mało)* obchodzi ile godzin dzienne poswiecaja ci ludzie z toh bo skad ty mozesz wiedziec jaki ja reprezentuje poziom. A tak wogole o umiejetnosciach nie swiadczy sleczenie przed kompem cale dnie tylko mistrz ktory cie uczyl grac. Przechwalasz sie ze znasz sie lepiej na wszystkim ale zebys jakas rade udzieli to nie.
Tak wiec dzis lekcja druga - tylko dla zainteresowanych zdobyciem mistrzostwa toh.
Jak juz wiemy w toh gramy na poziomie 100% lub 130%. Na tym poziomie posiadamy duzo zlota wiec inwestujemy tylko w jednostki - na planszy i tak znajdziemy wiele kasy majac silna armie. W pierwszym tygodniu musimy postawic castle oraz jednostke 7 poziomu wiec zamek ktory najlepiej sie do tego nadaje jest barbarzynca - najsilniejszy(na tym poziomie). Nie gramy dungeon rampart oraz castle gdyz w tych zamkach nie zbudujemy smokow ani aniolow w 7 dniu 1 tygodnia co jest rownowazne z poddaniem gry. Co do zdobycia dragon utopi o ktorej Siny pisal iz rowniez lamerzy zdobywaja ja w 2 tygodniu - 7 dnia zapewne (tracac cala armie - bardzo inteligentne) to jest to mozliwe tylko ze Siny(bardzo tajemniczy czlowiek) nie dodal ze trzeba ulepszyc behemoty co nie jest az takie trudne gdyz na poziemie 100% lub 130% mamy duzo krysztalow na starcie a reszte znajdziemy. Co by jeszcze dodac - z behemotami rozwalamy oczywiscie wszystko co sie rusza na planszy i ne sp... na drzewo. A tak wogole to pograj sobie na 200% i z strong monsters bez armii to zobaczysz jakie bitwy sie toczy w 1 tygodniu zeby nie zdechnac. Do zobaczenia w kolejnej lekcji.
* to że się z czymś nie zgadzamy, nie oznacza tego, że zaraz trzeba się wyzywać, więcej opanowania - H.G.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 13 października 2004 Strategia Homm3
|
|
|
ja uwazam ze dobze gadasz bo jak masz jakas opinie to ja potwierdzasz i widac po tym co piszesz ze grywasz i wiesz o co chodzi, pare updatow. nie tylko strongiem mozna gac na 100% a to z wielu powodow miedzy innymi ze zrobienie barbazynca smoczej w 2 tygodniu jest dosyc trudne. kolejna rzecz castel jest rownie dobry do tego by postawic anioly +castel w 1 tygodniu, roznie dobry do tego jest fortres. poza tym na nowszych mapkach ustawienia poczatkowe gry pozwalaja na budowanie dla kazdego zamku jednostki 7 levelu wiec nie ma takich opcji ze nie kazdy moze postawic najsilniejszy generator. kolejna sprawa na 200% bardziej uzalezniasz sie od szczescia i to niejest dobre. na 100/130% bardziej licza sie umiejetnosci a potwory na mapkach fixed sa dobierane z gory do konkretnego poziomu gry wiec odpada granie ich na 200% jesli mapka byla twozona na 100/130%.
pozatym jest teraz turniej tribes w ktorym mozna grac tylko 2 nacjami i tak sie sklada ze stronhold uklasowal sie w srodku stawki, najbardziej popularne zamki to castel, rampart i dungeon.
kolejna roznica w 200% to ze inne sa algorytmy walki dla kompa co troche zmienia obraz bitew i wplywa na szybkosc kripowania. strategie rozwoju dla 100% i 200% sa obsolutnie inne ale kilkuletnia praktyka pokazala ze lepsze sa gry na nizszych poziomach trudnosci i teraz zrobil sie z tego standart do ligi.
a granie na wysokim poziomie (toh/tribes) nie jest kwestia wyboru strategi ale razcej tego kto ja lepiej wykona i bedzie przebieglejszy w middel game. bo starategia w hirkach na builup i wogole na 1 tydzien jest zawsze bardzo podobna, wszystko rozstrzyga sie od 2 tygodnia a tutaj to juz jest wyzsza szkola jazdy i nie da sie powiedziec co sie robi bo przewaznie sie mysli, przywidzuje i jeszcze raz mysli, to jest najlepsza strategia
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Magmaten
Dołączył: 21 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Słońce to mój dom
|
Wysłany: 4 lipca 2005 Strategia Homm3
|
|
|
Moja strategia jest taka: zostawiam po jednym broniącym bohaterze na zamek ( np. jeśli mam 4 zamki, to w każdym z nich zostawiam obrońcę ). Mam też 3 zwiadowców, oraz bohaterów tyle co broniących... proste prawda???
___________ As phoenix I will reborn from the ashes |
|
Powrót do góry
|
|
|