Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 12:27:31
Autor Wiadomość
Guinea



Dołączył: 20 maja 2000
Posty: 164
Skąd: że znowu!

Wysłany: 7 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

A wybrał ktoś Critical Hit? U mnie jest z tym "mały" problem - nie ma 5% szans na jego wystąpienie, ale 100% :P i gra się robi dość prosta ;P. Ponadto nie zauwazyłem działania Adventure Spells ani tego czegoś co dodaje 8-my slot na jednostki. Opóźnienie ruchu też stwierdziłem, chyba występuje ono dlatego, że animacje nieruchomych jednostek włączają się dużo częściej i to wszystkich na raz.
___________
Achtung! Weasel!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 7 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Z opóźnieniem jednostek osobiście dałem sobie jakoś rade, ustawiajac w opcjach szybkośc animacją na najszybszą (wcześniej miałem średnią). W sumie pomogło <_<.

A testowaliście wezwanie Enta albo Balora lub jeden z Adventure Spells -Klonowanie Bohatera? :)
Wszystko spoko gdyby nie fakt że coś nie czyta tych cudownych grafik Sagamosy ;P.

Guinea (cytat):
A wybrał ktoś Critical Hit? U mnie jest z tym "mały" problem - nie ma 5% szans na jego wystąpienie, ale 100% :P

Fakt. Mi też to cos zaczęsto sie zdarzało. I gra stała sie naprawde prosta bo wystarczyło że miałem 7 feniksów podzielonych na grupy po 1 ;).

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 8 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Guinea (cytat):
Ponadto nie zauwazyłem działania Adventure Spells


Aha - wcozraj tura komputera po raz pierwszy przekroczyła mi 15 minut!
Do tej pory użyłem tylko dwóch zaklęć: Haste i Summon Creatures. Oba działały, choć czasami musiałem z 5 razy popróbować, żeby uzyskać żądany efekt. Gdyż często gra mi próbowała wmówić, że nie mam wystarczającej ilości punktów magii tudzeiż magii powietrza. Próbować do skutku!

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 8 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, ja na Adventure Spells nie narzekam bo mi działają jak należy (może prócz czaru Iluzja Bohatera) ;).
Z tego co zauważyłem to trzeba mieć conajmniej 10 puktów Mocy i conajmniej 100 pkt many :shock: . Nie za dużo zdeczka?

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Mialem tez ten problem. Przy wiekszosci wlaczonych bajerow w wogu kompy myslaly cholernie dlugo, a gra jakby niepotrzebnie zatrzymywala sie (proc ani dysk wogole nie mielily nic) szczegolnie gdy byl nowy tydzien. Postanowilem ze zreinstaluje calkiem heroesow i pomoglo faktycznie teraz tury leca 50% szybciej choc i tak w porownaniu z heroesami 3 bez woga to z wogiem naprawde za dlugo to trwa.

BTW:Czy my mowimy o tej samej grze wogole?:P Gram w woga 3.58 i nie mam zadnych klas bohatera co 5 lvli i takich umiejetnosci...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Vigo (cytat):
BTW:Czy my mowimy o tej samej grze wogole?:P Gram w woga 3.58 i nie mam zadnych klas bohatera co 5 lvli i takich umiejetnosci...

Tak mówimy o tej samej grze. Tylko ty za mało czytałeś i my mówimy o skryptach Adventure Spells i Advenced Levels -.-'.
Więcej o tym się dowiesz z z tąd ;) (News "To już se ne vrati!" Avatara :) ).

Ps. Jeśli tobie BEZ tych dwóch skryptów gra wolniej chodziła to lepiej nie myśleć co będzie Z skryptami :P. Bo tak się składa że my prawie cały czas o nich gadamy ;).

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Adventure spells mialem i wiem o co chodzi a z tym adventure levels sie po prostu nie spotkalem jeszcze :wink:

A co do wolnego dzialania gry to mam pewnie za slabego kompa :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Taa...pamiętam jak WoG'a dusiłęm na swoim starym kompie 150 Mhz z 32 ram :P.

Czekało się na tą ture, oii czekało ;)

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

No to ja niemam o wiele lepiej: Athlon 2000 XP+ ; 256 RAM ; GF 2 MX 400 wiec czeka sie na te ture, czeka :P :P :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Jeszcze nie instalowałem tego skryptu i ciekawi mnie jak wygląda to na innych mapach, czy tury też tak długo trwają i te animacje jakoś wpływają na normalną grę.
___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Vigo (cytat):
No to ja niemam o wiele lepiej: Athlon 2000 XP+ ; 256 RAM ; GF 2 MX 400 wiec czeka sie na te ture, czeka

WOLNO????
Człowieku ja mam Athlona 1700 XP+, 256 RAM i GF 4Ti i śmiga mi to tak jak należy...

coś masz skopane o.O

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

No jak gram z 7 kompami to musze dlugo czekac na nastepna ture bo z wogiem mysla duzo dluzej, a jak zainstaluje samych heroesow 3 to mysla szybciej:P

Watpie ze mam skopane bo mam swieza instalke bez zadnych bajerow i dodatkowych skryptow:
erathia->blade->shadow->3.57f->3.58
zrobilem random mape w shadow i zwogifikowalem z wiekszoscia opcji wlaczonych.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

wiesz mi tu raczej chodzi o cały system operacyjny. Bo wg. mimo wszystko czekanie na ture przeciwnika (nawet jak jest ich siedmiu) to jest zdecydowanie cos nie tak :?.
___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 20 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

No to niewiem juz sam. Mam XP z service pack 1 i 2 i chodzi bezproblemowo.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 24 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Ktos moze wie jak zagrac przez neta z kims w woga??? Mam neo i jak sie chce dolaczyc przez TCP/IP to za kazdym razem jest ze nie znaleziono podanego nr ip :evil:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 24 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Daron Snyderthdend (cytat):
Taa...pamiętam jak WoG'a dusiłęm na swoim starym kompie 150 Mhz z 32 ram :P.

Czekało się na tą ture, oii czekało ;)


Achhh.... To były czasy... :D
Właściwie to są bo mój stary komp (166 na 187; 32MB) stoi w drugim pokoju i czeka kiedy to odpalę go żeby pograć sobie z siostrą po sieci :) (gł. w H2 ale w H3WoG tyż się zdarza, jakie to wtedy sąprzeżycia 8) ).

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vigo



Dołączył: 19 października 2004
Posty: 164
Skąd: Nuln

Wysłany: 24 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Piszesz ze grasz z siostra po sieci...to moze wiesz jak zagrac w woga przez neta???
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 25 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Vigo (cytat):
Piszesz ze grasz z siostra po sieci...to moze wiesz jak zagrac w woga przez neta???

Ci innego grać na LANie a co innego przez TCP/IP.
Po LANie to ja sam grałem, ale przez TCP/IP to sam nie wiem ;P

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 25 października 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Daron Snyderthdend (cytat):

Ci innego grać na LANie a co innego przez TCP/IP.
Po LANie to ja sam grałem, ale przez TCP/IP to sam nie wiem ;P


U mnie działa zarówno wtedy gdy próbuję uzyskać połączenie poprzez IPX jak i TCP/IP... no ale LAN to LAN :mrgreen: ...

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Scorage



Dołączył: 19 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 kwietnia 2005     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

jestem zielony w sprawach erm-u i tych tam flag itd.moglby mi ktos przyslac jakis kod czy cos takiego,ze bohater jesli jest np. czerwony i wejdzie na pole zalozmy x28 y7 to np.zostanie przeteleportowany w x5 y6 ?gralem w "samarytanina" i tam bylo cos podobnego.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Scorage



Dołączył: 19 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 kwietnia 2005     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

czy zna ktos taki kod lub cos takiego co powoduje ,iz okreslony gracz gdy wejdzie na okreslonego potwora to np ten stwor da nam misje ,zniknie(bez walki),lub pozostanie na mapie jednak bedzie traktowany jako "obiekt" tzn. nie bedzie kursora miecza tylko kon stojacy dęba,a ten stwor udzieli nam wskazowki,lub po prostu wyswietli sie jakis komunikat.wiem iz chyba sie da to zrobic,gdyz gralem w kampanie"evil way home" i tam,jak sie weszlo na ozywienca to ten udzielal nam wzkazowek.plis i z gory dzieki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Scorage



Dołączył: 19 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 kwietnia 2005     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

mam jeszcze pytanko:
jak moge edytowac jakis obiekt tak aby np gdy wejde to swiatynii oblokow to nie bede kupowal stworzen tylko np.dostane misje itp.tak bylo w 1 misji kampanii "przebudzenie bogow".powtarzam iz jestem zielony jesli chodzi o ERM-a wiec jesli czegos nie bede kumal,to blagam o wyrozumialosc.plis i dzieki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 29 kwietnia 2005     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze: zamiast pisać trzy posty pod rząd, użyj przycisku 'EDYTUJ'.

Po drugie: skrypty, o których mówisz są w mapach kampanii, a więc sam możesz je zobaczyć. Kampanie wypakuj z pliku h3bitmap.lod np. programem resedit lub modhomm, a następnie poszczególne mapy wyeksportuj zwykłym edytorem kampanii WoG. Skrypty są w sekcji 'timed events' właciwości mapy.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Scorage



Dołączył: 19 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 kwietnia 2005     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

włączyłem ten resedit . wyszukałem ten cały h3bitmap.lod (ale czy wielkość liter też ma znaczenie?) i tam były same kampanie do shadow of death ,nie znalazłem żadnej z wog-a,być może mam uszkodzony jakiś plik :?: kto wie....[/ort]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 29 kwietnia 2005     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Pliki kampanii nazywają się ZC(1-4).h3c i nie ma możliwości, żeby nie było ich w h3bitmap.lod, jeśli masz poprawnie zainstalowanego WoGa i możesz w nie grać.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.