Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-29 4:51:56
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 listopada 2003     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, ze tak nie w temat, ale gdzie tu do jasnej cholery mozna sie zarejestrowac? Czy musze wyslac maila adminowi? jak to to zla wiadomosc, link do Behemota nie dziala jak nalezy... Pisze to tutaj, bo tylko tutaj sie DA. Jesli jest gdzies link do "REJESTRACJA" To umiesccie go bardziej widocznym bo juz 2 dzien szukam. THX.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 24 listopada 2003     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

cóż, nie raz o tem było niusowane

NIE ma takiej możliwości :(
nad czym boleję (i nie tylko ja jeden)

trwają prace nad przygotowaniem specjalnego systemu wydawania kluczy
(o szczegółach za dużo by gadać)

jednak fatum jakoweś wisi nad tym zadaniem

z całą pewnością klucze będą rozdawane od 1.I.2004 r.

a na razie pozostaje mi przeprosić za niewygodę i prosić o cierpliwość...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Saruman



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI

Wysłany: 28 grudnia 2003     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy to odpowiedni stolik na mój post ale skoro tyle się tu mówi o jednostkach nowych to mam pytanko:

Czy istnieje jakiś mod/mody do homm2?
Czy istnieje możliwość dotarcia do animacji z Heroes 2 i ich wypakowania do "obrabialnych" formatów graficznych??

Szukałem czegoś takiego w sieci i znalazłem nawet jakąś rosyjską stronę z "extraktorami" do wszelakich gier. ściągnąłem "nóż, widelec" jakiś plik z podpisem homm2. Miał to być extraktor plików o rozszerzeniu .agg Uruchomiłem to w folderze data ale nic z tego. Mignęło okienko programu i wyłączyło się. Nic nie zostało rozpakowane.

Homm 2 to mało popularna gra a animacje jednostek do niej byłyby łatwiejsze. Jeśli ktokolwiek słyszał coś o modach do tej części lub extraktorach to proszę o kontakt.

___________
"The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 29 grudnia 2003     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

O ile wiem, WoG Team nie miał nigdy takich narzędzi. Treupp kiedyś mówił, że ma extractora do HoMM1 - może od tego czasu coś znalazł do H2?

W każdym razie z całą pewnością mogę powiedzieć, że dodatku innego niż PoL do H2 nie ma, a i o żadnym modzie nigdy nie słyszałem.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 grudnia 2003     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

z całą pewnością klucze będą rozdawane od 1.I.2004 r.
Nie wiem co to dokładniej znaczy "klucze" ale czy ja bym dostał możliwość mieszkańca osady?Czyli portrecik pod nickiem na forum,możliwość stania w akademii,pisania nowych tematów do forum,pisania newsów itp. itd. ??
?To są te klucze?A będą rozdawane jak?Rano czy wieczorem i jak będzie można się zgłosić?Bo ja się zgadzam na stkorek procentów :)
O i czy ktoś mógłbymi wytłumaczyć co i jak z tą "ceremonią" wręczania kluczy?
Na forum lub na ampkochanecki1@poczta.onet.pl
A tak przy okazji i w ogóle to ile osób będzie mieszkańcami?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 grudnia 2003     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

z całą pewnością klucze będą rozdawane od 1.I.2004 r.
O i jak to będzie i o której??Czy trzeba wysłać maila do moderatora???
?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 1 stycznia 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Adam K. (cytat):
z całą pewnością klucze będą rozdawane od 1.I.2004 r.
O i jak to będzie i o której??Czy trzeba wysłać maila do moderatora???
?


Jeśli będzie tak jak przedtem to trzeba będzie nacisnąć taki odnośnik w osadzie :P

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tarband



Dołączył: 23 listopada 2002
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 6 stycznia 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Cytat:
KURDE GDZIE MOGE ZDOBYC WOGA!!!!!
PLIZZ
ILE TO ZAJMUJE???
MOGE TO GDZIES SCIONGNONC???
POMOOZ!!!!!!


Nie wiem czy to dobre miejsce na takie pytanie. A możesz go zdobyć w dziale WOG w Jaskini Behemota. Łatwo znaleźć.


Acid:
Acid Dragon jakiś miesiąc temu (cytat):

Acid: zacznij tu:
http://wog.heroes.net.pl
, a jak znasz angielski to tu:
http://www.strategyplanet.com/homm/wog

WoG jest trzecim, lecz nieoficjalnym dodatkiem do HoMM3 i wprowadza więcej zmian niż poprzednie razem wzięte. Najważniejsze z nich to: dowódcy, nowe obiekty, nowe jednostki 8 poziomu i neutralne, wiele skryptów zmieniających zasady gry, sam język tworzenia tychże skryptów - ERM, burzenie zamków, wogifikacja mapy... etc. Nie można go kupić w sklepie, gdyż jest darmowy .


i to by było na tyle :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 12 stycznia 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Dobra zmiana tematu.Chciałbym abyście wypowiedzieli się co myślicie o takim skrypcie wogującym:
Cztery artefakty :Glejt męstwa, Herb odwagi, statuetka szczęścia i koniczynka szczęścia mają nowe właściwości i działają troszkę jak artefakt łączony.
Mając jeden z tych artefaktów mamy pewną szansę na otrzymanie boskiego błogosławieństwa na początku tygodnia, oraz ryzyko na otrzymanie klątwy.Im więcej zbierzemy RÓŻNYCH artefaktów (z tych czterech) to szanse nasze rosną zaś ryzyko odpowiednio spada.Moc błogosławieństw i klątw obliczana jest na podstawie mocy bohatera i modyfikowana przez umiejętność drugiego poziomu:Szczęście.Poniżej szanse i ryzyka dla odpowiednich artefaktów i ich kombinacji:
ale najpierw skróty:P (KS-Koniczynka szczęścia, SS-statuetka szczęścia,HO-herb odwagi,GM-glejt męstwa).
LP. Artefakt lub kombinacja szansa/ryzyko
1.KO 5/65
2.SS 10/60
3.HO 15/55
4.GM 20/50
5.KO+SS 25/45
6.KO+HO 30/40
7.KO+GM 35/35
8.SS+HO 40/30
9.SS+GM 45/25
10.HO+GM 50/20
11.KO+SS+HO 60/15
12.KO+SS+GM 70/10
13.KO+HO+GM 80/5
14.SS+HO+GM 90/5
15.KO+SS+HO+GM 100/0

Napiszcie co sądzicie o takowym skrypciku...

___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 12 stycznia 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

myślę, że pomysł jest dobry, ale trzebaby go zmodyfikować - przede wszystkim - żadnego ryzyka. skrypt szansa/ryzyko jest po prostu nieżyciowy w HoMM, a to dlatego, że działa mechanizm save/load. Każdy by po prostu tak długo autoload'ował (to chyba jakiś neologizm :P) grę, aż wystąpiłaby premia.

Myślę, że powinno się to ograniczać tylko do nagród i to takich, które w 100% wystąpią. Wystarczającym czynnikiem losowym (który mógłby być modyfkowany przez ilość posiadanych artefaktów) jest siła błogosławieństwa, a raczej - czas trwania. powiedzmy, że przy posiadaniu 4 artefaktów błogosławieństwo trwałoby przez ok dwa tygodnie, a tylko przy jednym - od 1 do 3 dni.

Kary mogłyby występować gdzie indziej, w innych artefaktach - np. artefakt jakiś dawałby zamiast +1, to +3 do morale/szczęścia, ale również ZAWSZE na początku tygodnia dawałby jakąś klątwę.

artefakty dające kary i klątwy 'znosiłyby' się wzajemnie, tzn gracz mający po dwa artefakty 'błogosławiące' i po dwa 'przeklęte' nie otrzymywałby żadnych premii czy kar poza zwykłym działaniem artefaktów.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 12 stycznia 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Błogosławieństwa i kary trwają tydzien.A kary dlatego, że te artefakty są zbyt łatwo dostępne w grze.Aha i rzucane sa na początku każdego tygodnia.(only)
___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 12 stycznia 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

pomysł ciekawy
działanie nagroda/kara intrygujące

ale to trza zobaczyć w działaniu!
aby uniknąć save/load...
da się zrobić tak, by efekt losowy z początq tygodnia #N zaczynał działać dopiero w tygodniu #N+1? :P
czyli gracz niezadowolony z losowania musiałby powtarzać CAŁY tydzień!
no i ten deszczyk ;) emocji...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 13 stycznia 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

jOjO (cytat):
da się zrobić tak, by efekt losowy z początq tygodnia #N zaczynał działać dopiero w tygodniu #N+1? :P
Dałoby się, ale wtedy jak ktos w ciągu tygodnia znajdzie kolejny art. z kompletu lub zdejmie to szansa/ryzyko nie będzie się zgadzać:(
___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 13 stycznia 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

jeśli opis działania artefaktu będzie jasny, to nie będzie problemu
___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 16 stycznia 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Pomysł Lipy jest bardzo fajny. Ale nie do końca podzielam obawy Acida o wykorzystanie metody Load/Save. Obserwując działanie skryptów ERM nie jestem przekonany, czy dzięki częstemu load coś się zmieni. Skrypty ERM działają na zmiennych losowych, ale te zmienne sa losowane podczas ładowania się mapy! Przykłądy. Choćby Adventure Cave. O tym co spotkamy w danym korytarzu w danej jaskini przygód w danym miejscu na mapie jest już zadecydowane podczas startu planszy. Zróbcie sejwa przed wejściem do Adventure Cave. Wejdźcie następnie do jaskinii i zobaczcie co was spotka w danym korytarzu. Potem zróbcie LOAD GAME i okaże się że za każdym razem w jaskinii będzie to samo. Podobnie ma się sprawa z nowymi polami walki. To, które pole walki włączy się przy danym potworze jest LOSOWO ZDETERMINOWANE ale już przy starcie mapy. Tak więc load/save nic tu nie wskóra. Oczywiście metoda ta dział skutecznie w przypadku, gdy zdarzy ma się tydzień plagi, czy w przypadku, gdy odwiedzamy jakąś kryjówkę stworzeń, ale takie rzeczy nie są umieszczone w skryptach. Z podobną rzeczą spotkamy się w Gildii Magów - to, któe czary będą dostępny w Gildii w danym zamku jest już roztrzygnięte na początku i nic tego niez mnieni! Oczywiście mogę się częściowo mylić. Nie wiem jak to jest w przypadku bitew z włączonym skryptem Cards of Prophecy. czy statystyki są losowane przed każdą walką, czy też już ustalane na początku mapy. Sprawdzę to. Ale tak czy owak - jestem za tym, aby skrypt Lipy wprowadził możliwość kar. Mam już trochę dość bonusów w WoGu. I uważam że kary i błogosławieństwa, jakie można uzyskać w Sfinksie są zbyt słabe, aby warto odwiedzać Sfinksa marnując przy tym sporo cennych punktów ruchu.
Dzięki za poparcie Av ;)

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Antzuch



Dołączył: 31 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Kielce

Wysłany: 18 lutego 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Takie małe pytanko. Czy dało by radę, aby podobnie jak w Heroes IV były różne rodzaje obelisków i aby z pod ziemii można by było wykopać nie tylko graala, ale i artefakty

Acid: różne rodzaje obelisków - nie (chyba, żeby napisać zupełnie nowy, dosyć skomplikowany kod. Różne rodzaje artefaktów.... być może... ale raczej nie jako skrypt do Wogifikacji, może tylko jakiś osobny skrypt, który możnaby dołączać do mapy... ale to już kwestia skrypciarzy :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Antzuch



Dołączył: 31 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Kielce

Wysłany: 20 lutego 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Umie się ktoś obsługiwać programem do kopiowania części map stworzonym przez WoG Team. Jagby ktoś potrafił proszę o jakiś znak. Antzuch@interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gothmog



Dołączył: 18 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Angband

Wysłany: 21 lutego 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Jestem ciekawy, czy NWC (czy ktoś kto ma prawa do serii HoMM) zgodziłby sie udostepnic kod zrodlowy H3 albo H2. Wtedy dopiero mozna by bylo namieszac :P
___________
For many years, I've walked among you,
Through the folds of time and space,
Kingdoms fall, leaders die, as I see fit,
I devour souls of those that pose a threat.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 21 lutego 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Trwały/trwają negocjacje z UbiSoftem (NWC nie istnieje tak jak i 3DO), lecz dotychczas bez skutku - zresztą co ja będe spekulował - poczekaj na Acid Dragona, on wie najlepiej (na początku marca powinien napewno być :D)
___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 21 lutego 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Na szczęście istnieją ferie i kawiarenki internetowe :)

Rzeczywiście wysłaliśmy kilka maili w związku z
1. kodem źródłowym H3 (H2 nie jest nam do niczego potrzebne)
2. miastem Forge
3. naszymi sugestiami do H5

Kontaktowaliśmy się z Ubisoftem kilkakrotnie, który na początku wręcz bardzo zachęcał nas do podjęcia dalszych kroków i mówił, że istnieje szansa na realizację części, a nawet całości naszych próśb.

Jednak ostatnio... po miesiącu ciszy...
no cóż...
Ubiosoft odpowiedział, że jak chodzi o nasze prośby to nie ma dla nas żadnych informacji, a co do propozycji do H5, to wolałby, aby najpierw przeszły przez [opinię] jakiejś społeczności [fanów]...

I tyle na razie mamy z tej całej chęci współpracy ze strony Ubi, naszych propozycji i próśb....

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Antzuch



Dołączył: 31 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Kielce

Wysłany: 24 lutego 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Trzeba czekać no i co jest oczywiśce podstawą dać UBISOFTowi znak, że nam bardzo zależe na tym kodzie źródłowym no i na zamku the Forge oczywiście. Trzeba wreszcie stworzyć tą petycję, którą podpisze pewnie z pół miliona ludzi na czałym świecie. Pół miliona to w najgorszym przypadku. Tak myśle że z dwa miliardy ludzi to conajmniej. :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gothmog



Dołączył: 18 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Angband

Wysłany: 24 lutego 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się, pomysl zeby stworzyc petycję do Ubisoftu jest dobry, ale myśle ze te 2 miliardy ludzi to jakis żart :) . Jeśli znalazło by się ze 100 tysięcy gotowych się pod tym podpisac to by bylo dobrze :) . W rzeczywistości raczej bedzie z 30 - 40, góra 50 tys osób (a może nawet nie tyle)
___________
For many years, I've walked among you,
Through the folds of time and space,
Kingdoms fall, leaders die, as I see fit,
I devour souls of those that pose a threat.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 23 marca 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Wydaje się dziwne, że najpierw Ubi Soft zachęca do dalszych działań, a później siedzi cicho i nie daje znaku życia. Oni są w posaidaniu wielu bezcennych dla WoG Teamu materiałów! Moim zdaniem, należy naciskać na odpowiedź, póki nie nadeślą emaila. Można w tym celu słać do nich regularnie listy z ponagleniami, zaznaczając, że mnóstwo fanów czeka na te innowacje (w szczególności nowe miasto).

Rzeczywiście dobrze by było, gdyby tak wysłać oficjalną petycję do "władz" z podpisami kilkudziesięciu tysięcy fanów. Byłby to bardzo przekonujący "argument".

A może pójdziemy z pieszą pielgrzymką od siedziby Ubi Softu?:D Podejdziemy na kolanach pod ich siedzibę i będziemy wrzeszczeć w kilku językach jednocześnie.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 23 marca 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Konqe (cytat):
Wydaje się dziwne, że najpierw Ubi Soft zachęca do dalszych działań, a później siedzi cicho i nie daje znaku życia.


To także i moje osobiste odczucie, ale póki co, zobaczymy, czy tak będzie zawsze / przez większość czasu. Jak narazie moje osobiste odczucia w stosunku do przejęcia praw do HoMM przez ubisoft są od początku dość negatywne....

Konqe (cytat):
Oni są w posaidaniu wielu bezcennych dla WoG Teamu materiałów! Moim zdaniem, należy naciskać na odpowiedź, póki nie nadeślą emaila. Można w tym celu słać do nich regularnie listy z ponagleniami, zaznaczając, że mnóstwo fanów czeka na te innowacje (w szczególności nowe miasto).


Nie, tego nie wolno nam robić - 'naciskać'. Pomijając takie "mało ważne" sprawy jak kultura, pozycja ubisoftu (to oni tu mają przewagę :P) czy ich obecny stosunek do fanów, to po prostu może to odnieść skutek ODWROTNY (inaczej mówiąc - nikt nie lubi presji). Z WoG Teamem uzgodniliśmy kiedyś, ze jeśli nie dostaniemy znów żadnej odpowiedzi od ubisoftu, to odezwiemy się za trzy miesiące.... jeżeli dobrze liczę, to minęły jakieś dwa. poczekamy, zobaczymy.....

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 24 marca 2004     Dyskusje ogólne na temat WoG Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
To także i moje osobiste odczucie


Widzisz.... ja myślę podobnie i mam podobne odczucia do Twoich. To chyba nic złego?

Z tym naciskaniem chodziło mi raczej o delikatne "przypominanie", że WoG Team nadal istnieje. Wnioskując z ich reakcji, można odnieść wrażenie, że trochę Was olali. A skoro dobre maniery zobowiązują nas do nie wywierania na nich presji, to oni powinni (także kierując się dobrymi manierami) nadesłać choćby kilkuwyrazowego emaila, w którym umieścili by treść mniej więcej takiej treści:

Otrzymaliśmy już waszego emaila i w najbliższym czasie ktoś rozpatrzy waszą prośbę. Mamy jednak teraz bardzo dużo zajęć i bardzo mało czasu. Odpowiedzi oczekujcie w przeciągu czterech miesięcy

Tyle tekstu nie zaprzepaściło by szansy wydania Heroes 5, a uspokoiło by rozgorączkowanych i zniecierpliwionych fanów.

Acid, mam nadzieję, że nie spluniesz na mnie kwasem...... :lol:


Acid: gdzie tam! kwasem mogę zionąć, a nie pluć :twisted: . A tak serio, to KILKA słów otrzymaliśmy kiedyś-tam. Było to coś mniej-więcej w stylu - 'na tym etapie nie mamy dla was żadnych informacji'. :P

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.