Autor |
Wiadomość |
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 1 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Acidzie nie gwiezdny deszcz, a deszcz meteorytów :)
Ja walcząc z diabłami gdy wybrałem ścieżkę światła, strzelałem z łuków i patrzyłem na tą małą mapkę. Gdy tylko pojawiły się nade mną czerwone punkciki - rura, wszystko jedno w które strone, byle nie na ścianę wąwozu :)
Co to koloru interfejsu to kwestia gustu. Mojemu synowi bardziej się podoba ten ze ścieżki ciemności :P
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
tse tse
Dołączył: 12 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą
|
Wysłany: 1 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Hmmm....
Błędy
Takie coś z zaklęciem telekinezy w Wielkiej Świątynii Księżyca w ścianie znajdujemy otwór z którego możemy wybrać nieograniczoną ilość zwojów z tym zaklęciem a po wyjściu ze świątynii wszystkie znikają :shock:
A jak zwykle pytanie
Misja z planami Fortu Riversdale (no tak chyba się nazywa) czy wykraść prawdziwe czy zanieść fałszywe od Katarzyny ?? Jakie konsekwencje wyboru będą i czy czas 28 dni na uwolnienie jeńca i 30 dni na odzyskanie planów jest przestrzegany ?
___________ Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 1 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
czasy są przestrzegane, wybory potem wpływają na to, pod czyje panowanie dostanie się Harmondale... ale dla Twojej drużyny nie ma to większego znaczenia :). - Słuchaj tego, kogo bardziej lubisz :P
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 2 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Ja zrobiłem to w ten sposób, że Katarzynie zaprowadziłem fałszywego więźnia, a Parsonowi fałszywe plany. Jak dobrze pamiętam inkasuje sie wtedy 4x5000 złota :)
Dla całej gry, nie ma to chyba znaczenia. Po jakims czasie gdy zajrzałem do swego zamku w Harmondale i poszedłem do ambasadoeów, powiedzieli mi, że ich królowie wiedzą o fałszerstwie z mej strony, ale jakoś niebardzo się tym przejeli:
Alain Hani:
"Moi zwierzchnicy ostrzegli mnie, że ktoś dostarczył sfałszowane plany z Erathii. Król nie jest tym zachwycony. Wszyscy obawiają się, czy nie chcecie nas przechytrzyć ponownie. [Alain uśmiecha się, jak mu nakazuje jego stanowisko] W wojnie i miłości wszystkie chwyty są dozwolone, co? No, ale co się stało, to się nieodstanie. Zapomnijmy o tym. [Ambasador chichocze]."
Ellen Rockway:
"Królowa Katarzyna przekazała mi, że zdradziliście nas używając starej sztuczki z jeńcem. [Lady Ellen kłania się z respektem] Można wybaczyć wasze umiejętności w sztuce przechytrzania. Upewnię się, żeby nie dać się już więcej nabrać na wasze szczere maniery."
Co do telekinezy, to nie jest błąd - właśnie opisałem tę lokację, ale z wrzyceniem muszę kwilkę poczekać. Chodzi o to, że jeżeli od razu pójdziesz schodami w górę to na piętrze za drzwiami jest zapadnia. Lądujesz właśnie w tym pomieszczeniu ze schowkiem i z telekinezą i nie masz jak wyjść. Dźwignia otwierająca drzwi jest poza Twoim zasięgiiem - i po to właśnie sa te zwoje z telekinezą. A jest ich tyle, bo za pierwszym razem można nie trafic czarem w dźwignię :)
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Redsun
Dołączył: 4 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Jestem tuż po wyborze ścieżki, i po rozmowie z Gavinem Magnusem, dostałem zadanie polegające na „przejściu przez Ściany Mgły nikogo nie zabijając” w Zamku Jasności Celeste.
Może mi ktoś podpowie jak, znaleźć „tylne” wyjście w tej lokacji.
I jak mam tam nikogo nie skrzywdzić, skoro wszyscy są wrogo nastawieni (a można oberwać tam od magów, ifrytów i żywiołaków). ;)
___________ "Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak człowiek, który ma umrzeć." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Redsunie!
Po pierwsze to uprasza się trzymać wyznaczonych tematów. A więc Twoja wypowiedź powinna się znaleźć w "Poradach" a nie tutaj.
A po drugie, to jak się już tu znalazłeś no to Ci odpowiem.
Właśnie cały bajer na tym polega abyś nikogo nie rozwalił. Czar "niewidzialność" bardzo się tu przydaje.
Na środku za raz za wejściem znajdują się trzy bramki-teleporty. Każdy z nich prowadzi do oddzielnej lokalizacji. W każdej z tych lokalizacji musisz znaleźć klucz. Następnie te trzy klucze musisz dopasować do trzech dziurek, w postumentach z przyciskiem. Postumenty te znajdują się w głównym pomieszczeniu, za teleportami. Otworzy Ci się ściana i w zasadzie już po zabawie :)
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Redsun
Dołączył: 4 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Faktycznie, powinienem pisać na forum „porady” – mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa :), ale tam (wtedy) jeszcze nikt nie pisał, a ja odczuwałem lekki niepokój na myśl, że mogę skalać dziewiczość tamtego forum, banalnym (zapewne dla starych wyjadaczy) pytaniem ;).
Dlatego proponuję moderatorowi skasować ten post, a poprzedni wraz z odpowiedzią przenieść do odpowiedniego działu. Zrobiłbym to sam, ale nie mam takich uprawnień :).
Może, w przyszłości, jeszcze ktoś będzie miał podobny problem, to będzie mu łatwiej odnaleźć odpowiedz.
___________ "Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak człowiek, który ma umrzeć." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 8 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Niech będzie, że to Twoja culpa, ale gdybyś nie zauważył, to był tam jeden post: MÓJ!! :)
A co do uprawnień... To juz drugi raz jak mi przygadałeś: czy sądzisz, że pisłabym Ci tu odpowiedź gdybym mógł Twoją przenieść? :)
Nie można przenosić pojedyńczych wpisów, tylko całe tematy :(
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
tse tse
Dołączył: 12 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą
|
Wysłany: 9 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Dobra dajmy już spokój z tymi "KULPAMI" :D
Jest taka sprawa zauważyłem (no spostrzegawczy jestem nie ma co) że w magii ciemności jest taki czar polegający na nadawaniu broni właściwości wampiryzmu (wysysania życia) teraz mam magię ciemności na AM i rzucam ten czar na każdy "scyzoryk" który znajdę podwajając jego cenę :twisted: no i do kowala siup :D
Ło matko ten czar (nie pamiętam jak się nazywa) najlepszy z magii ciemności na arcymistrzu jest naprawdę niezły w Nighonie wystarczyło rzucić 6 razy i poległo około 30 hydr :D masakra a drużyna cała i wesoła poszła dalej.
Drużyna: mag, palladyn, kleryk, łucznik - czy to dobry wybór ??
Był ktoś na dnie wulkanu w Nighonie bo ja byłem nic ciekawego - jedna grudka metalu (tego najlepszego) a wyleżć ciężko że ho ho.
Powoli szykuję się do udania się w stronę Eofolu :? no nie wiem co mnie tam czeka ??
Kurka żadnych reliktów nie mogę znależć ehh
A i czy w Eofolu jest gospoda (arcomage) bo 12 zaliczyłem
Lisz fajnie wygląda ścieżka ciemności to jest to :D
A odnowiły się wszystkie potwory to dziwne - i mogę sobie złożyć drugiego golema tylko po co dwa w zamku będą ?
Kilka błędów w gierce jeszcze znalazłem nie pamiętam teraz ale mam je wypisane wię zapodam przy okazji.
___________ Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 10 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
A to ciekawe z tym czarem "Wampiryczna broń" - nie wpadłem na to.
Pewnie masz na myśli ten film z Brucem Willisem - Armagedon :)
Wybór drużyny to indywidulana sprawa każdego gracza. jeden stawia na moc inny na magię, a inny to łączy i wychodzi Might and Magic :)
W wulkanie trza uważać, coby akurat nie przestał działać czar "latanie" - bo będzie przykrość :)
Nic się nie bój - Meduzy, Behemothy, Diabły, Smoki i Tytany - jednym słowem: Pestka :)
No właśnie dla tego są relikwiami, że ciężko je znaleźć :)
No to jednej Ci brak. Ale z tego co pamiętam to w Eofol gospody nie ma.
Potwory się odnawiają z różną częstotliwością, np. na Szmaragdowej Wyspie chyba raz na tydzień.
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
AtakeeR
Dołączył: 7 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: Mahakam
|
Wysłany: 10 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Może tej w Celeste ??? (Bo w Pit już na pewno był :))
___________ Jam jest AtakeeR z Mahakamu |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 10 grudnia 2003 O cyklu Might & Magic
|
|
|
zobaczymy czy pamiętam :P
gospody są w:
Harmondale, Erathii, dolinie Kurhanów, Mieście Krasnoludów w tejże dolinie, lesie Tulreańskim (chyba pokręciłem nazwę :P), Avlee, Brakadzie, Celeste, Czeluści (ang: Pit), Wyspach Evermon, Nighonie, Deyji, i i i i......
zaraz sobie przypomnę :P
...............
Tatalii :P
razem - 13 :)
a co do tych relikwii - można użyć takiego nieco cheaterskiego triku :P - po zabiciu tytana lub smoka zapisz grę - po każdorazowym załadowaniu i przeszukaniu jego ciała dostaniesz coś innego - przy czym za każdym razem jest jakaś niewielka szansa (powiedzmy 10-20%), że przy ciele smoka/tytana znajdziesz jakiś artefakt lub relikwię. Możesz więc ładować grę i przeszukiwać ciała tak długo, aż dostaniesz relikwię/artefakt :P. Poza tym, po jednej, losowej relikwii znajdziesz w laboratorium Clanckera oraz w kolonii Zod, do której teraz zmierzasz :).
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Severianus
Dołączył: 8 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Thrax
|
Wysłany: 8 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Witam serdecznie.
Może trochę "Easter eggs" czyli sławnych postaci wplecionych w grę Might and Magic 7
William Setag, ktory uprowadził Alicie Heargraves to oczywiście nawiązanie do Billa Gatesa :)
Ferdinand Visconti z Tatali - nawiązanie do rodu rządzącego kiedyś Mediolanem,
Evander Thomas z Nighon nauczyciel kulturystyki - nawiązanie do Evandera Holyfielda,
Kelli Holyfield nauczycielka kulturystyki z Bracady - imię siostry w RL Holyfielda,
Augustus, Nero, Claudius, Tiberius, Hadrian, Trajan , Justynian- instruktorzy prowadzący szkolenie mają imiona cesarzy rzymskich,
Norris, nauczyciel walki bez broni z Erathii to oczywiście zakamuflowany Chuck Norris,
Isaac Apleebee expert nauczania z Bracady - Isaac Newton i jego jabłko.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 9 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
bardzo dziękuję za ten post!
daje to zupełnie inne, świeże spojrzenie na cykl M&M...
zachęcające dla greenhorna :)
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Fuuzy
Dołączył: 19 października 2002 Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni
|
Wysłany: 10 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Skoro już o żarcikach mowa...
Pod http://www.pottsland.com/mm6/eastereggs.shtml znajduje się lista jajek wielkanocnych z MM6 :)
Jest tam tego sporo... a wszystkie potwierdzają humor twórców serii Heroes i MM :)
___________ Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 11 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Dobre!
Jakoś nigdy nie wczytywałem się w nazwiska delikwentów. Tzn. czytałem je i zwracałem uwagę na spolszczone, i nawet zastanawiałem się czemu część spolszczyli, a część nie, ale nie dociekałem ich "korzeni" :)
Ale skoro w temacie gra-real.
Właśnie udało mi się nabyć drogą kupna MM6, no i oczywiście "troszkę" pogrywam i zastanowiły mnie twarze "cywili" - są bardzo realistyczne! Tak jakby przerobione ze zdjęć! Czy to może swych wizerunków użyczyli pracownicy NWC?
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Severianus
Dołączył: 8 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Thrax
|
Wysłany: 13 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Hmm, przyznam, że nie wiem i nie mogę znaleźć tego nigdzie w necie. Ale chyba nie zdradzę wielkiej tajemnicy gdy napiszę, że jak dłużej pograsz to napotkasz ludzi, którzy pracowali przy grze i wtedy okaże się, że JvC jest tak naprawde..., a zresztą jak tam dojdziesz to sam zobaczysz :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 13 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
JvC pojawiał się już od MM1... nie ma to jak nieco podbić sobie ego :)...... ktoś wie, czy był w MM9? Chyba mogę się założyć, że nie :).... nie było go jeszcze chyba w MM4-5.... nie mam pojęcia dlaczego.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 13 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
A w cz.8 był?
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Severianus
Dołączył: 8 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Thrax
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 13 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
No dobra, ale jak tam sie dostać? :)
Jak nie chcesz tu pisać to rzuć mi na maila.
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 13 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
od razu mówię - sam znalazłem to niegdyś w poradniku lub w necie, więc odkrywczy nie będę :P
zabieramy flet z grobu mistrza w Ravenshore i używamy go przy mieczu tytana (czy tam giganta lub kogoś :P) w wymiarze między wymiarami.
EDIT: och tak..... Miszo, czy kliknąłeś na ten link? :P
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 14 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
No to muszę sprawdzić. A o który Acid link Ci chodzi? O ten Fuzzego, czy Severianus? W sumie byłem na obu :) ale nie wim co masz na myśli.
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 14 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Otóż na drugim linku podanym przez Severianusa jest dokładnie napisane jak się tam dostać.... wygląda to tak:
Severianus podaje link z odpowiedzią na pytanie, które ty zadajesz dopiero po uzyskaniu odpowiedzi, ja się orientuję dopiero, gdy już napiszę odpowiedź, a Ty nawet po mojej sugestii nie dojrzałeś tego, co widnieje na tymże jpgu :P. Taki mały komizm sytuacyjny :P
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Misza
Dołączył: 31 sierpnia 2000 Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 15 stycznia 2004 O cyklu Might & Magic
|
|
|
Tzn. że ja odpowiadając na Twój post który był po moim, a dotyczącym postu Severianusa, który odpowiadał na mój post, będący z kolei... :)
Jasna sprawa już wszystko kumam oprócz tego co jest na tej stronie - bo jest po angielsku
Jak odpalę MM8 to sprawdzę mieczem flet... albo odwrotnie :)
___________ Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska... |
|
Powrót do góry
|
|
|