Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 12:48:00
Autor Wiadomość
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 1 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Acidzie nie gwiezdny deszcz, a deszcz meteorytów :)
Ja walcząc z diabłami gdy wybrałem ścieżkę światła, strzelałem z łuków i patrzyłem na tą małą mapkę. Gdy tylko pojawiły się nade mną czerwone punkciki - rura, wszystko jedno w które strone, byle nie na ścianę wąwozu :)

Co to koloru interfejsu to kwestia gustu. Mojemu synowi bardziej się podoba ten ze ścieżki ciemności :P

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 1 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Hmmm....

Błędy

Takie coś z zaklęciem telekinezy w Wielkiej Świątynii Księżyca w ścianie znajdujemy otwór z którego możemy wybrać nieograniczoną ilość zwojów z tym zaklęciem a po wyjściu ze świątynii wszystkie znikają :shock:

A jak zwykle pytanie

Misja z planami Fortu Riversdale (no tak chyba się nazywa) czy wykraść prawdziwe czy zanieść fałszywe od Katarzyny ?? Jakie konsekwencje wyboru będą i czy czas 28 dni na uwolnienie jeńca i 30 dni na odzyskanie planów jest przestrzegany ?

___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 1 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

czasy są przestrzegane, wybory potem wpływają na to, pod czyje panowanie dostanie się Harmondale... ale dla Twojej drużyny nie ma to większego znaczenia :). - Słuchaj tego, kogo bardziej lubisz :P
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 2 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Ja zrobiłem to w ten sposób, że Katarzynie zaprowadziłem fałszywego więźnia, a Parsonowi fałszywe plany. Jak dobrze pamiętam inkasuje sie wtedy 4x5000 złota :)
Dla całej gry, nie ma to chyba znaczenia. Po jakims czasie gdy zajrzałem do swego zamku w Harmondale i poszedłem do ambasadoeów, powiedzieli mi, że ich królowie wiedzą o fałszerstwie z mej strony, ale jakoś niebardzo się tym przejeli:
Alain Hani:
"Moi zwierzchnicy ostrzegli mnie, że ktoś dostarczył sfałszowane plany z Erathii. Król nie jest tym zachwycony. Wszyscy obawiają się, czy nie chcecie nas przechytrzyć ponownie. [Alain uśmiecha się, jak mu nakazuje jego stanowisko] W wojnie i miłości wszystkie chwyty są dozwolone, co? No, ale co się stało, to się nieodstanie. Zapomnijmy o tym. [Ambasador chichocze]."
Ellen Rockway:
"Królowa Katarzyna przekazała mi, że zdradziliście nas używając starej sztuczki z jeńcem. [Lady Ellen kłania się z respektem] Można wybaczyć wasze umiejętności w sztuce przechytrzania. Upewnię się, żeby nie dać się już więcej nabrać na wasze szczere maniery."

Co do telekinezy, to nie jest błąd - właśnie opisałem tę lokację, ale z wrzyceniem muszę kwilkę poczekać. Chodzi o to, że jeżeli od razu pójdziesz schodami w górę to na piętrze za drzwiami jest zapadnia. Lądujesz właśnie w tym pomieszczeniu ze schowkiem i z telekinezą i nie masz jak wyjść. Dźwignia otwierająca drzwi jest poza Twoim zasięgiiem - i po to właśnie sa te zwoje z telekinezą. A jest ich tyle, bo za pierwszym razem można nie trafic czarem w dźwignię :)

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Redsun



Dołączył: 4 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 7 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Jestem tuż po wyborze ścieżki, i po rozmowie z Gavinem Magnusem, dostałem zadanie polegające na „przejściu przez Ściany Mgły nikogo nie zabijając” w Zamku Jasności Celeste.
Może mi ktoś podpowie jak, znaleźć „tylne” wyjście w tej lokacji.
I jak mam tam nikogo nie skrzywdzić, skoro wszyscy są wrogo nastawieni (a można oberwać tam od magów, ifrytów i żywiołaków). ;)

___________
"Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak człowiek, który ma umrzeć."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 8 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Redsunie!
Po pierwsze to uprasza się trzymać wyznaczonych tematów. A więc Twoja wypowiedź powinna się znaleźć w "Poradach" a nie tutaj.
A po drugie, to jak się już tu znalazłeś no to Ci odpowiem.

Właśnie cały bajer na tym polega abyś nikogo nie rozwalił. Czar "niewidzialność" bardzo się tu przydaje.
Na środku za raz za wejściem znajdują się trzy bramki-teleporty. Każdy z nich prowadzi do oddzielnej lokalizacji. W każdej z tych lokalizacji musisz znaleźć klucz. Następnie te trzy klucze musisz dopasować do trzech dziurek, w postumentach z przyciskiem. Postumenty te znajdują się w głównym pomieszczeniu, za teleportami. Otworzy Ci się ściana i w zasadzie już po zabawie :)

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Redsun



Dołączył: 4 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 8 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Faktycznie, powinienem pisać na forum „porady” – mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa :), ale tam (wtedy) jeszcze nikt nie pisał, a ja odczuwałem lekki niepokój na myśl, że mogę skalać dziewiczość tamtego forum, banalnym (zapewne dla starych wyjadaczy) pytaniem ;).

Dlatego proponuję moderatorowi skasować ten post, a poprzedni wraz z odpowiedzią przenieść do odpowiedniego działu. Zrobiłbym to sam, ale nie mam takich uprawnień :).

Może, w przyszłości, jeszcze ktoś będzie miał podobny problem, to będzie mu łatwiej odnaleźć odpowiedz.

___________
"Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak człowiek, który ma umrzeć."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 8 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Niech będzie, że to Twoja culpa, ale gdybyś nie zauważył, to był tam jeden post: MÓJ!! :)
A co do uprawnień... To juz drugi raz jak mi przygadałeś: czy sądzisz, że pisłabym Ci tu odpowiedź gdybym mógł Twoją przenieść? :)
Nie można przenosić pojedyńczych wpisów, tylko całe tematy :(

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 9 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Dobra dajmy już spokój z tymi "KULPAMI" :D

Jest taka sprawa zauważyłem (no spostrzegawczy jestem nie ma co) że w magii ciemności jest taki czar polegający na nadawaniu broni właściwości wampiryzmu (wysysania życia) teraz mam magię ciemności na AM i rzucam ten czar na każdy "scyzoryk" który znajdę podwajając jego cenę :twisted: no i do kowala siup :D

Ło matko ten czar (nie pamiętam jak się nazywa) najlepszy z magii ciemności na arcymistrzu jest naprawdę niezły w Nighonie wystarczyło rzucić 6 razy i poległo około 30 hydr :D masakra a drużyna cała i wesoła poszła dalej.

Drużyna: mag, palladyn, kleryk, łucznik - czy to dobry wybór ??

Był ktoś na dnie wulkanu w Nighonie bo ja byłem nic ciekawego - jedna grudka metalu (tego najlepszego) a wyleżć ciężko że ho ho.

Powoli szykuję się do udania się w stronę Eofolu :? no nie wiem co mnie tam czeka ??

Kurka żadnych reliktów nie mogę znależć ehh

A i czy w Eofolu jest gospoda (arcomage) bo 12 zaliczyłem

Lisz fajnie wygląda ścieżka ciemności to jest to :D

A odnowiły się wszystkie potwory to dziwne - i mogę sobie złożyć drugiego golema tylko po co dwa w zamku będą ?

Kilka błędów w gierce jeszcze znalazłem nie pamiętam teraz ale mam je wypisane wię zapodam przy okazji.

___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 10 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

A to ciekawe z tym czarem "Wampiryczna broń" - nie wpadłem na to.

Pewnie masz na myśli ten film z Brucem Willisem - Armagedon :)

Wybór drużyny to indywidulana sprawa każdego gracza. jeden stawia na moc inny na magię, a inny to łączy i wychodzi Might and Magic :)

W wulkanie trza uważać, coby akurat nie przestał działać czar "latanie" - bo będzie przykrość :)

Nic się nie bój - Meduzy, Behemothy, Diabły, Smoki i Tytany - jednym słowem: Pestka :)

No właśnie dla tego są relikwiami, że ciężko je znaleźć :)

No to jednej Ci brak. Ale z tego co pamiętam to w Eofol gospody nie ma.

Potwory się odnawiają z różną częstotliwością, np. na Szmaragdowej Wyspie chyba raz na tydzień.

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 10 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Może tej w Celeste ??? (Bo w Pit już na pewno był :))
___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 10 grudnia 2003     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

zobaczymy czy pamiętam :P

gospody są w:
Harmondale, Erathii, dolinie Kurhanów, Mieście Krasnoludów w tejże dolinie, lesie Tulreańskim (chyba pokręciłem nazwę :P), Avlee, Brakadzie, Celeste, Czeluści (ang: Pit), Wyspach Evermon, Nighonie, Deyji, i i i i......

zaraz sobie przypomnę :P

...............

Tatalii :P

razem - 13 :)

a co do tych relikwii - można użyć takiego nieco cheaterskiego triku :P - po zabiciu tytana lub smoka zapisz grę - po każdorazowym załadowaniu i przeszukaniu jego ciała dostaniesz coś innego - przy czym za każdym razem jest jakaś niewielka szansa (powiedzmy 10-20%), że przy ciele smoka/tytana znajdziesz jakiś artefakt lub relikwię. Możesz więc ładować grę i przeszukiwać ciała tak długo, aż dostaniesz relikwię/artefakt :P. Poza tym, po jednej, losowej relikwii znajdziesz w laboratorium Clanckera oraz w kolonii Zod, do której teraz zmierzasz :).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Severianus



Dołączył: 8 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Thrax

Wysłany: 8 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie.
Może trochę "Easter eggs" czyli sławnych postaci wplecionych w grę Might and Magic 7

William Setag, ktory uprowadził Alicie Heargraves to oczywiście nawiązanie do Billa Gatesa :)
Ferdinand Visconti z Tatali - nawiązanie do rodu rządzącego kiedyś Mediolanem,
Evander Thomas z Nighon nauczyciel kulturystyki - nawiązanie do Evandera Holyfielda,
Kelli Holyfield nauczycielka kulturystyki z Bracady - imię siostry w RL Holyfielda,
Augustus, Nero, Claudius, Tiberius, Hadrian, Trajan , Justynian- instruktorzy prowadzący szkolenie mają imiona cesarzy rzymskich,
Norris, nauczyciel walki bez broni z Erathii to oczywiście zakamuflowany Chuck Norris,
Isaac Apleebee expert nauczania z Bracady - Isaac Newton i jego jabłko.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 9 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

bardzo dziękuję za ten post!

daje to zupełnie inne, świeże spojrzenie na cykl M&M...
zachęcające dla greenhorna :)

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fuuzy



Dołączył: 19 października 2002
Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni

Wysłany: 10 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Skoro już o żarcikach mowa...

Pod http://www.pottsland.com/mm6/eastereggs.shtml znajduje się lista jajek wielkanocnych z MM6 :)

Jest tam tego sporo... a wszystkie potwierdzają humor twórców serii Heroes i MM :)

___________
Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 11 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Dobre!
Jakoś nigdy nie wczytywałem się w nazwiska delikwentów. Tzn. czytałem je i zwracałem uwagę na spolszczone, i nawet zastanawiałem się czemu część spolszczyli, a część nie, ale nie dociekałem ich "korzeni" :)

Ale skoro w temacie gra-real.
Właśnie udało mi się nabyć drogą kupna MM6, no i oczywiście "troszkę" pogrywam i zastanowiły mnie twarze "cywili" - są bardzo realistyczne! Tak jakby przerobione ze zdjęć! Czy to może swych wizerunków użyczyli pracownicy NWC?

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Severianus



Dołączył: 8 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Thrax

Wysłany: 13 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Hmm, przyznam, że nie wiem i nie mogę znaleźć tego nigdzie w necie. Ale chyba nie zdradzę wielkiej tajemnicy gdy napiszę, że jak dłużej pograsz to napotkasz ludzi, którzy pracowali przy grze i wtedy okaże się, że JvC jest tak naprawde..., a zresztą jak tam dojdziesz to sam zobaczysz :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 13 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

JvC pojawiał się już od MM1... nie ma to jak nieco podbić sobie ego :)...... ktoś wie, czy był w MM9? Chyba mogę się założyć, że nie :).... nie było go jeszcze chyba w MM4-5.... nie mam pojęcia dlaczego.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 13 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

A w cz.8 był?
___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Severianus



Dołączył: 8 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Thrax

Wysłany: 13 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

A pewnie, że sie pęta po NWC Dungeon :) http://www.angelfire.com/games2/mm8/images/nwc.html
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 13 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

No dobra, ale jak tam sie dostać? :)
Jak nie chcesz tu pisać to rzuć mi na maila.

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 13 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

od razu mówię - sam znalazłem to niegdyś w poradniku lub w necie, więc odkrywczy nie będę :P

zabieramy flet z grobu mistrza w Ravenshore i używamy go przy mieczu tytana (czy tam giganta lub kogoś :P) w wymiarze między wymiarami.

EDIT: och tak..... Miszo, czy kliknąłeś na ten link? :P

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 14 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

No to muszę sprawdzić. A o który Acid link Ci chodzi? O ten Fuzzego, czy Severianus? W sumie byłem na obu :) ale nie wim co masz na myśli.
___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Otóż na drugim linku podanym przez Severianusa jest dokładnie napisane jak się tam dostać.... wygląda to tak:

Severianus podaje link z odpowiedzią na pytanie, które ty zadajesz dopiero po uzyskaniu odpowiedzi, ja się orientuję dopiero, gdy już napiszę odpowiedź, a Ty nawet po mojej sugestii nie dojrzałeś tego, co widnieje na tymże jpgu :P. Taki mały komizm sytuacyjny :P

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Misza



Dołączył: 31 sierpnia 2000
Posty: 164
Skąd: okolice Warszawy

Wysłany: 15 stycznia 2004     O cyklu Might & Magic Odpowiedz z cytatem

Tzn. że ja odpowiadając na Twój post który był po moim, a dotyczącym postu Severianusa, który odpowiadał na mój post, będący z kolei... :)
Jasna sprawa już wszystko kumam oprócz tego co jest na tej stronie - bo jest po angielsku
Jak odpalę MM8 to sprawdzę mieczem flet... albo odwrotnie :)

___________
Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.