Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 22 grudnia 2004 Herosi, a czas rzeczywisty.
|
|
|
Elessar (cytat): |
:shock: :shock: :shock: NIEEEEEEEEEE!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
Boże tylko nie herosi i RTS, błagam!!! O ile jednoczesne ruchy są jeszcze strawne to czas rzeczywisty absolutnie NIE! I BASTA! |
Popieram popieram i jeszcze raz popieram :!: :!: ewentualnie co proponuje to wybor opcji ... tury normalne .. lub tury jednoczesne....
jezeli ktos chce na stale wprowadzic tury jednoczesne to tez jestem przeciwny :!: albo wybor albo ma zostac tak jak bylo :!:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 stycznia 2005 Herosi, a czas rzeczywisty.
|
|
|
Eeee, no co wy! Ja tam wątpię by gościom z Ubisoftu przeszłaby choćby taka myśl przez głowę.. :)
Wzieli Herosów, a Herosy od od dołu do góry Turówka - tak było jest i ma być do końca Świata... 8)
Ja wybieram opcję 1!!! ewentualnie 2.
A powody mam identyczne co pozostali, którzy sie wypowiedzieli wcześniej... żadnego RTS!!!!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 3 stycznia 2005 Herosi, a czas rzeczywisty.
|
|
|
Niestety jest teraz moda na strategi czasu rzeczywistego, a jak wiadomo wszystko podporządkowane jest rynkowi. Skąd zatem można mieć pewność czy aby w przyszłości (nieco dalszej) nie będą chcieli nam wywinąć numeru i z HoMM'a zrobić strategię rzeczywistą?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 stycznia 2005 Herosi, a czas rzeczywisty.
|
|
|
Ja sądzę ,iz RTS to raczej HoMM nie bedzie ale kto wie czy nie powstanie hybryda powstała z połaczenia Tuorówki z RPG .
Chodza słuchy iz M&M odejdzie do annałow Historii Gier .
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Fristron z Avlee
Dołączył: 27 października 2004 Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)
|
Wysłany: 4 stycznia 2005 Herosi, a czas rzeczywisty.
|
|
|
Jedyną rzeczą którą chciałbym z Herosach z RTS-ów to móc zobaczyć całe armie jednostek :D... choć to w przypadku tysięcy troglodytów jest niezbyt realne.
I taki sobie apel, który nie wiadomo po co piszę:
Panowie twórcy - dobrej figury w pokerze się nie wymienia. A HoMM to co najmniej "kareta".
___________ Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk. |
|
Powrót do góry
|
|
|