Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-27 2:07:11
Autor Wiadomość
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 31 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Co do tego to niemam zielonego pojęcia :roll:
___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Rokan (cytat):
Owszem to prawda, było o tym pisane w nowinach krainie WOG gdzie był news o tym że WOG 3.58 zostanie wydany za miesiąc, i były tam pokazane screeny z owej gry. Ale gdzieś ten news zniknął, lecz niewiem czemu... A co do tego kto mnie do tego upoważnił to nikt, bo o tym już było pisane...


Zniknął z mojej inicjatywy. Zniknął, bo odnosił się do informacji, które w żadnym wypadku wyjść na świat przed premierą nie powinny, jako, że taka była wola twórców. I wreszczie - zniknął, bo i tak strona, do której się odnosił właśiwie przestała istnieć dzięki interwencji Slavy.

Bądź co bądź, teraz nie ma sensu zaprzeczać. Rzeczywiście możliwość noszenia artefaktu przez jednostki jest przewidziana. O tym jednakże, jakiego to rodzaju artefakt, jak będzie noszony, jakie premie będzie dawać dowiecie się w swoim czasie...

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

[...cut by Ra-V]
wchodził ktoś na tego linka?
and even some more cut... Acid

Ra-V: Nie igraj ze Smokiem, dobrze radzę...

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Oj ....... już on się doigrał właśnie.....

już czwarty raz to widzę.......
co prawda dopiero drugi na forum JB, ale wciąż.....

NAPRAWDĘ w tej chwili brakuje mi możliwości zbanowania....

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Oj ....... już on się doigrał właśnie.....

już czwarty raz to widzę.......
co prawda dopiero drugi na forum JB, ale wciąż.....

NAPRAWDĘ w tej chwili brakuje mi możliwości zbanowania....


ale poczekaj, o co chodzi!!??
może byś najpierw wytłumaczył
przecież ja niczego ze złości nie robię, trochę nie rozumiem o co chodzi
o jakieś wytłumaczenie proszę

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Caldrin (cytat):

ale poczekaj, o co chodzi!!??
może byś najpierw wytłumaczył
przecież ja niczego ze złości nie robię, trochę nie rozumiem o co chodzi
o jakieś wytłumaczenie proszę


Chodzi o podawanie pewnego linka.

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Bądź co bądź, teraz nie ma sensu zaprzeczać. Rzeczywiście możliwość noszenia artefaktu przez jednostki jest przewidziana. O tym jednakże, jakiego to rodzaju artefakt, jak będzie noszony, jakie premie będzie dawać dowiecie się w swoim czasie...


Oj nie wydaje mi sie to dobrym pomysłem. juz wystarczy ze jednostki będą dostawac doświadczenie. artefakty zostawmy bohaterom i dowódcom.

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Zdradzę że się miło zaskoczysz jeśli masz takie poglądy :D Artefakty któey będą mogły nosic jednostki będą nietypowe ale nie będzie tak jak z arftefaktami dowódców.
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To prawda o tych artefaktach.
Poza tym, to wszystko będzie raczej miało charakter rzadkiej 'relikwii'. Jeśli na średniej zWoGowanej mapie zdobędziesz JEDEN artefakt dla jednostek (nie mówiąc już o dwóch, trzech i więcej) to możesz uznawać się za szczęściarza.

PS. Caldrinowi na innym forum posłałem prywatną wiadomość, więc wszystko już mam nadzieje wyjaśnione.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

oki, odebrałem tą wiadomość prywatną od Acid Dragona i odpisałem odpowiedź, już wszystko jest załatwione...
___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

czy ten dodatek Samagosy z nowymi umiejętnościami (jak np. Death Magic) również będzie zawarty w patchu 3.58??
coś w ogóle o tym dodatku wiadomo??

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
Zdradzę że się miło zaskoczysz jeśli masz takie poglądy :D Artefakty któey będą mogły nosic jednostki będą nietypowe ale nie będzie tak jak z arftefaktami dowódców.

Acid Dragon (cytat):
To prawda o tych artefaktach.
Poza tym, to wszystko będzie raczej miało charakter rzadkiej 'relikwii'. Jeśli na średniej zWoGowanej mapie zdobędziesz JEDEN artefakt dla jednostek (nie mówiąc już o dwóch, trzech i więcej) to możesz uznawać się za szczęściarza.


nadal uważam ze jendostki nie powinny miec artefaków. to może zrobimy jeszcze artefakty dla zamków (oprócz graala np. księga która daje +1 czar na każdy poziom gildii). To nie ma sensu.

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):
to może zrobimy jeszcze artefakty dla zamków (oprócz graala np. księga która daje +1 czar na każdy poziom gildii).


Raczej wiele ksiąg. I nazwiemy to moze Bilbioteka (Library). Tylko, że tu sie trochę spóźniłeś, bo już taka budowla (uznajmny, że budowla to rodzaj artefaktu dla miast) w Tower istnieje

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 4 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Elias (cytat):
Raczej wiele ksiąg. I nazwiemy to moze Bilbioteka (Library). Tylko, że tu sie trochę spóźniłeś, bo już taka budowla (uznajmny, że budowla to rodzaj artefaktu dla miast) w Tower istnieje


Wiem ze to istnieje. ale takie księgi/księga dałyby więcej możliwości innym miastom. (tower +2 czary na poziom razem z liberary, a inne +1)
Ale to i tak nie wejdzie wiec nie ma co marzyć

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kaan



Dołączył: 1 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Gorzów Wlkp.

Wysłany: 4 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To byłoby bezsensowne, a artefakty do jednostek to dobry pomysł, tylkok szkoda, że napotkanie ich będzie takie ciężkie jak powiedział to acid.Artefakty do zamku hehhe miecz +10 do ataku dla mórów;);) tarcza +10 dla obrony dla fosyhiehiehei GŁUPI POMYSŁ!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 4 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

może się powtórzę, ale nikt nie wie, czy dodatek samagosy z nowymi umiejętnościami się pojawi jakoś w Wog'u 3.58, albo czy w ogóle coś o nim wiadomo??
___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 5 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Kaan (cytat):
To byłoby bezsensowne, a artefakty do jednostek to dobry pomysł, tylkok szkoda, że napotkanie ich będzie takie ciężkie jak powiedział to acid.Artefakty do zamku hehhe miecz +10 do ataku dla mórów;);) tarcza +10 dla obrony dla fosyhiehiehei GŁUPI POMYSŁ!!


To było porównanie do artefaktów dla jednostek.

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 5 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Caldrin (cytat):
może się powtórzę, ale nikt nie wie, czy dodatek samagosy z nowymi umiejętnościami się pojawi jakoś w Wog'u 3.58, albo czy w ogóle coś o nim wiadomo??


Nie, nie pojawi się... Przynajmniej nie w części oficjalnej...

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 5 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Wybaczcie, że się wtrącę, ale mi zawsze brakowało jakiegoś wskrzeszenia dla żywiołaków... Oprócz tego ciekawym pomysłem byłyby zaklęcia dodające jednostkom jakieś umiejętności specjalne jak lot, strzelanie, brak kontrataku ze strony wroga itp. itd. Jednak takie zaklęcia musiałyby być na 5 poziomie, działać 1 turę i być niesamowicie drogie. Chociaż taki jednoturowy lot już mamy - nazywa się 'teleportacja'.

A tak WoGóle, to nazwa tematu jest trochę nieadekwatna do wypowiedzi pojawiających się w nim - WoG 3.58 wkrótce wyjdzie. Zresztą nieważne - dyskutowano tu już chyba o wszystkim - od zbyt długiego oczekiwania na klucze po stawianie piwa WoG Teamowi :D .

___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

brak kontrataku - daje czar blind na expercie rzucony na przeciwnika
strzelanie - rzucamy czar na jednostkę tylko po to, żeby mogła ona w tej samej turze strzelić do przeciwnika? To nie prościej i efektywniej strzelić od razu czarem w przeciwnika, zamiast tak kombinować

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 5 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Masz po części rację, Elias. Jednak zauważ, że jeśli ktoś jest bardzo mocny w ataku i słaby w mocy zaklęć, a do tego nie posiada takiej np. Implozji, to o wiele więcej obrażeń zada rąbnięcie na odległość jakimś Behemotem, np. przez mury zamku. Jednak na tych zaklęciach niespecjalnie mi zależy (faktycznie podobne efekty można uzyskać rzucając już istniejące czary). Za to brakuje mi pierwszego, które podałem - wskrzeszania żywiołaków.

A, i jeszcze jeden pomysł (ale ja jestem gadatliwy jak na licza/lisza :wink: ): kiedyś wkurzał mnie heros, który był w stanie przyzwać tak dużo żywiołaków, że za jasną zarazę nie mogłem ich pokonać. Kiedy indziej jakiś gość ze specjalnością 'wskrzeszenie' (Alamar lub Jeddite - to było jeszcze poza WoGiem) gdzieś w połowie gry nachalnie wskrzeszał oddziały. Magii Ziemi nie miał - po bitwie wojska mu wyznikały :) , jednak mnie załatwił. Może coś w stylu 'Wygnania' z HoMM4?

___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 6 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Będzie coś w stylu, że jak przywołamy żywiołaki (odpowiednio płacąc) to po bitwie te żywiołaki, które przeżyją zostaną w naszej armii.

Wskrzeszanie żywiołaków jest bez sensu - trzymajmy się logiki - nie możemy wskrzeszać czegoś, co nie żyje, podobnie jak nieumarlaków.

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

nadchodzi 14 sierpnia...
prace mają wtedy być ukończone...

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 12 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Avatar (cytat):

Wskrzeszanie żywiołaków jest bez sensu - trzymajmy się logiki - nie możemy wskrzeszać czegoś, co nie żyje, podobnie jak nieumarlaków.

Święte słowa - szkoda, że niektórzy nie chcą logiki :wink:
P.S. Żwywiołaki można przywoływać do jednego slota tak jak w h4, wtedy otrzymamy odnawianie :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 13 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Avatar (cytat):

Wskrzeszanie żywiołaków jest bez sensu - trzymajmy się logiki - nie możemy wskrzeszać czegoś, co nie żyje, podobnie jak nieumarlaków.

Mhm (czy coś w tym stylu :) ), nazwałem to wskrzeszaniem dość umownie - mamy ożywienie dla (nie)umarlaków, to czemu moje ulubione żywiołaki mają być pokrzywdzone? Oddziały z Necropolis zostają 'ponownie ożywione', to dlaczego oddziały z Confluxu nie mogą być 'ponownie przyzwane'?

Czerwony... tfu... Czarny Kapturze - logika nie zawsze jest łatwa do zauważenia i leży na wierzchu. Czasami trzeba chwilkę się zastanowić.

___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.