Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-27 23:38:28
Autor Wiadomość
Eartless



Dołączył: 18 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: okolice Torunia

Wysłany: 27 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A co stoi na przeszkodzie zeby te jednostki wcielic do gry mimo, ze juz sa...
Jest jedna duza roznica. Otoz w MM i w Heroes 3 te same stworki maja nieco inna grafike i mozna to wykorzystac. Zamiast tworzyc Piekielnego FIfryta z ciemna kolorystka to mozna wlasnie taka graficzke podrzucic i wtedy cieszymy sie z zaj#$%#$%# pieknej grafiki i jednoczesnie nowej jednostki!!

Popieram Acida, ze plany typu ja bym chcial Upadlego Elfa albo Kryszałowego Tytana są lekko mówiąc zbędne. Czemu? Bo każdy może jakiś pomysł wnieść. Każdy z was na prędce wymyśli ze 100 różnych nazw. Powie, że mają mieć taki i taki odcień i mnie osobiście szlag y trafił jakbym grał i widział wszędzie te same jednostki z inna nazwa i kolorem! Jednym słowem dla czegoś takiego wielkie BLEEEEEE..........

Ja się osobiście na grafice nie znam więc nie pomogę, ale jeśli ktoś już ma jakieś plany to konkrety a nie abstrakcje....

___________
Mój numer gg: 697328

"Coś się kończy, coś się zaczyna"

A.Sapkowski
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 28 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Mam w planach zrobienie grafik: Death (Śmierć), Scarlet Dragon (Szkarłatne Smoki) i Battle Hobbit (Hobbit Bojowy).

A co do mojego Werewolfa (Wilkołaka) to wysłałem ten projekt do WoG Team i mi odpowiedzieli, że jest dobry ale oni już mają go w swoim tworzonym patchu 3.58................

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 28 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

jOjO (cytat):
Ra-V (cytat):
Coś w tej mapie musi być niesamowitego [...]

wiem gdzie ją możesz znależć teraz (przez kilka dni - potem ją usunę gdyż nie wiadomo jak jest z prawami autorskimi do niej).


BTW, warto ze Straznikami pogadać i się upewnić czemuż nie mamy jej w Krypcie...


To nie moja działka. Wspomniana mapa Ultima jezt zwykłą mapą SOD a nie WOG. Co z tego, że w CDAction była recenzja tej mapy tuż pod recenzją WoGa?? Tam wyraźnie pisało, że to mapa pod SoD. I wcale nie jest rozmiaru XXL, to zwykła XL-ka.

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 28 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):
Mam w planach zrobienie grafik: Death (Śmierć), Scarlet Dragon (Szkarłatne Smoki) i Battle Hobbit (Hobbit Bojowy).

A co do mojego Werewolfa (Wilkołaka) to wysłałem ten projekt do WoG Team i mi odpowiedzieli, że jest dobry ale oni już mają go w swoim tworzonym patchu 3.58................


Po pierwsze. Czy w Herosach nie dość już kolejnych Golemów (mamy ich 4 + 4 golemopodobne messengery), Smoków (jeszcze więcej) i tym poodbne? Czy jak juz mamy tworzyć nowe jednostki to muszą to być coś-zombie, jakieś-elfy i żywiołaki czegośtam?? Czy już brakuje bestiariusza? A np. Utopce, Płanetniki i inne z bogatej naszej mitologi??

Thompsom - fajnie wiedzieć, że wilkołak będzie z patchu 3.58. Mam na dysku jego animację. Podeślę Ann i RaVowi, niech umieszczą go w Galerii Marzeń. Ale nie łam się ze swoim Wilkołakiem. Dokończ animację, nieznacznie ją zmieniając. Nie musi się nazywać Wilkołak. Może to być np. Sasquatch :P

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 28 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ech. ostatni raz zabieram głos w tej dyskusji i robię to tylko dlatego, że wydaje mi się, iż w sprawie nowych jednostek dobrze znam zdanie WoG Teamu i sam się przekonałem o możliwościach ich realizacji.

Nie wpadajcie w jakąś manię! NAWET jeżeli podalibyście na tacy wszystkie animacje, gotowe, z opracowaniem statystyk itp. To NAWET WTEDY WoG teamowi dane jednostki mogłyby się po prostu nie spodobać. Spójrzcie chociażby na te moje RIPy z MM - większośc animacji jest - wystarczy dołożyć kilka, ALE CO Z TEGO? Graficy z Teamu mają własne wizje, własne pomysły i właściwie tylko z nich korzystają. Dyskusje o tym, jakie jednostki chcielibyśmy zobaczeć, albo o tym, które z przedstawionych pomysłów są dobre - są OK, ALE realizacja pomysłów to coś zupełnie innego....

Nie rozumiem w takim razie tego entuzjazmu spowodowanego dyskusją - które by tu jednostki można do WoGa wprowadzić. Brutalna prawda jest taka, że ze wszystkich jednostek przedstawionych w galerii w WoGu nie zobaczymy ANI JEDNEJ, chyba, ze ktoś z Teamowców zmieni zdanie lub charakter.....

z trzeciej strony... jest pewne ucho igielne... ktoś kiedyś na oficjalnym forum WoG powiedział, że jeden z członków jednak znalazł sposób na adaptację tych grafik z MM...... w każdym razie, jestem pewien, że jeżeli za tymi (ładnymi - fakt) pojedynczymi rysunkami jednostek w galerii nie będą nigdy stały gotowe animacje, WoG Team nie wykorzysta żadnego z tych pomysłów... chyba, ze już wcześniej o nim pomyślał ;)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ra-V



Dołączył: 4 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Zielona Góra alias Chimera

Wysłany: 29 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Adam K. (cytat):
Taa...Zgadzam się!!!Jeśli powstanie POLSKI WoG Team to będzie Extra!!!
Lecz ja będę przywódcą i będę kierował!!!


Adam, co Ty za herezje opowiadasz - jakie przywództwo!?! jaki polski WoG Team?!? Czy Ty masz w ogóle pojęcie ile pracy i wiedzy trzeba włożyć by stworzyć coś podobnego do WoG'a?

Szanuję Cię za Twoją pracę w Galerii Marzeń (ładny zestawik już się zebrał:) ale zwróć uwagę na nazwę, to są tylko MARZENIA i lepiej niech takimi pozostaną.

Przeczytaj jeszcze raz, UWAŻNIE to co Ci napisał Acid i przemyśl to sobie na spokojnie.

Pozdrawiam

___________
See you in Tibia!
Lista Jaskiniowych Chimeryjczyków - tutaj
Więcej tutaj...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Saruman



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI

Wysłany: 29 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś posiada program który zmieniałby kolory w grafice?
Chodzi mi o efekty jakie uzyskał Adam w swoich pracach.
Np. przy mega dragonie i tej fioletowej gorgonie (zapomniałem nazyw)
Ja skłaniałbym się w kierunku zrobienia jednostej tak jak to było z dowódcami a nie tylko z kolory zmieniać.. Mam też pomysł że każda raza powinna mieć 2 rodzaje dowódców tak jak są 2 rodzaje herosów (magiczny i niemagiczny)

Ręczne zmienianie kolorów jest bardzo trudne. Ja swojego golema zrobiłem w paincie i za wzór wziąłem kryształowego bo był najłatwiejszy w zmianie kolorów. Widziałbym kryształowego golema raczej w różu by nie wyglądał jak żywioł ognia lub magmy. Chciałbym zrobić również golema stalowego z jednolitymi kolorami które ładnie przechodziły by w cienie. W kolorach rtęci. W głowie siedzi mi również marmurowy gargulec w szarej bieli z czerownymi lub niebieskimi żyłkami

___________
"The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 29 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Po co Wy tracicie czas na robienie rysunków i animacji nowych stworów?? Przecież i tak większość(lub ani jedno) nie zostanie do gry wprowadzone!!!
A jesli miałby być (w co wątpie) polski WOG team to byłoby lepiej żeby powstał wtedy nowy polski dodatek do gry :lol:

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 29 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Dobra, było fajnie (niezorientowanych odsyłam do słowa 'sarkazm' w encyklopedii), ale czas skończyć tą bezowocną dyskusję :)

Adamie! Jeśli nadal chcesz iść za swoimi pomysłami - proszę bardzo. Ja swoją propozycję podtrzymuję. Jeśli uda Ci się znaleźć ludzi, którzy zrobią zestaw grafik dla nowej jednostki - ja zajmę się całą resztą. Ułatwię Ci nawet zadanie - oto zestaw animacji dla diamentowego golema, które chciałeś:
http://www.republika.pl/aciddragon/cdgole.rar
(ku mojemu zdziwieniu ma TYLKO 59 klatek animacji :)
Ale póki NIE znajdziesz żadnego sposobu na realizację swych pomysłów i póki NIE będzie żadnego postępu w pracach - póty o spokój proszę - żadnych rewolucyjnych haseł i nawoływania do stworzenia "nowego WoG Teamu".
Niektóre twe projekty mogłyby nawet ewentualnie być warte realizacji, ale na niektóre patrzy się z dużym niesmakiem. Dlatego lepiej, aby pozostały w sferze marzeń. Jeśli jednak chcesz zaryzykować - nic nie stoi na przeszkodzie. Nie ja, a WoG Team będzie oceniał - jeden warunek - gotowa animacja.

--------------------------------

A teraz może coś z innej beczki: według moich wiadomości w najnowszym patchu ma być możliwość zdobywania doświadczenia PRZEZ JEDNOSTKI (hmm - może to jednak nie całkiem z innej beczki :P) - Oznacza to, że być moze jednostki też będą miały POZIOMY doświadczenia. Co chcielibyście zobaczyć, gdyby np. licz awansował na trzeci poziom? Czy miałby uzyskiwać nowe możliwości? np podwójny atak? A jak wyglądałby czempion na poziomie piątym? Czy miałby być silniejszy od anioła na pierwszym?

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 29 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Największe szanse na wprowadzenie mają chyba tylko dobre skrypty więc lepiej nimi się zajmijcie. Ja się zajme skryptami gdy sie ich troche naucze :P
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Widze ze temat Upadlego Aniola wywoluje zarliwe dyskusje... Mam pomysl :idea: , aby pasowal on do konwencji HOMM. Zdaje sobie sprawe, ze praca nad WoGiem wymaga wieeele pracy i autorzy sa bardzo zapracowani. Mowi sie o wprowadzeniu skryptu pozwalajacego na najmowanie jednostek neutralnych w zamku Inferno. A moze tak zrobic cos takiego... Po Armageddonie nie wszyscy ludzie uciekli do nowego swiata. Czesc Anilow zaopiekowala sie niedobitkami. Stworzyli nowe panstwo w starym swiecie. :twisted: Krolestwo Ognia. Zrzesza ono ludzi ktorzy przezyli. Teraz przybywaja do nowego swiata by i jego uczynic sobie podleglym. Wymagalo by to sporo pracy, ale efekt mysle, ze bylby masakrycznie pozytywny :D . Nowe jednostki mozna by zrobic na bazie grafik zamku czlowkieka. Dokladanie polomienie do jednostek z tego co widze nie zajmuje tyle pracy co tworzenie nowych. Wszystkie jednostki mialyby odpornosc na ogien. 1 Poziom mogliby to byc chlopi (AVE HOMM2) moga byc chodowani w klatkach :D, na 2 moznaby umiescic Swordmanow ognia (nowi). 3 pozimom to Pikemeni. 4 Lava Sharpshoter, 5 War Zealot, 6 Rycerze ognia (na bazie DreaKnightow) a 7 to ukochane przez niektorych Upadle Anioly. Bohater nie trzeba by praktycznie zmieniac, jedynie moznaby dodac nowa specjalizacje Fire Magic (Jak Sorcery, ale daje +8% damage na lewel). Pragnalbym uslyszec opinie na temat takiego rozwiazania.
Pozrdawiam i chyle czola przed tworcami WoG. :shock:
Andarian
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Aha. Nie chcialbym, aby moje slowa zostaly wziete za jakas herezje. Wiem, ze realizacja tekiego pomyslu to naprawde w cholere pracy. Ja tylko rzucilem propozycje. Jesli bylby skrypt zmiany jednosktek w zamku, to dzieki nieukrywanemu talentowi Adama K. pomysl taki moglby zostac zrealizowany. Nie orientuje sie zbytnio w pracy nad skryptami, ale czy zamiana jednostek (ZAMIAST np Goga cos innego tzn grafika innego i charakterystyki) jest bardzo klopotliwa? Mozna by wtedy np. zrezygnowac z jednostek Inferno na poczet nowego zamku. Tak na marginesie to pomysl z polskim WoG teamem to nie jest takie znowu bluznierstwo. Moze i wymagaloby to duzo pracy i czasu, ale grafik juz jest, niektorzy panowie widze, ze na skryptach znaja sie doskonale. Pytanie tylko czy sa gotowi poswiecic swoj czas ku Uciesze innych? W koncu nie przynosi to zadnego dochodu a z czegos trzeba zyc. Tak na marginesie to mozna by zorganizowac jakis konwent milosnikow HOMM 3.5 w jakims rozsadnym terminie. Wtedy moznaby porozmawiac o tych tematach na zywo, przy piwie. Pozdrawiam, Andarian.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 30 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To co teraz powiem może zniszczyć nadzieje niektórych - ale taka jest prawda. Skryptami nie da się podmienić grafiki potwora, części zamku. Otóż dodanie nowej jednostki wymaga operacji na plikach heroes co potrafi raczej tylko Slava z WoG Teamu, lecz jeśli chce się podmienić całkowicie daną jednostkę to można załadować inne sprite'y zamiast oryginalnych - przy pomocy takiego programiq, którego nazwy nie pamiętam (jestem teraz w szkole). Jedyne grafiki, które można dodać bez ingerencji w kod gry i jej pliki to grafiki do okien dialogowych i portrety postaci (ale to nie znaczy, że bez użycia ERMu).

Mam nadzieje, że ten tekst pozwoli przemyśleć czy ma sens idea tworzenia nowych jednostek na własną rękę.

PS. Lipa, potwierdź to co napisałem (jeśli oczywiście nie twierdzisz inaczej :)).
Święte słowa Atakeerze:P

___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 30 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie mam zbyt duzo czasu dziś, więc krótko:

1. (Atakeer ma rację) podmiana (przynajmniej nietrwała) grafiki starych jednostek na nowe jest niemożliwa do zrobienia za pomocą skryptów.

2. zostawmy już te anioły śmierci - ukochane to są one chyba przez jedną (dwie?) osoby :P. Poza tym, jeśli pojawi się choć jeden skrypt podmieniający jednostki w jakimś mieście na neutralne to i tak będzie to więcej, niż WoG Team mógłby stworzyć :P. Inaczej mówiąc - Z pewnością nigdy nie będzie takiego skryptu, o jakim pisał Andarian.

3. Mój e-mail to ta mała ikonka na dole z wizerunkiem posłańca :P. jednak jeżeli ktoś się nie zorientował, to wszelkie kontakty pod e-mailem:
kamelair2@wp.pl
Z chęcią zobaczę te animacje i jeśli będą warte cokolwiek więcej niż pokarm dla cerbera, to z pewnością wyślę je Teamowi.

4. konwent miłośników H3.5 też raczej nie jest możliwy :P. Zajrzyjcie do "okna na świat" i spójrzcie ile jest problemów z realizacją naszego, jaskiniowego konwentu. Do tej pory chyba nawet miejsca nie ustalono :P....chyba, że jakiś sub-konwent właśnie podczas jaskiniowego :)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Saruman



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI

Wysłany: 30 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hmmm

Mam pewien pomysł który mam nadzieję nie wywoła fali żenady :)

Siedzi mi w głowie Smoczy jeździec
Byłaby to jednostka neutralna na bazie kwasowego smoka :D byłby on nieco pochylony do przodu a na grzbiecie znajdowała by się wieżyczka (kwadrat czarny i kilka pasów brązowych rożnej grubości i odcieni i tyle) a w wieżyczce znajdowałby się ulepszony goblin. Myślę że nawe nie byłoby tak trudno z animacją czegoś takiego. Najtudniejsze byłoby jednak "pochylenie" smoka do przodu. Byłaby to jednostka oczywiście neutralna lub Stronghold. Wszystko psuje zawsze chroniczny brak czasu :((( A tak swoją drogą to planowałem zrobić obrazki nowych jednostek do h2 :) np enchanter , wilczy jeździec i to byłoby jeszcze łatwiejsze (jak będę miał kapke czasu to zrobię takie obrazki)

a czy nie istnieją jakieś programy dotyczące morfingu jednego obrazka w drugi? Można by pokąbinować i tak skrzywuić szyję i skrzydła smoka. Ale na tym już sie nie znam. Aha i czy wog team nie mogłby dać muzyczki zdychania nimfy dla skuba zamiast gargulca? Ciut denerwuje mnie że jedni dowodcy są kobietami a inni mężczyznami (a przynajmniej tak można sądzić w animacji)

Jeszcze dodam że widok zamku neutralnego można przeca wziąć z edytora. Byle tylko dać odpowiednie kolory.
Dzięki za odpowiedź w sprawie programu graficznego poszukam jakiegoś trialu albo coś w tym guście.

___________
"The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 30 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

folder prosze spakować rarem czy zipem (podobnie jak ja to zrobiłem) i wysłać tylko jeden plik :)

co do smoczego jeźdźca - pomysł jest dobry - pomysł jest tak dobry, że był już rozpatrywany przez WoG Team i zyskał uznanie :) - ostatecznie nie wiem, czy się pojawi, ale tak czy inaczej - nie musimy się kontaktować w tej sprawie z Teamem - już o tym myśleli.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 30 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
co do smoczego jeźdźca - pomysł jest dobry - pomysł jest tak dobry, że był już rozpatrywany przez WoG Team i zyskał uznanie :)


:D
czyżby nowatorska taktyka dysput z pomysłodawcami nowych jednostek? :P

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 1 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Niedługo się podam do dymisji........... (mam nadzieję)

Hetmanie! - chyba jakiś niezorientowany jestem, bo nie mam pojęcia, o co Ci chodziło. Co do smoczego jeźdźca - pomysł po prostu pojawił się już kilka miesięcy temu i był rozpatrywany - nie znam jego dalszych losów...

maila dostałem (a nawet trzy razy :P) i szczerze mówiąc nie uważam, zeby to było więcej warte niż pokarm dla Cerbera, ale i tak wyślę Teamowi.... no może po prostu umieszczę na forum, gdyż jest ku temu okazja :)

Co do neutralnych zamków - jedynie zrzucić na ziemię chciałem przypominając iż stworzenie zupełnie nowego miasta (a nawet nowych grafik do poprzednich) jest jak na razie niemożliwe.... Ale pomarzyć zawsze można :) do tej pory spotkałem się z bardzo wieloma pomysłami na nowe zamki, a dyskusje wokół nich zawsze były ciekawe....

Wilkołak (by Thompson) NIE wejdzie do WoGa, ale z tego, co powiedział sam zainteresowany - WoG Team i tak miał go wówczas w planach. Osobiście nic mi o tym niewiadomo, ale informacja wydaje się wiarygodna.

O nocnych elfach, (czy jak to tam) - raczej nie w formie, w jakiej są w galerii (są... prawda? :P) - ponownie - oficjalnych informacji co do takiej jednostki nie posiadam.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Saruman



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI

Wysłany: 1 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragonie? A nie wiesz przypadkiem (a może mógłbyś popytać) jakich programów graficznych lub innych używa WoG Team do robienia grafik? Bo chyba nie są to tylko takie powszechnie znane fotoszopy i corel drawy.

I jeszcze jedno:

Czy można z pomocą erm zmienić wygląd (grafikę ) jakiegoś juz istniejącegio artefaktu i zmienić jego własności ? albo zmienić własności bez zmiany grafy?

Przepraszam za to pytanie bo wydaje mi się że to gdzieś było poruszane ale jak kto ma czas to moze odpisze :))))

___________
"The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 1 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

no więc - zdziwię Cię.... większośc prac przy nowych grafikach została właśnie przeprowadzana podobno na takich programach jak paintshop (pro chyba) czy corel....... teraz rozumiecie, ILE PRACY i JAKICH UMIEJĘTNOŚCI trzeba, aby stworzyć całkowicie nową jednostkę?

co do zmiany grafiki - NIE, nie jest to możliwe..... co do zmiany właściwości artefaktów - tak, można to zrobić za pomocą ERM - o szczegółach może Atakeer :)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 1 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Można zmieniać właściwości artefaktów przy pomocy ERM w dużym zasięgu - można wyrabiać cuda - proszę o szczegóły.
___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

PS. Azure Dragon to poziom 10 tak samo jak reszta smoków z AB (no chyb Faerie jest na 8)
___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie: ile animacji potrzeba do stworzenia miasta? Czy w WoG'u jest szansa na trzecie formy wszystkich jednostek?
Chodzi mi o to, by wykorzystać Galerię Marzeń. Jest tam krasnolud z kuszą (który mógłby być ulepszeniem krasnoluda bojowego) czy Ifryt, który, po zmienieniu nazwy i umiejętności, byłby ulepszeniem Sułtańskiego Ifryta? Czy moglibyście przesłać mi linki ze stronkami na których są programy do tworzenia grafik, które by mogły być wyświetlane na silniku WoGa? Czy w Jaskinii możliwe by było ściągnięcie animacji z Heroesa III? A tak z innej beczki: szukam chętnych do tworzenia Heroesa RPG! Chętnych proszę o kontakt: heimdall456@gazeta.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

nie no............ ja tu ponoszę klęskę za klęską............

dobra: kto nie czytał, niech po raz ostatni patrzy na te wielkie litery:
NIE MOŻNA STWORZYĆ NOWEGO MIASTA.

Możliwość drugiego upgradu była już niejeden raz rozpatrywana przez WoG Team i problem pozostawał zawsze ten sam - jednostki, a właściwie ich brak. NA PEWNO nie będzie możliwości ulepszania KAŻDEJ jednostki w mieście na trzeci poziom - może tylko jedną....

I NIE podam żadnych linków do żadnych stron, bo te po prostu nie istnieją....... Nie ma żadnej gotowej recepty na nowe jednostki....... każdą trzeba robić klatka po klatce (chyba, że jak coniektórzy "przemalować" inne jednostki).....

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

OK........ odpowiedź WoG Teamu przyszła - zamieszczam ją tu, a nie jako prywatny list do Adama K., gdyż chcę, aby WSZYSCY ją przeczytali, gdyż odnosi się do WSZYSTKICH nowych, genialnych pomysłów i jednostek...

(odpowiedź WoG Teamu skróciłem do tej części, która odnosi się do pomysłu Adama - pierwsza była o jednostach z MM)


(...)
Myślę, że Slava nie chce używać już żadnych 'pokolorowanych' jednostek, chyba, że będą w nich również jakieś graficzne zmiany, szczególnie nie chce kolejnego pokolorowanego golema (mamy już 4 takie pod postacią posłanników w WoG). Będzie ok 4-6 nowych jednostek w 3.58, a potem prawdopodobnie niektóre z gier MM w 3.59. Slava odkrył, że jest pewien limit jednostek, jakie mogą być dodane do gry z powodu sposobu, w jaki zakodowano {zaprogramowano} tablicę, co oznacza, że jak zapełnimy dostępne, wolne miejsca na jednostki, niemożliwym się stanie dodanie ich więcej. Cały czas zostaje jeszcze sporo miejsca, ale jeśli zdecydujemy się dodać więcej dowódców (w 3.59 być może), to zużyjemy wiele z nich (potrzeba dwóch miejsc na jednostki dla każdego dowódcy z wielu różnych względów technicznych).

Czarodziej Fnord


OK - więc po raz (mam nadzieję) ostatni - Chyba już nieco zrozumeiliście, że do tworzenia jednostek trzeba dużo, naprawdę dużo czasu i umiejętności (po ROKU oczekiwań zobaczymy 4-6 nowych jednostek) i NIE WYSTARCZY pokolorować, czy przerobić istniejących już jednostek, a do WoGa obecnie włączone będą tylko najlepsze z nich (zdajecie sobie sprawę ile PZREZ ROK uzbierało się pomysłów? A zrealizowane będą może 2...)
Możemy wreszcie skończyć ten temat?

Z tej wymiany zdań z Fnordem wyniknęło przynajmniej jedno - w międzyczasie zapytałem się o animacje z MM, a Fnord odpowiedział, że WoG Team najprawdopodobniej UŻYJE je, ale nie szybciej niż w patchu 3.59. Było też coś o dziękowaniu za dobry pomysł, co mi nieco ego podbiło :P Osobiście cieszę się, że mam swój mały wkład do WoGa :))) Pomyśleć, że niektóre nowe jednostki i ewentualnie dowódcy zaistnieją dzięki temu pomysłowi, co to kiedyś Fuuzy go wymyślił, a ja żem go urealnił :)))

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.