Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-28 11:30:56
Autor Wiadomość
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 13 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hmmm-jak wiemy plany żywiołów są kontrolowane przez odpowiednich "lordów", którzy tak ajk i ludzie pragną powiększania swojej władzy-jednakże jak żywiołak lodu ma wytrzymać blisko żywiołaka ognia albo magmy?-musiałaby dojść w tym przypadku nowa tarcza ognia, permanentna i działająca jak czar ofensywny na przyległe jednostki.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 13 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
. Co do żywych i nieumarłych, to lepiej by było, gdyby nie można było mieszać nieumarłych i "świętych", czyli Mnisi, Paladyni, Aniołowie oraz Kawalerzystów i Czarnych rycerzy.

tiaaa . Jak najbardziej armia umarłych + anioł, mnich czy też crusader wygląda śmiesznie ... Ale to logicznie przechodzi też na wszystkie żywe istoty. Każda żywa istota która spotka necromancera na swej drodze obawia się że zmieni ją w to "coś nieżywego" . Czy to chłop obawiający się że stanie sie szkieletem ... Czy też smok który obawia się przemiany w bone dragona ... Poza tą naturalną obawą dochodzi jeszcze fakt "zniesmaczenia" lub też obrzydzenia wielu żywych jednostek faktem walki z gnijącymi poruszającymi się zwłokami . brrrrr :)


Pomysł z zamkiem żywiołow jest w miarę fajny ale tylko gdy fenixy zachowają swój zwiększony wzrost i 200hp ... W innym wypadku byłoby to zbytnie osłabienie tego zamku .
Trzebaby więc dostosować tą opcję do innych wogowych skryptów osłabiających conflux .


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Można rozwinąć też mój pomysł o specjalny budynek na mapie przygody . Nazywałby się on np . Wieża Hipnotyzera ... Odwiedzenie i tego budynku pozwalało by nam za dość dużą sumę pieniędzy rzucić hipnozę na pewien rodzaj jednostki w naszej armii na okres 5 dni ...
Przykładowo anioła z hipnozą dałoby się łączyć z nieumarłymi czy też z diabłami (ale tu na diabły trzeba by rzucić też hipnozę gdyż one też nie chcą walczyć obok aniołów) ... By dołączyć do armii nowe anioły musielibyśmy na nie też rzucić hipnozę :) ... Acha oczywiście im więcej jednostek hipnotyzujemy i im wyższy poziom one mają tym więcej płacimy za zahipnotyzowanie ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 13 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Logiczne jest, że wszystkie żywe jednostki nie chciałyby walczyć razem z nieumarłymi, ale nieumarłych jest po prostu za mało. Byłoby to dobre, gdyby w grze było mniej więcej tyle samo stworów żywych i nieumarłych. Wtedy armie mogłyby się składać tylko z nieumarłych i niemyślących istot (mechaniczne, żywiołaki).
Już lepsze byłoby, żeby można było mieć armię tylko ze złych istot, a nie z samych nieumarłych.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 13 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

"Święte" jednostki nie powinny też dołączać do armii demonów (Inferno).
A skoro o tym mowa, to zmieniłbym umiejętność Paladyna ze 150% doświadczenia na 150% obrażeń zadawanych nieumarłym i demonom.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 14 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):

A skoro o tym mowa, to zmieniłbym umiejętność Paladyna ze 150% doświadczenia na 150% obrażeń zadawanych nieumarłym i demonom.

Może być taka zmiana ...
Ale przede wszystkim zmieniłbym umiejętność Ogre leader z tych balist na coś innego ... Może np powinien mieć +1 attack skill na każdy poziom doświadczenia ?

Trang Oul (cytat):
Logiczne jest, że wszystkie żywe jednostki nie chciałyby walczyć razem z nieumarłymi, ale nieumarłych jest po prostu za mało.

To oczywiście prawda ale zawsze pozostaje migracja ...

Co do relacji trupy a żywi to podtrzymuje swoje stanowisko ... Nekropolia jest b. silnym zamkiem a takie rozwiązanie zmuszałoby do migracji niektórych ze zdobytych miast ... A przecież celem nekromantów jest właśnie zdobycie potęgi i eliminacja wszelkiego życia którego nienawidzą (być może to z tęsknoty za tym co utracili ) W każdym razie nawet demon w armii nekromanty bałby się że jego dowódca zmieni go w nieumarłego gdy mu już nie będzie potrzebny .

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 14 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
Ale przede wszystkim zmieniłbym umiejętność Ogre leader z tych balist na coś innego ... Może np powinien mieć +1 attack skill na każdy poziom doświadczenia ?h jest po prostu za mało.

Zgadzam się. W połączeniu z Gurnissonem (specjalizacja Balistyka, ale wystarczą Działania wojenne bez specjalizacji) balisty są zabójcze. I do tego jeszcze możliwość blokowania...
Równie silny jest Pustelnik z Namiotami medyków. Tu też przydałaby się zmiana. A co do Namiotów, to zmieniłbym, żeby leczyły cel, a z innych jednostek tylko zdejmowały złe czary. Wskrzeszanie na polu bitwy dałbym ograniczoną ilość razy na oddział, najlepiej raz, a po walce zawsze, wskrzeszając najsilniejszy oddział, jeśli to możliwe. Jak nie, to słabszy.
Zmieniłbym Pożeracza dusz, aby nie mógł ożywiać szkieletów, tylko jednostki z poziomów 2-6, a także Duchy.
Również zmieniłbym 150% ataku i obrony Szamana na coś magicznego. Mógłby to być czar, który sprawia, że atak zaczarowanej jednostki zatruwa.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 16 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Chciałbym, żeby w 3.59 do zdobycia zamku konieczne było, oprócz zabicia jednostek, zniszczenie wież. Gdyby w zamku nie było jednostek, to i tak konieczne byłoby zniszczenie wież w walce. W końcu ci strzelcy powinni walczyć, a nie po zabiciu armii się poddawać. Aby nie dawać przewagi obrońcy, najlepiej gdyby można było zniszczyć fort, cytadelę albo zamek. Byłoby to tak:
1. Fort - zniszczenie wszytkich murów - zniszczenie fortu.
2. Cytadela - zniszczenie wieży i połowy murów - zniszczenie cytadeli, zostaje fort.
- zniszczenie wieży i wszystkich murów - zniszczenie cytadeli, nic nie zostaje.
3. Zamek - zniszczenie dwóch wież i połowy murów - zniszczenie zamku, zostaje cytadela.
- zniszczenie wszystkich wież i 3/4 murów - zniszczenie zamku, zostaje fort.
- zniszczenie wszystkich wież i murów - zniszczenie zamku, nic nie zostaje.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 16 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ciekawa sprawa, tylko czy istnieje możliwość że przy walce dane dot. murów zostaną przekazane, zapisane a następnie odtworzone i wykorzystane do oceny co zostanie zburzone? Pamiętajcie że ogre leader ma lvl/4 balist, a pustelnik troche więcej namiotów-poza tym w enhanced commander max balist i namiotów można mieć 2 :) ale mi te ustawienia nie przypadły do gustu bo wtedy commander nie ma +x ataku i obrony tylko +1/2 ataku i obrony na lvl, a umiejętności dodają cechy w % (max +125% co w przypadku 20 lvl dowódcy daje 25 ataku i obrony-zamiast minimum 40/60).
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 16 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Promilus (cytat):
Ciekawa sprawa, tylko czy istnieje możliwość że przy walce dane dot. murów zostaną przekazane, zapisane a następnie odtworzone i wykorzystane do oceny co zostanie zburzone?

Tu jeszcze jest problem, czy jest możliwa walka bez armii po stronie obrońcy i jej zakończenie dopiero wtedy, kiedy się zburzy wieże.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 16 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To byłoby możliwe gdyby można zmienić kod wieżyczek by odpowiadał jednostkom (wiadomo że w czasie bitwy raczej nie ma ograniczenia liczby jednostek w armii-wystarczy mieć pełne sloty, comandera i przywołać 3 razy żywiołaki-razem 11 jednostek+balista+machina+namiot+wóz to 15 jednostek...zatem trzeba by zmienić wieżyczki na jednostki <jako, że bohater z balistyką może nimi kierować uważam że problemów to by nie sprawiło>)...I tutaj druga sprawa, bo gdyby tak było jak proponujesz to STRONGHOLD otrzymałby wielką premię, bo wysyłając kilka cyklopów na nieprzyjaciela można by zablokować mu szeroką produkcję jednostek.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 16 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
Chciałbym, żeby w 3.59 do zdobycia zamku konieczne było, oprócz zabicia jednostek, zniszczenie wież.

Świetny pomysł :) Ja jestem zaaa :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Też mam pewną nową propozycję ... może pokusić się o zmianę rozdzielczości w grze na 1024x768 .... Niby to mała rzecz ale wtedy gra wyglądała by znacznie lepiej ...
Acha i chodzi mi tylko o mapę przygody . Bo zdaję sobie sprawę, że taka zmiana na polach bitwy czy też wewnątrz zamku nie jest możliwa (przedewszystkim ze względu na rozmiar bitmap ) Ale na mapie przygody można by się o taką opcje pokusić ... Wszystkie obiekty by ciut zmalały przy takiej operacji ale moim zdaniem poprawiłoby to wizualnie jakość gry . Zresztą wystarczy uruchomić map editor w rozdzielczości 1024x768 by się przekonać że zamki i inne obiekty na mapie wyglądają ładniej niż gdy uruchomimy właściwą grę .

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 17 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Była mowa o dobrych i złych jednostkach. Aby ograniczyć łączenie armii ze złych i dobrych zamków, możnaby zrobić tak, żeby armia otrzymywała +1 morale, jeżeli są w niej tylko złe albo tylko dobre jednostki i -1, jeżeli są pomieszane dobre i złe. Armie neutralne nie miałyby na to wpływu.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 17 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

do "Trang Oul"]
Jest to dobry pomysł który nie narusza balansu ... Mamy przecież 3 zamki dobre złe i neutralne ... Więc nikt nie będzie uprzywilejowany . Ale cosik mi się zdaje że to chyba jest proste do zrobienia w erm . Trzeba by więc własny skrypt napisać .

A co do tematu rozdzielczości gry to czy jest jakakolwiek szansa że w WoG 3.59 zostanie ona zwiększona ? Czy też jest to całkowicie niemożliwe do wykonania ???

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 17 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Rozdzielczość może być zmieniona w zasadzie tylko poprzez ingerencję w kod gry-zatem jak już wam wiadomo z innych tematów jest to w każdym razie w tej chwili niemożliwe.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 17 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jestem pewien, że kary i premie za morale są możliwe do zrobienia za pomocą Skryptu, ale mało osób zna ERM. Jakby taki Skrypt był w podstawowym WoGu, to każdy by go miał.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 17 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Zwiększenie rozdzielczości - niemożliwe
Dodatkowe kary i bonusy do morale - niepotrzebne (zmieszanie wojsk z tower, castle i rampart obniża morale i nie ma powodu by go podwyzszać)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 17 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Z tymi morale to ja nie chcę!! Jeżeli kots chce sobie utrudniać życie to niech daje do jednej armii jednostki które się nie lubią, po tygodniu już nie bedzie mial połowy :D .
___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 20 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Czy dałoby się zwiększyć inteligencję AI np. tak, żeby walczył najsilniejszą jednostką i nie narażał słabszych? Komputer często tak nie myśli, że gra jest tak łatwa i odechciewa się grać.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 20 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Teoretycznie możnaby spróbować jakiejś drogi na około. Możemy już kontrolować to, co dzieje się na polu bitwy. W teorii możnaby więc 'odebrać' kompowi władzę nad jednostkami i wykonać jakiś zdalnie zaprogramowany ruch.

W praktyce pewnie nie obeszłoby się bez stworzenia własnego systemu sztuczej inteligencji, a toto zadanie chyba na razie nas przewyższa.

Jak chodzi o zmianę zachowania AI w sensie programowym, a nie obchodzenie tego na około - niemożliwe bez kodu źródłowego.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 20 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Komputerowy AI herosów jest napisany w miarę dobrze-jeśli komputer ma chociaż cień szansy na wygraną to zazwyczaj stusuje jakieś zabiegi ułatwiające mu to...niemniej nie podejmuje decyzji tylko dokonuje chłodnej kalkulacji...dlatego też robi częste podjazdy, często też atakuje takie jednostki których człowiek by nie atakował...Trzeba by doprogramować albo gotowe posunięcia, albo nowy algorytm kalkulacyjny...o ile 1 można jakoś zrobić to 2 chyba przerasta każdego z nas...
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 21 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A czy można zrobić, żeby komputer się poddawał, jak w H4?
Przydałoby się też zablokowanie możliwości ucieczki w pierwszej rundzie walki i bezpośrednio po rzuceniu czaru.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 21 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To chyba też jest kontrolowane przez skrypt wewnętrzny gry, dlatego CPU ucieka nawet z silną armią zamiast ją wykupić i się poddać...raczej nie ma co liczyć na surrender kompa :(
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 21 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hmmm nie wiem czy Slava odgadł już część kodu dotyczącego czarów (hmmm Acid może ty coś wiesz :) ), ale tak siedzę i siedzę to pomyślałem że fajnie by było zobaczyć siakieś nowe czary.. więc:

Przesunięcie - czar powietrza - na podstawie czaru z magii ładu w H4. - przenosi jednostki jak i obiekty na polu bitwy (zależnie od mocy i umiejętności bohatera - o 1, 2, lub trzy pola).

Burza - czar powietrza - napisane przez KerToiP'a - piorun uderza w losową jednostkę (ja mogę ze swojej strony dodać, że mogłyby to być 3 - 4 pioruny ze z większymi obrażeniami niż zwykła błyskawica).

Skamienienie - czar ziemi - obdarza daną jednostkę możliwością zamiany przeciwnika w kamień (tak jak meduzy czy bazyliszki).

Zamiana - czar wody - zamienia pozycję wybranych 2 jednostek.

Doping - czar wody - zwiększa życie (1 punkt mocy to eNPe 10 hp)

Usunięcie - czar wody - zabija 1 naszą jednostkę i 1 jednostkę przeciwnika (losowo)

Dezintegracja - czar ognia - na podstawie czaru magii chaosu z H4 (potężniejszy niż implozja)

Znormalizowanie - czar ognia - neguje wszystkie premie morale i szczęscia oraz zeruje statystyki bohaterów od chwili puszczenia czaru do końca bitwy.

Uniki - czar powietrza - pozwala na całkowite sparowanie ataku (szansa na sparowanie zależna od Mocy)

A może wy macie jakies czary (SENSOWNE CZARY) które chcielibyscie wprowadzić?

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 21 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Slava odkrył jak zarządzać istniejącymi czarami, nie jak tworzyć nowe...tzn. dlatego tarcza ognia moze zadawać 50% uszkodzeń zamiast 30%, dlatego część czarów ma zmienione charakterystyki m.in uszkodzeń, many, poziomu, rodzaju magii itp. Ale nie ma ani 1 nowego czaru...bo nie może być bez dostępu do kodu źródłowego :( A szkoda-chociaż i tak lepsza ta magia niż w H4.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 21 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie ma kodu źródłowego. Ale nowe jednostki są jakoś dodawane. Czy nie można w ten sam sposób dodawać czarów?
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.